don1120 » Uto Jul 27, 2021 10:27 am[/url]":1pj06xc7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867158#p867158:1pj06xc7 je napisao(la):
overdrive » Ned Jul 25, 2021 7:07 pm[/url]":1pj06xc7]Тако је. Старијим људима је проблем да пешаче као и да се спуштају или иду уз степенице, а нарочито ако нешто носе са собом. Аутобус мора да постоји јер представља алтернативу у случају поремећаја рада метроа.
Зато ће свака станица имати лифтове како би силазак до метроа био што пријатнији и без баријера, што ће бити корисно за старије, родитеље са колицима, особе са инвалидитетом, бициклисте, путнике са коферима итд, метро ће без конкуренције бити најзахвалнији вид превоза за све.
Такође не знам колико има смисла твоја друга констатација, заиста. Чак и у случају да дође до хаварије, то апсолутно не значи да ће све стати, поређење са трамвајима и тролама није легитимно, зашто?
Зато што ће метро на својој траси имати безброј помоћних скретница између станица. У случају поремећаја метро се може већ кроз пар минута реорганизовати јер је цео систем аутоматизован и њиме ће бити управљано преко диспечерског центра. Метро вагони такође могу и да користе само један колосек истовремено уколико се деси неки озбиљнији квар. Зашто би држали бусеве за поремећај метроа који се деси једном у два-три месеца и поново попуњавали улице њима уместо да их ослободимо за шире тротоаре, бици стазе, зеленило и мање емисија угљен-диоксида.
О свему се размишља унапред јер овај пројекат пуно кошта и сваки поремећај/застој би правио енормне трошкове. Аутобуска стајалишта треба оставити, али за ноћни превоз јер не верујем да ће метро радити 24 сата или када се ради нека озбиљнија реконструкција у тунелима па метро линије морају бити привремено укинуте. Паралелни саобраћај бусева и метроа се готово нигде не практикује, јер доприноси мањој атрактивности метроа. Једноставно људи се морају привикнути на промену која ће им уствари олакшати свакодневно путовање.