Šta je novo?

Metro

quote=Steva

Više ćeš da uskočiš u bus, vozićeš 2 stanice do Ilića ili Ustaničke pa pa u metro na NBG. I biće mnogo brže nego isključivo 17icom. Stvar navike ;)

Čitajući ovaj thread stičem utisak da se BG se boji presedanja ko Srbi promaje. :D
[/quote]
Bravo Stevo! Ne možeš objasniti našem narodu da je presedanje normalno i da ne može ni 43 ni 95 a ni 27 da ide do Trga Republike. Izgradnja metroa je jedini način da se promene iz korena postavke GSP-a to jest autobuskog podsistema jer niko do sada nije imao hrabrosti da se uhvati u koštac sa time. Sada će to biti učinjeno hteli to da priznamo ili ne.

Ne bi komentarisao tvrdnje da će neko 17icom stići brže nego metroom.
 
Али метро неће покривати све тачке које покривају аутобуси у центру града. 95 и 43 се пуне дуж целог булевара Деспота Стефана. Овде ће теоретски неко морати да прошета до раскрснице Цвијићеве и Дунавске, вози се до Панчевца једну станицу и онда преседа на 43 или 96 преко моста.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867802#p867802:21zyxant je napisao(la):
Дошљак » Wed Jul 28, 2021 12:58 pm[/url]":21zyxant]Али метро неће покривати све тачке које покривају аутобуси у центру града. 95 и 43 се пуне дуж целог булевара Деспота Стефана. Овде ће теоретски неко морати да прошета до раскрснице Цвијићеве и Дунавске, вози се до Панчевца једну станицу и онда преседа на 43 или 96 преко моста.

Bas tako, posledica -> hiljade ljudi u centru ne udisu izduvne gasove 95 i 43.
 
Сумњам да ће тек тако 95 скратити, макар без треће линије до блокова. Ваљало би детаљније истражити кретања људи. Иде ваљда неко у центру и дуж булевара Деспота Стефана? Мада ја бих лично волео да видим цео аутобуски сноп Бранкова-Дечанска-Деспота Стефана само са тролејбусима и електробусима.
 
Nije problem u samom skraćivanju autobuskih linija, kao takvih, koliko je problem u tome što se sa ovakvim planom metroa otežava putovanje građanima.Niti je svako fit pa da može od Galerije pešaka uzbrdo do kliničkog centra. Neće mu baš odgovarati ni da preseda kod Savsko trga na neku retku liniju i da kruži.

Drugo, nije problem kao takav što neko ko ne koristi gradski prevoz crta i odlučuje o trasi određene linije. Mnogo veći problem je što svge češće vidim (čujem ili pročitam) da građani sami podržavaju takve stvari. Naprimer, ako su mogle 25P i 74 da se produže, ili recimo 65, zašto ne bi mogao i ovaj moj predlog. Ili recimo, ako mogu neka mnogo udaljenija mesta da imaju liniju do centra, zašto ne bi mogla i 309 da se produži do Vukovog spomenika. Što implicira da nije baš tačno da može baš svako ko živi u nekom naselju da najbolje odluči šta je idealno za isto. Primera radi, mislim da Šomi303 može bolje da sagleda situaciju u njegovom naselju nego li određeni broj ljudi u Kaluđerici za njihovo naselje.

Što se tiče samih planova, to mislim da ne smeju u ovom momentu da predstave u potpunosti, iz dva razloga. Prvi je što ni oni sami ne znaju šta bi i kako, a drugi je što sigurno pamte kako je prošla Nova mreža linija, a upravo tako nešto mora da se uradi po puštanju metroa. Ono što se, za sada samo javno i neodređeno, provlači je da bi se Obrenovačke linije, linije duž Obrenovačkog puta skratile do Makiša, linije koje pokrivaju naselja duž Ibarske magistrale bi išle do Banovog brda, neke linije u centruu i NBG/Zemunu skraćene do metro stanica ili blizu istih... , a neke nedostatke bi nadomešćavali izmeštanjem i sakaćenjem drugih linija. Ovo poslednje ima dosta veze sa trolejbusima.

Za sam tramvaj ni oni sami ne znaju šta bi i kako radili, pošto im je bitnije da se prvo obezbede sa novim tramvajima koji bi trulili dok se ti njihovi novi zamišljeni koridori ne izgrade. A u celoj topj priči je apsurdno što hoće da skrate i 29 i 31 do Slavije, pa da se odatle preseda na onaj njihov tramvaj 1, koji bi bio samo iživljavanje. Sa druge strane, zamislili su da provuku tramvaj na Bežanijsku kosu ulicama koje su kao stvorene za trolejbuski saobraćaj, i gde osim postavljanja studova za kontaktnu mrežu i razvlačenje iste, nije potrebna nikakva dodatna akrobacija.

I za kraj, da ponovim, ako se ništa ne skraćuje, koja je poenta metroa, a ako se skrati, onda se mnogima putovanje produžuje i / ili komplikuje, jer se život svih beograđana ne odvija na relaciji Makiš - Banovo brdo - BNV - centar - Viline vode - Mirijevski bulevar - Mirijevo, odnosno na relaciji Mirijevo - Južni bulevar - BNV - sverni NBG - Zemun (uz Glavnu i Cara Dušana).
 
Оно што многи људи не разумеју јесте да трајање путовања не представља само кретање возила од станице до станице или аутомобила од паркинг места до паркинг места, већ да то укључује и кретање самог путника од свог пребивалишта или боравишта па све до коначног одредишта.

Узмимо опет пример Коњарника и друге линије метроа. Ако путник живи између Устаничке и ауто-пута, колико би му пешице требало до окретнице на Коњарнику, а колико до станице метроа? Значајно брже се стиже до окретнице него до подземне железнице. Ту треба додати и време чекања на полазак возила. Колико је потребно младом човеку да се попне уз само брдо, а колико неком средовечном или старом? Шта ако има неку торбу? Шта ако је лоше време (снег, поледица, јака киша)?

Шта је коначно одредиште путника? Да ли је то Земун и које део Земуна? Ако је нешто близу КБЦ-а онда је метро погоднији. Шта ако нешто што је удаљено од метро станице, нпр. Мадленјанум или можда Телеоптик? Шта ако путник хоће да иде до СРЦ-а Шумице и неће далеко да иде?

Метро је спас приликом тешких застоја и ту превазилази сав друмски саобраћај, али застоји не трају током целог дана, а изграфњом метроа би морали да буду смањени. Зато можемо очекивати да ће људи користити више метро у шпицевима, али не увек и не искључиво
 
Sutra ili prekosutra se ugovara projekat za drugu liniju, slobodno nastavite da objašnjavate kako je logično da neko ima liniju na kojoj je od Vidikovca do Karaburme. Tek ćete shvatiti šta se dešava kada bude izgrađena prva faza prve linije i kada krenu ukidanja. Bojim se da pozivanje na logiku i pogrešno postavljenu mrežu linija u Beogradu neće koristiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867795#p867795:u71mff4w je napisao(la):
vucko » Sre Jul 28, 2021 1:32 pm[/url]":u71mff4w]
quote=Steva

Više ćeš da uskočiš u bus, vozićeš 2 stanice do Ilića ili Ustaničke pa pa u metro na NBG. I biće mnogo brže nego isključivo 17icom. Stvar navike ;)

Čitajući ovaj thread stičem utisak da se BG se boji presedanja ko Srbi promaje. :D

Bravo Stevo! Ne možeš objasniti našem narodu da je presedanje normalno i da ne može ni 43 ni 95 a ni 27 da ide do Trga Republike. Izgradnja metroa je jedini način da se promene iz korena postavke GSP-a to jest autobuskog podsistema jer niko do sada nije imao hrabrosti da se uhvati u koštac sa time. Sada će to biti učinjeno hteli to da priznamo ili ne.

Ne bi komentarisao tvrdnje da će neko 17icom stići brže nego metroom.
Čekaj bre druže, pa zar ti nisi vodio borbu da se vrati 28 kako ne bi morao da presedaš i kako bi te prevoz vozio bukvalno do Knez Mihailove?

I sad ti nekom objašnjavaš da je presedanje normalno i da neke druge linije ne mogu da idu do Trga Republike?

:violina:
 
Ne znam, ako se naprave ove Vesićeve pokretne stepenice od ispod Gazele do Kliničkog centra, onda možda 23 ne bude morao da vozi kroz Kneza Miloša...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867920#p867920:2diu4g8w je napisao(la):
leobutters » 28 Jul 2021 22:05[/url]":2diu4g8w]
Čekaj bre druže, pa zar ti nisi vodio borbu da se vrati 28 kako ne bi morao da presedaš i kako bi te prevoz vozio bukvalno do Knez Mihailove?

I sad ti nekom objašnjavaš da je presedanje normalno i da neke druge linije ne mogu da idu do Trga Republike?

:violina:
Nije to bilo vraćanje samo da ne bi moralo da se pešači i preseda, nego zato što je sve ostalo nepouzdano. 79 ne piči na svakih par minuta, a 40 i 77 i te kako znaju da se zaglave. A tu onda posao vrši 28. Oda kako je vraćena 28, nekoliko puta mi se desilo da mi je dobro došla kao alternativa. Jednom bili neki protesti u Kneza Miloša, drugi put iz ko zna kog razloga nije bilo 40 pola sata, pa sam sa 28 pa malo pešaka i na kraju uhvatio 41. Treći put nestalo struje pa nisu radili 40 i 41, ali to je bio malo veći kvar. ITD Takođe dosta studenata koristi 28, ali i ljudi iz centra da bi došli do Gradske bolnice i KBC Zvezdara.

Drugo, nije poenta u imanju direktne veze sa centrom (govorim genberalno za linije gradskog prevoza), zato što se to može jednostavno presedanjem na metro, nego imati vezu sa onim što linije gradskog prevoza povezuju, a ne pokriva metro. Plus što nije svima u svakom trenutku centar ciljana destinacija, uprkos tome što neki tako misle. To ti je kao ono kada ti kažu da gro ljudi ide ka Sajmu, ili ide ka autoputu, ili ide Južnim bulevarom, Borskom, Kneza Višeslava i Patrijarha Dimitrija, Crnotravskom i Neznanog junaka, Pančevačkim mostom... pa zato tuda treba provući metro ili neku novu liniju gradskog prevoza. A u suštini to je tako zato što smo tako divno planirali Beograd da gotovo da i nemamo alternativne pravce.
Ali kao što rekoh, ako se ne skrate linije gradskog prevoza, obesmišljava se metro kao takav, iako je samim izborom trasa već dobrano obesmišljen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867761#p867761:21lmue51 je napisao(la):
solecar » Sre Jul 28, 2021 11:48 am[/url]":21lmue51]Pa da postoji trolejbus 19, ne bi ni prva opcija koju sam naveo bila nepoželjna.

заправо ја сам срећан што су укинули 19, ишла је на интервалу већем од пола сата, често 45 мин до сат, невероватно ретка и бескорисна линија осим ако ти се блеји пола дана на станици, само ме је нервирала кад се спуштам до шумица и једном у милион година ми пролети 19 пре него што стигнем на станицу па свакако морам на 29, апсолутно никад на њу нисам могао да се ослоним

а да се уводи поново и појачава 19 због 2 станице до метроа је апсолутно непотребно и бацање пара, боље нека кратка кружна фидерка која би нпр ишла кругом војислава илића - господара вучића - булевар краља александра - устаничка, онда би било океј

али свакако, то што ће неким насељима бити лакше да уопште не користе метро, не значи да га не треба градити, ако олакша путовање барем селима источно од устаничке, западно од земуна, и јужно од макиша, довољно је да растерети град, и самим тим олакша путовања свима, осим насељима преко дунава, њима нема помоћи без нових мостова
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867946#p867946:31j2p2zb je napisao(la):
solecar » Čet Jul 29, 2021 1:07 am[/url]":31j2p2zb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867920#p867920:31j2p2zb je napisao(la):
leobutters » 28 Jul 2021 22:05[/url]":31j2p2zb]
Čekaj bre druže, pa zar ti nisi vodio borbu da se vrati 28 kako ne bi morao da presedaš i kako bi te prevoz vozio bukvalno do Knez Mihailove?

I sad ti nekom objašnjavaš da je presedanje normalno i da neke druge linije ne mogu da idu do Trga Republike?

:violina:
Nije to bilo vraćanje samo da ne bi moralo da se pešači i preseda, nego zato što je sve ostalo nepouzdano. 79 ne piči na svakih par minuta, a 40 i 77 i te kako znaju da se zaglave. A tu onda posao vrši 28. Oda kako je vraćena 28, nekoliko puta mi se desilo da mi je dobro došla kao alternativa. Jednom bili neki protesti u Kneza Miloša, drugi put iz ko zna kog razloga nije bilo 40 pola sata, pa sam sa 28 pa malo pešaka i na kraju uhvatio 41. Treći put nestalo struje pa nisu radili 40 i 41, ali to je bio malo veći kvar. ITD Takođe dosta studenata koristi 28, ali i ljudi iz centra da bi došli do Gradske bolnice i KBC Zvezdara.

Drugo, nije poenta u imanju direktne veze sa centrom (govorim genberalno za linije gradskog prevoza), zato što se to može jednostavno presedanjem na metro, nego imati vezu sa onim što linije gradskog prevoza povezuju, a ne pokriva metro. Plus što nije svima u svakom trenutku centar ciljana destinacija, uprkos tome što neki tako misle. To ti je kao ono kada ti kažu da gro ljudi ide ka Sajmu, ili ide ka autoputu, ili ide Južnim bulevarom, Borskom, Kneza Višeslava i Patrijarha Dimitrija, Crnotravskom i Neznanog junaka, Pančevačkim mostom... pa zato tuda treba provući metro ili neku novu liniju gradskog prevoza. A u suštini to je tako zato što smo tako divno planirali Beograd da gotovo da i nemamo alternativne pravce.
Ali kao što rekoh, ako se ne skrate linije gradskog prevoza, obesmišljava se metro kao takav, iako je samim izborom trasa već dobrano obesmišljen.

Slične argumente možeš da iskoristiš za svaku liniju. Evo npr. 27, direktna veza za ljude iz centra ka Skupštini jednoj, drugoj, glavnoj pošti, gomili fakulteta na Bulevaru, Vuku, itd. Nemaš neku pravu alternativu između grada i Mirijeva, 74 i 25p su nepouzdani, a 27e je ok ali zaobilazi Bulevar. Baš odlično dođe jednom ogromnom broju ljudi i zašto bi se ona sad kratila i terali ljudi da presedaju ako hoće da dođu do grada?

Nemojte samo o zagađenju da pričamo jer bi onda prvo trebalo isterati automobile iz zone Trga Republike a ne tih par autobusa koji idu i koji su prekopotrebni ljudima da se ne osećaju potpuno odsečeno od centra. A Mirijevo je inače ovde na forumu zadnja rupa na svirali i vidim da vlada baš velika ogorčenost jer je ono povezano metroom a nisu neki drugi krajevi u kojima žive članovi foruma.
 
@solecar Bravo na objašnjenju.

Imao sam skrinšotove i proračune trasa koje sam noćas napravio ali zbog rekonstrukcije stana nisam na tom kompu. Dužina trase 77 je oko 15-16 km dok je dužine 28 trasa 5km i radi se o ekološkom prevozu to jest trolejbusima. Notorna činjenica je da se 77 uvek zaglavi na pravcu Ušće-Zeleni Venac-Terazijski tunel što čini ovu liniju veoma nepouzdanom u ovom pravcu. Linija 28 je inače i produžena 1980.tih zbog dva studentska doma Penezić i Rifat Burdžević, da njih nema ne bi bilo ni 28 jer ovaj kraj nema previše stanovnika.

Zato je i planirano da 28 ima novu okretnicu u MIlana Rakića. I predstavnici grada i stručnjaci sa Saobraćajnog fakulteta nisu mogli da negiraju te činjenice kao ni da daju valjanu alternativu. Zanimljivo je da su govorili za stanovnike Palilule koji su na trasi 28 da trebaju da idu do Glavne Pošte pa da presedaju na 41, a možda već tada su znali da su isplanirali da 41 više ne ide Makedonskom već do Cvijićeve pa novom mrežom na Dorćol što je po meni pogrešno. Ne vidim problem u trolejbuskom koridoru Makedonska kojim saobraćaju 41 i 28 koji kvalitetno povezuju Banjicu i Zvezdaru sa centrom.

Tada kada smo se borili za 28 metro nije bio aktuelan a i sa sadašnjim planom trasa 28 se ukršta sa metroom jedino na stanici Trg Republike. Recimo 23 i 16 takođe imaju oko 15-16 km trase ako ne i duže ali imaju preseke sa planiranom trasom metroa već posle nekoliko km od svojih okretnica. Čim je trasa linije kraća tada je i manja mogućnost da se vozilo javnog prevoza zaglavi u gužvi kao i da interval bude bolji. Recimo često gledam konvoj po više trolejbusa 40 koji idu jedni za drugim jer su bile zaglavljene u Kneza Miloša dok je takav slučaj sa 28 znatno ređi jer 28 ima samo kritičnu deonicu u Takovskoj od Makedonske do Jaše Prodanovića. Gore navedeno je i za 43 i 95 koji su i planirani da se skrate do Pančevačkog mosta i da se tamo preseda na metro.

Inače, pri istovremenom ukidanju 19 i 28 u novembru 2019. godine i odustajanju od nabavke trolejbusa se navodno krila namera da se polako ukine ceo trolejbuski podsistem "odumiranjem" i prekidom nabavke novih trolejbusa.
 
Сва ова збрка је и даље из чињенице да немамо јасне податке за аутобуске линије. Све су нагађања, укинуће 16, 23, 27, 95, или неће укинути. Скратиће 511 до Макиша, 53 до Бановог брда или неће.
Ја се слажем да треба протерати аутобусе из центра града, али не без адекватне замене. Зато је потребан трамвај дуж целог булевара, да замени 27 на траси од Трга до Богословије, пошто фали то парче од Таша до Теразија и Трга. Зато је и потребан трамвај у Краља Милана, али не локални, већ да иде до Бањице, и да иде доле Немањином до Савске и даље ка Раковици, као и крак горе Београдском па даље може или ка Дорћолу или ка Богословији. Зато је потребан тролејбус у Деспота Стефана, али и у Бранковој улици и преко Бранковог моста. Локална кретања унутар круга двојке, а и шире, између Ушћа, Сајма, Аутокоманде и Панчевца, уопште нису занемарљива.
Зато нам треба и метро на Прокопу, али и тролејбус на Прокопу, да се са метроа преседа на 40 и онда имамо адекватну замену за 23. Такође нам треба и трамвај на Прокопу, макар терминирао ту.
Потребан је јасан план целокупне инфраструктуре (све саобраћајнице у свом пуном профилу, сва планирана проширења, продужења, сви планирани мостови, тунели, петље, све планиране шине, све планиране станице, окретнице, сви планирани паркинзи) и на основу њених могућности што функционалнија и рационалнија мрежа која ће најбоље задовољити потребе путника.
 
Колико би износило улагање у изградњу нових трамвајских линија на поменутим трасама?
 
Mислим да имају цифре у оном плану развоја јавног саобраћаја до 2033.
 
Dana 24.8. kreće javni uvid u Plan generalne regulacije šinskih sistema u kojem je izbrisana varijanta prve trase preko Kliničkog centra Srbije i Prokopa. Gradski arhitekta je danas pomenuo da je odlučeno da treća linija ide preko Prokopa jer železnica nije dovoljno razvijena.

Otkucavaju poslednji trenuci da se nešto uradi, ukoliko neko želi da nam pomogne neka nam se javi na Po meri metro.
 
Gkedao sam danas prilog sa stojćićem gradskim urbanistom, nakon njegovih izjava me uopste ne čudi sto su izbrisali trasu preko Prokopa i KC-a za javni uvid.
 
Da Stojčić je totalni id*** u službi vlasti, bez nekih masovnih protesta ovi će progurati šta god požele, to je realnost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867962#p867962:17fmwtr0 je napisao(la):
leobutters » 29 Jul 2021 07:34[/url]":17fmwtr0]Slične argumente možeš da iskoristiš za svaku liniju. Evo npr. 27, direktna veza za ljude iz centra ka Skupštini jednoj, drugoj, glavnoj pošti, gomili fakulteta na Bulevaru, Vuku, itd. Nemaš neku pravu alternativu između grada i Mirijeva, 74 i 25p su nepouzdani, a 27e je ok ali zaobilazi Bulevar. Baš odlično dođe jednom ogromnom broju ljudi i zašto bi se ona sad kratila i terali ljudi da presedaju ako hoće da dođu do grada?

Nemojte samo o zagađenju da pričamo jer bi onda prvo trebalo isterati automobile iz zone Trga Republike a ne tih par autobusa koji idu i koji su prekopotrebni ljudima da se ne osećaju potpuno odsečeno od centra. A Mirijevo je inače ovde na forumu zadnja rupa na svirali i vidim da vlada baš velika ogorčenost jer je ono povezano metroom a nisu neki drugi krajevi u kojima žive članovi foruma.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867947#p867947:17fmwtr0 je napisao(la):
nekianonimnilik » 29 Jul 2021 01:22[/url]":17fmwtr0]заправо ја сам срећан што су укинули 19, ишла је на интервалу већем од пола сата, често 45 мин до сат, невероватно ретка и бескорисна линија осим ако ти се блеји пола дана на станици, само ме је нервирала кад се спуштам до шумица и једном у милион година ми пролети 19 пре него што стигнем на станицу па свакако морам на 29, апсолутно никад на њу нисам могао да се ослоним

а да се уводи поново и појачава 19 због 2 станице до метроа је апсолутно непотребно и бацање пара, боље нека кратка кружна фидерка која би нпр ишла кругом војислава илића - господара вучића - булевар краља александра - устаничка, онда би било океј

али свакако, то што ће неким насељима бити лакше да уопште не користе метро, не значи да га не треба градити, ако олакша путовање барем селима источно од устаничке, западно од земуна, и јужно од макиша, довољно је да растерети град, и самим тим олакша путовања свима, осим насељима преко дунава, њима нема помоћи без нових мостова
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867657#p867657:17fmwtr0 je napisao(la):
Joe Peeps » 27 Jul 2021 20:55[/url]":17fmwtr0]Искрено, уместо продужавања већ тужних линија 102 и 105Л и васкрсавања неких старих (103), ја бих једноставно укинуо линију 85 као такву. Предугачка је, недовољно често иде и увек крцата. Боље да се скрати (и да буде у истом облику као пре изградње Пупиновог моста) а за становнике Леве обале Дунава увести нову, брзу и краћу линију која би ишла од Борче преко земунских Цара Душана и Главне све до Ушћа где би се окретала.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867682#p867682:17fmwtr0 je napisao(la):
Joe Peeps » 27 Jul 2021 23:30[/url]":17fmwtr0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867675#p867675:17fmwtr0 je napisao(la):
Дошљак » 27 Jul 2021 22:38[/url]":17fmwtr0]Могу ваљда да појачају 85?
По мом мишљењу и даље је промашена линија. Предугачка је. Чини ми се да је четврта најдужа линија у граду а дуже од ње су само (чисто) приградске линије. Са обзиром на то да је и 95 слична, то је превише маратонских линија за један крај града. Велика већина путника са Леве обале не вози се даље од зграде општине Нови Београд. Вожња Банатском и Угриновачком је напорна, аутом никад нисам ишао том путањом до Пупиновог моста.
Мислим да би делотворнија била једна брза линија која би ишла улицом Цара Душана, затим Главном и на крају Булеваром Николе Тесле или Михајла Пупина до Ушћа где би се окретала. Линија 85 би могла да иде до окретнице 17, која је у непосредној близини Пупиновог моста. И на крају могла би се увести једна линија из Падинске Скеле која би ишла до те исте окретнице, али опет није толико нужно уколико би нова линија из Борче била честа и брза.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867742#p867742:17fmwtr0 je napisao(la):
Nikola03 » 28 Jul 2021 10:38[/url]":17fmwtr0]95 bi ostavio takvu kakva jeste.Treba staviti 105L na relaciji ovca-borca 3-zemun/backa/.Ne moze da nijedan bus okrece kod pupinovog mosta kao 17,jer se tu nakupi dosta njenih vozila iako tu sad okrece samo jedna linija.85 bi mogao da se skrati do zemuna/backe/.I mogla bi se uvesti linija na relaciji padinska skela-pupinov most-zemun/backa/.Ostala bi veza padinske skele sa okretnicom 17.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868027#p868027:17fmwtr0 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 29 Jul 2021 12:07[/url]":17fmwtr0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867996#p867996:17fmwtr0 je napisao(la):
wexy » Čet Jul 29, 2021 10:23 am[/url]":17fmwtr0]A usput i ne postoji nesto sto se zove besplatan prevoz, s obzirom da neko mora da plati vozila, gorivo i vozaca.
To i jeste jedan deo problema. Vidiš, i ovde na forumu, i u medijima, i u krugovima zaposlenih, i u krugovima struke, ljudi su još od 2016. upozoravali i apelovali na GSP, DJP i Grad da je manjak vozača i da će zbog toga biti velikih problema. Tocila pokvarena nisu ništa uradili ni 2017, ni 2018, nego su čekali da problem eksplodira. I pošto više nemaju dovoljno vozača, kasape i ukidaju linije. A nikad neće da priznaju da je zbog toga, nego uvek ke***ju kako je zbog nekakvih optimizacija ili slabog korišćenja. A zapravo se radi o problemu na koji im cela javnost skreće pažnju već godinama. Ali ih prosto boli goran da se njime ozbiljno pozabave. E zato u zadnjih dve tri godine mnoge isto tako boli goran da plaćaju kartu. Pogotovu nakon hohštapleraja sa naknadnim Koronskim ukidanjem polazaka.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868107#p868107:17fmwtr0 je napisao(la):
overdrive » 29 Jul 2021 15:39[/url]":17fmwtr0]Колико би износило улагање у изградњу нових трамвајских линија на поменутим трасама?
Leobutters, ne bih baš mogao za svaku liniju da napišem slično, zato što to nije primenljivo. Slažem se što se tiče linije 27, osim što ne znam ikoga da silazi kod Pionirskog parka zbog skupštine. Linije 27 i 27E i treba da imaju različite trase, jer Mirijevci gravitiraju ka oba bulevara koje pokrivaju pomenute linije.

A da li će i šta biti skraćivano, to niko živi ne zna, pa čak ni oni koji odlučuju o tome. Ali da će im proći to skraćivanje i ukidanje nekih linija, ’oće. Upravo je nekoliko primera koje sam citirao to potvrdilo. Sve što je potrebno je da se neka linija koju žele da skrate ili ukinu, da je toliko prorede da građani sami počnu da ih mole da je ukinu, jer im ne znači takva ništa. Što vreme više prolazi, to je sve više ljudi zadovoljno što se „gužva“ u trolejbusu 29, a kada se i ona bude skratila do Slavije, onda ćete biti kivni na ceo svet. Ali onda će biti kasno. Umesto što sada pljujete pogrešnog Vučka, bolje da se ugledate na njega i na vreme počnete da pokušate da spasite ono što možete, jer nije tačno da ništa ne može da se promeni. Znam iz ličnog iskustva. A mogli bi i da se zapitate zašto je prošlo, što kaže Bender, naknadno Koronsko ukidanje polazaka, na ionako osakaćeni prevoz pod izgovorom optimizacije.

A to njihovo optimizovanje, koje su predstavili samo za trolejbuse i tramvaje, u okviru studije o usklađivanju linija gradskog prevoza sa metroom, sasvim dovoljno govori šta im je namera. Isto je i sa otezanjem rekonstrukcije Bulevara patrijarha Pavla, jer je građanima „očigledno baš mnogo bitno“ da se isti što pre završi i konačno vrati tramvajska linija 3. Ali izgleda da građani baš vole što više ne postoji linija 3, jer im u suštini i nije bila toliko bitna.

Isto tako, zapeli sa idejom da šire tramvaj na NBG, što samo po sebi nije sporno, ali na pogrešan način. Tu pre svega mislim na provlačenje šina na Bežanijsku kosu trasom koja je idealna za trolejbuse. Tu bih stao sa daljom pričom oko trolejbusa na NBG, osim konstatacije da se slažemo da se ne slažemo oko proširivanja i koalicije sa tramvajskim saobraćajem, jer u suštini glavna tačka spoticanja ima veze sa načinom na koji je Begrad (iz)građen.

Takođe, samo bih ponovio i da je autobuski saobraćaj i dalje superiorniji u odnosu na tramvajski, na NBG.

Isto tako, rešenje problema nije u pukom skraćenju jednih linija, a produžetku drugih, kada se nema dovoljno vozača, kao što to neki forumaši vide, niti je rešenje u kupovini novih tramvaja koji bi trulili u depou, kao što to rade trenutni, jer ih imamo viška i kada nam je mreža u punom kapacitetu, kako neki gradski čelnici vide.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868176#p868176:3jxy5zez je napisao(la):
vucko » Чет Јул 29, 2021 9:03 pm[/url]":3jxy5zez]Dana 24.8. kreće javni uvid u Plan generalne regulacije šinskih sistema u kojem je izbrisana varijanta prve trase preko Kliničkog centra Srbije i Prokopa. Gradski arhitekta je danas pomenuo da je odlučeno da treća linija ide preko Prokopa jer železnica nije dovoljno razvijena.

Otkucavaju poslednji trenuci da se nešto uradi, ukoliko neko želi da nam pomogne neka nam se javi na Po meri metro.
Значи наставља се међусобно игнорисање града и железнице :bash:
 
Прво треба "оптимизовати" сам град, па тек онда цртати линије метроа, трамваја и тролејбуса.
 
Ево пар генијалних момената из СМАРТ планирања масовног саобраћаја у Београду:
-аеродром (саобраћајни објекат од стратешког националног значаја) ће бити повезан са градом БГ возом;
-БАС (исто саобраћајни објекат од стратешког националног значаја) ће бити повезан са градом тек трећом линијом (ако је буде);
-Прокоп (такође саобраћајни објекат од националног значаја) ће исто бити повезан тек са трећом линијом.
Шта све ово значи у пракси?
Неко ко допутује авионом у Београд има следеће опције на располагању:
-такси
-минибус А1
-аутобус 72
-аутобус 860И (али стаје само на теретном терминалу, не и путничком)
-БГ воз, и то возом следеће опције:
*до Тошиног бунара па преседање на аутобусе 601, 71, 65 до града;
*до станице НБГ па преседање на аутобус 95, трамваје 7,9, 11;
*до Прокопа па преседање на аутобус 36;
*преседање на друге линије БГ воза до Крађорђевог парка или Вуковог споменика, па опет преседање на остале видове јавног превоза.
Значи путник са аеродрома, углавном са пртљагом има као директне опције до града такси и аутобусе, а са шинским системима мора да преседа најмање једном, а углавном два или три пута.
 
Za to vreme mi potrošili pet milijardi i rešili ništa - osim neegzistencijalnih problema top menadžmenta kineskih, francuskih i srpskih entiteta umešanih u ovaj projekat.
 
Vrh