Šta je novo?

Metro

Ček, ček, "sve ide u planiranim rokovima", a krtica stiže krajem 2024/početkom 2025. ???! Ove godine tek počinje zidanje zgrade depoa ?!! Ovi od nas prave debile.

Zar dr Mali nije crtao na onoj tabli metro-kalendar, gde kopanje stanica bez krtice počinje u septembru 2023. a bušenje tunela dva meseca kasnije ?
 
I to nije toliki problem, koliko činjenica da postoji mogućnost da se tramvaj / BG: voz povežu sa Kanarevim brdom i Miljakovcem preko autobuskih linija, a decenijama unazad se to ignoriše i unazađuje, tako da smo došli u situaciju da ne postoji ni jedna jedina linija gradskog prevoza koja povezuje pomenuta naselja sa ŽS Rakovicom. Veza sa tramvajima je na minimumu i uslovljena je jedino konfiguracijom ulica, pa tako sve linije koje idu Borskom moraju neminovno da se kod Opštine rakovica da se ukrštaju sa tramvajima.​
Ok, ali koliko vozi 48 do Slavije?
Niko neće da se smara sa presedanjem. Tramvaj preko mosta na Adi ima smisla.
 
Viđam jedan manji broj ljudi koji koristi 34 da se dobaci do Prokopa, gde presedaju na BG: voz. Što se tiče 48, on zna da bude nesiguran, da ga nema duže vreme, pa da onda dođe nekoliko njih u kratkom roku, dok linija 3 čak i u vreme špica i najvećih gužvi zna da bude pouzdana. Ovde govorim o tramvaju. I linija 3 je pouzdanija od 48. A neko ko živi na Kanarevom brdu, on hteo - ne hteo, mora da pešači do najbližeg prevoza ka centru, ili da preseda sa 54 i 502. Oni malo srećniji imaju i 505. Sa preusmerenjem 505 da ide pored ŽS Rakovica i sa još jednom linijom koja vodi stanovnike Kanarevog brda do ŽS (nije nužno da bude neka nova linija), daleko više bi se koristili i tramvaji (kada se budu vratili) i BG: voz.​
 
MIslim da nemamo kadar ni inzenjere za obican metro a kamoli za automatizovani, ako taj milion evra bude potrosen na to da imamo menadzment koji je potreban za takav poduhvat onda je ok, ako to ode u neciji dzep i ako nema koristi onda naravno da je to kradja ali sa nase tacke gledista mozemo samo da nagadjamo.
 
Ovaj Sapic je zaista neobrazovano govedo koje nema pojima ni o cemu a nalazi se na tako visokoj poziciji. To je zstvarno skandal.
Opet sa druge strane mi se ne svidja celokupan ton ove reportaze koji je krajnje uradjen u podsmevanju a to nije ono sto se ocekuje od jednog medija tako da sa obe strane je sve na nivou zadruge i realitija.
Ovaj jedan je glup ko tocilo a ovi ko navijeni kerovi kritikuju sve zivo.
Baca mi se pegla i od takvih politicara i od takvih novinara. Svi igraju igru po zadatoj agendi bilo jedne ili druge strane i kranjnje su ljigavi u kompletu.
 
Poslednja izmena:
Ovaj Sapic je zaista neobrazovano govedo koje nema pojima ni o cemu a nalazi se na tako visokoj poziciji. To je zstvarno skandal.
Opet sa druge strane mi se ne svidja celokupan ton ove reportaze koji je krajnje uradjen u podsmevanju a to nije ono sto se ocekuje od jednog medija tako da sa obe strane je sve na nivou zadruge i realitija.
Ovaj jedan je glup ko tocilo a ovi ko navijeni kerovi kritikuju sve zivo.
Baca mi se pegla i od takvih politicara i od takvih novinara. Svi igraju igru po zadatoj agendi bilo jedne ili druge strane i kranjnje su ljigavi u kompletu.
Postavljen je bukvalno da građanima skreće pažnju na sebe i svoje debilne izjave dok se prava moć krije negde iza prestola.
 
Obzirom sta se desava sa prugom BG-NS, ja u taj metro ne ulazim...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hvala sto si konacno jednom podelio zvanican link i neku zvanicnu objavu.

Ono sto mi se nesvidja kod Sapica i Vesica je to sto postoje ocigledno neke trzavice izmedju njih dvoje a ovo je definitivno maliciozan deo u njegovoj izjavi:

Citiram:
– За разлику од ранијих најава и разних макета и великих прича којих смо се наслушали, овога пута је другачије и све што је до сада урађено показује нам да можемо да будемо велики оптимисти и да ће грађани Београда коначно моћи да користе метро у јавном превозу као и грађани свих европских и светских метропола – закључио је први човек престонице.

Naravno razumem ja da je to u zelji da se sto pre ostvari i kod jednog i kod drugog samo ne bi voleo da dodje do toga da podmecu nogu jedan drugome.
 
Viđam jedan manji broj ljudi koji koristi 34 da se dobaci do Prokopa, gde presedaju na BG: voz. Što se tiče 48, on zna da bude nesiguran, da ga nema duže vreme, pa da onda dođe nekoliko njih u kratkom roku, dok linija 3 čak i u vreme špica i najvećih gužvi zna da bude pouzdana. Ovde govorim o tramvaju. I linija 3 je pouzdanija od 48. A neko ko živi na Kanarevom brdu, on hteo - ne hteo, mora da pešači do najbližeg prevoza ka centru, ili da preseda sa 54 i 502. Oni malo srećniji imaju i 505. Sa preusmerenjem 505 da ide pored ŽS Rakovica i sa još jednom linijom koja vodi stanovnike Kanarevog brda do ŽS (nije nužno da bude neka nova linija), daleko više bi se koristili i tramvaji (kada se budu vratili) i BG: voz.​
I bg vozom dodjemo do autokomande ili vuka, ali kako do Novog Beograda gdje je vecina(ili dosta, vecina iz mojih sfera) radnih mjesta danas. Imamo 94 koji kruži i putuje ihahaha i to je to.

Ili evo bacih pogled na drugu liniju bg voza, cekam 20 30 min na stanici Karadordjev park, koja je top inace, i onda do nbg stanice ili tosin bunar pa dalje prevozom, ispane duze pogotovo sto treba prvo doci do same zs Rakovica..
 
JKP Beogradski metro i voz ima 72 sistematizovana radna mesta i 79 izvršilaca.

А нема ниједан километар пруге, ниједан воз и ниједног запосленог извршног радника. Многе европске приватне железничке компаније које имају вишеструко већи обим саобраћаја од Србија воза или Србија карга имају вишеструко мање запослених ван извршних служби него ЈКП БМВ који и нема извршну службу.
 
Vrh