ACR":2dy8vcdg je napisao(la):
nbumbic":2dy8vcdg je napisao(la):
Iako mogu da razumem emotivnu liniju iza ovog posta, Takav stav i nije baš konstruktivan, sigurno neće dovesti do prihvatanja doprinosa i kad bi se tako reklo stanovnici prigradskih opština bi to prihvatili kao uvođenje harača.
Ako imam ikakvu emociju prema Mladenovcu ona može biti samo pozitivna, ali negde "saterivanje u ćošak" mora da prestane.
ACR nisam mislio da ti mrziš ili imaš loš sentiment prema Mladenovcu, daleko od toga, Mislio sam da razumem zbog čega smatraš da i ljudi iz Mladenovca te ostalih prigradskih opština treba da doprinesu izgradnji metroa te da shvatam zašto kod tebe stav da oni ne treba da doprinesu izgradnji metroa izaziva negodovanje.
Izvinjavam se zbog svoje nedorečenosti koja je dovela do nepotrebne konfuzije. Nekako smatram da se podrazumeva da niko od nas ne mrzi prigradska naselja. Shvatam koliko uvredljivo deluje insinuacija da imaš negativne stavove prema Mladenovcu.
Izvini
2012":2dy8vcdg je napisao(la):
,pa upravo je Republika i Grad uložila blizu milijardu tadašnjih dolara danas evra,za sistem Beovoza koji će služiti za brz i udoban transport tih ljudi iz predgrađa do centra i danas
Malo je uprošćavanje reći da je potrošeno milijardu dolara na izgradnju BeoVoza, gro te investicije je utrošen na izgradnu Beogradskog železničkog čvora, a ne na BeoVoz!
E sad će drvlje i kamenje po meni, ali najveću korist od izgradnje BGD železničkog čvora imaju upravo Beograđani i Grad Beograd.
Prvo da nije denivelisana pruga na Novom Beogradu, zamislite kako bi izgledao saobraćaj i razvoj Novog Beograda? Gužve koje će biti izbegnute izgradnjom nadvožnjaka kod careve ćuprije su ništa spram onog što bi bilo na Novom Beogradu da nema denivelacije žel. saobraćaja
Drugo Izgradnjom tunela i prokopa se stvara osnova za izmeštanje šina iz Savskog amfiteatra i razvoj Beograda, te smanjivanja ukrštanja žel. i drumskog saobraćaja. tuneli i mostovi su završeni
Ko od toga ima najveću korist? pa Beograd!
Koliko ovo znači pitajte Nišlije. Možete i Zagrebčane.
U Beogradu ljudi uzimaju zdravo za gotovo korist koju imaju od dosadašnje investicije u BGD. žel. čvor i nisu svesni probrlema koje bi imali da nije to urađeno.
Naravno ne kažem da korisnici BeoVoza nemaju koristi daleko od toga. Ipak u perspektivi najveću korist od Beogradskog žel.čvora će imati uže gradsko područje.
Sad da me niko ne shvati pogrešno ne smatram da ljudi sa gradskog tj. prigradskog područaj ne treba da doprinesu razvoju metroa, samo mislim da treba naći model koji će obezbediti da postoji korelacije između stepena korišćenja i nivo doprinosa. Treba videti kako uključiti Pančevce, ljude iz Pazove jer će i oni možda i više koristiti metro od Lazarevčana.
treba videti da iz Pančeva korisnici BeoVoza i budućeg metroa doprinesu njegovom razvoju, a ne teretiti ljude koji ne dolaze u Beograd.
To je delom rešenje preko PDV-a i različitih taksi.
Drugo treba malo posetiti i sela oko Lazarevca, Sopota, pogledati kakvi su njihovi uslovi za život, pa bi se onda malo bolje rezumeo moj stav da njih treba teretiti manje nego nas koji živimo u samom gradu