@solecar, ево да одговорим на питања, иако на нека већ јесам имплицитно
Zašto se misli da onaj ko sada potroši isto vremena za putovanje kolima, kao što bi to uradio da putuje gradskim prevozom, da će ostaviti kola nakon izgradnje metroa i početi da koristi isti, ako znamo da ta ista osoba ima stav da bišta ne može da zameni komfor kola?
можда због екстремног недостатка паркинга, а можда се и неће променити, али ако ће већини бити брже лакше боље, и пређу на метро уместо кола, барем на park&ride фазон, урадили смо добар посао, смањили смо гужве у граду
Zašto se misli da će osobe koje radije čekaju duže gradski prevoz da bi direktno stigli do nekog mesta, nego li da brže stignu sa presedanjem (tamo gde je to potvrđeno u praksi), radije da presedaju sa gradskog prevoza na metro, sa ili bez dodatnog presedanja ponovo na gradski prevoz, nego li da se odluče da počnu da koriste kola?
моја лична фобија од преседања је узрокована тиме што аутобуси иду ретко и непоуздано, ако метро иде на 2 минуте како су рекли, а нек је и 10, ал да иде стварно на 10, пошто не морам да чекам на киши снегу цунамијима и торнадоима, неће ми бити никакав проблем да преседнем с буса на метро, обрнуто ће ме мало теже убедити, ал колико се мени чини, вожње аутобусом после метроа ће бити кратке, тако да можда може и пешке ако није баш нека литица
опет, неће свако прећи на метро и преседање, ал ако добар део грађана тако одлучи, то олакшава свима, не морамо да терамо сваког београђана што би неки рекли "под земљу", ко сматра да му је лаше ићи ће сам, а ја сматрам да ће многима ако не већини бити лакше
чисто сумњам да ће ико ко сад користи превоз, због смањења полазака, почети да користи кола, јер озбиљнија скраћења им сигурно неће поћи за руком, ево потпуно леву и небитну тролу 28 чију скоро целу трасу мења 40, су успели да спасе локалци, значи нема шансе да укину/скрате/преполове 17, 23, 31 или сличне јаке линије
Zašto se misli da će se baš krak ka Ibarskoj magistrali izgraditi jednog dana, a neće neki drugi projekti, o kojima se isto tako dugo priča, imajući u vidu da su mnogi projekti ostali samo na nivou teoretski izvodljivog (mnogi i odbačeni trajno)?
не знам на које друге пројекте мислиш, али крак ка ибарској мислим да је реалан у будућности, поготово ако дођу неки са мало слабијим вакуумом у лобањама, јер кад се крене са градњом, биће готов депо, машине за копање, боље ће се познавати терен, а чак је и искуство битно, далеко ће бити лакше изградити заједно 2. 3. и 4. него прву, просто сва пратећа опрема и обука и све то иде у пакету са првом, зато се залажем да се што пре гради прва, па после можемо даље линије да коригујемо и додајемо кракове колко волимо
Zašto je problem da se skrene metro linija preko Prokopa i KCS, ako će ići dubokim ukopom, a ne nadzemno, kao što je prvobitno bilo predviđeno? Na ovo sam delimično dobio odgovor.
апсолутно не постоји никакав проблем, апсолутно нико нема ништа против скретања ка прокопу, али ја имам проблем са саботирањем или блокирањем пројекта уколико се не помери ка прокопу, сматрам да је остатак линије доноси већу корист него плакање за прокопом
Zašto se neki plan apriori smatra lošim, samo zato što ne predviđa teški metro, iako ima dobre trase? Zašto se ne bi insistiralo na takvom planu, ali da se promeni da metro bude teški?
искрено нисам баш добро упознат са тим планом, али да, моја примедба је управо на то што је лаки метро, да је тешки, не бих га толико критиковао, мада морао бих детаљније да га проучим и упоредим са садашњим
@Express
па добро, прерада станице захтева привремено затварање, ништа чудно, за сваки озбиљнији пројекат се нешто друго затвара, ја бих волео да може само на клик да се промени, ал јбг не може
цео процес може да се убрза тако што се пре и после станице за једну ноћ набрзака муну скретнице, па да се метро на пар дана преусмерава на први па на други тунел, док се онај други дорађује са проширењем за скретницу и то, а због остатка бушења неколико километара тунела нема потребе за затварањем ичега