Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825665#p825665:j51dk7jh je napisao(la):
Delija » 23 Feb 2021, 11:06[/url]":j51dk7jh]Ххахах, уживам!

Беламовски квислинзи су то исто одмах урадили по капитулацији 5. октобра градњом гараже код старог двора која је намерно ушла у коридор прве метро лоније по пројекту из 1976е. године.

Ne veruj sve što se kaže, uzmi pogledaj, jer 100 puta izgovorena LAŽ postaje istina. Slika govori vise od svake reci

77.jpg


79.jpg


81.jpg


Ne samo da nije na trasi vec cak i ova garaza moze da se integrize kao parking uz metro stanicu, sto se jasno vidi i po slikama planova

p.s
ne pravi sebi idola niti kakva lika - čak ni Jovina, nemoj im klanjati niti im sluziti - Druga Božija zapovest
Tako bas kaze :p
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825763#p825763:30dm6bmk je napisao(la):
milanche » 23 Feb 2021 16:16[/url]":30dm6bmk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825697#p825697:30dm6bmk je napisao(la):
Дошљак » 23 Feb 2021, 12:06[/url]":30dm6bmk]И ако би мени лично метро станица код Бранковог моста највише одговарала, из естетских разлога сам против буџења још једног моста уз Бранков мост. Метро-друмски мост треба да буде на месту старог Савског моста, а на Бранков треба вратити трамвај. Наравно, укрштање две чиније дефинитивно треба да буде на Теразијама.
A pazi sada ovo. Da su drugu liniju vodili preko novog metro-drumskog mosta pa dalje na terazije, duz kralja MIlana i dlaje kroz Vracar, ukrstanje bi imali na SA, ali bi i druga linija kacila uzi centar i ne bi bilo presedanja i stvaranja vestacke guzve na toj stanici jednoj stanici.

Ali bi onda stanica SA bila prazna, sto ne odgovara "novom centru grada" lepsi je imidz kad kazes da je stanica u SA najopterecenije i da narod voli da dodje u SA.

Boze, kako su samo ljigavi.
A onda će da dođe N1 i snimi tu "rulju" na Savskom trgu, koja voli tu da dođe, a onda će da se nakače sa nekim nebuloznim pričama, poput ovog sa omalovažavanjem ordena Zorićki...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825763#p825763:3vjenw3c je napisao(la):
milanche » Уто Феб 23, 2021 4:16 pm[/url]":3vjenw3c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825697#p825697:3vjenw3c je napisao(la):
Дошљак » 23 Feb 2021, 12:06[/url]":3vjenw3c]И ако би мени лично метро станица код Бранковог моста највише одговарала, из естетских разлога сам против буџења још једног моста уз Бранков мост. Метро-друмски мост треба да буде на месту старог Савског моста, а на Бранков треба вратити трамвај. Наравно, укрштање две чиније дефинитивно треба да буде на Теразијама.
A pazi sada ovo. Da su drugu liniju vodili preko novog metro-drumskog mosta pa dalje na terazije, duz kralja MIlana i dlaje kroz Vracar, ukrstanje bi imali na SA, ali bi i druga linija kacila uzi centar i ne bi bilo presedanja i stvaranja vestacke guzve na toj stanici jednoj stanici.

Ali bi onda stanica SA bila prazna, sto ne odgovara "novom centru grada" lepsi je imidz kad kazes da je stanica u SA najopterecenije i da narod voli da dodje u SA.

Boze, kako su samo ljigavi.
Била би линија која прелази Саву мало другачија, од Теразија би ишла до Светогорске и испод Таша ка Вуку и дуж Булевара до Устаничке, док би линија из правца Чукарице и Бановог брда прошла осовином Прокоп-КЦС-Славија до Теразија где би било укрштање, па би ишла на Трг, где би скретала испод Скадарлије ка СУПу у Деспота Стефана, и онда испод Богословије до Карабурме и Миријева, па даље Учитељско, Коњарник, Медаковић, Јерковић и Бањица, а савршено би било да та линија буде кружна, па да од Бањице иде и даље до Миљаковца, Раковице, Видиковца и Петловог брда.
 
samo sam rekao hipoteticki da su i sa njihovom trasom prolaska kroz ventra Vracara mogli da urade istu stvar samo da su presli reko preko mora i spojili SA i terazije i tako i drugu liniju doveli u uzi centar bez potrebe za presedanjem.

Nimalo nisam bio ironican kada sam rekao da ce biti guzva na stanici u SA, zbog presedanja zarad jedne stanice i nimalo nisam bio ironican kada sam rekao da su to verovatno namerno uradili da bi dali alibi za "novi centar grada" i vestacki namerno stvorili guzvu bas tu. I na temi Savskog trga je receno da presedacke tacke to i generisu, pogotovo kada im onemogucis drugacije da dodju do stvarnog centra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=824290#p824290:mpo5icq9 je napisao(la):
Igor » 17 Feb 2021 08:45 pm[/url]":mpo5icq9]Izvor: Politika.rs

Trasa prve linije metroa gradi se na proleće 2022.
677z381_metro-2.jpg

Da li je linije metroa trasirala struka ili politika? Hoće li njegovom izgradnjom biti žrtvovan Makiš, najveće vodoizvorište Beograda? Je li suviše ambiciozan plan da se dve linije grade istovremeno i budu završene do 2030. kada rekonstrukcija ulica od Ruzveltove do Beogradske tvrđave traje skoro dve godine? Zašto prve dve linije koštaju četiri milijarde evra, dvostruko više od prethodnog projekta? O ovim pitanjima stavove su ukrstili Marko Stojčić, glavni gradski urbanista, i prof. dr Borislav Stojkov, urbanista.

Politika: Sve studije rađene pre pola veka, koliko se metro planira, trasirale su prvu liniju od Novog Beograda i Zemuna ka Bulevaru kralja Aleksandra. Poslednja je potpuni zaokret – linija od Makiša do Mirijeva spaja dve livade i zaobilazi naseljene delove. Zašto?

Stojčić: Ova verzija trasa prve, druge i treće rađena je na osnovu brojnih studija i stručnih analiza koje su pokazale da je najopterećeniji Bulevar Mišića i Obrenovački put sa kojeg se saobraćaj grana na Vidikovac i Čukaricu i zato je doneta odluka da linija Makiš–Mirijevo bude prioritetna. Prethodna verzija predviđala je depo usred izgrađenog urbanog tkiva u Novom Beogradu na parceli koju koristi GSP, koja dugoročno ne može da ostane za tu namenu jer narušava kvalitet stanovanja. Ovaj pravac obezbeđuje dovoljan prostor za savremeni metro sistem, tu je ranžirna stanica, prostor je odavno prepoznat kao železnički i primereno je da tu imamo depo.

Politika: Pozivate se na merenja broja putnika. Ali na trasi buduće prve linije ugašena je Železnička stanica, a uskoro se premešta i stari BAS u Blok 42. Gde će do centra grada prva linija da se puni putnicima?

Stojčić: Broj putnika se ažurira na svakih šest meseci gde se povećava, a gde smanjuje. Drastično povećanje je na Zvezdari, u Mirijevu. Broj putnika u Bulevaru kralja Aleksandra nije veći nego u drugim pravcima.

Politika: Saobraćajni stručnjaci tvrde da se ne razlikuje mnogo broj putnika na prethodnoj i poslednjoj varijanti prve linije. Ali ona ranija Novi Beograd–Bulevar kralja Aleksandra celom dužinom prolazi kroz naseljeni deo grada.

Stojčić: Studije su radile institucije i brojke kažu da je najviše putnika iz pravca Sajma. I tačka. Uostalom, poslednja odluka je da se istovremeno grade prva i druga linija.

Politika: I one se ukrštaju u Savskom amfiteatru, u „Beogradu na vodi”.

Stojkov: Osnovna svrha građenja na Makišu je pogrešna. Saobraćaj iz pravca Obrenovca je mali. Problem nije u velikom broju putnika, zagušenja nastaju zbog konfiguracije ulica, uske su i nisu organizovane u mnogo čemu. On se rešava sa nekoliko autobusa koji dođu ujutru iz Obrenovca u Beograd i popodne se vraćaju nazad. Preko dana frekvencija putovanja je mala.

Politika: Karići, kao investitori „Tesla grada” na Makišu, nedavno su odustali od te lokacije. Imamo li novog ulagača koji bi tamo zidao?

Stojčić: Da li je Karić ili nije, nikada nije bilo konkretnog investitora, jer je 95 odsto tog zemljišta privatno. Bilo bi dobro da se pojavi jedan ili grupa investitora koji bi urbanizovali taj prostor. Bez zahteva za investiciju grad ne može da gradi infrastrukturu koje u tom delu grada nema.

Stojkov: U ovom planu za metro nema koncepta. Sve je oslonjeno na dva projekta, na „Tesla grad” i „Beograd na vodi”.

Stojčić: To nije tačno.

Stojkov: Opravdanje je bilo povezivanje dva zamišljena naselja. Zašto? Hoće li neko iz „Beograda na vodi” ići u „Tesla grad” ili Železnik i obrnuto? Neće. Šta opravdava putovanje? Pre svega radna mesta, sport, kultura, zabava, šoping.

Stojčić: Pogrešno ste postavili stvar. To nije livada nego potencijalno mesto za urbanizaciju, a depo morate da gradite na praznom prostoru. Veliki je pritisak na proširenje građevinskog područja grada. To je neodrživo, ovo nije toliko veliki grad da ide u širinu nego da se drugačije rasporedi građevinsko područje unutar Generalnog plana.

Politika: Isključujete li mogućnost, ako se pojavi investitor poput arapskog koji gradi „Beograd na vodi”, da država na Makišu proglasi zidanje novog grada za 35.000 stanovnika javnim interesom.

Stojčić: Isključujem. To je neodrživo, država nema interes da to uradi.

Politika: Kako ćete finansirati metro?

Stojčić: Republika će finansirati kroz međudržavne ugovore sa Francuzima i Kinezima. Malo ko je iz budžeta gradio metro. Naravno da ni u jednom gradu finansiranje razvoja metroa ne funkcioniše od naplate karata, nego se gleda javni interes, da saobraćaj funkcioniše i da se obezbedi veći kvalitet života.

Politika: Tako što se sužava zaštitna zona vodoizvorišta na Makišu?

Stojkov: Prema informacijama koje imam, „Jaroslav Černi” je u studiji iz 2015. suzio zonu zaštite vodoizvorišta pod pritiskom.

Stojčić: Ja to, recimo, nisam čuo.

Stojkov: Sad čujete. Sužavanje zaštitne zone kao politički koncept da bi se omogućilo ovo o čemu Marko priča.

Politika: Hoćete da kažete da žrtvujemo vodoizvorište da bismo dobili metro?

Stojkov: Da li žrtvujemo ili ne, mogu da ocene samo hidrogeolozi i hidroinženjeri. Član sam Akademije inženjerskih nauka Srbije i poznajem ljude koji se zgražavaju nad tim činjenicama.

Politika: Ali postoje i stručnjaci koji se oslanjaju na studiju „Černog” i kažu može da se gradi pod određenim uslovima.

Stojkov: Tačno.

Politika: Šta je onda problem?

Stojkov: Problem je što se politika i struka ne razumeju. Politika poslednjih godina što zamisli sprovodi bez obzira na posledice, pogotovo na one dugoročne. Bez obzira na to koliko košta i da li je opravdano. Ova politika kontroliše institucije i projekte i sve što bi rekla struka pada u vodu – bilo da je reč o gondoli, Makišu, „Beogradu na vodi”. Politička snaga je homogenizovana, a struka je nedovoljno energična da joj suprotstavi dokaze.

Politika: Hoćete da kažete uspavana?

Stojkov: Nema javnih nastupa, niko se ne javlja, osim po kuloarima.

Stojčić: Nema pritiska. Zašto bi neki političar rekao nekome ko vodi oblast da uradi nešto što je pogrešno i košta puno i ne bi koristio niko. Nema razloga. Da bi povezali „Tesla grad” koji ne postoji, izmišljen naslov u novinama.

Politika: Nije tačno. Karići su 2017. sa tadašnjim gradonačelnikom Sinišom Malim i vašim prethodnikom Milutinom Folićem analizirali dinamiku tog projekta.

Stojčić: Možda su Karići imali tu ambiciju, ali da bi se ona ostvarila neophodno je da kupe parcele, a da bi kupili, neko bi trebalo da ih proda dobrom voljom. To mesto je izabrano jer ima prostor dovoljno veliki za depo za obe linije i takav u gradu nemate na drugom mestu.

Stojkov: Imate u Gornjem gradu Zemuna i Novom Beogradu, za ta mesta 1978. potpisao sam detaljne planove za depoe i sva metro stajališta u Beogradu. Finansiranje gradnje linija radi se na osnovu analize opravdanosti. Ona nije urađena transparentno. Hoću da kažem da je bilo pritiska da se izvede na ovaj način jer ne vidim neko drugo stručno opravdanje za tako nešto.

Stojčić: Zašto bi neko svesno radio pogrešno? A baš suprotno, imamo toliko filtera u ovom projektu. Mislim na sve inostrane partnere koji su u njega uključeni. Tu je i naš Urbanistički zavod.

Stojkov: Dobro, a šta je ideja Makiša i „Beograda na vodi” i svega toga? Ideologija aktuelne politike je da Beograd mora da promeni sve, čak i fizionomiju, po receptu koji je uveliko prevaziđen.

Politika: Ako Makiš nije ugrožen, zašto se ispituje Veliko ratno ostrvo kao potencijalno vodoizvorište?

Stojčić: Povećana je potreba za vodom. Kad smo kod vodoizvorišta, pa i blokovi 45, 44, 70, 70a su u užoj zoni vodoizvorišta. Zamislite da imate to isto prekoputa.

Stojkov: To, ipak, treba da objasne i potvrde hidroinženjeri...

Stojčić: Naravno da su potvrdili. Zašto bi iskusni stručnjaci iz te oblasti svesno rizikovali svoju karijeru? Apsolutno ne verujem u to. Tema vodoizvorišta je zloupotrebljena jer je prikazivana lokacija vodoizvorišta sa druge strane Obrenovačkog puta gde se ništa neće graditi.

Stojkov: Nisam znao jer je to u planu koji je tek u pripremi.

Politika: Najavljujte početak gradnje depoa za metro u novembru, ali da li je sve planski pokriveno?
Stojčić: Gotov je planski osnov za izgradnju depoa. Onda, kao nastavak sledi izgradnja prve linije.

Politika: Koliko vremena treba za gradnju depoa?

Stojčić: Dinamiku ćemo imati ovih dana i nju ćemo uskladiti sa svim akterima („Ežis”, „Beogradski metro i voz”, Urbanistički zavod, sekretarijati, Ministarstvo finansija). Ideja je da se na proleće uveliko gradi depo, ali i da tada krenu radovi na trasi prve linije.

Politika: Ko će da vam poveruje da ćete prve dve linije da završite do 2030?

Stojčić: Devet godina je primereno, ukoliko bude dobro rukovođeno projektom. U tom periodu očekujemo da će u potpunosti da profunkcionišu i železničke stanice u Novom Beogradu i Prokopu koji tek treba da postane ono što mu je i predznak – Glavna. Ali, za sada nema opravdanosti da dovodimo metro do Prokopa jer tamo prvo treba obezbediti putnike.

Stojkov: Ali, Marko, ni na Makišu nema putnika, a planirane su četiri stanice na sedam kilometara praznog hoda.

Stojčić: Pa rekao sam. Svaki metro ima neki prazan hod jer mora da ima prostor za depo. Ovakvim planom omogućavamo da se prostor urbanizuje.

Politika: Zašto je odlučeno da veći deo trase ide podzemno, iako je to skuplje?

Stojčić: To je pitanje stava – želimo li metro, brzi tramvaj ili gradski voz.

Politika: Iako u periodu najvećeg opterećenja ne možemo da dobacimo više od 20.000 putnika?

Stojčić: Imamo iste brojke kao Prag. Pitajte stanovnike Praga da li bi se odrekli metroa? Ne bi nikada.

Politika: Ako Beograd nema toliko putnika, zašto se nije pre svega gledalo da se povežu upravo tačke koje će biti važna saobraćajna čvorišta – novi BAS i Prokop?

Stojčić: Vi me opet niste slušali, na Prokopu nema trenutno dovoljno putnika.

Stojkov: Nema ih ni na Makišu!

Stojčić: A koje putnike bi danas metro pokupio u Prokopu?

Politika: Onda je ta stanica promašena investicija?
Stojčić: Ne, nije.

Politika: Sećate li se da je u prefizibiliti studiji jedna od varijanti bila da Prokop bude obuhvaćen prvom linijom pa se odustalo?

Stojčić: Zato što nema putnika.

Politika: Za koji mesec neće ih više biti ni u Savskom amfiteatru, a ipak će tamo da se ukrštaju prve dve linije?

Stojčić: Ali, ponavljam, morali smo da razmišljamo o velikom otvorenom prostoru za depo. Vodili smo računa i o tome kojim zemljištem raspolažemo, da nas ne košta mnogo. Osim toga, za ovu vrstu metroa odlučili smo se jer je to pravi metro, brže prolazi jer nema ukrštanja sa drugim vidovima saobraćaja.

Politika: Prve dve linije koštaju četiri milijarde evra, što je dvostruko više od onih planiranih dok je Dragan Đilas bio gradonačelnik.

Stojčić: Zato što to nije bio klasičan, nego laki. Ovaj naš izbor je kratkoročno velika cena, ali dugoročno je isplativija.

Stojkov: Cena bez tendera je nerealno visoka u odnosu na ranije procene i potrebe mobilnosti Beograđana koja je najniža u Evropi, svega 1,2 kretanja. Preko dana nema aktivnosti. Planirana prva linija to neće promeniti. Zato i nema potrebe za ovim teškim sistemom. I ranija, jeftinija varijanta rešila bi problem.

Stojčić: Upravo suprotno. Sve saobraćajne analize pokazale su da bi prethodna verzija uticala negativno na saobraćaj.

Politika: Nama, znači, treba „be-em-ve”, a kupujemo „porše”?

Stojčić: Ne. Nije tako.

Politika: Zna li se kada počinje gradnja treće linije?

Stojčić: Ona će se svakako raditi pre nego što se završi gradnja prve i druge. Da li će to biti 2027, 2028. ili koja godina posle, ne mogu sada da kažem. Kontinuitet u politici će diktirati.

Politika: Početak gradnje krajem godine zvuči kao predizborna najava?

Stojčić: Zbog čega? Ovo je projekat koji se godinama razvija.

Politika: Zato što je, na primer, kamen temeljac za novi BAS polagan u kampanji 2018, a on još nije završen?

Stojčić: Ne znam. Nisam političar. Samo znam da je ovo nešto značajno što treba da se uradi.

Izbor vagona nije preuranjen

Politika: Rečeno je da će građani birati vagone. Zašto sada, ako do izgradnje prve trase može da se promeni tehnologija?
Stojčić: Mora paralelno da se radi, da se na vreme zna kakvim šinama će biti opremljena trasa, koja signalizacija, onda se u skladu sa svim tim pripremaju vagoni.

Politika: Grad se uveliko savetuje sa kompanijom koja održava javni prevoz u Parizu. Zašto se pored naših „Srbija voza” i „Beogradskog metroa i voza” razmišlja o angažovanju francuskog operatera?

Stojčić: Jer se pravi prvi metro u Srbiji.
Politika: Ali, on će biti zadužen i za „BG voz”, zar za to nisu dovoljne naše kompanije?

Stojčić: I dalje će deo posla imati naša preduzeća. Ali u prvim godinama rada metroa, bitno nam je iskustvo takve strane kompanije.

http://www.politika.rs/sr/clanak/473008 ... olece-2022

Sjajano sučeljavanje naprednjaka i nazadnjaka, uz izostaanak neutralnih.

Dvojica urbanista zastupaju potpuno različite stavove. Stojčić ne iznosi sopstveno mišljenje nego agendu vladajuće garniture. Sa druge strane Stojkov koji se dotakao bitnih činjenica kao pobornik slogana "Tramvajem u 21. Vek" izostavlja poređenje predloženog rešenja sa relevantnim sistemima širom sveta (umesto poredi teški sa teškim praktično reprizira sagu teškog i lakog iz koje smo se jedva izvukli posle 30 i kusur godina). Prvi praktično zagovara uklopanje skuplje varijante teškog metroa u pet projekte aktuelne vlasti, drugi vaskrsnuće B(e)lama. Give me a break.

Stojčićeva tvrdnja da metro može proći kroz Prokop tek kada isti bude postigao određenu patronažu obična je laž iz tog razloga što je upravo loša povezanost sa ključnim tokovima putnika uzrok slabe patronaže (izaziva distribuciju putnika po sekundarnim stanicama autobusima i tramvajima), što bi se odgovarajućom trasom metroa trajno promenilo, kako je i isprva i bilo zamišljeno. Neistinita je i tvrdnja da je samo Makiš livada pogodna za gradnju tehničke baze za prvu i drugu liniju. Ja stvarno ne vidim da je ogroman prostor između Vodovodske i Vidikovca izgrađeno naselje. Stojčić, poput Vesića i Vučića verovatno pretvara se kao da jeste radi realizacije smišljenog plana. Stojčić, poput nadređenih mu političara zaboravlja da odgovori na pitanje koga će metro i BG:Voz prevoziti od Makiša, odnosno koga tramvaj 12 neće usput pokrivši trasu između Vidikovca i ranije predviđenog naselja Vinogradi, a koja ne obuhvata rezoniranje vodoizvorišta. Nema sumnje da je Makišu, imajući u vidu stepen motorizacije i BG:Voz suvišan, da je BG:Voz dovoljan Železniku i Ostružnici u slučaju produženja, a da je prostoru istočno od vodoizvorišta koje uključuje i davno ustaljena naselja neophodan metro koji bi pritom imao dovoljno prostora ne samo za depo, već i za veliku autobusku garažu (poput San Donato Milanese) u sastavu istog saobraćajnog kompleksa.

Stojčić samim tim laže da linija mora da vodi od Makiša do Mirijeva preko Savskog Trga jer ignorisanjem očiglednih prednosi alternativnih varijanti samo upućuje na razmeru nečijeg interesa da prođe baš tuda, baš u određenom momentu (preskakanje faza).

Uz to, podsetio bi Stojčića da se gledano od kraja 2021. 9 godina navršava krajem 2030. što je bezmalo 2031. (01.09.21>01.09.30), pri čemu se od početka 2022. do početka 2029. navršava famozno najavljivanih 7 godina (01.03.22>01.03.29). Dakle ako kliznu u početak 2022. do početka 2031. navršava se 9 godina (01.03.22>01.03.2031). Računajte 10-ak godina od početka gradnje, pa što duže budu nagađali početak izvođenja radova to će kasnije projekat biti realizovan. Nemojte se zanositi sa 7 godina, ove godine, sledeće i sl. Ako ovako nastave neće taj metro ni ove decenije. Sa druge strane brzanje može negativno uticati na kvalitet građevinskih radova. Nadam se da grešim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825765#p825765:j91r50in je napisao(la):
milanche » 23 Feb 2021 04:31 pm[/url]":j91r50in]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825665#p825665:j91r50in je napisao(la):
Delija » 23 Feb 2021, 11:06[/url]":j91r50in]Ххахах, уживам!

Беламовски квислинзи су то исто одмах урадили по капитулацији 5. октобра градњом гараже код старог двора која је намерно ушла у коридор прве метро лоније по пројекту из 1976е. године.

Ne veruj sve što se kaže, uzmi pogledaj, jer 100 puta izgovorena LAŽ postaje istina. Slika govori vise od svake reci

Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1



Ne samo da nije na trasi vec cak i ova garaza moze da se integrize kao parking uz metro stanicu, sto se jasno vidi i po slikama planova

p.s
ne pravi sebi idola niti kakva lika - čak ni Jovina, nemoj im klanjati niti im sluziti - Druga Božija zapovest
Tako bas kaze :p
file.php

file.php

file.php
Оно кад ти људи каче пројекат који сам сам поставио на нет пре 7+ година. Притом, валидност твог поста је равна нули обзиром да ниси приложио обухват подземне гараже која по речима покојног Јовина и још једног урабнисте са којим сам разговорао дебело залази у планирани метро коридор. Немам ни ја, тако да ћу ипак веровати на реч најзаслужнијем београдском пројектанту и планеру у досадашњој историји београдског урбанизма. Такође, гаража је грађена у бетонској "кади" због подземних вода и пумпе ту воду испумпавају 24 часа дневно. То додатно компикује евентуалну изградњу новог подземног објекта одмах поред па ти и та теза о компатибилности постојеће гараже са некадашњим планом метроа пада у воду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825831#p825831:31gy6kzh je napisao(la):
Delija » 23 Feb 2021, 21:15[/url]":31gy6kzh]

Оно кад ти људи каче пројекат који сам сам поставио на нет пре 7+ година. Притом, валидност твог поста је равна нули обзиром да ниси приложио обухват подземне гараже која по речима покојног Јовина и још једног урабнисте са којим сам разговорао дебело залази у планирани метро коридор. Немам ни ја, тако да ћу ипак веровати на реч најзаслужнијем београдском пројектанту и планеру у досадашњој историји београдског урбанизма. Такође, гаража је грађена у бетонској "кади" због подземних вода и пумпе ту воду испумпавају 24 часа дневно. То додатно компикује евентуалну изградњу новог подземног објекта одмах поред па ти и та теза о компатибилности постојеће гараже са некадашњим планом метроа пада у воду.

Nisam napisao da si to ti kacio i da imas ovo jer bi ispalo da namerno siris lazi, a nisam to hteo tako da prikazem. Svi vrlo dobro znaju da je garaza dosla do ivice trotoara, cak nije ni ispod trotoara, a kamoli ispod ulice, gde je stanica i koridor projektovani sto se da videti, i sto si i ti mogao odmah da vidis. Jos smesnije je pricati kako je hidroizolacija garaze (betonska kada) zasmetala koridoru metroa :lol: Trece, tu punpe ne rade 24h vec hidroizolacija dobro radi svoj posao. Imao sam negde sliku izgradnje te garaze, ali sad ne mogu da je nadjem. Tu podzemne vode nisu ni priblizno onima u SA ili na nbg. Ovaj post polje da nisi napisao ovako ispada da si namerno sirio lazi, ma ko da je to izrekao.

Ono sto mi je drago da se konacno prekinu te lazi i da svi imaju prilike da vide i licno se uvere i da ostane zabelezeno ovde.
 
Beograd, fenomen od grada u kome se univerziteti, glavna železnička stanica, vrtići, bolnice i administrativne zgrade kasape u komade...
A parkirališta i potrebe za parkingom širom grada zbrljavaju u centralizovane gigantske garažetine. Sve kontra od zdravog razuma i logike.


Gde prestaje logika, tu počinje Srbija. Zemlja Naopakija.
 
Бренд сунце ти пољубим. Замисли позив на туристичку туру?
 
Било би све ово у Београду много смешно, да се дешава у игрици, а не у граду од милион и кусур људи.

Да досолим да се и најављеном градњом подземне гараже код Пинкија, укида место за метро станицу чијим настанком би метро линија, уз малу али веома оправдану девијацију, могла максимално да се приближи старом језгру Земуна (копање испод Главне улице држим да се никада неће десити).
 
Да, као и подземна гаража испред ње.

Да не заборавимо да је директор Хале Пинки био и... Он, и да је отад на респиратору.
 
Čekamo Deliju da napiše kako mu je drago što se izgradnjom garaže kod Pinkija blokira metro koridor.
 
Kakve su mogućnosti da se na Brankovom mostu zameni potpuno konstrukcija,na kojoj bi ispod saobraćajnih traka išao metro,da li je to u građevinskom smislu moguće napraviti ?
 
Теоретски је могуће, у пракси би то значило потпуни колапс у граду. Евентуално кад би се мењала половина по половину.
 
naravno da je moguce samo prilicno skupa rabota. daleko jeftinije je da se napravi posebam most za metrio samo sto je zbog "nacionalnog interesa" odgovarajuce mesto zauzeto stambenim zgradama koje nisu mogle da se grade nigde osim u celom SA.
 
Зато треба пребацити трамвај на Бранков мост, а нови Савски мост пројектовати да буде метро-друмски.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825845#p825845:ywxs4mb6 je napisao(la):
milanche » 23 Feb 2021 10:07 pm[/url]":ywxs4mb6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825831#p825831:ywxs4mb6 je napisao(la):
Delija » 23 Feb 2021, 21:15[/url]":ywxs4mb6]

Оно кад ти људи каче пројекат који сам сам поставио на нет пре 7+ година. Притом, валидност твог поста је равна нули обзиром да ниси приложио обухват подземне гараже која по речима покојног Јовина и још једног урабнисте са којим сам разговорао дебело залази у планирани метро коридор. Немам ни ја, тако да ћу ипак веровати на реч најзаслужнијем београдском пројектанту и планеру у досадашњој историји београдског урбанизма. Такође, гаража је грађена у бетонској "кади" због подземних вода и пумпе ту воду испумпавају 24 часа дневно. То додатно компикује евентуалну изградњу новог подземног објекта одмах поред па ти и та теза о компатибилности постојеће гараже са некадашњим планом метроа пада у воду.

Nisam napisao da si to ti kacio i da imas ovo jer bi ispalo da namerno siris lazi, a nisam to hteo tako da prikazem. Svi vrlo dobro znaju da je garaza dosla do ivice trotoara, cak nije ni ispod trotoara, a kamoli ispod ulice, gde je stanica i koridor projektovani sto se da videti, i sto si i ti mogao odmah da vidis. Jos smesnije je pricati kako je hidroizolacija garaze (betonska kada) zasmetala koridoru metroa :lol: Trece, tu punpe ne rade 24h vec hidroizolacija dobro radi svoj posao. Imao sam negde sliku izgradnje te garaze, ali sad ne mogu da je nadjem. Tu podzemne vode nisu ni priblizno onima u SA ili na nbg. Ovaj post polje da nisi napisao ovako ispada da si namerno sirio lazi, ma ko da je to izrekao.

Ono sto mi je drago da se konacno prekinu te lazi i da svi imaju prilike da vide i licno se uvere i da ostane zabelezeno ovde.
Сви знају? Имао си увид у пројекат, знаш тачно колико су копали и где испод земље? Знаш позицију пумпи и других инсталација?

Пошто наравно не знаш поуздано ништа од наведеног твој пост остаје дрзак и крајње бесмислен. А ако лаже Јовин и још један градски урбаниста лажем и ја. Такође градња гараже поред планиране гараже у оквиру метро станице никако не може имати позитивног утицаја на концепт планираног метроа, напротив. Та гаража је очигледно пројектована тако да игнорише пројекат метроа, поред тога што је у датим околностима тих година економски била потпуно неоправдана. Индикативно је да је један тако мегаломански аутомобилски пројекат покренут у години кад су квинслинзи поново одбацили пројекат метроа, а у години финансирања и почетка градње представљен је белам. Још кад се убаци у једначину прави власник/управник паркинг сервиса све постаје јасно.
 
Svi znaju u smislu nisu se svi juce rodili i nisu svi izgubili pamcenje. Nikakve obustave saobracaja nije bilo, a bilo bi da je garaza zasla u metro koridor. Posto su mi roditelji radili u enegroprojektu, u nekoj energoprojektovoj monografiji ili godisnjaku je bila fotografija iskopa garaze slikana sa krova od jedne zgrade pored gde se vidi iskop. Zid garaze se zavrsava u nivou pesackog ulaza u nivou zavrsetka cvetne aleje. Na zalost tu sliku ne mogu nigde da nadjem sada. Ako je nadjem postavicu, vrlo rado.

Ali i bez te slike, koliko je ta teorija besmislena govori niz stvari.

Prvo: belam je prezentovan 2003, sto znaci da su stari planovi metro do tad vazili sve dok se ne usvoji novi plan i nijedan objekat nije mogao biti na trasi metroa.

Drugo: cak i taj belam koga spominjes, je imao ISTU TRASU pored skupstine, samo nije skretao ispod doma sindikata prema terazijama nego je trasiran ka trgu republike.

Trece: Svi planovi metro, bilo laki bilo teski, APSOLUTNO SVI, do ovog sada koji se usvaja,a za koji kazes da je ok, su imali tu trasu pored skupstine u svojim planovima

za to imam dokaz:

metro koridor skupstina.JPG


Ujedno se vidi u gornjem delu, nivo podzemne vode na -14,70m. Tako da prica i o pumpama je besmislena. Ljudi tamo parkiraju, pa nek ti kazu da li ima vlage makar i fleka od vode. Da pupme izbacuju vodu videle bi se fleke od vlage makar.

Ukoliko bi se ikad gradilo metro tuda, ova garaza svakako moze da se integrise u okviru neke buduce metro stanice. Ona i sada ima ogroman znacaj, prema podacima parking servisa popunjenost je 60%, a u periodu od 10-16h - 100%. U svakom slucaju radi jako dobar posao.

Kazes garaza pored metro stanice nije pozitivno u odnosu na metro, a imas gore na slikama, bas taj Jovin je predvideo garazu na nekoliko novoa iznad same stanice na 22.000m²

Da zakljucim:

Laz je da je garaza zasla u metro koridor!

Ni jednog trentka nisam rekao da si ti to rekao, vec samo da pre nego sto prenosis tudje izjave razmislis da li su tacne i da li imaju smisla, ma ko da je u pitanju. Jovin je uradio sjajan plan metroa, ali to ne znaci da ne voli da laze, kada to ide u njegovu korist, ne vidim ni zasto to iskljucuje jedno drugo. Bilo je primera jos i tokom izgradnje mosta na adi kada je manilupisao podacima i lagao, ali da ne skrecem sa teme. Porka posta je prvo proveri i razmisli o onime sto ti neko kaze, da li to ima smisla, cak i da ima ne znam kakve titule iza sebe.
 
Ово постаје дивно. На линији бр. 3, званој "Футурама", нови распоред станица: није више "Кнез Михаилова" (јер би, наравно, била предубока), већ "Пристаниште".

– Трећа линија београдског метроа треба да повеже Нови Београд и Бањицу. Линија ће имати 21 станицу: Сурчинска улица, Блок 61, Гандијева, ИМТ, Блок 42, Арена, Ушће, Пристаниште, Трг републике, Народна скупштина, Мањеж, Вишеградска, Прокоп, Аутокоманда, Витановачка, ТЦ „Стадион”, насеља Браћа Јерковић и Степа Степановић, Трошарина, Бањица и тролејбуска окретница на Пауновом брегу – навео је Весић.

Дакле, девијација Ушће-Пристаниште-Трг Републике, у висини Париске улице па испод Кнеза... уместо директно, уз Бранков мост. Не може - због будуће гараже?

Ко је овде ненормалан, и ко ће нас сада убеђивати да то тако треба и да ВеУправа колективно није јела бунике из Јовањице?
 
Ta opcija preko Prkiske jedino bi imala smisla ako bi imala stanicu na kraju Kneza / Uzun Mirkove pa da opsluzi sve one blokove u radijusu od 400-500m, dakle sve do cara Dusana. Naravno da tako nesto ne bi bilo moguce kada se kopa tunel ispode Save koji ulazi u greben, gde bi stanica na kraju kneza bia na -40-50m.

Bez te stanice na kraju kneza, najbolje moguce resenje je pored brankovog, stanica varos kapija opsluzuje : karadjordjevu, kosancev venac, park vojvode vuka i pesacku zonu oko parka, zeleni venac. Ovako se sve osim karadjordjeve preskace.
 
Чудо да су опште ставили линју метроа тако близу да конкуришу својој жичари. Какве фонтане идеја. Човек више не може ни да испрати колико болесна глава може да исприча
 
Treću liniju bi nazvao linija opravdanja jer svugde osim u prelasku Save služi za pravdanje pogrešne trase prve i donekle drige linije.
 
Vrh