Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.339
- Pohvaljen
- 2.985
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779318#p779318:3kombdmx je napisao(la):Прле » 30 Sep 2020 10:20 am[/url]":3kombdmx]Не би ни нама шкодиле екпсрес линије бус/трола на назависним трасама (осим метроа)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779323#p779323:3kombdmx je napisao(la):Пантограф » 30 Sep 2020 10:33 am[/url]":3kombdmx]Не би. Као што нам не шкоди ни трамвај на независној траси. Тако сам прошлог викенда са Новог Београда стигао у ресторан "Узелац" на хиподрому за 6 минута.
Najpametnije bi bilo racionalno upotrebiti sve postojeće sisteme, a metro izgraditi tamo gde je zaista potreban. Dakle iskoristiti potencijal postojećih železničkih koridora, kako u gradu tako i u regionu, koridore rezervisati za tramvajski sistem uz adekvatnu izmenu autobuske mreže koju karakterišu brze linije (ekspres ili preskakači) i kratki fideri. Autobuska mreža vapi za promenama čak i u prigradu. Tamo je istu potrebno povezati sa železnicom.
Problem je što pola grada nije pokriveno kako tramvajskim šinama, tako i autoputevima i magistralama sa malim brojem ukrštanja što pogoduje bržim autobuskim linijama. Što je najgore to uključuje i planove, ne samo postojeće stanje. Podsistemi se takmiče umesto da se dopunjuju. Tramvaj spor i pored tih silnih baštica, obnovljenih trasa, i dalje formira kolone dok ga preipterećeni autobusi samo obilaze i pored toga što su i oni spori.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779812#p779812:3kombdmx je napisao(la):Delija » 01 Oct 2020 11:36 am[/url]":3kombdmx]Једна од ретких вести у којој сотона није слагао
Vesić: Krajem 2021. počinje izgradnja metroa,
Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić rekao je za TV Kurir da su on i ministar finansija Siniša Mali danas imali sastanak sa predstavnicima kompanija Alstom i Pauer čajna, kao i sa ambasadorima Kine i Francuske gde je predstavljen dogovor dve kompanije da zajedno grade metro.
20Piše: Danas Online29. septembra 2020. 22.13 Izmenjeno: 22.15
Istinomer
Vesić: Krajem 2021. počinje izgradnja metroa, istorijska stvar za srpsku prestonicu 1Foto: Beta/Milan Obradović
– Francuska strana će biti zadužena za elektro mehaniku, vagone, šine, sve što ima veze sa mašinskim i električnim delom, dok će kineska strana graditi metro. Mislim da je to najbolja moguća kombinacija. Francuska kompanija Ežis radi studiju izvodljivosti, ona se radi u etapama, a u martu ćemo dobiti prvi deo te studije koji se tiče Makiškog polja, odnosno depoa. U međuvremenu ćemo, tokom jeseni, usvojiti plan generalne regulacije šinskih sistema na teritoriji Beograda – pojasnio je Vesić, prenosi BeoInfo.
Kako je naveo, utvrdili smo mesta za 43 metro stanice i to su prve dve linije metroa. Prva počinje u Makiškom polju i završava se na Mirijevu, a prolazi Železnik, Banovo brdo, Savsku, dolazi do Savskog trga gde će biti ukrštanje prve dve linije, zatim ka Trgu republike, spušta se na luku Beograd, Adu Huju, Karaburmu i završava u Mirijevu. Druga linija će ići od železničke stanice u Zemunu do Mirijeva.
– Ukupna vrednost prve linije je 1,8 milijardi evra, a druge 2,2 milijarde evra, a to je investicija vredna četiri milijarde evra. Mi ćemo do kraja sledeće godine početi da gradimo metro. Uspeli smo u tome i ako su svi drugi obećavali. Ovo je prvi put da smo uradili sve predradnje kako bi počeli da gradimo metro. Republika Srbija će izdati građevisnku dozvolu tokom sledeće godine i počećemo da gradimo metro krajem 2021. godine. Što znači da će u narednih pet godina građani imati dve linije metroa, 43 kilometra metroa, što je istorijska stvar za Beograd – rekao je Vesić.
Почетак може да поремети само жешћи економски слом у Србији али чак и тада, глобална криза чини наше колонијалне управнике из Фр и Кине још заинтересованијим да нас погурају у овај пројекат.
Naravno da ne laže. Teraju ono što su smislili, a što im odgovara radi zadovoljavanja kako svojih potreba, tako i poslovnih partnera. Neće da priznaju grešku već ubeđuju narod kako je plan dobar, kako svi koji misle drugačije sabotiraju napredak i blabla. Prerušeni komunizam. S kim si takav si. Sad se druže s lošim društvom - Kinom poznatom po autoritativnom režimu. Rusiju i ne računam. Francuzi su samo ostali u priči.
Metro i politika uvek idu jedno uz drugo zbog visokih troškova gradnje. Kinezima i Francuzima nije bitno kuda treba da se protera taj metro, oni će da urade šta im se kaže. Samo će potvrdno odgovarati rđi iz Beograda, onoj koja zahteva da prođe kroz BnV do Makiša a ne kroz Prokop do Vidikovca.