ThinkAgain
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 23.07.2009.
- Poruke
- 208
- Pohvaljen
- 1
Ljudi koji su bili odgovorni za Beogradski železnički čvor blago rečeno nisu normalni iz tog razloga što da su lepo sagledali situaciju prvo bi gradili metro pa beovoz jer ovako beovoz svira ovo i niko nije lud da iz brzog voza ide u puževe zvane autobusi koji idu po principu "kud svi turci tu i mali mujo" i svi svima smetaju. Da ne spominjem truta zvanog tramvaj koji kad se ispreči kod pravnog napravi karambol i opšti metež jer je stanica dužine jednog a dođe 5 tramvaja pošto zbog haotičnog celokupnog saobraćaja ni ne idu po redu vožnje nego u karavanu.
Dakle Beograd tako nema ozbiljan gradski prevoz nego karavanski a mi svi znamo da Beograd nije Mumbai ili Calcutta s obzirom na to da pripadnici njihove nacionalnosti sve više uzimaju maha i kod nas eno primera sa karton sitijem dok ono kod Belvillea i nije sklonjeno.
Karavanski prevoz bi bio savršen za noć odnosno to se zove "group timetable" ili "cluster timetable". To je ono imate u 1:00 posle ponoći, pa u 1:05, 1:10, 1,15 pa posle preskače tek u 1:30 pa u 1: 45 pa u 2:00 počinje ciklus za od 2:00 do 3:00. Pritom u čoporima mogu 4 zglobna busa a ostalo minibusevi jer uvek neko ostane ali prevoz mora da radi.
Dakle, prvo osloboditi centar, pa zatvoriti centar za saobraćaj (zato i napominjem da vozovi moraju biti velikog kapaciteta) i na kraju (a oni su se zeznuli pa to uradili na početku i došli u ćorsokak) gradska i metropolitan železnica (Novi Sad, Zrenjanin, Vršac, Smederevo, Aranšelovac, Obrenovac...) koja obuhvata celo područje metropolisa odnosno Belgrade Metropolitan Area a to su svi gradovi koji mu gravitiraju. To su i vrapci naučili širom sveta. U tim gradovima nema važnih radnih mesta niti ih ima puno i svi oni rade u Savskom i Dunavskom Amfiteatru. Enter.
Dakle Beograd tako nema ozbiljan gradski prevoz nego karavanski a mi svi znamo da Beograd nije Mumbai ili Calcutta s obzirom na to da pripadnici njihove nacionalnosti sve više uzimaju maha i kod nas eno primera sa karton sitijem dok ono kod Belvillea i nije sklonjeno.
Karavanski prevoz bi bio savršen za noć odnosno to se zove "group timetable" ili "cluster timetable". To je ono imate u 1:00 posle ponoći, pa u 1:05, 1:10, 1,15 pa posle preskače tek u 1:30 pa u 1: 45 pa u 2:00 počinje ciklus za od 2:00 do 3:00. Pritom u čoporima mogu 4 zglobna busa a ostalo minibusevi jer uvek neko ostane ali prevoz mora da radi.
Dakle, prvo osloboditi centar, pa zatvoriti centar za saobraćaj (zato i napominjem da vozovi moraju biti velikog kapaciteta) i na kraju (a oni su se zeznuli pa to uradili na početku i došli u ćorsokak) gradska i metropolitan železnica (Novi Sad, Zrenjanin, Vršac, Smederevo, Aranšelovac, Obrenovac...) koja obuhvata celo područje metropolisa odnosno Belgrade Metropolitan Area a to su svi gradovi koji mu gravitiraju. To su i vrapci naučili širom sveta. U tim gradovima nema važnih radnih mesta niti ih ima puno i svi oni rade u Savskom i Dunavskom Amfiteatru. Enter.