Све више мислим да нам у Сремском делу града треба лаки метро на три крака и то на стубовима:
- дуж Јурија Гагарина изнад трамвајске баштице до аеродрома преко Ледина,
- дуж Милутина Миланковића до Бежанијске косе са кривином преко железничког тунела, па ободом литице до Николе Добровића, па изнад Николе Добровића до првог ћошка са гробљем где би траса скренула ка Норвешкој и Грчкој, и даље на Лединама спајање са трасом линије преко Јурија Гагарина до аеродрома;
- дуж Ђинђићевог булевара скроз до Студењака где би скретао ка Земуну преко Тошиног бунара са кривином преко парка иза Џакарте, па право до Сенског трга где би траса скренула у Угриновачку скроз до Поштанског центра, и одатле изнад Војног пута скроз до железничког надвожњака где би скренуо ка железничког станици Земун.
На делу ка Сави, траса из Јурија Гагарина би прошла кроз Бродоградилиште и испод рампи моста на Ади и испод Новог железничког скроз до старог железничког, на чијем месту би имао заједнички прелаз са линијом из Милутина Миланковића.
Линија из Зорана Ђинђића би прошла између Краун плазе и Савограда, скренула у Владимира Поповића, и после скренула на нови-стари Савски мост, који би требало урадити у два нивоа - горе метро, доле трамвај и аутомобили.
По преласку Саве, линија са новог Савског моста би ишла на стубовима преко парка Луке Ћеловића и испред економског до улаза у тунел који би ишао испод Теразија.
Линије преко новог моста на месту Старог железничког би ишле једна лево у БнВ, на Вилсонов булевар, па до парка Луке Ћеловића где би заједно са линијом из Земуна ушао под Теразије, друга би ишла ка Сајму, железничким коридором, у нивоу од Сајма, до шећеране где би уронила у Баново брдо и даље подземно до Жаркова, па опет на стубовима дуж Трговачке/Ибарске скроз до Петловог брда и гробља Орловача.
Две линије које улазе под Теразије би се гранале једна ка булевару преко Вука, Цветка и Устаничке скроз до Миријева, а друга са Славији, клиничком, Прокопу, па од Прокопа преко Маракане, ФОНа, Трошарине, насеља Степа Степановић, Браће Јерковић, Медаковића и Коњарника исто до Миријева.
Линија од Карабурме би ишла од Карабурме 2, испод Маријане Грегоран, право на Омладински, на Пионир, па у булевар Деспота Стефана код СУПа 29, дуж булевара до Трга, па на Теразијама и ту крај са преседањем на линије које улазе од Теразијске терасе ту под Теразије.