MMF ima druge prioritete.Ja se uzdam u MMF, da zaustavi to zlo.
Možda samo prva faza prve linije(Karaburma-Makiš), obe linije u punoj dužini M1 Mirijevo-Makiš/Orlovača(sa južnim krakom) i M2 Mirijevo-Železnička stanica Zemun nema šanse. Koliko putnika dnevno imaju 27-ca, 77-ca i 83-ka u zbiru? Toliko sa ovim trasama mora imati i M2, ako ne i više. 37+27E+56+52+23=M1. Jedino ako se ovdašnji građani komfornije osećaju u busu koji prima 80-130 stojećih i sedećih putnika, nego u vozu koji ih prima 700+Ovo nisam gledao, dakle - Kantar (bez Cerovića) je priznao da je procena da će obe linije metroa imati zajedno 71.000 putnika dnevno, manje od 95-ce i 23-ke pojedinačno.
Uspešni METRO SISTEMI, a ne pojedinačne linije. Sofijski Metro ima 350.000 putnika dnevno na ukupno 4 linije, a Bukureški Metro ima 5 linija sa 720.000 putnika. Jerevanski Metro ima 40.000 putnika sa jednom linijom, a Dnjepropetrovski Metro sa jednom kratkom linijom od ukupno 6 stanica ima 20.000 putnika dnevno.Već u fazi projekta to je jedan od najneuspešnijih metroa na svetu. Uspešne metro linije imaju više stotina hiljada putnika dnevno.
Па нису ни те линије покривене овим накарадним метроом. 27 иде кроз густо насељени део Карабурме и Миријева, а СнС метро ободом Вишњичке преко пута где су комерцијални објекти, 77 покрива КБЦ Бежанијска коса и Студентски град а СнС метро не, 83 покрива цео Пупинов булевар а СнС метро не. Толико.Možda samo prva faza prve linije(Karaburma-Makiš), obe linije u punoj dužini M1 Mirijevo-Makiš/Orlovača(sa južnim krakom) i M2 Mirijevo-Železnička stanica Zemun nema šanse. Koliko putnika dnevno imaju 27-ca, 77-ca i 83-ka u zbiru? Toliko sa ovim trasama mora imati i M2, ako ne i više. 37+27E+56+52+23=M1. Jedino ako se ovdašnji građani komfornije osećaju u busu koji prima 80-130 stojećih i sedećih putnika, nego u vozu koji ih prima 700+
...а у Прагу појединачне линије по 500.000, укупно три линије 1,4 милиона дневно.Uspešni METRO SISTEMI, a ne pojedinačne linije. Sofijski Metro ima 350.000 putnika dnevno na ukupno 4 linije, a Bukureški Metro ima 5 linija sa 720.000 putnika. Jerevanski Metro ima 40.000 putnika sa jednom linijom, a Dnjepropetrovski Metro sa jednom kratkom linijom od ukupno 6 stanica ima 20.000 putnika dnevno.
Ne branim ovo, samo mislim da je manje zlo i ovakav metro od grada bez metroa za 20 godina.Немој ово бранити, јер показујеш изразито низак ниво интелигенције ако ти је ОК да имаш метро линију од 3 милијарде евра која има 30% путника аутобуса 95.
Ako izuzmemo crtanje i projektovanje kojeg je u zadnjih 70 godina bilo i previše, ja ne vidim da oni išta rade kada je u pitanju metro; malo su drljali Makiš pred izbore i na tome je sve stalo. Nema kopanja stanica, krtica još nije počela ni da se sklapa, nema zidanja depoa, nema čak ni ugovora o izgradnji bilo čega.Екипа која ово овако са предумишљајем ради а није благо ометена у развоју (IQ испод 70), јесте за дугогодишњу робију, ту нема "извини" - само прдекана на 20 година.
Samo nek se grada, pa koliko košta nek košta. Posle ove linije najurgentija je ona do nacionalnog stadiona i novog sajma.Ne branim ovo, samo mislim da je manje zlo i ovakav metro od grada bez metroa za 20 godina.
Не, не. Никакав преметро није био у плану него просто укидање језгра постојећег трамвајског система и замена већине главних праваца метроом.Преметро би имао ефекта на постојећи јавни превоз. Овај метро какв су Смарт планери осмислили нема.
to je preskup most, kruna DS-ove pljackeStari Ežisov plan je bio dobar plan. Most na Adi je odličan most, UMP najvažniji projekat u gradu, čak i po Smart planu. Sve je rečeno na te teme.
Sporan je. Vrlo.Slika gluposti ove zemlje i grada jeste da se bavi jedinim drumskim mostom u Beogradu koji ni po čemu nije sporan,