@DzonTravolta
Ne, Srbija što dosta govori o tome ko u ovakvoj klimi na tržištu nekretnina uopšte može da dođe do Beograda, a ko će da se odluči za "the next best thing".
Novosadska oblast ima 341>367k (+7,5%), a beogradska 1,659>1,685m (+1,5%) iako je trebalo da ima bar 1,745 da je zadržano uvećanje od +5,2% između 2002 i 2011. (1,576>1,659m). Nije, u padu je. Sitnica, samo Smederevo manje, tj. 75% neizgrađenih Vinograda između Makiša i Vidikovca.
U tom smislu sam mislio, ako zemlja ima pola miliona manje, zašto se popunjavaju rupe van logične trase metroa i obećavaju kule i gradovi po livadama? Zar nije logično bilo udariti Vinograde i uzgraditi prvi krak ka Vidikovcu, a ovo ostaviti za neka bolja vremena? Mislim, imamo sve, presedače s Lastinih i GSP poteza, ustaljena naselja sa leve strane, presedačko čvorište i gradski centar između Žarkova i Sajma, uz to i uhahaj prostora za Vrbin potok, beogradski San Donato Milaneze i za gomilu zglobnih buseva, kako GSP tako i Laste (Barajevo samo za lokale).
@WLABmz
Utešno je to što je ukrštanje tehnički lakše kod Karađorđevog parka, o važnosti autokomande i da ne govorim. Ali smešno bi bilo da se druga linija približi Prokopu na smešnih 700m pravolinijski da bi prva ostala na još besmislenijih 450m od istog, a da pritom ostane onolika rupetina između Južnog bulevara i Pančevačkog mosta bez treće linije preko Vukovog Spomenika. Ili je ovo samo nagoveštaj radikalnih izmena treće linije koja sudeći po ekonomskoj klimi neće skoro, uz potencijalno zbližavanje prve i druge pomranjem prve preko Prokopa kako bi se nadomestio nedostatak treće?
Ovde se više ne zna ko je pijan a ko plaća, kao da plana nikada nije ni bilo.