Šta je novo?

Metro

Odlicna vest
Vesić je za Pink rekao da je do sada glasalo oko 20.000 građana, a da predlog "Sloboda" ima nešto više od 38 odsto glasova, dok je iza njega predlog "Sigurnost" sa 36 odsto glasova.
Glasalo 20.000 ljudi sto znaci da solidnu podrsku ima sadasnji metro. Ja cu svoj glas dati uskoro. :pob:


Da li je potpisan ovaj ugovor?
http://www.politika.rs/sr/clanak/484249 ... ije-metroa

On je za Tanjug naveo da će druga linija početi da se gradi posle prve i da će biti završena 2030. godine.
Dodao je da se sve polako priprema za novembar, kada će početi izgradnja metroa.

Kako je planirano, izgradnja beogradskog metroa počeće u novembru, radovima na budućem depou na Makiškom polju.

Prva linija će ići od Železnika do Mirijeva i biće završena 2028. godine, dok će radovi na drugoj liniji, od Zemuna do Mirijeva, biti gotovi 2030. godine.

Obe linije će imati po 21 stanicu.
 
Одлично, изглед гарнитуре је био најбитнији :) Када ће бити слично гласање за изглед камиона градске чистоће и водовода?
 
Izvor: eKapija | Ponedeljak, 21.02.2011.| 08:49

Beograđani izabrali sivu, crvenu i plavu boju za enterijer novih tramvaja

Zajednička akcija Grada Beograda i "Blica", u kojoj su posetioci sajtova http://www.beograd.rs i http://www.blic.rs imali jedinstvenu priliku da izaberu boju enterijera novih tramvaja koji će se od jeseni naći na ulicama prestonice, je završena.

Od samog početka glasanja, Beograđani su gotovo identičan broj glasova davali tamnosivoj, crvenoj i plavoj boji. Kako bi im izašao u susret, grad je sa španskim proizvođačem CAF dogovorio da unutrašnjost tramvaja bude u svakoj od izabranih boja. Deset tramvaja, dakle, imaće iznutra tamnosivu boju, deset crvenu i deset plavu. Metalik siva boja, očigledno je većinu naših sugrađana ostavila ravnodušnim.

Plavi enterijer je dobio 32,2% glasova, tamnosivi 30,2, a crveni 28,8% glasova.

Inače, prvi tramvaji će u Beograd stići sredinom godine, a na ulicama će se, nakon proba i testiranja, naći na jesen.
http://2017.aurea.ekapija.ha.rs/news/40 ... h-tramvaja

:grand:
 
Крај недеље је био, и ништа није било потписано.
Да се вратимо линијама. Кад ће бити објављено зашто прва линија избегава Прокоп и КЦС?
 
Верујем да неће ни бити објављено. Правиће се луди као и на питања о БАСу.
 
Ovo je teatar apsurda: o izgledu vozova se glasa u julu i avgustu,radovi kao treba da počnu u novembru(izgradnja depoa),a ugovora nema još ni od korova :bash:
 
https://www.novosti.rs/vesti/ekonomija/ ... jem-godine

Ministar Finansija - Sinisa Mali potvrdio da ce izgradnja poceti krajem ove godine!
Sastanak sa delegacijom kineske kompanije "Power China", koju je predvodio izvršni potpredsednik, gospodin Liu Shaoquan. Razgovarali smo o projektima na kojima su angažovani u Srbiji, a koji su od razvojnog značaja za našu zemlju. Među tim projektima je i projekat metroa u Beogradu, čija će izgradnja početi krajem ove godine.
 
Potpisan ugovor za projektovanje druge linije beogradskog metroa

Grad Beograd, JКP "Beogradski metro i voz“ i francuska kompanija "Ežis rejl" (Egis Rail) potpisali su ugovor za projektovanje druge linije beogradskog metroa, za koju je sredstva obezbedila Vlada Republike Srbije, rekao je Goran Vesić, a prenosi Beoinfo.

https://rs.n1info.com/biznis/potpisan-u ... og-metroa/
 
Чудо да се нис сликали за новине и на сва уста. Није било'?
 
Nema potrebe da mediji kače slike i snimke, objaviće sicve011 ekskluzivno na TikToku
 
Jutros jedna ekipa sa mašinom za bušenje tla na uglu Jurija Gagarina i Omladinskih brigada, do vrtića. Ispitivanja za treću liniju?
 
Трећа линија по садашњем плану уопште и не пролази ни Гагариновом ни улицом Омладинских бригада, вероватно из поштовања обичаја становника, да се возе својим колима или да слободно време проводе на станицама и у возилима јавног превоза.
 
Treća linija ne postoji u planovima, za sada je samo kao spisak lepih želja. Jedini radovi koji se odvijaju su na prvoj liniji dok druga još nije ni isprojektovana.
 
Метро трасе чине један међузависан и повезан систем. Зато пре рада на било којој траси морају да буду познате и друге трасе. Било која измена траса или станица није могућа уколико нису познате и и друге трасе и распоред станица на њима. Планирање метро траса је дуготрајан рад којим се баве стручњаци чије школовање и и искуство је такође дугогодишње, а потребно је и савршено познавање града.

У домену лепих жеља су више стручњаци који скупљају знања на интернету и успут уче језик, па тај језик више личи на преведени страни него на наш, а има их прилично, зар не?
 
Ako cemo o planovima, mnogo toga postoji u planovima i nikad nije napravljeno.. mislim da od toga ne zavisi mnogo.

Kad se o necemu odluci, pojavi se u planu jako brzo.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3NfUAO_KjQA[/youtube]

Konačno sninak svih tipova železnice u Tokyu. Osim metroa, tu su i gradsko-prigradske železnice, tramvaji, monoraili, people moveri i ostali.

Kada smo kod nas, firma Beogradski metro i voz, osim metroa i gradsko-prigradske železnice Bg:voz bi, po meni, trebala da ima i sledeće vidove prevoza:
#Laki šinski sistem - Da Light rail transit, nabudženi tramvaj ili kako god bilo bi dobro da postoji razgranata njegova mreža. što kao vid gradske železnice, što kao interurban tramway (radial railway) ili kao fideri. Davno sam pisao da je Beogradu dovoljno dve, eventualno tri linije metroa. Ostalo može da bude LRT ili gradska železnica. Uzor za ovo su mi Los Angeles LRT linije A, C, E i L.

#BRT/TBRT - (Trolley)Bus rapid transit, brze autobuske i/ili trolejbuske linije sasvim bi dobre ble na manje opterećenim pravcima ili kao tangentualne linije. Za početak, neka unaprede liniju 50, sa tipskim vozilima, jačim intervalom, posebnim trakama samo za njih (gde je moguće) i da se unapredi u trolejbus, odnosno TBRT.

Izvinjavam se što upadam ovako kao Indijanac, slabo se u zadnje vreme javljam, imam dosta problema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870091#p870091:30zi12sk je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » Sub Avg 07, 2021 8:46 pm[/url]":30zi12sk]Метро трасе чине један међузависан и повезан систем. Зато пре рада на било којој траси морају да буду познате и друге трасе. Било која измена траса или станица није могућа уколико нису познате и и друге трасе и распоред станица на њима. Планирање метро траса је дуготрајан рад којим се баве стручњаци чије школовање и и искуство је такође дугогодишње, а потребно је и савршено познавање града.

У домену лепих жеља су више стручњаци који скупљају знања на интернету и успут уче језик, па тај језик више личи на преведени страни него на наш, а има их прилично, зар не?

Слажем се у потпуности.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869842#p869842:3bfqp2ng je napisao(la):
vucko » 06 Aug 2021 12:31 pm[/url]":3bfqp2ng]Voleo bi da vidim taj ugovor.

https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o ... acaja.html

^^^Pa kao novinar traži. :kk: Sedenjem nećeš ništa dobiti. Prema članu 15 ukoliko ne dostaviš sve predviđeno u zahtevu nadležni su dužni da ti pošalju uputstvo. Brine me tumačenje stava 4 člana 9 u vezi otežavanja ostvarenja opravdanih ekonomskih interesa (recimo da pokriva prostor bliže galeriji i predviđenom poslovnom kompleksu), mada pitanje da li prepreka može biti i u stavu 5 istog člana (šta ako je državna tajna pa te odbiju?).

U Britaniji na http://www.whatdotheyknow.com može se doći do detalja ne samo mnogih projekata već i drugih traženih dokumenata. Sa druge strane Atlantika tajnovite SAD sada izdaju i otkrivenu dokumentaciju o NLO istragama koja je decenijama bila javna tajna od značaja za nacionalnu bezbednost. Ako je beogradski metro na nivou "oblasti 51" onda stvarno nemam reči. Pokušaj pa šta bude. Javnosti ne bi škodilo uverenje u (ne)istinitost izjava nadležnih. :wink:
 
Vrh