Imam utisak da ste svoje stavove o predlogu metro linija izgradili na temelju čisto emotivne reakcije - jer vam predložena trasa prve linije ne staje ispred kuće, ili jer ne volite režim; sve je to legitimno ali je malo zatrovalo diskusiju ovde
Ево када су неки претходни планови предлагали метро осом М.Пупина-Бранков мост-Бранкова, дуж које сам живео, био сам против тог плана.Imam utisak da ste svoje stavove o predlogu metro linija izgradili na temelju čisto emotivne reakcije - jer vam predložena trasa prve linije ne staje ispred kuće, ili jer ne volite režim; sve je to legitimno ali je malo zatrovalo diskusiju ovde
Људи су изградили своје ставове на основу тога што су деценијама плаћали порез и на крају је неко рекао да ће да гради тзв. развојни метро, који треба да повеже новоизграђене стамбене блокове, односно насеља. То је једна ствар. Друга ствар је у томе што већина људи која живи у тим већ изграђеним насељима (Бањица, Коњарник, Звездара, Баново брдо, Церак, Видиковац, Земун, Нови Београд итд.) користи јавни превоз за долазак на и одлазак са посла, а не приватан аутомобил, за разлику од будућих станара неизграђених насеља, који су у таквом материјалном положају да иду колима, таксијем или неким другим видом јавног превоза.Imam utisak da ste svoje stavove o predlogu metro linija izgradili na temelju čisto emotivne reakcije - jer vam predložena trasa prve linije ne staje ispred kuće, ili jer ne volite režim; sve je to legitimno ali je malo zatrovalo diskusiju ovde
Ni meni nije jasno zašto M1 ne ide sredinom Karaburme, nego njenim obodom. Verovatno je to zbog nekih planiranih tajkunskih naselja na Adi Huji, međutim i sa takvom trasom će dobar deo Karaburme blisko gravitirati metrou, delovi tog naselja severno od Patrisa Lumumbe i istočno od Stevana Dukića sigurno hoće.Метро како је планиран неће ни ич помоћи Карабурми пошто иде по њеном ободу. Што се тиче Миријева покрива се део који ипак има Миријевски булевар као једину нормалну саобраћајницу која га повезује са центром, а изостављен је део који се ослања на преузане Мите Ружића и Драгослава Срејовића.
Бежанија је један од погоднијих делова града и за трамвај и за тролејбус, али нико неће да се бахће са тим системима више од најосновнијег одржавања исправних кочница, врата и сигнализације на возилима.
Stanica M1 Cvijićeva na uglu sa Poenkareovom je 270 metara od okretnice Dunav Stanica, odakle polaze mnogi međumesni autobusi i kombiji za Pančevo i Kovačicu. Tu postoji jak presedački potencijal za dnevne migracije u Beograd, možda bi i bolja lokacija bila da se metro nalazi kod same Dunav Stanice.Po planu meni je najbliža ona stanica dole na kraju Cvijićeve, lokacija je bukvalno u pm, raskrsnica Despota Stefana-Cvijićeva je tu glavno čvorište prevoza i kretanja, gusto naseljen deo grada, a i sa metro stanicom tu bi olakšao i dalja presedanja na druge vidove prevoza.
Браво. Колико му треба од улазни врата свог стана до улазних врата канцеларије, ресторана, предузећа, ординације... То је суштина. О томе нико не прича, него говоре како нпр. аутобус са БАС-а стиже за два сата до неког места, а нико се не пита колико му треба од стана до БАС-а и онда колико од станице у месту доласка до коначног одредишта.Ali ljudi ne računaju da vreme putovanja nije samo ono što se vozimo u samom vozilu, već i koliko mi treba da dođem do mesta gde živim (vrata stana) i odredišta (učionica u školi/faksu, kancelarija...).
Stanica M1 Cvijićeva na uglu sa Poenkareovom je 270 metara od okretnice Dunav Stanica, odakle polaze mnogi međumesni autobusi i kombiji za Pančevo i Kovačicu. Tu postoji jak presedački potencijal za dnevne migracije u Beograd, možda bi i bolja lokacija bila da se metro nalazi kod same Dunav Stanice.
I sa ovakvim rešenjem, ne vidim zašto bi putniku bio veći problem da prepešači tih ravnih 200 metara od Despota Stefana do metroa od toga da ispred svoje zgrade čeka spori autobuski krš u koji ne može da se uđe.
Beograd ima pola miliona manje?Jbt u kakav se debakl ovo pretvorilo. Imamo pola miliona manje, Čukarica u padu kao posledica promene prioriteta, a metro i železnica predviđeni zajedno u Makišu i pored mesta na pretek za depoe u Kijevu i Vrbinom potoku.
Zvezdara, Palilula, Voždovac i Zemun se izgradili, a Čukarica eto nije zbog toga što su Vinogradi za 80k ignorisani usled pomeranja depoa s Vrbinog potoka u Makiš (naselje) koji imajući u vidu politički orkestriranu dinamiku radova inače i nije mogao biti izgrađen pre metroa (i usput podići populaciju, za razliku od BnV koji služi u investicione svrhe poput izdavanja, preprodaje po višoj ceni ili zadržavanja kapitala u slučaju propasti banaka).
Popis ih pretekao, samim tim i otkrio posledice vođenja takve politike. Sve ubrzano gubi smisao. Primećujem da ovde na brdu ima sve više nove buržoazije (poput notara koji uzimaju polovine dvojnih kuća P=300+m2, voze po nekoliko skupih džipova što je bilo rezervisano samo za Košutnjak), dok je veliki broj ljudi primoran na selidbu u jeftinije delove grada, upravo one koji su i dostigli ili pretekli Čukaricu. Jednostavno ljudi nemaju gde da se presele unutar opštine jer je gradnja u Mihajlovcu (između Zrmanjske i Paštrovićeve) preskupa i neadekvatna (lišena prostora kao na Vračaru), a sve iza brda predaleko od grada i sabstandardno (Rupčine, Železnik gore od Mirijeva, Altine ili Krnjače).
Ko god dođe na vlast trebalo bi da prioritizira popunjavanje rupe između Makiša i Vidikovca uz izgradju glavne trase istočno od Makiša, kao i da već planiran BG:Voz u Makišu produži ka Ostružnici i Aerodromu.
Sent from my SM-J600FN using Tapatalk