Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.997
- Pohvaljen
- 23.496
Kod današnjih šinskih sistema postoji dosta tehnologija u vidu smanjenja buke ili vibacija...
Ne poznajem tačno metodologije kod Metro-a, ali na primer u klasičnoj železnici postoje nova postolja sa odredjenim stepenom smanjenjem buke, zvučne barijere, uopšteno šinska vozila sama ispuštaju manje buke nego u prošlosti...
Kao osoba koja praktično živi pored pruge, odnosno blizu nje, mogu reći da mi najviše smetaju zvuk dizel motora kod lokomotiva (iako obožavam zvuk 661) kao i zvukovi sirene tkzv signalni zvuk "PAZI"...
Dosta igra ulogu i kakvu stolariju i izolaciju imate, ugradnjom PVC stolarije železnička buka nam se svela na minimum, medjutim drumska buka je i dalje prisutna, takodje dosta mi smeta i tržni centar i njihov parking, pogotovo leti kada sve ugreje i krene da prži beton, no to je druga tema...
Mislim da je ovo možda i najkreativniji način "ulepšavanja" buke lokomotiva, naravno radi se o lokomotivi "Taurus" (1116) koju je proizveo Siemens:
Ne poznajem tačno metodologije kod Metro-a, ali na primer u klasičnoj železnici postoje nova postolja sa odredjenim stepenom smanjenjem buke, zvučne barijere, uopšteno šinska vozila sama ispuštaju manje buke nego u prošlosti...
Kao osoba koja praktično živi pored pruge, odnosno blizu nje, mogu reći da mi najviše smetaju zvuk dizel motora kod lokomotiva (iako obožavam zvuk 661) kao i zvukovi sirene tkzv signalni zvuk "PAZI"...
Dosta igra ulogu i kakvu stolariju i izolaciju imate, ugradnjom PVC stolarije železnička buka nam se svela na minimum, medjutim drumska buka je i dalje prisutna, takodje dosta mi smeta i tržni centar i njihov parking, pogotovo leti kada sve ugreje i krene da prži beton, no to je druga tema...
Mislim da je ovo možda i najkreativniji način "ulepšavanja" buke lokomotiva, naravno radi se o lokomotivi "Taurus" (1116) koju je proizveo Siemens: