Šta je novo?

Metro

1671725578045.png
 
@DzonTravolta

Naravno da ne. To se odnosi na celu Srbiju. Ali sve te podatke treba uzeti sa rezervom. Na više mesta pročitah da građani sumnjaju u rezultate, i i još su sami građani navodili (u komentarima) zašto je to tako.​
 
Занимљиво кривудање, свиђа ми се померање метро станице на Славији из Мањежа ближе Митићевој рупи.
 

Ово све горе и горе. Вуков споменик као да је шугав, па га избегавају. Ако би се хипотетички изградиле линиje 1, 2 и 3 по садашњим плановима, имали би ситуацију да све 3 линије метроа и једна линија градске железнице иду паралелно једна поред друге на потезу од Мостарске петље до Франша. Ово је постало трагикомично.
 
@DzonTravolta

Ne, Srbija što dosta govori o tome ko u ovakvoj klimi na tržištu nekretnina uopšte može da dođe do Beograda, a ko će da se odluči za "the next best thing".

Novosadska oblast ima 341>367k (+7,5%), a beogradska 1,659>1,685m (+1,5%) iako je trebalo da ima bar 1,745 da je zadržano uvećanje od +5,2% između 2002 i 2011. (1,576>1,659m). Nije, u padu je. Sitnica, samo Smederevo manje, tj. 75% neizgrađenih Vinograda između Makiša i Vidikovca.

U tom smislu sam mislio, ako zemlja ima pola miliona manje, zašto se popunjavaju rupe van logične trase metroa i obećavaju kule i gradovi po livadama? Zar nije logično bilo udariti Vinograde i uzgraditi prvi krak ka Vidikovcu, a ovo ostaviti za neka bolja vremena? Mislim, imamo sve, presedače s Lastinih i GSP poteza, ustaljena naselja sa leve strane, presedačko čvorište i gradski centar između Žarkova i Sajma, uz to i uhahaj prostora za Vrbin potok, beogradski San Donato Milaneze i za gomilu zglobnih buseva, kako GSP tako i Laste (Barajevo samo za lokale).

@WLABmz

Utešno je to što je ukrštanje tehnički lakše kod Karađorđevog parka, o važnosti autokomande i da ne govorim. Ali smešno bi bilo da se druga linija približi Prokopu na smešnih 700m pravolinijski da bi prva ostala na još besmislenijih 450m od istog, a da pritom ostane onolika rupetina između Južnog bulevara i Pančevačkog mosta bez treće linije preko Vukovog Spomenika. Ili je ovo samo nagoveštaj radikalnih izmena treće linije koja sudeći po ekonomskoj klimi neće skoro, uz potencijalno zbližavanje prve i druge pomranjem prve preko Prokopa kako bi se nadomestio nedostatak treće?

Ovde se više ne zna ko je pijan a ko plaća, kao da plana nikada nije ni bilo.
 
Poslednja izmena:
Gde je više taj ugovor o izgradnji depoa? Prođe i decembar 2021, prođe i leto 2022, prođe i novembar 2022, maraton Vesićevih laži se nastavlja. Koji rok za potpisivanje je zadnji put obećao? Beše do kraja ove godine?
 
@WLABmz

Utešno je to što je ukrštanje tehnički lakše kod Karađorđevog parka, o važnosti autokomande i da ne govorim. Ali smešno bi bilo da se druga linija približi Prokopu na smešnih 700m pravolinijski da bi prva ostala na još besmislenijih 450m od istog, a da pritom ostane onolika rupetina između Južnog bulevara i Pančevačkog mosta bez treće linije preko Vukovog Spomenika. Ili je ovo samo nagoveštaj radikalnih izmena treće linije koja sudeći po ekonomskoj klimi neće skoro, uz potencijalno zbližavanje prve i druge pomranjem prve preko Prokopa kako bi se nadomestio nedostatak treće?

Ovde se više ne zna ko je pijan a ko plaća, kao da plana nikada nije ni bilo.


Za oni koji ne znaju, Karađorđev park je "privremeno" stajalište. Možda se primetili da su skretnice na kraju stajališta K. Park malog radijusa. Peroni na stajalištu su kratki i sužavaju se u smeru ka Vukovom spomeniku, jer su ustvari projektom BGČ bile planirane skretnice mnogo većeg radijusa, koje bi omogućavale veću brzinu u skretanje, te bi na mestu sadašnjeg perona ustvari po projektu trebale biti skretnice. Pošto je izgrađeno privremeno neplanirano stajalište na mestu projektovanih skretnica velikog radijusa, morale su se skretnice malog radijusa zbudžiti na kraju samog stajališta. Projektom je bilo planirano "trajno" stajalište negde ispod Hrama otprilike, koje nikad nije izgrađeno, što znači da je tehnički moguće uraditi ga, te se ukrštanje sa metroom moglo uraditi tu. Ovako prave ukrštanje sa stajalištem gradske železnice koja je privremeno rešenje.
 
Свака власт има своју концепцију метроа. Неко има ЛРТ. неко има прави метро, онај трећи говори да је Беовоз метро итд.
 
Gde je više taj ugovor o izgradnji depoa? Prođe i decembar 2021, prođe i leto 2022, prođe i novembar 2022, maraton Vesićevih laži se nastavlja. Koji rok za potpisivanje je zadnji put obećao? Beše do kraja ove godine?
Прошло је 100 година.
 
Za oni koji ne znaju, Karađorđev park je "privremeno" stajalište. Možda se primetili da su skretnice na kraju stajališta K. Park malog radijusa. Peroni na stajalištu su kratki i sužavaju se u smeru ka Vukovom spomeniku, jer su ustvari projektom BGČ bile planirane skretnice mnogo većeg radijusa, koje bi omogućavale veću brzinu u skretanje, te bi na mestu sadašnjeg perona ustvari po projektu trebale biti skretnice. Pošto je izgrađeno privremeno neplanirano stajalište na mestu projektovanih skretnica velikog radijusa, morale su se skretnice malog radijusa zbudžiti na kraju samog stajališta. Projektom je bilo planirano "trajno" stajalište negde ispod Hrama otprilike, koje nikad nije izgrađeno, što znači da je tehnički moguće uraditi ga, te se ukrštanje sa metroom moglo uraditi tu. Ovako prave ukrštanje sa stajalištem gradske železnice koja je privremeno rešenje.
Koliko sam upoznat, nije moguće uraditi stajališta Makenzijeva. Tu je tunel u većem nagibu nego što je dozvoljeno za stajalište. Izmenom projekta, tj izborom stajališta Vukov spomenik i Karađorđev park, umesto stališta makenzija, je očigledno došlo do tehničkih promena i neophodnih nagiba, te se izgubila mogućnost realizovanja te stanice. Zato i dolazi do ove promene.
 
Ma sigurno može, jedino što bi verovatno trebalo da se ruši tunel u celoj dužini perona, pa bi trajalo godinama.

Aj, nadajmo se da je ovo put da se vrate razumu i trasi NB - Centar - Bulevar.
 
Stvari koje se ne smeju menjati ni po cenu života:

1) ne sme da se pridoda krak prve linije preko Prokopa, uz ostanak onog pored Galerije, već mora da bude samo krak pored Galerije
2) metro ne sme ni po koju cenu da pokriva Vukov spomenik
3) Istočni deo Beograda ne sme da ima metro
4) treća metro linija mora da pokrije Prokop i KCS
5) moraju da se pokriju lokacije budućih naselja
6) prva i druga linija moraju da se seku na Savskom trgu
7) mora da se ide podzemno, ispod reka, što dublje to bolje
8) ne sme da se pokrije blok 42
 
Мислим да су ова кривудања због рељефа.
Што се тиче станице код Храма где би се укрштали БГ воз и метро, она најбоље да буде испод Булевара ослобођења. Аутокоманду као преседачко чвориште треба растурити пошто је нехумано.
 
Vrh