Šta je novo?

Metro

Ma trebalo je neki 'jednostavniji' most da napravimo, kao Gazelu... da nam 'klecne' pred otvaranje 1 cm, tj. da se zamalo sruši zbog greške u proračunu (prof. nije koristio kompjuter, onaj drugi što je malo posle radio Bešku jeste - a i taj, inicijali B. Ž. je dobrano sj... najveći most u zemlji, pa mu je stub krenuo da šeta po dunavskom mulju i jedva su ga sanirali)... da ga radimo 100 puta i na kraju da, 40 godina od otvaranja, platimo rekonstrukciju kao da smo ga pravili iznova! Pun graditeljski pogodak!

I onda da slavimo projektanta - koji je napravio grešku u proračunu takvu da se most zamalo srušio i da i dalje mora stalno da bude pod nadzorom, da zovemo njegovu ćerku u Beogradsku hroniku kako bi pričala o svom ocu-velikom stručnjaku kako je zadužio Beograd.

To, i ovakav metro, to nama treba. Da ga iskopamo jednom i da spinujemo kako nam je sad, konačno, strava. Da kenjamo decenijama i da ćutimo 'kad treba'. A na ulici - Mordor napreduje.

Jer je to ovaj šit od društva.
 
Poslednja izmena:
Не, не. Никакав преметро није био у плану него просто укидање језгра постојећег трамвајског система и замена већине главних праваца метроом.

А исти људи који ти ово лајкују покидаше се ових дана због неразвијања трамваја (Вишњичка) а били су посредно заговорници укидања практично целог трамвајског система зарад ежисовог плана по наруџбини претходне власти.

Да се радило о заиста преметроу и спуштању трамваја у кључним зонама под земљу, могао бих некако и да схватим а овако, ради се о недоследности 1/1.

Такође, ниво умоболности и ондашњег и актуелног плана је у савршеној пропорцији са финансијским могућностима тада и сада, као и трендом константног раста дуга. Ономад нам је један мостић исушио све могућности за задуживање кроз једну деценију. Сутра ће то 1-1,5 метро линија.
Inace ceo Egisov predhodni plan je zapravio 80% plan metroa iz 1974, koji je isto predvidjao ukidanje tramvaja iznad Vuka u Bulevaru, ali i na Vozdovcu. 1982 su napravili gresku, sto nisu uradili tunel od Tasmajdana do Ekonomskog faxa kao premetro, to je jedna velika zamerka.
 
Inace ceo Egisov predhodni plan je zapravio 80% plan metroa iz 1974, koji je isto predvidjao ukidanje tramvaja iznad Vuka u Bulevaru, ali i na Vozdovcu. 1982 su napravili gresku, sto nisu uradili tunel od Tasmajdana do Ekonomskog faxa kao premetro, to je jedna velika zamerka.
Није 80, пре ће бити неких 30-50%. Такође, нисам сигуран да је Јовинов план предвиђао укидање трамваја у Булевару, шта више, решење Вукове станице указује на на супротно. А колико се сећам тог пројекта који сам сам ископао и објавио овде, проследио свима из помери метро тај план није се ни бавио трамвајем, већ поред метроа, градском железницом и само описно БРТ-ом.

И на крају, најважније, та два контекста из којих датирају оба пројекта су потпуно различити у погледу трамвајског система. Један је пре улагања стотина милиона долара у "трамвајем у 21. век" , други након.
 
Tramvaj za 21. vek bačene pare. U sklopu tog čuvenog projekta je urađena pruga u Jurija Gagarina koja je nakon 10 godina bila u stanju raspada pa je na kraju balade iz bezbednosnih razloga morao biti obustavljen tramvajski saobraćaj.
 
Već se vade da zbog fiktivne stanice Mitićeva rupa koja nije ni usvojena u planu ne mogu da produže trolejbuse dalje od Slavije.


Toliko je jasno da radikali ne zele trolejbus i tramvaj iz razloga koje sam vec opisao. Jos jednom
- interes investitora i pridruzene im gradske vlasti da se uniste depoi
- interes SNS preduzetnika koji lako mogu da rade autobusima
- interes uvoznika jer je bolja augradnja na elektrobuseve
- trolejbusi i tramvaji su prekomplikovan sistem za nase "strucnjake"

interes gradjana ne postoji u ovoj prici
 
Становници Врачара, Учитељског, Лекиног брда и Коњарника су олако прешли преко скраћења и укидања њихових линија.
 
A da sve vas koji žele da vrate 19, 21 i 22 na Studentski pitam nešto, gde mislite da ih smestite, a pogotovo 19 koji ne znam ni zašto postoji kad je cela trasa pokrivena sa 31? Takođe pravi razlog zašto su 19, 21 i 22 skraćene do Slavije je jer kocke na Trgu ne mogu da izdrže teret 19, 21 i 22 zajedno sa ostalim linijama.
 
Становници Врачара, Учитељског, Лекиног брда и Коњарника су олако прешли преко скраћења и укидања њихових линија.​
Zato što imaju 29. A jedan deo njih misli da je bolje imati pojačanu nju, a ove druge da budu fideri.
A da sve vas koji žele da vrate 19, 21 i 22 na Studentski pitam nešto, gde mislite da ih smestite​
Na isto mesto gde su bile pre skraćivanja.
pogotovo 19 koji ne znam ni zašto postoji kad je cela trasa pokrivena sa 31?​
Ustanička (od Vojislava Ilića do Autokomande) i Bulevar oslobođenja (od Autokomande do Slavije) = Vojislava Ilića (od Ustaničke do Grčića Milenka), Žička, Mileševska i Makenzijeva

P. S.
Sad mi pade na pamet jedna ideja. Da se linije 37, 51, 52, 53, 56, 58, 511 , 580 i 581 skrate do Banovog brda. Da se linija 88 ukine kada njenu trasu u potpunosti pokrivaju 58 i 85, da se Obrenovačke linije skrate do Čukaričke padine, obzirom da imamo 23 i 56L koji bi vodili do centra. Takođe i 59 da se ukine, obzirom da njenu trasu u potpunosti pokrivaju 56, 23, 50 i 78.​
 
A da sve vas koji žele da vrate 19, 21 i 22 na Studentski pitam nešto, gde mislite da ih smestite, a pogotovo 19 koji ne znam ni zašto postoji kad je cela trasa pokrivena sa 31? Takođe pravi razlog zašto su 19, 21 i 22 skraćene do Slavije je jer kocke na Trgu ne mogu da izdrže teret 19, 21 i 22 zajedno sa ostalim linijama.

To je divan razlog. Zrtva vesicu.

Zar je trolejbus toliko tezi od autobusa?
 
Становници Врачара, Учитељског, Лекиног брда и Коњарника су олако прешли преко скраћења и укидања њихових линија.
Verujem da bi javni gradski saobracaj mogao i da se ukine bez vecih protesta gradjana.
 
P. S.
Sad mi pade na pamet jedna ideja. Da se linije 37, 51, 52, 53, 56, 58, 511 , 580 i 581 skrate do Banovog brda. Da se linija 88 ukine kada njenu trasu u potpunosti pokrivaju 58 i 85, da se Obrenovačke linije skrate do Čukaričke padine, obzirom da imamo 23 i 56L koji bi vodili do centra. Takođe i 59 da se ukine, obzirom da njenu trasu u potpunosti pokrivaju 56, 23, 50 i 78.
Ovo što si ti rekao nije ni blizu onoga što sam ja rekao . Stanovnici poteza Vojislava Ilića - C. Krst - Makenzijeva imaju 29 koji ide na 3min, 21A na 8min, 19 na nekih 20min i 22 mislim na 15 ili više minuta (+ delom imate i 83 na 11min i 24 na 15min), znači ukupno 4 (6) linija koje idu do 20min. Ja iz Žarkova do centra imam 37 na 0-7 min (postoji nekoliko duplih polazaka), 52 na 7 i 56 na 6min, odnosno 2,5 (slobodna procena) 21-ica. Znači 3 linija naspram 6 linija do centra, realno imate bolji prevoz.
 
Ovo što si ti rekao nije ni blizu onoga što sam ja rekao . Stanovnici poteza Vojislava Ilića - C. Krst - Makenzijeva imaju 29 koji ide na 3min, 21A na 8min, 19 na nekih 20min i 22 mislim na 15 ili više minuta (+ delom imate i 83 na 11min i 24 na 15min), znači ukupno 4 (6) linija koje idu do 20min. Ja iz Žarkova do centra imam 37 na 0-7 min (postoji nekoliko duplih polazaka), 52 na 7 i 56 na 6min, odnosno 2,5 (slobodna procena) 21-ica. Znači 3 linija naspram 6 linija do centra, realno imate bolji prevoz.
Ovo što sam ja napisao je iderntično onome što si ti napisao. A ako se pročita sa razumevanjem, shvatiće se da je glupost i jedno i drugo, u smislu skraćivanja i ukidanja linija. A da ti i tvoj kolega po ideologiji (figurativno) @Djole Pevcanin niste zadrti po nekim pitanjima, ne bi se ni dobijali odgovori kakvi se dobijaju. U određenim situacijama vaši postovi zvuče kako je vama najteže, kako je jedino vama katastrofalan prevoz, a da svima drugima teče med i mleko, dok je u realnosti svima prevoz iz dana u dan sve gori i gori, a u najavi dodatno sakaćenje linija uvijeno u Novu mrežu linija 2.0, a pod velom usklađivanja sa metroom, iako svi znamo pravu pozadinu toga.

Čak mi se čini da je i u vreme krize 90 - tih i nestašice benzina, pa su autobuske linije skraćivane, prevoz bio funkcionalniji nego danas.

P. S.
Koji smo to mi, kada ja živim pored Porokopa?​
 
A da sve vas koji žele da vrate 19, 21 i 22 na Studentski pitam nešto, gde mislite da ih smestite, a pogotovo 19 koji ne znam ni zašto postoji kad je cela trasa pokrivena sa 31? Takođe pravi razlog zašto su 19, 21 i 22 skraćene do Slavije je jer kocke na Trgu ne mogu da izdrže teret 19, 21 i 22 zajedno sa ostalim linijama.
Преседање на Славији је нехумано. Јавни превоз мора да буде хуман. Да могу лако да га користе и стари, и болесни, и инвалиди, и деца и мајке са бебама. Сад ти мени реци да ли је било које преседање на Славији ок и једноставно.
 
Преседање на Славији је нехумано. Јавни превоз мора да буде хуман. Да могу лако да га користе и стари, и болесни, и инвалиди, и деца и мајке са бебама. Сад ти мени реци да ли је било које преседање на Славији ок и једноставно.
Nije obavezno presedanje na Slaviji, 29 sa ostalim linijama deli trasu i u Makenzijevoj i u Vojislava Ilića + nije Slavija jedina takva presedačka tačka, imamo Mostar, Autokomanda koji su iskreno mnogo gore od Slavije.
 
Valjda mi koji živimo na tom potezu znamo šta nam vise odgovara. Ti se bori za svoj prevoz, mi ćemo za svoj. Kako tebe tačno ugrozava kolaps na Studentskom trgu, i kako su trole mogle godinama tu da se okreću, sad ne? Bolje da stoje nasred Slavije i da ljudi pretrcavaju pešački gde prolaze i tramvaji i gde svašta može da se desi?
 
Nije obavezno presedanje na Slaviji, 29 sa ostalim linijama deli trasu i u Makenzijevoj i u Vojislava Ilića + nije Slavija jedina takva presedačka tačka, imamo Mostar, Autokomanda koji su iskreno mnogo gore od Slavije.
А ако је у плану даље преседање, нпр. на трамвај код Београђанке, онда су потребна 2 преседање уместо једног.
Аутокоманда и Мостар су свакако најгори.
 
Vrh