Šta je novo?

Metro

Не знам како је грађена та зграда; ако је са шиповима, као углаавном све на НБ изузев блокова 1 и 2 и Хотела Југославија, онда може да прође испод, у супротном не.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=769917#p769917:2qppf6em je napisao(la):
JohnnyLee » 28 Aug 2020 11:35 am[/url]":2qppf6em]ево једно питање које има логике обичном грађанину, али не и политичарима. зашто се К(в)арић град гура у Макиш, када овде има огроман простор:



ето, нека се ту гради, Ибарска 3+3 и метро по средини и решен проблем. последња станица на Орловачи (ах симболике) и депо прекопута ње
file.php

Od Karic grada nema nista, kao ni od ovog suludog metroa. Jasno ko dan.

Inace cela ta zona koju si printskrinovao je odavno urbanisticki sredjena za buducu gradnju i apsolutno ti je predlog razuman i potpuno normalan.

gisBeoland_print_2020_8_2_13-21.jpg


Ali ovde nema sluha za ovakve normalne predloge urbanizacije i trase metroa (gde za pocetak zive ljudi).
 
Полако креће и сад, од Рупчина и Железника па ће се спојити на средини. Наравно мора тако наврат-нанос и изгледаће као мало уређенија Калуђерица јер ето да се прво одради улична мрежа и препарцелација је, нека ми Брисел и Вашингтон опросте што ћу ово рећи, мешање државе у привреду
 
Тржиште ће то регулисати, имаће урбанизам ала Војводе Влаховића и фидер минибус до метроа ала 26Л.
 
Interesuje me takodje sta ce biti sa ovim romskim naseljima, mnogo brzo se sire i prave deponije od Vidikovca i okolnih krajeva.
447b7ca049a4d2d93682f55f7133a1f5.jpg
 
Није БнВ од јуче, у суштини је рециклирани Еурополис из доба СПСа. A метро у БнВ је планиран још од Јовиновог плана али регионални. Жућа је овде само лепо рекао како мора да се уради железничка обилазница што су Весићеви максимално изигнорисали.
 
Ма, ово је оно кад је Ђилас покушао да се шлихта, да остане на власти, само је испао слаб играч за то.
 
Са једне стране необично, и неочекивано, а са друге стране се види колико су сви у талу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774541#p774541:3p56sl4y je napisao(la):
Пантограф » Пон Сеп 14, 2020 9:35 am[/url]":3p56sl4y]Ма, ово је оно кад је Ђилас покушао да се шлихта, да остане на власти, само је испао слаб играч за то.
Тад је Информер писао позитивно о договору Ђиласа и Вучића о БнВ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771256#p771256:63mzvrp3 je napisao(la):
patrick » 02 Sep 2020 01:24 pm[/url]":63mzvrp3]Zex da li se zna sta ce se tacno graditi tu i kada ce krenuti gradnja?

Najvise stambena naselja, sportski centri, komercijalni centri i to je to...kad krece to se ne zna, ali je cena zemljista tih njiva vec skocila i lokacija je fenomenalna za zivot u prirodi.

E sada kao bude nesto poput Belvila, Stepe ili ne daj Boze BNV-a onda je ta lokacija naruzena za vjek vjekova...tu bi trebale da se grade fine dvospratne ili trospratne vile u kombinaciji sa nizim kondominijumima....
 
Двоспратне и троспратне зграде не дају довољну густину становања за метро, чак ни за трамвај.
Метро се гради да би се повећала густина становања и економска одрживост града.
То су основе урбанизма.
 
Da ali kad bi se metro gradio samo tamo gde je gustina zgrada iznad P+3 onda bi metro isao samo u centru grada i na Novom Beogradu.
Ostatak grada ima nižu gustinu od P+3 kad se uzme prosek visine svih zgrada.
 
Има доста зграда са више од 5 спратова и на Миријеву, Миљаковцу, Бањици, Медаковићу, Коњарнику и Раковици, а то су све крајње периферна насеља урбаног дела града.
 
И насеље шестоспратница може да буде изузетно густо насељено (пример: Париз), али ако је све збијено и са минимумом паркова и сл. простора.

Градска ткива са коефицијентом изграђености до око 4 су најтеже одржива, јер је у њима у принципу немогуће успоставити атрактиван јавни превоз.

У свему овоме, Београд веома лоше стоји, што је последица неразвијености урбанистичке струке и неких катастрофалних одлука нестручних људи из прошлости (попут оне из времена Б. Пешића да се "прескочи" појас уџерица ближи центру и да се нова насеља граде иза).
 
Banjica, Stepa Stepanović, Braće Jerković, Cerak vinogradi, Vidikovac, Labudovo brdo, Medaković III, Miljakovac II, i još neki delovi grada su izgleda za neke labudova pesma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775395#p775395:228pgfau je napisao(la):
Пантограф » 16 Sep 2020 12:21 pm[/url]":228pgfau]Pa nemaju niske zgrade Žarkovo, Vidikovac, Labudovo brdo.

A, da...

Rekao sam kad se uzme prosek.
Naravno da ima visokih zgrada tamo, Ali za svaku tu visoku zgradu koliko ide privatnih kuća sa P+1.
Sto ideš više ka periferiji to je prosečna visina zgrada manja zbog ogromne površine koju zauzima individualna gradnja.
 
Да, али у зони од 500 м око метро станица густина треба да је максимална - што је случај у свим градовима око нас. На даљој периферији, око железничких станица, а изван тог појаса су куће. Па Беч данас прави баш такве планове.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775406#p775406:3bhafnjj je napisao(la):
Пантограф » 16 Сеп 2020, 13:33[/url]":3bhafnjj]У свему овоме, Београд веома лоше стоји, што је последица неразвијености урбанистичке струке и неких катастрофалних одлука нестручних људи из прошлости (попут оне из времена Б. Пешића да се "прескочи" појас уџерица ближи центру и да се нова насеља граде иза).

мени то никада неће бити јасно зашто је тако урађено. па ако је нешто држава могла онда да ради, то је да ради експропријацију како хоће
 
To preskakanje je stvarno fenomen Beograda. Ali ako smo tako privremeno resili problem ponovo nije jasno zasto se urbanizacija nije normalno nastavila posle toga. Jer iza mnogih naselja koja su planski i lepo uradjena, poput ceraka npr, nisu nastale nove urbane celine nego ponovo imamo prekide i ponovo divlju i/ili neplansku gradnju. Ne znam zasto ne prepisemo oprobane metode iz sveta. Prvo drzava prodje infrastrukturom, put/voda/kanalizacija/struja/internet/... a onda krece gradnja stambenih objekata. Kod nas uvek obrnuto, prvo divlje napravljeni objekti a onda krpi infrastrukturu pa tako imamo uske krivudave ulicice, stalno prekopavanje da bi se ubacile podzemne instalacije itd itd.
 
Vrh