[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867962#p867962:17fmwtr0 je napisao(la):
leobutters » 29 Jul 2021 07:34[/url]":17fmwtr0]Slične argumente možeš da iskoristiš za svaku liniju. Evo npr. 27, direktna veza za ljude iz centra ka Skupštini jednoj, drugoj, glavnoj pošti, gomili fakulteta na Bulevaru, Vuku, itd. Nemaš neku pravu alternativu između grada i Mirijeva, 74 i 25p su nepouzdani, a 27e je ok ali zaobilazi Bulevar. Baš odlično dođe jednom ogromnom broju ljudi i zašto bi se ona sad kratila i terali ljudi da presedaju ako hoće da dođu do grada?
Nemojte samo o zagađenju da pričamo jer bi onda prvo trebalo isterati automobile iz zone Trga Republike a ne tih par autobusa koji idu i koji su prekopotrebni ljudima da se ne osećaju potpuno odsečeno od centra. A Mirijevo je inače ovde na forumu zadnja rupa na svirali i vidim da vlada baš velika ogorčenost jer je ono povezano metroom a nisu neki drugi krajevi u kojima žive članovi foruma.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867947#p867947:17fmwtr0 je napisao(la):
nekianonimnilik » 29 Jul 2021 01:22[/url]":17fmwtr0]заправо ја сам срећан што су укинули 19, ишла је на интервалу већем од пола сата, често 45 мин до сат, невероватно ретка и бескорисна линија осим ако ти се блеји пола дана на станици, само ме је нервирала кад се спуштам до шумица и једном у милион година ми пролети 19 пре него што стигнем на станицу па свакако морам на 29, апсолутно никад на њу нисам могао да се ослоним
а да се уводи поново и појачава 19 због 2 станице до метроа је апсолутно непотребно и бацање пара, боље нека кратка кружна фидерка која би нпр ишла кругом војислава илића - господара вучића - булевар краља александра - устаничка, онда би било океј
али свакако, то што ће неким насељима бити лакше да уопште не користе метро, не значи да га не треба градити, ако олакша путовање барем селима источно од устаничке, западно од земуна, и јужно од макиша, довољно је да растерети град, и самим тим олакша путовања свима, осим насељима преко дунава, њима нема помоћи без нових мостова
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867657#p867657:17fmwtr0 je napisao(la):
Joe Peeps » 27 Jul 2021 20:55[/url]":17fmwtr0]Искрено, уместо продужавања већ тужних линија 102 и 105Л и васкрсавања неких старих (103), ја бих једноставно укинуо линију 85 као такву. Предугачка је, недовољно често иде и увек крцата. Боље да се скрати (и да буде у истом облику као пре изградње Пупиновог моста) а за становнике Леве обале Дунава увести нову, брзу и краћу линију која би ишла од Борче преко земунских Цара Душана и Главне све до Ушћа где би се окретала.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867682#p867682:17fmwtr0 je napisao(la):
Joe Peeps » 27 Jul 2021 23:30[/url]":17fmwtr0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867675#p867675:17fmwtr0 je napisao(la):
Дошљак » 27 Jul 2021 22:38[/url]":17fmwtr0]Могу ваљда да појачају 85?
По мом мишљењу и даље је промашена линија. Предугачка је. Чини ми се да је четврта најдужа линија у граду а дуже од ње су само (чисто) приградске линије. Са обзиром на то да је и 95 слична, то је превише маратонских линија за један крај града. Велика већина путника са Леве обале не вози се даље од зграде општине Нови Београд. Вожња Банатском и Угриновачком је напорна, аутом никад нисам ишао том путањом до Пупиновог моста.
Мислим да би делотворнија била једна брза линија која би ишла улицом Цара Душана, затим Главном и на крају Булеваром Николе Тесле или Михајла Пупина до Ушћа где би се окретала. Линија 85 би могла да иде до окретнице 17, која је у непосредној близини Пупиновог моста. И на крају могла би се увести једна линија из Падинске Скеле која би ишла до те исте окретнице, али опет није толико нужно уколико би нова линија из Борче била честа и брза.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867742#p867742:17fmwtr0 je napisao(la):
Nikola03 » 28 Jul 2021 10:38[/url]":17fmwtr0]95 bi ostavio takvu kakva jeste.Treba staviti 105L na relaciji ovca-borca 3-zemun/backa/.Ne moze da nijedan bus okrece kod pupinovog mosta kao 17,jer se tu nakupi dosta njenih vozila iako tu sad okrece samo jedna linija.85 bi mogao da se skrati do zemuna/backe/.I mogla bi se uvesti linija na relaciji padinska skela-pupinov most-zemun/backa/.Ostala bi veza padinske skele sa okretnicom 17.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868027#p868027:17fmwtr0 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 29 Jul 2021 12:07[/url]":17fmwtr0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867996#p867996:17fmwtr0 je napisao(la):
wexy » Čet Jul 29, 2021 10:23 am[/url]":17fmwtr0]A usput i ne postoji nesto sto se zove besplatan prevoz, s obzirom da neko mora da plati vozila, gorivo i vozaca.
To i jeste jedan deo problema. Vidiš, i ovde na forumu, i u medijima, i u krugovima zaposlenih, i u krugovima struke, ljudi su još od 2016. upozoravali i apelovali na GSP, DJP i Grad da je manjak vozača i da će zbog toga biti velikih problema. Tocila pokvarena nisu ništa uradili ni 2017, ni 2018, nego su čekali da problem eksplodira. I pošto više nemaju dovoljno vozača, kasape i ukidaju linije. A nikad neće da priznaju da je zbog toga, nego uvek ke***ju kako je zbog nekakvih optimizacija ili slabog korišćenja. A zapravo se radi o problemu na koji im cela javnost skreće pažnju već godinama. Ali ih prosto boli goran da se njime ozbiljno pozabave. E zato u zadnjih dve tri godine mnoge isto tako boli goran da plaćaju kartu. Pogotovu nakon hohštapleraja sa naknadnim Koronskim ukidanjem polazaka.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868107#p868107:17fmwtr0 je napisao(la):
overdrive » 29 Jul 2021 15:39[/url]":17fmwtr0]Колико би износило улагање у изградњу нових трамвајских линија на поменутим трасама?
Leobutters, ne bih baš mogao za svaku liniju da napišem slično, zato što to nije primenljivo. Slažem se što se tiče linije 27, osim što ne znam ikoga da silazi kod Pionirskog parka zbog skupštine. Linije 27 i 27E i treba da imaju različite trase, jer Mirijevci gravitiraju ka oba bulevara koje pokrivaju pomenute linije.
A da li će i šta biti skraćivano, to niko živi ne zna, pa čak ni oni koji odlučuju o tome. Ali da će im proći to skraćivanje i ukidanje nekih linija, ’oće. Upravo je nekoliko primera koje sam citirao to potvrdilo. Sve što je potrebno je da se neka linija koju žele da skrate ili ukinu, da je toliko prorede da građani sami počnu da ih mole da je ukinu, jer im ne znači takva ništa. Što vreme više prolazi, to je sve više ljudi zadovoljno što se „gužva“ u trolejbusu 29, a kada se i ona bude skratila do Slavije, onda ćete biti kivni na ceo svet. Ali onda će biti kasno. Umesto što sada pljujete pogrešnog
Vučka, bolje da se ugledate na njega i na vreme počnete da pokušate da spasite ono što možete, jer nije tačno da ništa ne može da se promeni. Znam iz ličnog iskustva. A mogli bi i da se zapitate zašto je prošlo, što kaže
Bender, naknadno Koronsko ukidanje polazaka, na ionako osakaćeni prevoz pod izgovorom optimizacije.
A to njihovo optimizovanje, koje su predstavili samo za trolejbuse i tramvaje, u okviru studije o usklađivanju linija gradskog prevoza sa metroom, sasvim dovoljno govori šta im je namera. Isto je i sa otezanjem rekonstrukcije Bulevara patrijarha Pavla, jer je građanima „očigledno baš mnogo bitno“ da se isti što pre završi i konačno vrati tramvajska linija 3. Ali izgleda da građani baš vole što više ne postoji linija 3, jer im u suštini i nije bila toliko bitna.
Isto tako, zapeli sa idejom da šire tramvaj na NBG, što samo po sebi nije sporno, ali na pogrešan način. Tu pre svega mislim na provlačenje šina na Bežanijsku kosu trasom koja je idealna za trolejbuse. Tu bih stao sa daljom pričom oko trolejbusa na NBG, osim konstatacije da se slažemo da se ne slažemo oko proširivanja i koalicije sa tramvajskim saobraćajem, jer u suštini glavna tačka spoticanja ima veze sa načinom na koji je Begrad (iz)građen.
Takođe, samo bih ponovio i da je autobuski saobraćaj i dalje superiorniji u odnosu na tramvajski, na NBG.
Isto tako, rešenje problema nije u pukom skraćenju jednih linija, a produžetku drugih, kada se nema dovoljno vozača, kao što to neki forumaši vide, niti je rešenje u kupovini novih tramvaja koji bi trulili u depou, kao što to rade trenutni, jer ih imamo viška i kada nam je mreža u punom kapacitetu, kako neki gradski čelnici vide.