[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817386#p817386:jkihv0c4 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 26 Jan 2021 21:54[/url]":jkihv0c4]Da nešto počne da se gradi. Da se jedan faking kilometar tunela napravi.
A ne da se čeka poravnanje Merkura i Venere, blagoslov MMFa, dezen pisoara i svih 23026346.23 dolara za izgradnju.
Da su svi tako poput nas, odnosno slepaca koji su se izređali ovde kod nas, čekali da se poklopi svih 2362 faktora, na svetu bi danas bilo manje od 10 gradova sa metroima.
Jedan jedini kilometar metro tunela u Beogradu nije napravljen a već su mu svi našli 100 mana. I to ne samo sada 2021.
Nego i 2020. I 2018. I 2015. I 2012. I 2010. I 2008. I 2005. I 2001. I 2000... I tako sve do 50ih.
A. Jedan. Jedini. Kilometar. Nemamo.
A od Prokopa i naricanjem nad njegovom sudbinom ću migrenu više da dobijem.
OK. Oko ovoga se ne slažemo. Ovo što dalje iznosim, je moje mišljenje, sa kojim će se neki složiti, a neki neće.
Meni nije potrebno da se izgradi prva linija metroa da bih video da je loše trasirana, niti mi je potrebno da se izgradi druga linija da bih video da ne nadomešćuje nedostatke prve, niti da se izgradi još i treća linija, da bih video da problemi sa početka gradnje prve linije metroa i dalje su tu. Isto tako mi nije potrebno da se poukidaju trolejbuske linije i zamene tramvajem od Zoo vrta do Slavije, te elektrobusima, da bih video da je to loše rešenje. Takođe mi nije potrebno da se centar grada pretvori u veliku pešačku zonu sa tramvajem kroz istu (prvo pravac Uzun Mirkova, Vasina, Terazije, pa sada Kneza Mihaila), da vidim da to nije dopbro rešenje. Dalje, nije mi potrebno da se do kraja završi rekonstrukcija poteza Zoo vrt – Vukov spomenik, da bih video da je rekonstrukcija raspad (bukvalno) i da se ništa nije unapredilo njome. Pa onda, nije mi potrebno da se izgradi Gondola na Kalemegdanu koja će da me vodi do TC Ušće, da bih video da će to da bude loše rešenje, kako što se tiče samog Kalemegdana, tako i same isplativosti, jer ako je u jednom Londonu, bila isplativa samo tokom OI, kada je imala putnike, šta tek očekivati od ove naše, kada narod kuka i na cenu karte od 90 din u gradskom prevozu, koju bi morao da plati, nakon što prvobitno plati, parafraziram, 500 din za gondolu. Onda, ne treba da se izmesti Muzej Nikole Tesle u zgradu bivše GŽS, da bih video da je mnogo bolje rešenje da bude u elektrani kod Marine Dorćol. Pa onda, ne treba da se poseče drveće po centru, a zasadi tamo gde obilujemo zelenilom, da bih video da to ne pomaže prijatnijoj klimi u centru... Onda, ne treba mi da se prekopa plato / park oko Hrama i pretvori u jednu veliku ledinu sa drvećem zbijenim u jednom ćošku, da bih video da je to loše rešenje. Nije mi potrebno da se odradi čitava rekonstrukcija Karađorđeve da bih video da je rešenje gde se automobili na kratkom parčetu, čak na tri mesta, ukrštaju sa tramvajem, loše rešenje. Ili da se veći deo grada iscrta sa parking mestima i zbog toga dvosmerne ulice pretvore u jednosmerne, da bih video da je to loše rešenje koje ne funkcioniše u praksi. Nije mi potrebno ni da se kupi ogroman broj solo vozila i da se metnu na linije koje su isključivo za zglobna vozila, da bih video da to ne funkcioniše kako bi trebalo. Nije mi potrebno ni da se iscrtavaju bici staze od ćoška do ćoška da bih video da to ne služi ničenemu. ITD...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817407#p817407:jkihv0c4 je napisao(la):
Дошљак » 26 Jan 2021 23:00[/url]":jkihv0c4]Људи иду на Мостар и кроз Војводе Мишића зато што је то једини пут куда због географије пролази саобраћајница толиког капацитета. И то је пролазна локација. Сајам је преседачко чвориште. И Савски трг је био исто. Више није. Пребачена је окретница испод Газеле. Метро може да заобиђе ту долину којом су провукли Војводе Мишића и Савску, и да доведе људе право у центар брже. И то би било право растерећење.
Смарт план је погрешан пошто се ситуација конкретно на Савском тргу драстично променила. Пре неколико година су ту преседале хиљаде људи. Сада је то прошлост.
Kako god da se okrene, statistika će uvek pokazivati da je taj pravac izuzetno frekfenttan, kada zbog situacije na terenu, praktično jedinu alternativu, i to tek od skoro, imamo Petlju "Hipodrom" i Bulevar vojvode Putnika. Ta alternativa, pored povećanja broja vozila koja saobraćaju njome, i dalje je mizerna u odnosu na broj vozila kroz Bulevar vojvode Mišića.