Šta je novo?

Metro

Ja bih je pre nazvao linijom neopravdanja i zamazivanja očiju. Neopravdanja, jer ne opravdava izostanak čitavog niza naselja na potezu Banjica - Makiš, a zamazivanje očiju, jer figurativno "zamazuje oči" da pokriva sve ono što ne pokrivaju linije 1 i 2, kao i da će se graditi, jer se pojavila tek nakon nezadovoljstva većeg dela građana trasama linija 1 i 2.
 
Gledam ovu trase linije 3 i ne mogu se načuditi sledećem:

Koja je poenta krivudanja trase između dve susedne stanice u dubokom ukopu?
 
Па ајде, реци: од Ушћа до Трга, уместо да на НБ страни изађе на површину, да продужи право и пређе реку уз Бранков мост, да има станицу на (полу)отвореном чим пређе на другу обалу и да настави тунелом право, до Трга... иде улево, па испод реке, има (дубоку) станицу Пристаниште, а онда ломи удесно до Трга. Ово је неколико стотина милиона евра разлике, уз дуже путовање!

Је л` нама ово станари клинике Лаза Лазаревић пројектују метро? Мртав сам озбиљан, овде је неко за посматрање.
 
Nešto gledam kakva sve rešenja u svetu postoje, da li su naši sposobni za ovako nešto?

Kina
ATTACH]
 

Prilozi

  • Screenshot_20210225_163651.jpg
    Screenshot_20210225_163651.jpg
    706,7 KB · Pregleda: 1.982
A zašto ne? Zato što očigledno nismo načisto šta nam treba, jer da smo zaista svesni da nam je metro neophodan, metro bi za sve ove godine napravili. Malo hoćemo laki, pa malo hoćemo teški, pa nećemo uopšte i tako u krug. U okruženju prve linije metroa su već odavno proslavile 100 godina postojanja.
 
Upravo.

A da ne pričam koliko je ovo nehumano. Ovo je ona čuvena zgradurina u Kini gde monorail prolazi kroz stambenu zgradu
Metro-Chongqing-Cina-1.jpg

Tako nehumano i zbudženo rešenje samo kod njih i može da postoji. Jadni ljudi koji moraju da žive tu.
 
Nema, bespotrebno skretanje pažnje sa naše neprihvatljive situacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826504#p826504:3qml57ma je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2021 17:19[/url]":3qml57ma]Ali monorail je baš poslednje što nam treba
Metro linija 1 aktuelnog plana nam je na predposlednjem mestu, a monorail na poslednjem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826553#p826553:1kauodfe je napisao(la):
solecar » 25 Feb 2021 08:30 pm[/url]":1kauodfe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826504#p826504:1kauodfe je napisao(la):
spatiotecte » 25 Feb 2021 17:19[/url]":1kauodfe]Ali monorail je baš poslednje što nam treba
Metro linija 1 aktuelnog plana nam je na predposlednjem mestu, a monorail na poslednjem.

Očekivao sam da baš ti tako nešto napišeš...
 
A i ja da ti ovako nešto napišeš. Dokle god ti ili bilo ko drugi bude pisao da je ovaj aktuelni metro plan super, ja ću pisati suprotno, jer mislim da ima mnogo više lošeg nego dobrog i da ne može da reši probleme, koje metro u svetu uobičajeno rešava.
 
Ja vidim da si ti Solecar jako isfrustriran čovek koji mnogo voli da kontrira samo da bi terao inat.
Jel sam spomenuo aktuelni plan u poslednjem postu?
Nisam.
Moj komentar se odnosio na monorail.
I šta ti je zasmetalo? Jel ti neko drmao kavez?
Nije.
Onda iskuliraj malo i skini mi se sa grbače već jednom.
 
Ako ti kažeš da sam isfrustriran, onda će biti da je tako, pošto vidim da najbolhe znaš. A evo da se ne osećaš loše zbog toga što sam te citirao:
Igor":3mh4ctha je napisao(la):
Nema, bespotrebno skretanje pažnje sa naše neprihvatljive situacije.
:kk:
 
Pa očigledno jesi čim osećaš potrebu da uskačeš a niko te nije dirao ni pomenuo.
Ja verujem da se Igorov komentar nije odnosio na moj odgovor o monorail-u već je odgovarao Pantografu.
Jer ako malo bolje pogledaš vreme postova videćeš da smo Igor i ja napisali komentar u isto vreme, ja sam ga pretekao za par sekundi.
 
Jel mora neko nekog da pomene da bi taj neko smeo da komentariše neku temu?
Znam da se Igorov post nije odnosio na tvoj komentar, ali poenta je da je nspisao na drugi način ono što sam i ja, pa eto da ti pokažem da nemam ništa lično protiv tebe, već da imam protiv tvog stava o metrou, ali i svakog drugog ko tako misli. A lično mislim da je bezveze da za svaki post sa kojim se slažem citiram i ispod njega postavim smajli sa palcem na gore, umesto da jednostavno taj post lajkujem. Možda i grešim, ali moj stav je da se samo konstantnim podsećanjem na to da je nešto loše, dakle sa pisanim tragom, može donekle uticati na neke odluke čelnika, i mişljenja sam da je upravo to dovelo do pojave treće linije i vraćanja priče o tramvajima do Vidikovca.

Isto važi i za druge teme. I tamo gde je potrebno za nešto posebno istaći kao dobro, to i uradim.
 
GRAD Beograd uputio je dopis Ministarstvu kulture da se stanica metroa na Savskom trgu iskoristi i za izložbeni prostor Muzeja istorije Srbije, koji će biti smešten u zgradu bivše železničke stanice.

Ovo je naveo zamenik gradonačelnika Goran Vesić, koji je predsedavao Radnoj grupi za izgradnju beogradskog metroa, koja je juče razmatrala rešenja i konceptualni dizajn treće linije metroa.

- Ideja je da cela stanica bude dizajnirana u skladu sa ambijentom gde se nalazi. U maju će biti raspisan konkurs za idejno arhitektonsko rešenje prvih 17 stanica metroa. Pozvaćemo naše arhitekte s ciljem da svaka stanica bude drugačije dizajnirana, da odslikava taj deo grada ili neki detalj iz istorije Srbije i Beograda - ukazao je Vesić.

On je istakao da je razmatrana mogućnost povezivanja druge (Zemun - Mirijevo) i treće linije (Novi Beograd - Banjica) metroa u Zemunu.

- Ta deonica bi uključila samo nekoliko kilometara i taj predlog je dat na razmatranje projektantu u ovom poslu, kompaniji "Ežis". Prema tom predlogu, treća linija bi u stvari počinjala tamo gde se završava druga linija. Takvu situaciju imamo u Mirijevu, gde se završavaju prva i druga linija. Takvo bi rešenje dodatno olakšalo funkcionisanje stanovništva - naveo je Vesić.

69668_nnnnjjj_iff.jpg


https://www.novosti.rs/beograd/vesti/96 ... -banjica-2
 
Trasa linija 1 je definitivno pametno rešenje koliko i monorail koji sam pomenuo i koliko nam treba jedno treba nam i drugo. Trasa linije 1 je pljuvanje u lice svakom zdravom razumu i arogatno pokazivanje "može nam se". Ne postoji drugo objašnjenje ignorisanja svih prethodnih planova i posebno zaobilaženje gusto naseljenih delova grada koji se inače davi u zagađenom vazduhu čineći usluge svojoj bratiji i gradeći svoje zadužbine našim parama. Ne želim da politizujem temu metro ali durgi pristup ovoj ovakvoj liniji ne postoji.
 
razmatrana mogućnost povezivanja druge (Zemun - Mirijevo) i treće linije (Novi Beograd - Banjica) metroa u Zemunu

Да ли то значи и станицу у насељу Бежанијска коса, ако није то, коме би тај део трасе био користан? Ако је то ради становника Бежанијске косе, а претходно је намирена трасом и Бежанија, то значи да цео Западни Нови Београд или Савски, може да бира између вожње личним превозним средством, тротинет, бицикла, моторна кола или да користи преседања са трамваја и аутобуса на метро...
 
Opušteno za Bežanijsku kosu, linija 3 neće zapravo postojati ni sa tim povezivanjem, ni bez njega.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826953#p826953:227fubcf je napisao(la):
vucko » 26 Feb 2021 10:34 pm[/url]":227fubcf]GRAD Beograd uputio je dopis Ministarstvu kulture da se stanica metroa na Savskom trgu iskoristi i za izložbeni prostor Muzeja istorije Srbije, koji će biti smešten u zgradu bivše železničke stanice.

Ovo je naveo zamenik gradonačelnika Goran Vesić, koji je predsedavao Radnoj grupi za izgradnju beogradskog metroa, koja je juče razmatrala rešenja i konceptualni dizajn treće linije metroa.

- Ideja je da cela stanica bude dizajnirana u skladu sa ambijentom gde se nalazi. U maju će biti raspisan konkurs za idejno arhitektonsko rešenje prvih 17 stanica metroa. Pozvaćemo naše arhitekte s ciljem da svaka stanica bude drugačije dizajnirana, da odslikava taj deo grada ili neki detalj iz istorije Srbije i Beograda - ukazao je Vesić.

On je istakao da je razmatrana mogućnost povezivanja druge (Zemun - Mirijevo) i treće linije (Novi Beograd - Banjica) metroa u Zemunu.

- Ta deonica bi uključila samo nekoliko kilometara i taj predlog je dat na razmatranje projektantu u ovom poslu, kompaniji "Ežis". Prema tom predlogu, treća linija bi u stvari počinjala tamo gde se završava druga linija. Takvu situaciju imamo u Mirijevu, gde se završavaju prva i druga linija. Takvo bi rešenje dodatno olakšalo funkcionisanje stanovništva - naveo je Vesić.

69668_nnnnjjj_iff.jpg

https://www.novosti.rs/beograd/vesti/96 ... -banjica-2

Borča i Vidikovac kao Terra Incognita zgodna mesta za legendu staničnih naziva prve i druge linije. :bash:

Razvoj sistema posmatraju kratkoročno, usput odredivši prioritete prema planu realizacije pet projekata, na štetu stvarnih potreba građana trenutno i u budućnosti. Do otvorene glavne stanice čestito ni autobusa nema, kamoli metroa, ali zato naselje u izgradnji s najvišom stopom motorizacije u zemlji mora imati metro do novootvorenog mola.

Prema aktuelnom planu se do Prokopa može stići putem svih koridora, izuzev paradoksalno onog najopterećenijeg - Sajma. Umesto da kopaju tramvajski tunel mogu jednostavno treću račvati ka Sajmu, a koja bi van špica mogla distributivno do Banovog Brda.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=827011#p827011:227fubcf je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » 27 Feb 2021 03:10 am[/url]":227fubcf]razmatrana mogućnost povezivanja druge (Zemun - Mirijevo) i treće linije (Novi Beograd - Banjica) metroa u Zemunu

Да ли то значи и станицу у насељу Бежанијска коса, ако није то, коме би тај део трасе био користан? Ако је то ради становника Бежанијске косе, а претходно је намирена трасом и Бежанија, то значи да цео Западни Нови Београд или Савски, може да бира између вожње личним превозним средством, тротинет, бицикла, моторна кола или да користи преседања са трамваја и аутобуса на метро...

Verovatno misle na krak narandžaste do stanice Zemun preko Bežanijske Kose.

Ukoliko izbegnu makar patrljak treće u startu, kako kaže mikelo do nje se neće ni stići jer naprednjaci do tada neće ostati na vlasti. Treća ne bi imala veze sa prvom i drugom što je besmisleno kada je u pitanju nov sistem građen od nule. Praktično rizikuju da izgrade prvu i drugu kao jednu uvijenu neprekidnu trasu s jednim depoom, a tramvaj i LRT (novi stari planeri, postnapredni, oni nazadni B(e)lamovci) proteraju preko glavne stanice, naselja sa 50000 ljudi (Blokove), Aerodroma bio bi to pravi cirkus. Fuj! Bilo bi lakše živeti dalje, pa povremeno leteti dronom deo grada. Iovako već sada nemali broj ljudi radi od kuće.
 
Vrh