Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817701#p817701:3heqb8xd je napisao(la):
Дошљак » 27 Jan 2021 03:56 pm[/url]":3heqb8xd]Ја бих да се држимо конструктивније дискусије са анализом. Нисам приметио неке острашћене нападе. Ето опет ћу позвати све форумаше да напишу да ли ће им метро одговарати у свакодневним кретањима? Да ли шемјорати да преседају (нпр. на Савском тргу на трамвај 9 или аутобусе 78 и 83 до Славије?).

Kad ti neko kaze da je "bolje da ne pišeš ono sto mislis" ti to ne smatraš omalovažavanjem ili nepoštovanjem tudjeg mišljenja?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817694#p817694:2ddbxfg9 je napisao(la):
spatiotecte » Sre Jan 27, 2021 3:50 pm[/url]":2ddbxfg9]Zanimljivo mi je da kako 24 sata nisam ništa pisao o metrou da se fokus čopora sa mene prebacio na Bendera jer na ovoj temi jesnostavno MORAŠ da pišeš o tome kako je ovo najgori plan metroa u galaksiji jer ako pomenes početak gradnje ili ne daj bože da napišeš bilo sta sto nije negativno onda se izlažeš odmah kamenovanju ostalih učesnika.
I zato je ovde mainstrim mišljenje napravilo atmosferu da bukvalno niko ne sme da napise ništa drugo osim pljuvačine metro plana jer mu sledi kofa govana de fakto.
To je ta tolerancija i poštovanje mišljenja ostalih učesnika u diskusiji uz medjusobne plusiće i argumentaciju fazon 10 protiv jednog jer se tok diskusije svodi na to da ili misliš kao mi ili si protiv nas.
A vrhunac toga je bila Milanchetovu izjava da je čak bolje ne pisati ono sto misliš.
Počela cenzura?
Zato što smo ostali upamćeni kao partibrejkeri i jeretici koji odbijaju da slave Svetu kravu Beobuilda :D
prokop-n1-58630.jpeg

asrgwsregwaserthg.gif
 
Е, сад, ваљда сам ја највећи хејтер те свете краве...:) Немо се вређамо!
Мада јој сад ипак треба довести теле, тј. метро, не зезајте.


@Дошљак

Мени неће служити, и готово никад нећу користити прву линију. Али, то није статистички релевантно.

Оно што већ не ваља, јесте што, иако живим близу станице планиране линије 2, за одлазак у центар метро ће ми бити мање повољна опција од постојећих аутобуса.

Дакле, пројектујемо систем у којем, после 4,5 милијарди евра улагања и тунела испод Саве, линија 95 не губи ниједног путника на НБ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817700#p817700:xxavtz6t je napisao(la):
Пантограф » 27 Jan 2021 03:55 pm[/url]":xxavtz6t]@ink

Добро, 100, 200... 500 м. То је све ОК.

Po mojoj nekoj računici, stanica ti je uslovno rečeno "blizu" ako si od nje na deset minuta laganog hoda. To je nekih 850 metara (ne vazdušnom linijom).
 
Panto, pa tu si uz nas po pitanju toga, ali si ovaj put očigledno prošao pošteđen. :mrgreen: Pošto si izneo drukčiji stav o metrou. Pa ko veli ajde, progledaće ti kroz prste. :lol:

Ali zato sledeći put kad oskrnaviš Svetu kravu ima da dobiješ grdnju i 20 ''Ave Prokopa'' za kaznu. :lol:
 
@ink

То је и по нашим мерилима из седамдесетих (Јовин - 800 м), по западноевропским стандардима је круг од 500 метара зона метро станице. У Азији се пешачи више, али Шангај сада узима као критеријум 600 м од станице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817702#p817702:39r1am2d je napisao(la):
spatiotecte » 27 Jan 2021, 15:59[/url]":39r1am2d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817701#p817701:39r1am2d je napisao(la):
Дошљак » 27 Jan 2021 03:56 pm[/url]":39r1am2d]Ја бих да се држимо конструктивније дискусије са анализом. Нисам приметио неке острашћене нападе. Ето опет ћу позвати све форумаше да напишу да ли ће им метро одговарати у свакодневним кретањима? Да ли шемјорати да преседају (нпр. на Савском тргу на трамвај 9 или аутобусе 78 и 83 до Славије?).

Kad ti neko kaze da je "bolje da ne pišeš ono sto mislis" ti to ne smatraš omalovažavanjem ili nepoštovanjem tudjeg mišljenja?

Otkucao sam bio roman, gde sam obasnjavao na koooliko osnova je skandalozna recenica koju si napisao, a glasila je otprilike: ako ti prva linija nije dobra, gradi drugu, trecu...
Onda sve to obrisao, rekoh verovatno si i sam svestan toga, prsti brzi od pameti, sto se kaze, pa sam obisao to sto sam napisao i samo napisao savet. Ali objasnicu poentu.

Pitanje za Bendera i Spatia koju opciju od ove dve bi izabrali. Svaka slicnost sa temom Prokop je namerna:
Kupis stan u nekoj zgradi, zapusten, mora da se renovira, ljudi koji su tu ziveli nisu imali pare. Tebi se ne dopada raspored prostorija, smeta ti kupatilo gde se nalazi, pozoves ahitektu da uradi plan,a on ce da uradi sledece:

a) prilagoditi najbolje sto moze u datim okvirima, da bude najfunkcionalniji, ali tako da kupatilo i kuhinju ostavi na mestima gde mogu da se povezu na postojece instalacije vodovoda i kanalizacije, jer druge ne moze da sprovede posto je u stambenoj zgradi i svi zavise medjusobno jedno od drugog.
b) ma ko hebe instalacije, nijsu one sveta krava, prikljucicu wc solju na oluk, sta fali, isti k. Ako se stanarima tako ne svidja, neka kupe drugi, treci stan.
 
treba imati bas visoko misljenje o sebi pa pretpostaviti da ostatak sveta tvrdi da je zemlja okrugla iako mi svojim ocima vidimo da je ravna ko tepsija.

mi smo dokoni smaraci, samo spatiu i benderu teramo kontru...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817694#p817694:2rw0d0ry je napisao(la):
spatiotecte » 27 Jan 2021 15:50[/url]":2rw0d0ry]Zanimljivo mi je da kako 24 sata nisam ništa pisao o metrou da se fokus čopora sa mene prebacio na Bendera jer na ovoj temi jesnostavno MORAŠ da pišeš o tome kako je ovo najgori plan metroa u galaksiji jer ako pomenes početak gradnje ili ne daj bože da napišeš bilo sta sto nije negativno onda se izlažeš odmah kamenovanju ostalih učesnika.
I zato je ovde mainstrim mišljenje napravilo atmosferu da bukvalno niko ne sme da napise ništa drugo osim pljuvačine metro plana jer mu sledi kofa govana de fakto.
To je ta tolerancija i poštovanje mišljenja ostalih učesnika u diskusiji uz medjusobne plusiće i argumentaciju fazon 10 protiv jednog jer se tok diskusije svodi na to da ili misliš kao mi ili si protiv nas.
A vrhunac toga je bila Milanchetovu izjava da je čak bolje ne pisati ono sto misliš.
Počela cenzura?
To što piše Bender je nešto sasvim drugo u odnosu na ono što ti pišeš. Znam da ti napisano neće biti po volji, ali bitno je da obrazložim.
Bender piše da se plaši da ako sada ne krenemo sa gradnjom da nećemo nikada. A ti pišeš, parafraziram i pisanja od ranije, imamo teški metro i time smo rešili sve probleme, lako ćemo da rešavamo nedostatke prve linije sa drugom, trećom nedostatke prve i druge. A u suštini nedostatke koje aktuelni plan ima, na kraju nećemo uopšte rešiti, jer nemamo u planu uopšte četvrtu liniju, da peglamo prve tri linije. I još si spominjao ranije da nije bilo razvijanja tramvaja duž nenaseljenjih područja, nikada ne bi smo dobili Beograd kakav danas znamo. Beograd je danas poprilično narastao i razvijen u odnosu na prvu polovinu prošlog veka, pa je potpuno logično da pokrijemo metroom te naselja, nego da ga ponovo razvijamo. A kako se odustalo od "tramvajem u 21. vek", isto tako vrlo lako može da nam se desi da isti scenario dobijemo i sa metroom. I onda ćemo zaista biti "metropola", a ne samo pošalica iz vica.
To što ti tumačiš kao mejnstrim atmosferu, barem ja, vidim kao ništa drukčije od retorike aktuelne vlasti, gde se različito mišljenje tumači kao napad na tu osobu. Mi ovde razmenjujemo mišljenja, stavove i poglede. E sad, što je u ovom slučaju ispalo da si ti u daleko velikoj manjini, bože moj, nisi ni prvi ni poslednji kome se to dešava. Na svakoj temi imamo ovakve situacije, rasprave. Na nekoj drugoj temi ti si u većini, a neko drugi u manjini i tako u krug, jer prosto je nemoguće da se svi oko svega složimo. Moje mišljenje je da previše lično doživljavaš ovo. Zamisli kada bih se ja ljutio što sam u manjini vezano za mišljenje o Prokopu. A i svaki post za koji smatraš da je sporan, možeš slobodno da ga prijaviš, i tako rešiš problem. Sve ostalo može lepo da se reši, na kulturan način.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817705#p817705:3hvlis0z je napisao(la):
Пантограф » 27 Jan 2021 16:01[/url]":3hvlis0z]Е, сад, ваљда сам ја највећи хејтер те свете краве...:) Немо се вређамо!
Мада јој сад ипак треба довести теле, тј. метро, не зезајте.
Imamo svetu kravu Prokop i svetog bika KCS. Stalno se priča kako treba povezati KCS sa gradskim prevgozom ili metroom, a ne da se šipči od najbliže stanice gradskog prevoza, mahom uzbrdo. E sada, kada treba da se te dve stvari povežu svetim teletom metroom, kako je predviđano mnogo pre svih ovih koji se vrte u krug poslednjih tridesetak godina, sad ispada da to i nije toliko bitno i da se nepotrebno kuka. Ovo sve je napisano uopšteno, a čisto sam uzeo tvoj post da se nadovežem na celu priču.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817701#p817701:3ut17ax7 je napisao(la):
Дошљак » 27 Jan 2021 04:56 pm[/url]":3ut17ax7]Ја бих да се држимо конструктивније дискусије са анализом. Нисам приметио неке острашћене нападе. Ето опет ћу позвати све форумаше да напишу да ли ће им метро одговарати у свакодневним кретањима? Да ли шемјорати да преседају (нпр. на Савском тргу на трамвај 9 или аутобусе 78 и 83 до Славије?).
Evo ja da uzmem hipotetičko svakodnevno putovanje do faksa (TMF) iz Leštana. Ne, ne bih koristio metro, odnosno ne bi mi bio koristan. Zašto? Jer sam do sada putovao standardno sat vremena sa linijama 306/311 i 5/6/7/14 do Vuka (5 direktno kod faksa). Trenutnim planom metro linije 1 i 2 potpuno zaobilaze veliki klaster fakulteta u BKA i okruženju (Arhitektonski, Elektrotehnički, Građevinski, Pravni, Mašinski, TMF i eventualno RGF) kao i studentske domove Karaburma, Kralj Aleksandar I, i još par njih čijih se imena ne mogu sad setiti. Ako bih koristio, onda bih seo na liniju kod Ustaničke, išao do Manježa ili Makenzijeve i tu se dalje snalazio, što sigurno nije brzo. Tramvajem od Ustaničke stižem do Vuka za 15-20 minuta. Ja sad baš ne znam sve lokacije fakulteta i domova, ali trenutnim planom dve linije metroa se nalazi u normalnoj blizini možda dva fakulteta i jednog doma. Meni je to barem dovoljan razlog da ja ne koristim metro, a i ostali studenti verovatno nemaju koristi od njih.
Evo još jedne zanimljive činjenice. Juče sam u Beču morao da odem do neke prodavnice da podignem nešto što sam poručio online. Ona se nalazi u nekom udaljenom delu grada, ni blizu centra. Meni je trebalo oko sat vremena da odem tamo i da se vratim (zadržao sam se manje od dva minuta u radnji) koristeći S-Bahn, bus i U-Bahn. Ukupna kilometraža putovanja je oko 22km prema Gugl mapama. Poredeći neku sličnu relaciju u Beogradu, opet iz Leštana ovog puta do Nove Galenike, prevozom mi je poslednji put trebalo 1h 40min, sa trenutnim prevozom, 306/311, 50, 17, 84. Trenutni metro plan bi mi odgovarao za tu relaciju, uz dodatna presedanja, ali sigurno svakako prijatnije. Međutim, to je linija od Ustaničke od Zemuna, koja je daleko manje problematična (ima svakako mane) od planirane prve linije. I to je putovanje na svakih par meseci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817714#p817714:1i42pw5n je napisao(la):
milanche » 27 Jan 2021 04:21 pm[/url]":1i42pw5n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817702#p817702:1i42pw5n je napisao(la):
spatiotecte » 27 Jan 2021, 15:59[/url]":1i42pw5n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817701#p817701:1i42pw5n je napisao(la):
Дошљак » 27 Jan 2021 03:56 pm[/url]":1i42pw5n]Ја бих да се држимо конструктивније дискусије са анализом. Нисам приметио неке острашћене нападе. Ето опет ћу позвати све форумаше да напишу да ли ће им метро одговарати у свакодневним кретањима? Да ли шемјорати да преседају (нпр. на Савском тргу на трамвај 9 или аутобусе 78 и 83 до Славије?).

Kad ti neko kaze da je "bolje da ne pišeš ono sto mislis" ti to ne smatraš omalovažavanjem ili nepoštovanjem tudjeg mišljenja?

Otkucao sam bio roman, gde sam obasnjavao na koooliko osnova je skandalozna recenica koju si napisao, a glasila je otprilike: ako ti prva linija nije dobra, gradi drugu, trecu...
Onda sve to obrisao, rekoh verovatno si i sam svestan toga, prsti brzi od pameti, sto se kaze, pa sam obisao to sto sam napisao i samo napisao savet. Ali objasnicu poentu.

Pitanje za Bendera i Spatia koju opciju od ove dve bi izabrali. Svaka slicnost sa temom Prokop je namerna:
Kupis stan u nekoj zgradi, zapusten, mora da se renovira, ljudi koji su tu ziveli nisu imali pare. Tebi se ne dopada raspored prostorija, smeta ti kupatilo gde se nalazi, pozoves ahitektu da uradi plan,a on ce da uradi sledece:

a) prilagoditi najbolje sto moze u datim okvirima, da bude najfunkcionalniji, ali tako da kupatilo i kuhinju ostavi na mestima gde mogu da se povezu na postojece instalacije vodovoda i kanalizacije, jer druge ne moze da sprovede posto je u stambenoj zgradi i svi zavise medjusobno jedno od drugog.
b) ma ko hebe instalacije, nijsu one sveta krava, prikljucicu wc solju na oluk, sta fali, isti k. Ako se stanarima tako ne svidja, neka kupe drugi, treci stan.

Shvatam tvoju paralelu sa Prokopom i smatram da je opravdana i da apsolutno može da se stavi u kontekstu sa pričom o metrou.

Pročitao sam tvoja 2 predloga, ako mene pitaš za stan bi izabrao opciju 1 naravno medjutim za Prokop bi izabrao opciju 2.
Prosto vreme je posle 50 godina pokazalo da on nije dobro resenje za ovaj grad i da treba Glavna da bude negde drugde ali svakako ne na Prokopu.

E sad ako dozvolis, smem li da ti postavim pitanje u nastavku ove paralele sa metroom i Prokopom jer je vrlo interesantna, mogu i ostali da odgovore naravno.

Pošto generalno Prokop na Beobuildu ima podršku većine kao dobar projekat a SNS metro plan je kritikovan od strane većine forumaša kao izuzetno loš projekat.

Pitanje:
Zasto je ovaj metro plan toliko loš projekat za koji se tvrdi da neće ispuniti transportne potrebe grada beograda a Prokop koji 50 godina UPRAVO NE ISPUNJAVA ono za sta je zamisljen je toliko dobar projekat?

Jer ono čega se vi plašite za SNS metro plan i zbog čega ga toliko kritikujete se vec pola veka obestinilo na Prokopu.

Meni je to jedan veliki paradoks i voleo bi da neko to obrazloži jer takav stav je prilično nejasan.
 
Dajte ljudi manite se tog Prokopa. O njemu se može napisati referat, ali ovo nije tema o njemu. Da je na idealnom mestu - nije. Da je srce novog čvora - jeste. Da se zbog toga ne može obići - ne može. Teoretski jedini razlog za obilazak bio bi finansijski, no naprednjaci su i to pogazili pa sad teraju 30m ispod petlje da bi obišli šipove, te duboko ispod stare nadzemne pruge iako tunel ispod Terazija nije trebalo da bude duži od 2km. Čak i u tom slučaju kasnije bi bilo neophodno povezati sa stanicom. Sofija je tek kasnije stigla do železničke stanice.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817640#p817640:30n729ku je napisao(la):
Drakche » 27 Jan 2021 01:54 pm[/url]":30n729ku]Nista, selimo se svi u Mirjijevo, da mozemo da biramo kojom cemo linijom do Beograda na Vodi.

http://www.urbanrail.net/eu/bg/sofia/so ... ro-map.png

U osnovi naprednjačka trasa je kao ova u komšiluku, samo što se ne ukršta u centru grada - već u centru predizbornog obećanja. U Sofiji su M1, M2 i M4 u sklopu jedne linije - prve. Druga je takoreći u produžetku iste. Treća je ustvari drugi - ne treći sistem i potpuno je drugačija. Zamislite da su M1 i M4 A i B, da je M2 C a M3 D. ABC bi bila jedna linija s ruskim vozovima, a D nova zasebna sa nemačkim. Ovde kod nas, obzirom na veličinu predviđenog depoa pretpostavljam da će spojiti treću tehničkom vezom sa ostatkom mreže, odnosno da će ceo sistem biti na istoj tehničkoj osnovi.

Mirijevo je neophodno radi veze sa depoom bez gradnje posebne podzemne tehničke veze u centru, bar ka istočnom delu grada. Ka zapadu bi bilo dobro da postoji jedan tehnički kolosek, ali sumnjam da će se petljati s tim zbog različitog unutrašnjeg prečnika tunela (samim tim različitih krtica), kao i gradnje dubokih podzemnih sanduka za skretnice koji mogu koštati skoro kao stanice. Plitki kop je potpuno druga priča. Tu je dovoljno proširenje sanduka tunela. Stanice i dodatni koloseci su takođe na proširenjima.

Iskreno mislim da će terati vozove od depoa do Zemuna preko Mirijeva.

Kao što se sa mape sofijskog metroa može videti tamo M1 ide do Slivnice - ne do Obelje. Planirano je da se odvoji još pre, ali tu postoje skretnice za promenu smera. Takt između Ljulina i Obelje biće slabiji. Beograd može rešiti problem slabe patronaže dodavanjem trećeg itinerera, skraćivanjem osnovnih tipa A B.Brdo-Višnjička, B KBC Zemun-Ustanička i C Železnik-Mirijevo-Zemun ŽS. Na taj način bi Mirijevo imalo metro u oba smera, ali jednu trasu sa slabijim taktom, ne terminus za dve na 3min. Zbog spajanja Karaburme i Ustaničke sredina trase neće biti centar grada već MIrijevo i to je ono što prvo zapada za oko. Kasnije je moguće odvojiti trase ka Vidikovcu, odnosno Jerkoviću.
 
odlican primer, hvala na penalu

paralela ovakvom prokopu bila bi metro linija koja nema veze sa ostatkom grada, sto zbog toga sto u blizini nema ljudi koji tu ziv ili rade sto zbog toga sto oni kojima treba ne mogu da mu pridju. nesto kao npr makis-mirijevo, ali mimo svega sem savskog trga.

i gle cuda, ovi kojima je prokop bez pristupnih saobracajnica problem zdusno prizivaju metro liniju u cijoj blizini zivi jako malo ljudi a koja svim ostalim gradjanima nema nikakvu, ili skoro nikakvu, funkciju. smeta im sto 50 godina ne mozemo da dovedemo gradski prevoz do lokacije 200 metara udaljene od mostarske petlje ali smatraju da je sjajno da sada povezemo makis i mirijevo a da onda trecom, cetvrtom.. petom linijom, jednog dana, za novih 50 godina neko odradi ono sto nam je vec sada potrebno

za kraj, skrenuo bih paznju da ovde niko ne pise zato sto skuplja lajkove i pravi virtuelna prijateljstva, niti da bi nekoga progonio ili sta vec.. svi mi valjda imamo pre svega zelju da se izborimo da taj usrani metro, kad ga bude, bude od neke ebene koristi svima nama
 
Našao sam jedinu kritiku predloženih trasa linije 1 i 2 od strane Urbanističkog zavoda.
 

Prilozi

  • metro.png
    metro.png
    355,5 KB · Pregleda: 1.190
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817626#p817626:h3sk03ww je napisao(la):
Дошљак » Sre Jan 27, 2021 2:42 pm[/url]":h3sk03ww]Само ћу питати форумаше, да кажу на основу ових линија са станицама које су наведене, да ли ће их користити и колико често?

Nikad. Lično bi mi bilo super da ide do Kliničkog, ali ćorak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817791#p817791:lrnko98d je napisao(la):
razgradjevinar » 27 Jan 2021 07:14 pm[/url]":lrnko98d]odlican primer, hvala na penalu

paralela ovakvom prokopu bila bi metro linija koja nema veze sa ostatkom grada, sto zbog toga sto u blizini nema ljudi koji tu ziv ili rade sto zbog toga sto oni kojima treba ne mogu da mu pridju. nesto kao npr makis-mirijevo, ali mimo svega sem savskog trga.

i gle cuda, ovi kojima je prokop bez pristupnih saobracajnica problem zdusno prizivaju metro liniju u cijoj blizini zivi jako malo ljudi a koja svim ostalim gradjanima nema nikakvu, ili skoro nikakvu, funkciju. smeta im sto 50 godina ne mozemo da dovedemo gradski prevoz do lokacije 200 metara udaljene od mostarske petlje ali smatraju da je sjajno da sada povezemo makis i mirijevo a da onda trecom, cetvrtom.. petom linijom, jednog dana, za novih 50 godina neko odradi ono sto nam je vec sada potrebno

za kraj, skrenuo bih paznju da ovde niko ne pise zato sto skuplja lajkove i pravi virtuelna prijateljstva, niti da bi nekoga progonio ili sta vec.. svi mi valjda imamo pre svega zelju da se izborimo da taj usrani metro, kad ga bude, bude od neke ebene koristi svima nama

Taj koji kritikuje odluke starih timova "rekonstruše čvor", "otvara" nedovršen Prokop, zatvara staru stanicu, diže spomenik sebi u ime uzora čiji ugled kalja, razvlači metro po želji siturane klijentele arapskih investitora.

Tako da borba će biti teška. Stara smo populacija. Stari imaju najviše udela u glasanju.

Upravo sam imao raspravu s majkom oko Savskog Trga. Savski Trg, Nemanja i Aleksandar. Ne zaklapa celo poslepodne! Brani žena Vučića zbog toga što je "stara stanica bila ruglo". Zamisli!

Ja: Aha! Pa što je nije sredio? Pritom je ova nova još i veće ruglo.
Mama: Pa ima novu.
Ja: Aha! Jovin je natako tamo, koristi ga da bi na mrtvog čoveka svalio krivicu. Pa što onda ukršta metro pred grobom stare stanice dok mu ona nova koju je skoro svečano "otvorio" i dalje skuplja paučinu? Zar nije predviđeno da kad stara promeni funkciju (bude u sklopu gradske železnice) metro pokrije novu?
Mama: Aj neću da se raspravljamo.

Naravno da ne shvata da posle pola veka umesto jednog "konačno" imamo dva disfunkcionalna stanična objekta - jedan prethodno funkcionalan namerno odsečen od ostatka mreže, ukinut, i drugi namerno nepovezan sa ostatkom grada predviđenim gradskim sistemom, i pored toga što se gradnja istog planira preko Male Krsne. Lepo napredujemo. Pola koraka napred, dva unazad. :bash:

Dakle poenta cele priče svodi se na to da novu stanicu treba pokriti bez obzira što je nezgodno pozicionirana. Ja jesam crtao milion planova, kritikovao Jovinov plan po više osnova, ali smatram da se on veoma dobro uklapa u postojeći čvor, te da sam čvor gubi smisao bez jedne takve metro mreže. Njegova prva faza koja bi obuhvatala gradnju dve linije koštala bi manje nego napredna (il naprdna bez greške u kucanju, kako kome odgovara).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817612#p817612:3bh53e1v je napisao(la):
Пантограф » 27 Jan 2021 01:19 pm[/url]":3bh53e1v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817597#p817597:3bh53e1v je napisao(la):
Drakche » 27 Jan 2021 01:04 pm[/url]":3bh53e1v]U emisiji nikog ko bi kritikovao ovaj plan za metro. Nije da sam ocekivao drugacije, ali ovo je totalna farsa.
Хех, па ево ја ћу, као мало старији са извеном дозом памћења, да вам кажем како је један од учесника синоћног разговора, Градимир Стефановић, почетком века био један од кључних поборника тзв. лаког метроа (још пре Белама, онај најлакши могући, кроз Булевар Михајла Пупина, ништа стубови, ништа денивелација).

Follow the money...
Шта ти то говори? Прошли систем је био конверзија трамваја у 1453мм трамвај. Овај у прве две линије заобилази штошта али макар је метро и макар нам неће појести трамвај, а што је прошли план предвиђао. По свему судећи ће се изградити и макар на папиру подразумева значајно ширење трамваја и бг воза. Такође, делује ми да се овде често игнорише стање превоза и саобраћаја на Миријеву,Карабурми, Звездари, ММЛ-у и Коњарнику а што прве две линије јако лепо покривају. Са изузетком бољих делова Звездаре то је све највећа сиротиња ширег центра града, најзависнија од јавног превоза. А и јако вас је лепо видети како сте одједном заборавили на ваш главни деценијски аргумент брањења моста на Ади а то је запостављен југ Београда који прва линија исто тако покрива са изузетком Видиковца и Церака.

ПС: Мен'се чини да се наша власт питала за оба плана колико ти и ја.
 
Ma da, ukrštanje linija kod BNV im nametnula Kina ili Francuska
 
A da pitam nešto sve vas koji kukate zbog Prokopa: Podzemni tramvaj kroz kasete koji bi išao do KCS i dalje niz Resavsku do raskrsnice sa Nemanjinom (pa dalje na postojeće koloseke) vam ne odgovara... zašto tačno? Bojite se da neće imati kapacitet da primi sve mase putnika koji hitaju ka užurbanom Prokopu i još užurbanijim železničkim peronima?
 
Delija":3bfi3x4p je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817612#p817612:3bfi3x4p je napisao(la):
Пантограф » 27 Jan 2021 01:19 pm[/url]":3bfi3x4p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817597#p817597:3bfi3x4p je napisao(la):
Drakche » 27 Jan 2021 01:04 pm[/url]":3bfi3x4p]U emisiji nikog ko bi kritikovao ovaj plan za metro. Nije da sam ocekivao drugacije, ali ovo je totalna farsa.
Хех, па ево ја ћу, као мало старији са извеном дозом памћења, да вам кажем како је један од учесника синоћног разговора, Градимир Стефановић, почетком века био један од кључних поборника тзв. лаког метроа (још пре Белама, онај најлакши могући, кроз Булевар Михајла Пупина, ништа стубови, ништа денивелација).

Follow the money...
Шта ти то говори? Прошли систем је био конверзија трамваја у 1453мм трамвај. Овај у прве две линије заобилази штошта али макар је метро и макар нам неће појести трамвај, а што је прошли план предвиђао. По свему судећи ће се изградити и макар на папиру подразумева значајно ширење трамваја и бг воза. Такође, делује ми да се овде често игнорише стање превоза и саобраћаја на Миријеву,Карабурми, Звездари, ММЛ-у и Коњарнику а што прве две линије јако лепо покривају. Са изузетком бољих делова Звездаре то је све највећа сиротиња ширег центра града, најзависнија од јавног превоза. А и јако вас је лепо видети како сте одједном заборавили на ваш главни деценијски аргумент брањења моста на Ади а то је запостављен југ Београда који прва линија исто тако покрива са изузетком Видиковца и Церака.

ПС: Мен'се чини да се наша власт питала за оба плана колико ти и ја.
Preseli Delija Petlovo brdo, Labudovo brdo, Cerak vinograde, Kneževac i Kijevo uz Obrenovački put. :D
Na Mirijevu i Karaburmi živi sirotinja? Loš im gradski prevoz? Loša im saobraćajna infrastruktura? Šta tek onda treba da kažu stanovnici Kneževca, koji su osuđeni na 42 i lokale 501 i 502, a metro ni u planu. Plus što im svi putevi vode na Maričku, kao vezu sa ostatkom grada, za razliku od ostalih pomenutih naselja koji imaju čak tri različita izlaza iz naselja.

Bender Rodriguez":3bfi3x4p je napisao(la):
A da pitam nešto sve vas koji kukate zbog Prokopa: Podzemni tramvaj kroz kasete koji bi išao do KCS i dalje niz Resavsku do raskrsnice sa Nemanjinom (pa dalje na postojeće koloseke) vam ne odgovara... zašto tačno? Bojite se da neće imati kapacitet da primi sve mase putnika koji hitaju ka užurbanom Prokopu i još užurbanijim železničkim polascima?
'Ajde da mi lepo izgradimo sve te pomoćne saobraćajnice , tramvajsku mrežu i šta je još potrebno, pa da onda gradimo metro. Ko može da garantuje da će se nakon izgradnje linije metroa, izgraditi i ove druge stvari? Vrlo lako može da se desi situacija kao sa izgradnjom stambenih zgrada, ne ulaže se ništa u infrastrukturu, a po kupovini stanova se ništa ne uradi po tom pitanju, jer je to investitoru apsolutno nebitno, on je svoje pare uzeo i ništa ga drugo ne interesuje.
 
Ako sam dobro razumeo (ispravi me ako nisam), brineš se da nakon izgradnje ovakvog metro sistema Prokop ne bude trajno zanemaren od strane ove garniture (i njihovih pajtaša/investitora) ? Da ne bude ono ''e jbg sad smo izgradili metro, istrošili smo se, ne možemo sad još i podzemni tramvaj do Prokopa...''

Okej, pošteno, to jeste opravdana briga.



Mada... iskren da budem, meni kao nekome ko se odavno odrekao bilo kakve ideje da će kroz Prokop proći metro i da će on ikad postati glavna i a(tr)aktivna železnička stanica, to uopšte nije iznenađenje. Ovo kažem kao činjenično stanje. Kažem kako iskreno mislim i predosećam već 10 godina. Može se reći da sam po tom pitanju defetistički nastrojen, i neću zameriti zbog toga. Ali jbg, zato što decenijama gledam kako se u tu lokaciju upumpava kapital a jedva se drži na aparatima. I, pride, zato što kako vreme prolazi a ja sve više saznajem o njoj i njenom istorijatu, to više uviđam koliki je to kolosalni promašaj i idiotizam od projekta.

Primera radi, poslednje u nizu saznanja o skandaloznoj izradi i gradnji tog projekta je bilo ono kada je Orjen kačio spiskove glavonja koji su krajem 70ih trebali da dođu na sednicu na kojoj se birala varijanta za rešavanje Železničkog čvora i tada 2/3 volina nije došlo a od ovih slepaca koji su došli, većina je izglasala najtupaviju varijantu. I onda kako čovek da ne oseti bes prema njima i gađenje prema takvoj crnoj rupi?


No dobro, da se vratim na suštinu - u redu, razumem tu brigu koju si izneo. I razumem da deo ljudi ne deli moj pesimistički stav o sudbini Prokopa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817922#p817922:1hjjwltz je napisao(la):
Bender Rodriguez » 28 Jan 2021 02:56[/url]":1hjjwltz]Ako sam dobro razumeo (ispravi me ako nisam), brineš se da nakon izgradnje ovakvog metro sistema Prokop ne bude trajno zanemaren od strane ove garniture (i njihovih pajtaša/investitora) ? Da ne bude ono ''e jbg sad smo izgradili metro, istrošili smo se, ne možemo sad još i podzemni tramvaj do Prokopa...''

Okej, pošteno, to jeste opravdana briga.
Ne odnosi se ovo samo na Prokop, nego generalno na sve pomoćne saobraćajnice u svim delovima grada gde je to potrebno, a vezano je za metro.
Na drugi deo posta odgovaram sutra, odmorne glave.
 
Питање је колико ће и становници Миријева, Карабурме и Коњарника имати кориси од оваквог метроа. Сумњам да би ико ишао метроом до трга републике па онда преседао на 26/27 до Вука или 29/31 до Славије. Значи овкав метро неће довести до растерећења ни линија које покривају те делове града.
Сам југ Београда нема никакву претерану корист од станице Мост на Ади, пошто ће се сви укрцати на метро још раније, на Бановом брду или још пре, све зависи докле скрате њихове линије. А да неко свакодневно преседа са метроа на трамвај 13 или 85 на мосту притом пењући се и силазећи 50 метара, па лакше ће бити преседати на Бановом брду. Значи најскупља станица метроа највећи промашај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817918#p817918:2z8m3yt9 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Jan 28, 2021 3:26 am[/url]":2z8m3yt9]A da pitam nešto sve vas koji kukate zbog Prokopa: Podzemni tramvaj kroz kasete koji bi išao do KCS i dalje niz Resavsku do raskrsnice sa Nemanjinom (pa dalje na postojeće koloseke) vam ne odgovara... zašto tačno? Bojite se da neće imati kapacitet da primi sve mase putnika koji hitaju ka užurbanom Prokopu i još užurbanijim železničkim peronima?

Mmm zato što neće postojati?
 
Vrh