Šta je novo?

Metro

2028 kad krene metro svi sto pljujete prvi cete se voziti i najvise
Voleo bih da si u pravu, ali trenutna dinamika ovog projekta mi nimalo ne uliva optimizam da ću se metroom voziti i 2038. a ne 2028.
Pa nisu se ničega prihvatili. Nije potpisan ugovor za izgradnju prve linije - jedina signifikantna stvar što je potpisana je izgradnja depoa.
Ma slepci još ni taj ugovor o izgradnji depoa nisu potpisali, iako Vesara o njemu svakodnevno tvituje već skoro pune 2 godine.
 
Метро је захтевна грађевина и требуј да се све силе овако мале државе, како финансијске, тако и интелектуалне концентришу на то много година. Обзиром да смо имали ту (не)срећу да добијемо Експо, ми физички немамо те ресурсе да урадимо један тако сложен захтев као што је метро.

Па једна Москва која има све, почевши од новца до технологија и година искуства у грађењу, гради овакве линије неколико година, а где смо ту ми? Просто треба прекинути тај влажни сан који се лагано претвара у кошмар а зове се Београдски метро. Свет се мобилише за велики рат, новац је одавно потрошен, ничега новог нема на видику, ускоро крећу кризе, а онда ће сви за гуше.
 
Isto kao i beograd na vodi sto su govorili nemamo mi radne snage i para to da izgradimo to ne moze ni Dubai a kamoli mi siromasna drzava to da urafimo i sta cemo ssd kad se skoro sve izgradilo oko Beograda na vodi sta je sad da cujem koji je sad izgovor?
 
Isto kao i beograd na vodi sto su govorili nemamo mi radne snage i para to da izgradimo to ne moze ni Dubai a kamoli mi siromasna drzava to da urafimo i sta cemo ssd kad se skoro sve izgradilo oko Beograda na vodi sta je sad da cujem koji je sad izgovor?
Da li još uvek važe one karte za metro?
 
Isto kao i beograd na vodi sto su govorili nemamo mi radne snage i para to da izgradimo to ne moze ni Dubai a kamoli mi siromasna drzava to da urafimo i sta cemo ssd kad se skoro sve izgradilo oko Beograda na vodi sta je sad da cujem koji je sad izgovor?

Па, као што се види из приложеног, немамо радне снаге, видиш колико ради странаца? Турци, Пакистанци, Бангладешани, Узбеци. Срамота!
И јесмо сиромашна држава, јер тамо станове купују само дијаспора и естрандне звезде и бандити.

А о штетности "пројекта" мислим да смо написали довољно. Кажу, биће генератор радних места, привредног раста. Е па радна места јесте, али за странце какао за просту радну снагу дако и за стране архитекте и стране грађевинске фирме.
Утицај на економију се види, цена некретнина је почела да расте, (при том плате не прате тај раст)

И која је схврха тог пројкета?
- Уништили саобраћајно чвориште
- нису направили алтернативу, а цена кошта алтернативе је прилично већа од користи коју држава хипотетички може да има кад се БнВ направи
- узурпирали земљиште које је идеално за јавну употребу - ено на једној од тема види се колики је тротоар за јавну употребу. 3м ширине! Еј!!

А изговор ћеш ти дати зашто је то требало баш тако да се уради како су почели да раде.
 
Питање је да ли ће то моћи, нису возила истог габарита.
 
Нисам уверен. Колико сам ја видео, још како су компатибилни. Додуше, можда то руси специјално тако раде, али ако раде они, значи да тако може.
 
A da li bi BGvoz mogao da se pretvori u nešto poput S-bahn-a i da li bi mogao nekako da se poveže sa centrom. Ne znam koliko bi to velika bila investicija. Takođe, ne znam zašto se u planovima za razvoj BGvoza ne postavlja ni jedna stanica u dedinjskom tunelu.
 
Aleluja, potpisali prvi ugovor :):):):pob:Jeste da je sa 20 i kusur meseci zakašnjenja, al bolje ikad nego nikad. Bilo bi lepo kada bismo sada videli i ugovor za izgradnju prve faze M1. Ajde još jedan mali koračić, možete vi to.
 
Vrh