Šta je novo?

Metro

Iz Plana sam izdvojio u .jpeg formatu sliku objavljenu u medijima.
Ko želi, može da sliku skine sa Flickra u rezoluciji 7600 X 3370 piksela sa ovog linka: Plan detaljne regulacije Makiškog polja
Veličina fajla je 2,47 MB i moguće je zumirati radi sagledavanja pojedinosti poput lokacije depoa za metro, lokacije površina javnih namena itd.
 
Ophodar, hvala za sliku. Inače jel to mi na mala vrata dobijamo prvi radijalni autoput konverzijom Savske Magistrale? Umesto raskrsnice imamo novu petlju. I na PGR šinskih sistema posred magistrale piše "Autoput Beograd-Ostružnica" sve do raskrsnice sa Paštrovićevom odakle počinje Radnička Ulica. Koliko mi je poznato po starim GUP-ovima samo je osa Istok-Zapad bila deklarisana kao "Autoput" dok su ostali pravci bili na nivou magistrale. Ili propisi ne izdvajaju gradske autoputeve od ostalih, već magistrale Vmax=80 mogu biti izvedene sa denivelisanim ukrštanjima u potpunosti, a bez zaustavnih traka?
 
Premeštena stanica francuska ulica na Bajlonijevu pijacu. To je dobra odluka jer će jednog dana to postati gradski trg.
 
smejurija. proglasili finalni plan, bez javne diskusije u vezi primedbi i odgovora na iste. Mogli su makar formu da ispostuju.
 
Samovoljno se odlučili za ovu trasu iz očiglednih razloga a kako Kantar tvrdi već naišli na muke Tantalove ispod srca grada. Koliko je to kilometara i stanica? Tri. Uz to još i skratiše tunel preko Bajlonija. Odoše pare na BnV, ne na najkraću trasu kroz centar.

Znači gnjave do sredine 2022, završe grube radove 2027 i onda testiraju do 2028? Otvaranje je moguće tek nakon uspešnih opsežnih testova, i tada je "gradnja" gotova, odnosno projekat realizovan. Nije to obećanih 5 godina već 8, bezmalo decenija, dakle skoro duplo više. Neće ni druga linija skoro...

Nakon pripreme od, nadajmo se 19 meseci umesto 5 godina ceo proces može potrajati 6 i to pod uslovom da ne nalete na nepredvbiđene probleme. Treba biti srećan ako otvore do 2030.

Inače varijanta Bajloni nije loša jer kraća trasa bez jedne međustanice (Dunav Stanicu pomeriti bliže Cvijićevoj) povoljno utiče na srednju brzinu, o boljoj poziciji zbog trga i da ne govorim. Pojedine autobuske linije mogu biti pomerene iz Francuske u Cetinjsku, radi pokrivanja pomerene stanice.
 
Kuda ce ici trasa metroa izmedju stanica Trg republike i Bajlonijeva pijaca (shodno tome da nece biti stanice Francuska?)
 
Уф ако га саграде већ могу да осетим да ће свака станица да џибри на онај мирис старих лифтова - распадање гума и кварна електроника. Ко Вуков
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788892#p788892:22vmsu95 je napisao(la):
milanche » Pet Okt 30, 2020 4:56 pm[/url]":22vmsu95]Mogli su makar formu da ispostuju.

Ne budi smesan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788170#p788170:3vkwk3vk je napisao(la):
Ophodar » Sre Okt 28, 2020 2:35 pm[/url]":3vkwk3vk]Iz Plana sam izdvojio u .jpeg formatu sliku objavljenu u medijima.
Ko želi, može da sliku skine sa Flickra u rezoluciji 7600 X 3370 piksela sa ovog linka: Plan detaljne regulacije Makiškog polja
Veličina fajla je 2,47 MB i moguće je zumirati radi sagledavanja pojedinosti poput lokacije depoa za metro, lokacije površina javnih namena itd.

Da li znate da su tamo izvorista pitke vode i da je do nedavno to podrucje bil zasticeno u celini?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784234#p784234:1e691mcv je napisao(la):
Пантограф » Pet Okt 16, 2020 1:38 pm[/url]":1e691mcv]Да, нема Београд пара да одржава укупно 10 ескалатора и још толико лифтова...

Zeleznica je u nadleznosti Republike.
Ugradjivanje je u nadleznosti Grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789480#p789480:3viva84d je napisao(la):
MC_ » 01 Nov 2020 22:28[/url]":3viva84d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788170#p788170:3viva84d je napisao(la):
Ophodar » Sre Okt 28, 2020 2:35 pm[/url]":3viva84d]Iz Plana sam izdvojio u .jpeg formatu sliku objavljenu u medijima.
Ko želi, može da sliku skine sa Flickra u rezoluciji 7600 X 3370 piksela sa ovog linka: Plan detaljne regulacije Makiškog polja
Veličina fajla je 2,47 MB i moguće je zumirati radi sagledavanja pojedinosti poput lokacije depoa za metro, lokacije površina javnih namena itd.
Da li znate da su tamo izvorista pitke vode i da je do nedavno to podrucje bil zasticeno u celini?
Znamo.
 
Sramno sta se radi. Toliko stranica kritika i oni i dalje hoce da utrose milijarde koje ce isplacivati gradjani koji nece dobiti metro za sebe... Gadi mi se ovo.
 
I meni se gadi. Pritom LAŽU kad zinu !

To nije Železnik već Makiš. Aman bre. Makiš je Makiš tu nema ni Ž od Železnika. Dok se dodje do te livadske stanice usred ničega mi smo već na Banovom brdu maltene.

Od Banovog brda treba krak ka Orlovači preko Petlovog brda, a drugi krak ka centru Železnika preko Žarkova i još uvek nenaseljene Sunčane padine (eto im profita). Ne. Oni se uhvatili Makiša koji se neće urbanizovati nikada ! A žali Bože spucanih naših para na Metro kroz njivu !

Mi ko papagaji ali nema ko da čuje ovo.
 
MC_ :
Da li znate da su tamo izvorista pitke vode i da je do nedavno to podrucje bil zasticeno u celini?

Da li pre nego što se drskim i zajedljivim tonom obratite nekome razmislite da li osoba kojoj se obraćate ima ikakve veze sa tim što joj stavljate na teret? Ja nisam deo gradske vlasti niti imam ikakve veze sa projektovanjem i urbanizmom ili razvojem šinskih sistema u Beogradu, te nije na meni da znam da li i u kojoj meri ovaj ili bilo koji drugi projekat ugrožava ekologiju područja na kome će se izvoditi. Formuski kolega je pitao da li postoji Plan u većoj rezoluciji u odnosu na ono što je bilo objavljeno (a u pitanju je bila silka takve rezulocije da je bilo nemoguće razaznati bilo šta), te sam zarad informisanosti svih nas (pa i Vas), iz plana u .dwg formatu izdvojio .jpeg sliku u velikoj rezoluciji.

Plan detaljne regulacije dela Makiškog polja, opština Čukarica, objavio je Urbanistički zavod Beograda
U vezi sa tim, objavljeni su sledeći datumi i termini:
- od 26. oktobra do 27. novembra 2020. godine, svakog radnog dana od 9 do 18 časova, javni uvid.
- 15. decembra 2020. godine u 13 časova održaće se javna sednica.
- Informacije o predloženim rešenjima, zainteresovanim licima, davaće predstavnik obrađivača Plana od 12 do 18 časova, utorkom i četvrtkom u zgradi Gradske uprave Grada Beograda, u Ulici 27. marta br. 43-45 (sala 2 u suterenu).
Zavod je jasno naznačio i da: ''Zainteresovana lica mogu, tokom javnog uvida, svoje primedbe na planirana rešenja, u pisanom obliku, da dostave Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove, preko pisarnice, u Ulici Kraljice Marije br. 1, najkasnije do 27. novembra 2020. godine'', te se nadam da Vam je sada jasno koga treba da pitate za vodoizvorišta u Makišu.
 
Već izvesno vreme i Francuzi za svoju državu isto misle.

A ova vest nema veze sa nama, nikakve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790435#p790435:2lf7725s je napisao(la):
Пантограф » Čet Nov 05, 2020 7:35 pm[/url]":2lf7725s]Već izvesno vreme i Francuzi za svoju državu isto misle.

A ova vest nema veze sa nama, nikakve.
Nikakve sem što pokazuje koliko je Vučićev metro skup i koliko će se sporo graditi u odnosu na ono što se radi u svetu, jel tako?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790431#p790431:3ds4s5cn je napisao(la):
unedfined » 05 Nov 2020 08:33 pm[/url]":3ds4s5cn]Da objasnim koliko smo jadni, nesposobni, lenji i korumpirani.

The $45BN New Railway Beneath Paris
https://www.youtube.com/watch?v=ZjuMcWwMqPk

38 milijardi evra za 4 nove linije, produžetke 2 postojeće, desetine novih stanica, i sve duboko ukopano. Za 15tak godina.

Ne znam koliko je uporedivo, Pariz ima 12 miliona stanovnika a francuska ima preko 50 puta veći BDP od Srbije. Njima je 38 milijardi evra investicije isto što i nama 800 miliona.
 
Дакле ипак смо корумпирани, метро нам је скуп, и што је највжније, прва линија не иде онуда куда је увек планирамо да иде, тј не служи да вози људе и да решава проблеме
 
Колико киломатара нових траса? 200 рекоше?
 
Vrh