Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702155#p702155:87kaz8rl je napisao(la):
spatiotecte » 25 Jan 2020 02:43 pm[/url]":87kaz8rl]Ja zaista ne znam šta je vama da toliko lobirate za tramvaj prosto je neverovatno koliko se ova tema promenila od pre par stotina strana kad se većina forumasa zalagala za teški metro ali dobro, svako ima pravo na svoje mišljenje ali kako god zadnju reč ima gradska vlast.
Meni je uvek bio dovoljan i "Teški tramvaj" ili neki Laki metro, ali pošto mi to nije oblast interesovanja, već urbanizam, onda samo povremeno dobacujem na ovoj temi. ;)

Evo, imam ideju da Beograd već u ponedeljak dobije Metro i to potpuno besplatno !
Samo bi trebalo preimenovati linije BG:voz i BEOvoz u Beogradski Metro, ništa lakše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702161#p702161:a2bjzak5 je napisao(la):
Пантограф » 25 Jan 2020 02:59 pm[/url]":a2bjzak5]Pa, forum napreduje.
Al, bez brige, gradska vlast je nazadovala.

Ok to je tvoje mišljenje i imaš pravo na to, i ovim ne branim vlast ali podržavam izbor teškog metroa umesto tramvaja jer je tramvaj nazadovanje kao sto je vec bio slucaj 1984te sa projektom "tramvajem u 21 vek" pa zato zbog takvih ljudi i ljudi kao sto ste vi koji podržavaju takvo tramvajoliko resenje mi nemamo metro vec 40 godina jer je za to vreme uradjeno nekoliko LRT studija koje su završile u kantu gde im je mesto inače.

I na kraju krajeva kao što je Express rekao postali ste bučniji na forumu jer vam se ne ispunjavaju muzičke želje pa ste zato frustrirani i gundjate.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702177#p702177:11q9z1nc je napisao(la):
spatiotecte » 25 Jan 2020 04:10 pm[/url]":11q9z1nc] . . . uradjeno nekoliko LRT studija . . .
Da, sad me podseti na "Liniju 1" od Ustaničke do Tvorničke u Zemunu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702177#p702177:24bq9z2g je napisao(la):
spatiotecte » 25 Jan 2020 04:10 pm[/url]":24bq9z2g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702161#p702161:24bq9z2g je napisao(la):
Пантограф » 25 Jan 2020 02:59 pm[/url]":24bq9z2g]Pa, forum napreduje.
Al, bez brige, gradska vlast je nazadovala.
I na kraju krajeva kao što je Express rekao postali ste bučniji na forumu jer vam se ne ispunjavaju muzičke želje pa ste zato frustrirani i gundjate.
Nek ste se vi SNS-ovci nama grupisali i, konačno, deklarisali. To je bar muški i to pozdravljam.

A što ćete od grada da napravite razvalinu, to ne podržavam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702181#p702181:4ha7rm99 je napisao(la):
dragan » 25 Jan 2020 04:20 pm[/url]":4ha7rm99]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702177#p702177:4ha7rm99 je napisao(la):
spatiotecte » 25 Jan 2020 04:10 pm[/url]":4ha7rm99] . . . uradjeno nekoliko LRT studija . . .
Da, sad me podseti na "Liniju 1" od Ustaničke do Tvorničke u Zemunu.
file.php


Ova trasa nije bila loša čak šta više od 1976te do SNS plana se konstantno ponavljala. Ono sto je bilo loše je to što je planiran tramvaj na steroidima tj Citadis pa čak i ona glupost od Metrolora na gumama.

Onda su se pojavili planovi Juga Cerovića tj Zidara koji su nudili ogroman broj rešenja gde osa istok zapad ne ide trasom BKA pa su onda počeli neki forumasi da nude metro planove sa takvim drugačijim trasama pa je i tako u SNS planu izašla linija 2 koja ne ide preko BKA.

Inače Pantografe ja nisam član SNS-a ali valjda imam pravo da podržim izbor vozila SNS plana ili to od mene pravi bota?

Zar mora odmah etiketiranje ako se neko ne slaže sa vašim stavovima?
 
'Bot'? Ne. Ali, iz tvog komentara na inače izrazito glup Expressov post upućen 'opoziciji', reklo bi se da podržavaš vlast. Već napisah da to meni ne smeta.
 
U mom komentaru podržavam izbor vozila SNS plana a Express-ova reakcija je u neku ruku logična kad se vidi vaša netrpeljivost i alergija na teški metro koji nudi SNS plan jer proizilazi da vam smeta sve što oni planiraju jer je SNS-ova tvorevina.
Sigurno bi pljuvao neki SNS plan sa tramvajem samo zato što ga je SNS osmislio.

A ja ne bi imao problem da kritikujem bilo sta sto je SNS planirao da radi ako mislim da je to loše.

Ja ti bar kažem da mi se više dopada trasa linije 1 Djilasovog plana nego trasa linije 2 SNS plana.
Znači nemam problem da priznam da je nešto dobro u nekom planu nevezano za koju je on vlast povezan.

Ti si taj koji gledaš koje je boje čiji projekat.
 
Ne. Ti si taj koji braniš SNS (Cerović-Kantarov) projekat - iako ti se, kako kažeš, više sviđa trasa prethodnog projekta. Shvataš li kolika je zbrka kod tebe?

Naravno, ovo g... od plana pašće čim sa scene siđe aktuelni bizarni kolektiv na vlasti. I naravno da ću da ga vezujem za njih. Dotad, potrošiće na ove linije koje će biti manje atraktivne od autobuskih jedno 2-3 milijarde. Pretpostavljam da će posle prve faze prve linije već biti preispitivanja.
 
Jug Cerovic podržava ovaj SNS plan jer verovatno misli da je on inicirao/uticao svojim planovima i predlozima na Beobuildu da se odbaci trasa preko BKA. (Sećam se da je rekao za njega da je skoro pa savrsen uz neke prepravke)
Mi nemamo dokaz o tome da li je njegov rad zaista uticao na tu odluku ili ne ali ajde da kažemo da ta mogućnost postoji hipotetički.
Na kraju krajeva nek se on izjasni o tome ne treba ja da govorim u njegovo ime.

Što se mene tiče rekao sam da mi ne smeta trasa linije 1 SNS plana jer smatram da se skoro podudara sa RM1 i delom RM3 Jovinovog plana a niko nije kritikovao njegove trase.

Kod mene nije nikakva zbrka prosto mi se u svakom planu nešto dopada a nešto ne.
 
Eto, kad za 2 milijarde dobiješ liniju koja će prevoziti duplo manje ljudi nego dobro trasirana i razumno projektovana linija od milijardu, a ti se pozovi na plan prigradske železnice iz 1976. kao argument.
 
Hoćeš reći da su delovi RM1 i RM3 koji se podudaraju sa danasnjom metro linijom 1 bili loše trasirani?

A tvoj Citadis koji je 2003 koštao 800 miliona danas u 2020 godinu košta 1,4 milijardi evra po liniji.
 
Ne, neću to da kažem, a iskreno, ne mogu ni da prebrojim logičke greške koje si napravio da bi me to pitao.
 
Ajde da izuzmemo i trase i cenu. Kako može tramvaj da preveze više putnika nego teški metro?

Jel bi bio srećan ako ti kazem da mi odgovara trasa Djilasovog plana za metro liniju 1 a Vučićev izbor vozila?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702196#p702196:2i6ogfec je napisao(la):
spatiotecte » 25 Jan 2020 17:03[/url]":2i6ogfec]Što se mene tiče rekao sam da mi ne smeta trasa linije 1 SNS plana jer smatram da se skoro podudara sa RM1 i delom RM3 Jovinovog plana a niko nije kritikovao njegove trase.
Pa da je trasa tih linija počinjala i završavala tamo gde počinje ova SNS linija 1, i te kako bi bio kritovan plan. Takođe, plan koji zaobilazi Prokop, KCS , Slaviju, nema na vidiku ni pomena pokrivanja budućeg BAS - a kod bloka 42, kao ni pomena o pokrivanju jugoistočnog dela grada, a kamoli rasterećenja najopterećenijih autobuskih pravaca, je sve samo ne neki OK plan.
Evo recimo ja, živim pored Prokopa, koji je postao nova GŽS, a u proteklih desetak godina, sam više imao nefunkcionalan BG: voz (bilo da uopšte nije stajao na stanici, bilo da ne može da se uđe u voz) nego funkcionalan. I na kraju, opet se guram u gradski prevoz i idem opterećenim pravcima do željene destinacije, gubeći pritom i do 5x više vremena u prevozu.
 
Spatiotecte,
Uh, bre. Postoji u Pešti linija najobičnijeg tramvaja koja prevozi 220.000 putnika dnevno. I to na kvalitetan način. A postoje loše projektovane metro linije u SAD i bivšem SSSR-u koje prevoze 20.000 putnika dnevno.

Po SNS planu, autobus 95 neće izgubiti gotovo ništa od svojih 100.000 putnika na dan. E, to je - loš plan. A tip voznog sredstva je u poređenju sa tim - nebitan detalj.
 
Vidi Pantografe, ja se slažem sa tobom i ponoviću još jednom da je trebala prvo da se izgradi trasa prve linije Djilasovog plana i to meni nije sporno bar što se trase tiče.
Čak je mogla da se napravi ista takva linija koja ide kroz BNV i kroz BKA da je bilo volje ako je ovoj vlasti toliko važan BNV kao geografski centar Beograda.

@Solecar
Linija 3 SNS plana pokriva lokacije koje si ti naveo a u Djilasovom planu one su bile pokrivene tek drugom i trećom linijom.
 
Čak je mogla da se napravi ista takva linija koja ide kroz BNV i kroz BKA da je bilo volje ako je ovoj vlasti toliko važan BNV kao geografski centar Beograda.

Kako je uopšte nastao ovaj narativ da je njima zbog toga bitno da linija prolazi kroz BNV? Naravno da to nema nikakve veze sa bilo kakvim geografskim centrom.
 
Savski amfiteatar je geografski centar Beograda a kapiram da vlast želi da od njega napravi i urbani centar izgradnjom BNV.
 
Vlast od njega želi da zaradi pare i da ih utrpa u privatne džepove. To nema veze sa potrebom grada Beograda za novim centrom, niti je iskreno objašnjenje da je na bilo koji način to logično mesto za novi centar jer je, eto kao, geografski u centru.
 
Nikakvi javni objekti nisu u planu u BnV, pogotovo ne u uporedivom obimu sa postojećim centrom. Jedini centralni sadržaj u BnV je tržni centar, a u celini, BnV je suštinski obično stambeno naselje. Novi centar grada - ni u pokušaju.

Eto zašto je njegovo centralno mesto u SNS planu metroa - apsurd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702210#p702210:1hxuzu1u je napisao(la):
spatiotecte » 25 Jan 2020 17:40[/url]":1hxuzu1u]@Solecar
Linija 3 SNS plana pokriva lokacije koje si ti naveo a u Djilasovom planu one su bile pokrivene tek drugom i trećom linijom.
Linija SNS 3 koju čas vidim a čas ne vidim u planovima ispade kao bolje rešenje nego li Đilasove linije 2 i 3 koje bi pokrivale to isto. :roll:
 
Linija 3 služi da kaže "znamo da su nam prve dve linije glupe, ali obećavamo da ćemo to rešiti trećom linijom, samo nemojte da talasate dok ne završimo krađu".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702222#p702222:2mwribsg je napisao(la):
mikelo90 » 25 Jan 2020 06:06 pm[/url]":2mwribsg]Vlast od njega želi da zaradi pare i da ih utrpa u privatne džepove. To nema veze sa potrebom grada Beograda za novim centrom, niti je iskreno objašnjenje da je na bilo koji način to logično mesto za novi centar jer je, eto kao, geografski u centru.

A Jovinog plan iz 1976 te demantuje.
Kao sto vidiš krug koji cine metro linije zaokružuje Savski amfiteatar a RM1 i RM3 se ukrštaju bas kod Glavne, a glavna na tom planu ne postoji više.
A gle čuda železnička stanica NBG i BAS su pokriveni tek trećom metro linijom.
Priča zvuci poznato?

A nešto se ne secam da ste kritikovali ovaj plan.

Kao sto možeš videti SA kao novi centar grada je stara ideja.
 
Vrh