razgradjevinar » 13 Feb 2021 04:03 pm[/url]":1qq4iszm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822913#p822913:1qq4iszm je napisao(la):
Karlo del Ponte » 13 Feb 2021 10:40 am[/url]":1qq4iszm]
Vezano za pomeranje metro trijangla na Autokomadu, on ima sledeće pozitivne efekte:
- Vezivanje za stvarne transportne tokove, vezivanje za jedno od najkorišćenijih transportnih čvorišta u Beogradu.
- Prilikom gradnje druge (plave) linije, na licu mesta se zahvata i Voždovac i Čukarica. To obezbeđuje visoko korišćenje metroa na samom početku.
- Nad Autokomandom je moguće formirati daleko jeftiniji nadzemni trougao u odnosu na takav podzemni u Prokopu.
- Kaseta u Prokopu je "prokleta" jer je dvokolosečna. Na uglovima trougla se prave trokolosečne metro stanice radi upravljivosti sistema u uslovima gustog metro saobraćaja.
ako imas vremana, ima par stvari koje zaista ne raumem..
1. glavna zeleznicka stanica u glavnom gradu.. mozda sam ja naivan ali zar to ne bi trebalo da bude jedno od najkoriscenih transportnih cvorista ne samo u gradu nego u citavoj drzavi. da povucem paralelu, odvlacenje metroa na autokomandu u odnosu na prokop je isto kao da bolju vezu sa gradom u odnosu na aerodrom surcin ima aerdrom batajnca
2. zar je zaista jednostavine razvuci zute trake, za autobuske fidere metroa, kroz i oko autokomande nego u okolini prokopa?
2. kuda bi isao taj nadzemmni trougao na autokomadni i kako bi on bio daleko jeftini od nadvoznajka iznad autoputa izmedju kc i prokopa?
3. u cemu je prednost za vozdovcane i rakovicane ako imaju presedacku vezu na autokomadni nego na slaviji?