Šta je novo?

Metro

Aha, nije potreban pa ćemo videti. Skriven stav indirektno obnarodovan. Mislimo da ćemo ukinuti preklapanja, a tokove putnika izostavljene investitorskim metroom™ pokriti tramvajem (i obavezno autobusom, po mogućstvu kineskim solo kapabusom) jednog dana a možda i pre. :poop:

Usvojen PGRŠS nije sveto pismo, pa ko zna na šta će ličiti mreža linija sa njima na vlasti, ko zna bez njih. Još se može dosta toga učiniti, na bolje ili na gore.
 
Šapić meša stvari koje se ne mogu mešati. Nešto se ne samo može nego i mora planirati dugoročno, a nešto je bolje stalno menjati i prilagođavati trenutnoj situaciji. Tempo prilagođavanja budžeta i svakodnevne keš flow odluke baš nikakve veze nemaju sa planiranjem osnovne transportne infrastrukture jednog milionskog grada. Tu svaka odluka ima svoje posledice koji traju ne samo decenijama nego i stolećima. Centralnu ulicu tadašnjih naselja i u Beogradu i u Zemunu su trasirali još Rimljani. Još uvek je istom mestu u još uvek se koristi. Ili naprimer, čitava mreža glavnih ulica u Beogradu je trajno fiksirana položajem i najkraćim, pravolinijskim vezama između gradskih kapija Austrijskog "Beograda u šancu" još 1720. godine. Tako je i danas, a biće i ubuduće. Metro, kao osnova transportnog sistema grada, ima isti značaj kao i glavne ulice. To se ne može planirati i menjati od danas do sutra. Šapić nema predstavu o čemu priča.
 
Poslednja izmena:
Ovo nisam gledao, dakle - Kantar (bez Cerovića) je priznao da je procena da će obe linije metroa imati zajedno 71.000 putnika dnevno, manje od 95-ce i 23-ke pojedinačno.

Već u fazi projekta to je jedan od najneuspešnijih metroa na svetu. Uspešne metro linije imaju više stotina hiljada putnika dnevno.

To treba mi da platimo milijardama evra? Ovo je gore od običnog kriminala, projekat na nivou veleizdaje (u životu ne koristim tako teške reči). Bando lopovska, krtice proklete, utvare iz podzemlja!

Dole metro i ko ga izmisli.
 
Ovo nisam gledao, dakle - Kantar (bez Cerovića) je priznao da je procena da će obe linije metroa imati zajedno 71.000 putnika dnevno, manje od 95-ce i 23-ke pojedinačno.
Možda samo prva faza prve linije(Karaburma-Makiš), obe linije u punoj dužini M1 Mirijevo-Makiš/Orlovača(sa južnim krakom) i M2 Mirijevo-Železnička stanica Zemun nema šanse. Koliko putnika dnevno imaju 27-ca, 77-ca i 83-ka u zbiru? Toliko sa ovim trasama mora imati i M2, ako ne i više. 37+27E+56+52+23=M1. Jedino ako se ovdašnji građani komfornije osećaju u busu koji prima 80-130 stojećih i sedećih putnika, nego u vozu koji ih prima 700+
 
Već u fazi projekta to je jedan od najneuspešnijih metroa na svetu. Uspešne metro linije imaju više stotina hiljada putnika dnevno.
Uspešni METRO SISTEMI, a ne pojedinačne linije. Sofijski Metro ima 350.000 putnika dnevno na ukupno 4 linije, a Bukureški Metro ima 5 linija sa 720.000 putnika. Jerevanski Metro ima 40.000 putnika sa jednom linijom, a Dnjepropetrovski Metro sa jednom kratkom linijom od ukupno 6 stanica ima 20.000 putnika dnevno.
 
Možda samo prva faza prve linije(Karaburma-Makiš), obe linije u punoj dužini M1 Mirijevo-Makiš/Orlovača(sa južnim krakom) i M2 Mirijevo-Železnička stanica Zemun nema šanse. Koliko putnika dnevno imaju 27-ca, 77-ca i 83-ka u zbiru? Toliko sa ovim trasama mora imati i M2, ako ne i više. 37+27E+56+52+23=M1. Jedino ako se ovdašnji građani komfornije osećaju u busu koji prima 80-130 stojećih i sedećih putnika, nego u vozu koji ih prima 700+
Па нису ни те линије покривене овим накарадним метроом. 27 иде кроз густо насељени део Карабурме и Миријева, а СнС метро ободом Вишњичке преко пута где су комерцијални објекти, 77 покрива КБЦ Бежанијска коса и Студентски град а СнС метро не, 83 покрива цео Пупинов булевар а СнС метро не. Толико.
 
Uspešni METRO SISTEMI, a ne pojedinačne linije. Sofijski Metro ima 350.000 putnika dnevno na ukupno 4 linije, a Bukureški Metro ima 5 linija sa 720.000 putnika. Jerevanski Metro ima 40.000 putnika sa jednom linijom, a Dnjepropetrovski Metro sa jednom kratkom linijom od ukupno 6 stanica ima 20.000 putnika dnevno.
...а у Прагу појединачне линије по 500.000, укупно три линије 1,4 милиона дневно.

Немој ово бранити, јер показујеш изразито низак ниво интелигенције ако ти је ОК да имаш метро линију од 3 милијарде евра која има 30% путника аутобуса 95.
Екипа која ово овако са предумишљајем ради а није благо ометена у развоју (IQ испод 70), јесте за дугогодишњу робију, ту нема "извини" - само прдекана на 20 година.
 
Немој ово бранити, јер показујеш изразито низак ниво интелигенције ако ти је ОК да имаш метро линију од 3 милијарде евра која има 30% путника аутобуса 95.
Ne branim ovo, samo mislim da je manje zlo i ovakav metro od grada bez metroa za 20 godina.
Екипа која ово овако са предумишљајем ради а није благо ометена у развоју (IQ испод 70), јесте за дугогодишњу робију, ту нема "извини" - само прдекана на 20 година.
Ako izuzmemo crtanje i projektovanje kojeg je u zadnjih 70 godina bilo i previše, ja ne vidim da oni išta rade kada je u pitanju metro; malo su drljali Makiš pred izbore i na tome je sve stalo. Nema kopanja stanica, krtica još nije počela ni da se sklapa, nema zidanja depoa, nema čak ni ugovora o izgradnji bilo čega.
 
Да, ово је лудило у рангу конверзије трамваја у метро. ;)
 
Zapravo, ima: katastrofalan.

Inače, mislim da sam shvatio śta se ovde desilo: strani konsultanti (Egis) nisu želeli da budu odgovorni za debakl, i kad se jednom po svetu bude pisalo o najpromašenijem projektu metroa na svetu, oni će moći da kažu: 'Pa mi smo im rekli koliko putnika će imati, ali oni su insistirali na tim trasama'.

I Francuzi siti, i komunisti iz provincije Guangdong (odatle je Powerchina) jedu zlatnim štapićima nemačke ovčare, a bogme, i srpske ovce na broju, bleje po Makiškom polju.
 
Poslednja izmena:
Преметро би имао ефекта на постојећи јавни превоз. Овај метро какв су Смарт планери осмислили нема.
Не, не. Никакав преметро није био у плану него просто укидање језгра постојећег трамвајског система и замена већине главних праваца метроом.

А исти људи који ти ово лајкују покидаше се ових дана због неразвијања трамваја (Вишњичка) а били су посредно заговорници укидања практично целог трамвајског система зарад ежисовог плана по наруџбини претходне власти.

Да се радило о заиста преметроу и спуштању трамваја у кључним зонама под земљу, могао бих некако и да схватим а овако, ради се о недоследности 1/1.

Такође, ниво умоболности и ондашњег и актуелног плана је у савршеној пропорцији са финансијским могућностима тада и сада, као и трендом константног раста дуга. Ономад нам је један мостић исушио све могућности за задуживање кроз једну деценију. Сутра ће то 1-1,5 метро линија.
 
То се апсолутно слажем, тај план је имао нпр. смањење броја стајалишта дуж булевара што је по путнике лоше.
 
РАТ ЈЕ МИР
СЛОБОДА ЈЕ РОПСТВО
НЕЗНАЊЕ ЈЕ МОЋ


Поновили сте толико пута да сте постали нека врста верујућих људи. Један шински систем мање-више, неважно је.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_
Slika gluposti ove zemlje i grada jeste da se bavi jedinim drumskim mostom u Beogradu koji ni po čemu nije sporan, uz recimo Brankov. Od ostalih, jedan nam se zamalo srušio i u principu ga pratimo non-stop (Gazela), drugi nas već izgledom plaši da može da se sruši (Pančevac), a za treći, 'zaslugom' kineskih kriminalaca, možemo Boga da molimo - jer ne možemo znati, pošto dokaze nisu ostavili - da ne prođe kao neke turske građevine nedavno. Četvrti rušimo na leto.

Jadni, glupi narod, koji će da plaća podzemni vozić-igračku kao nuklearnu elektranu i Đerdap 3 zajedno. Prokleta, ukleta vukoyebina na kraju sela.
 
Poslednja izmena:
Slika gluposti ove zemlje i grada jeste da se bavi jedinim drumskim mostom u Beogradu koji ni po čemu nije sporan,
Sporan je. Vrlo.
Seti se namestenog glasanja da bi bila izabrana najskuplja varijanta sa falusnim pilonom i siljkom. Ako ti ne pamtis, ima ko pamti sve.
Sporan je jer se radi o pljacki isto kao i kod Metroa.
Zapravo radi se o istom modelu pljacke.
 
Vrh