A da sve vas koji žele da vrate 19, 21 i 22 na Studentski pitam nešto, gde mislite da ih smestite, a pogotovo 19 koji ne znam ni zašto postoji kad je cela trasa pokrivena sa 31? Takođe pravi razlog zašto su 19, 21 i 22 skraćene do Slavije je jer kocke na Trgu ne mogu da izdrže teret 19, 21 i 22 zajedno sa ostalim linijama.
Pazi, imao si do pre par godina jedan ekstrem na Studentskom trgu u vidu okretnice prepunjene i zakrčene vozilima. Sada, sa kasapljenjem i ukidanjem nekih linija, imaš drugi ekstrem - da već uveče radnim danom zna da bude pusto i da se čeka abnormalno dugo (pogotovu 29), jer su proredili i osakatili sve što su mogli.
Zdrava priča je, kao i u svemu u životu, negde između ta dva ekstrema. Ima ta okretnica i taj prostor mesta za sve što želi na Studentski trg (JGP, taksi, turisti, komunalne službe, dostava...). Samo treba valjano da se (re)organizuje. Sad, ja se npr slažem s tobom da bi vraćanje svih linija tamo bilo previše, pa sam zato za onaj Došljakov predlog da 19 saobraća od Konjarnika, preko Slavije, pa do Prokopa. A ok mi je i onaj predlog, isto sa teme Trolejbusi, da se jedna linija trolejbusa spusti dole do SC 25. maj. Na taj način, ne bi više bilo imbecilnog i nezgodnog presedanja sa 21 i 22 na 31 kod Slavije. Bilo bi presedanja samo za one koji uđu u 19. Ali onda ne bi ni ulazili toliko kada bi znali da će koji minut posle 19ice naići 21 ili 22 koji će ih odvesti do Studentskog trga, pa i dalje (do 25. maja). Ima Studentski trg sasvim dovoljno mesta, ako ne baš za sve stare linije, onda za većinu. Da jedna ostane do Slavije odnosno da tamo skreće ka Prokopu, a jedna (21 ili 22) da prolazi pored njega ka 25. maju, dok druga (21 ili 22) okreće ponovo tu. Sve se to da srediti i reorganizovati.
A i stoji ovo što kaže Zvezdarac, bolje i pun Studentski trg koji je pritom zona zabrane za privatni saobraćaj, nego da se vozila gomilaju i guraju tamo na Slaviji, na nepostojećoj okretnici, sa nepostojećim mestima i odmaralištima za vozače, bez mogućnosti za otpravnika a često i bez mogućnosti da stanu i sklone se negde a da nikome ne smetaju.
U suštini, nije trebalo ništa da petljaju i menjaju od stare trolejbuske mreže koju su nasledili s početka veka, osim dakle možda da 19ici nađu novu rutu i da eventualno neku liniju produže do 25. maja. Ali to je to. Nije trebalo ništa da petljaju i ne bi bilo svih ovih problema. Ali onda ne bi bilo ni političkih i katedraških napredovanja i titula...