Svi to već znamo, dragi moj.Ovi od nas prave debile.
Ok, ali koliko vozi 48 do Slavije?I to nije toliki problem, koliko činjenica da postoji mogućnost da se tramvaj / BG: voz povežu sa Kanarevim brdom i Miljakovcem preko autobuskih linija, a decenijama unazad se to ignoriše i unazađuje, tako da smo došli u situaciju da ne postoji ni jedna jedina linija gradskog prevoza koja povezuje pomenuta naselja sa ŽS Rakovicom. Veza sa tramvajima je na minimumu i uslovljena je jedino konfiguracijom ulica, pa tako sve linije koje idu Borskom moraju neminovno da se kod Opštine rakovica da se ukrštaju sa tramvajima.
To je bar jasno: da plaćamo operateru za budući saobraćaj metroa koji se još ne gradi.I šta ćemo sad???
Postavljen je bukvalno da građanima skreće pažnju na sebe i svoje debilne izjave dok se prava moć krije negde iza prestola.Ovaj Sapic je zaista neobrazovano govedo koje nema pojima ni o cemu a nalazi se na tako visokoj poziciji. To je zstvarno skandal.
Opet sa druge strane mi se ne svidja celokupan ton ove reportaze koji je krajnje uradjen u podsmevanju a to nije ono sto se ocekuje od jednog medija tako da sa obe strane je sve na nivou zadruge i realitija.
Ovaj jedan je glup ko tocilo a ovi ko navijeni kerovi kritikuju sve zivo.
Baca mi se pegla i od takvih politicara i od takvih novinara. Svi igraju igru po zadatoj agendi bilo jedne ili druge strane i kranjnje su ljigavi u kompletu.
Ovaj Sapic je zaista neobrazovano govedo koje nema pojima ni o cemu a nalazi se na tako visokoj poziciji. To je zstvarno skandal.
I bg vozom dodjemo do autokomande ili vuka, ali kako do Novog Beograda gdje je vecina(ili dosta, vecina iz mojih sfera) radnih mjesta danas. Imamo 94 koji kruži i putuje ihahaha i to je to.Viđam jedan manji broj ljudi koji koristi 34 da se dobaci do Prokopa, gde presedaju na BG: voz. Što se tiče 48, on zna da bude nesiguran, da ga nema duže vreme, pa da onda dođe nekoliko njih u kratkom roku, dok linija 3 čak i u vreme špica i najvećih gužvi zna da bude pouzdana. Ovde govorim o tramvaju. I linija 3 je pouzdanija od 48. A neko ko živi na Kanarevom brdu, on hteo - ne hteo, mora da pešači do najbližeg prevoza ka centru, ili da preseda sa 54 i 502. Oni malo srećniji imaju i 505. Sa preusmerenjem 505 da ide pored ŽS Rakovica i sa još jednom linijom koja vodi stanovnike Kanarevog brda do ŽS (nije nužno da bude neka nova linija), daleko više bi se koristili i tramvaji (kada se budu vratili) i BG: voz.
JKP Beogradski metro i voz ima 72 sistematizovana radna mesta i 79 izvršilaca.