Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700831#p700831:uj6u6e2u je napisao(la):
spatiotecte » 21 Jan 2020 13:20[/url]":uj6u6e2u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700819#p700819:uj6u6e2u je napisao(la):
MC_ » 21 Jan 2020 12:44 pm[/url]":uj6u6e2u]Nadam se da ce ekonomska kriza koja sledi dovesti do potpunog bankrota i nas i nasih kreditora i da nece biti nista od svega toga.
Jedan dobar reset je svakako neophodan da se pociste ove gluposti.

Mogao si da poželiš da nas bombarduju još jednom kad već prizeljkujes bankrot svih nas.

Понекад, проблем постане толико укорењен и компликован да је потпун ресет једино решење
 
Јеси ли спреман да нестанеш као "податак" у том ресету, ти, твоји најмилији?
 
То бих сматрао часном жртвом за добрибит свих људи, али опет то није тема

Колико видим, и од овога бити ништа неће. Нестало је из јавности, као и ЛРТ. И то веома брзо. Никог не занима
 
А кредит који је најављен ће где отићи?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700809#p700809:128jgo07 je napisao(la):
dove » 21 Jan 2020 12:06 pm[/url]":128jgo07][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aROvaHiJ4lE[/youtube]
Oko 3:30, sve da i nije bilo onih nesrećnih ratova 1990-tih, i da je Jugoslavija održala kakav-takav ekonomski konrinuitet (kao savez za slobodnu trgovinu ili štogod drugo), opet ne bi završili 5 uglavnom podzemnih linija. U najboljem slučaju pola. I takav metro plan je zahtevao ozbiljnu reviziju, možda ne u Krugu dvojke, ali da na širem području grada.

Oko 4:30, Ežis sada stoji iza perifernog metroa, a pre nekoliko godina se kleo u isti onaj metro koji ide u Bulevar kralja Aleksandra, već polednjih 80 godina kako se planira. Toliko o naglašavanju super-hiper razlika između plana iz 1976. i onog iz 2012.

Oko 12:00, treba nam šinski saobraćaj, bez njega Beograd ne može, a zatvorili su železnički most odakle je dolazio glavni deo saobraćaja iz pravca Srema.

Oko 13:00, ukinuli ste železničku stanicu, u centru grada, i prebacili je u neku tamo nedođiju, neki Prokop. Beograd je postao mučilište.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700853#p700853:k2f2jl3l je napisao(la):
Прле » Uto Jan 21, 2020 2:25 pm[/url]":k2f2jl3l]Јеси ли спреман да нестанеш као "податак" у том ресету, ти, твоји најмилији?

Da. Reset je sansa.
Reset moze da pogubnu snagu kapitala.
Jer ovako smo ionako osudjeni na sporo umiranje.
Zamisli samo koliko bi bankrot smanjio zagadjenje.
Zamislio stotine hiljada ljudi koji vise ne mogu da zive u Beogradu jer nemaju sta da jedu.
Zamislio koliko bi se smanjio saobracaj kod jedne zestoke krize. Metro nam ne bi ni trebao.


Inace, metroa izgleda nece biti. Za geolosko ispitivanje trase metroa raspisan je tender. Firma mora da ima jednog geologa i dva busaca. Takvoj firmi bi trebalo oko 20 godina da ispita teren. Ali moze brzo da uzme lovu.
Izvor je gornji video sa Dragoljubom Bakicem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700995#p700995:23lmni6g je napisao(la):
Karlo del Ponte » 21 Jan 2020 08:16 pm[/url]":23lmni6g]
Oko 3:30, sve da i nije bilo onih nesrećnih ratova 1990-tih, i da je Jugoslavija održala kakav-takav ekonomski konrinuitet (kao savez za slobodnu trgovinu ili štogod drugo), opet ne bi završili 5 uglavnom podzemnih linija. U najboljem slučaju pola. I takav metro plan je zahtevao ozbiljnu reviziju, možda ne u Krugu dvojke, ali da na širem području grada.

Početkom 70ih su mislili da će moći da izgrade svih pet linija, ali kasnije, krajem 70ih i početkom 80ih su postavljeni realni ciljevi i predvideli da do 2000 izgrade prvu fazu metroa sa dve linije: M1 Stari Merkator - Vukov spomenik i M2 Kalemegdan - Autokomanda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701120#p701120:2qb073bp je napisao(la):
MC_ » 22 Jan 2020 10:27 am[/url]":2qb073bp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700853#p700853:2qb073bp je napisao(la):
Прле » Uto Jan 21, 2020 2:25 pm[/url]":2qb073bp]Јеси ли спреман да нестанеш као "податак" у том ресету, ти, твоји најмилији?

Da. Reset je sansa.
Reset moze da pogubnu snagu kapitala.
Jer ovako smo ionako osudjeni na sporo umiranje.
Zamisli samo koliko bi bankrot smanjio zagadjenje.
Zamislio stotine hiljada ljudi koji vise ne mogu da zive u Beogradu jer nemaju sta da jedu.
Zamislio koliko bi se smanjio saobracaj kod jedne zestoke krize. Metro nam ne bi ni trebao

Zamisli zemljotres epskih razmera
Zamisli cunami na obali Dunava
Zamisli napad vanzemaljaca na palatu Albaniju
Zamisli Godzilu kako ruši Beograd
Zamisli da Boki 13 postane predsednik Srbije.

Hm, ne... ne zamišljaj više.

Mislim da si samo gledao previše američkih apokaliptičkih filmova.
 
Nažalost Cunami nam je već pogodio obalu Save i veći deo odneo sa sobom...
 
Ooo, pa ovde je postalo zanimljivo, neki "reset" se planira !?
Moram da naručim neke daske za omanju "barku spasa".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700458#p700458:1lutkxea je napisao(la):
spatiotecte » 20 Jan 2020 01:25 am[/url]":1lutkxea]Karlo,
Amsterdam ima 1,3 miliona
Rotterdam ima 1,4 miliona

Znaci ne mogu da se uporede sa Beogradom jer imaju manje stanovnika.

Varšava, bukurešt, budimpešta su gradovi koji su po veličini slični Beogradu i njihova rešenja teškog metroa jasno ukazuju šta Beograd treba da sledi kao primer.
Ја близу Амстердама живим и могу врло детаљно описати ситуацију. Само одминистративно подручје Амстердама има око 800.000 становника, али рачунајући административна подручја која су срасла са Амстердмом (Димен на истоку, Амстелфејн јужно, Пурмеренд северно, Заанстад где ја живим северозападно, Харлеммејр југозападно, и неколико мањих општина), то је тренутно готово 1.500.000 људи. Метрополитен који досеже до 30 километара од центра има 2,4 милиона становника.

Београдски округ има око 1,7 милиона становника, укључујући мог брата и мене, који се нисмо службено одјавили из Србије. Наравно, укључујући дунђере и студенте који су у Београду без пријаве боравка. Међутим, Сопот, Младеновац, Лазаревац, Барајево и западни део Општине Обреновац, који су ван полупречника од 30 километара имају заједно око 200.000 становника. То се "надокнађује" Новом Пазовом, Панчевом, Оповом, Купиновом. Међутим, која је битна разлика?

У кругу од тих 30 километара Амстердаму прилази 5 аутопутева (нека мања гранања истих) и 9 пруга са по минимум 2 колосека. На тим пругама возови ка Амстердаму иду бар на сваких пола сата, а већа насеља имају и по 10 пари полазака возова ка Амстердаму. Са већине праваца постоје возови усмерени и на "Стари железнички чвор" (Амстердам Центраал) и на "Нови железнички чвор" (Амстердам Зауд). На правцима где нема ни железнице ни метроа постоји углавном делимичан БРТ. И то са аутобуским путевима или аутобуским тракама у ванградским подручјима. У питању је огромна инфраструктура, мерена стотинама хиљада километара, по покривености мрежом неупоредива са пар десетина километара метроа. Такав систем омогућава уљудан живот како у Калуђерици, тако и у Борчи, Сурчину, Сремчици... Највеће мане јавног превоза у Амстердаму и околини су цена, пешачење и до 20 минута у неким зонама, и у саобраћајном смислу јако примитиван концепт трамвајског превоза у центру града.

Наравно да су могли све улупати у потпуно подземни метро са вагонском конфигурацијом композиција. Већина поменуте огромне инфраструктуре је изграђена након Другог светског рата. Али за прву углавном подземну линију М52 су чекали да почну да је граде читавих 7 деценија након Другог светског рата. Разлог зашто су са првим метро линијама користили трамвајско-модуларну конструкцију возила је поред свега и могућност коришћења трамвајских депоа.

Ако бих питао људе који ту живе "да ли вам смета што је метро 78% надземан, и то што су већином трамвајолика возила", мислим да би ме гледали као лудака.

У садашњој ситуацији ми немамо ни људске приградске булеваре, један од два централна железничка чвора се баца у отпад, од прилазних пруга само две су двоколосечне, укупан путнички железнички саобраћај је гори него икад, жутих трака јако мало, нигде приоритет јавног превоза на раскрсницама, нема људских денивелисаних раскрсница по граду... А то је само саобраћајна инфраструктура. Најповољнији метро је онај који прати или булеварску или железничку мрежу. А од "напредног" не постоји метро који је мање пратио булеварску и железничку мрежу. Скупа и грађевински сложена решења испод дијагонала стамбених блокова су оправдана изузетно за прилазак јако важним локацијама где су остала решења неизводљива. Напредни метро је на успео да изкомбинује скупо и глупо.
 
Сви шински системи попут Метроа треба да прате урбану инфраструктуру града, не да прате где ће цена квадрата да скочи, ја сам пре за то да Метро као што је требало да иде, да има станицу испод ФДУа, нацрт плана постоји има да се види, на траси Устаничка - Блок 42 - ФДУ - Општина Нбг - Земун... Ова друга линија је тотална будалаштина јер недоприниси ничему!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702023#p702023:24583hzf je napisao(la):
Karlo del Ponte » 24 Jan 2020 10:36 pm[/url]":24583hzf]
Наравно да су могли све улупати у потпуно подземни метро са вагонском конфигурацијом композиција.
Наравно да нису. Оно, ако ниси приметио Холандију, њене градове, пољане, саобраћај, економију, чак и културу и васколико друштво дефинисала је само једна ствар - њена "исподморска висина", односно борба са водом а за сваки педаљ копна.

Е сад, случај Амстердама из тих разлога је упоредив са брдовитим Београдом (са изузетком НБГа) колико и са метроом у Косјерићу.

Стварно ми нисте јасни. Самопрокламовани сте објективни мегарационалисти а не прође вам један пост без барем по које чисто демагогшке и манипулативне конструкције. Мада, јесте тешко имати аргументе за укидање постојећег трамвајског система мењајући га трамвајским системом на стероидима, мора се чо'ек снаћи некако.
 
Mogu oni da imaju GDP per capita 10000000 evra ako hoce da se voze tramvajem njihov problem.

A što se nas u Beogradu tiče, daj teški metro!
 
У фазону жена може бити са села, али пас и ауто морају из Немачке.
 
U fazonu treba da gradimo ono što nam treba i što grade gradovi naše veličine i u našem okruzenju a to je teški metro.
 
U fazonu ko naš narod po selima: Šta dva sprata? Daj četiri sprata, komšija ima tri...

I onda umre, a kuća još bez fasade i iz treće ploče viri armatura.

Moguće je da ti, budući iz Francuske, ne poznaješ u dovoljnoj meri streotipove o najcrnjim stranama ovdašnjeg mentaliteta, pa te nije ni blam da ih na forumu promovišeš kao nešto najnormalnije.
 
Ja zaista ne znam šta je vama da toliko lobirate za tramvaj prosto je neverovatno koliko se ova tema promenila od pre par stotina strana kad se većina forumasa zalagala za teški metro ali dobro, svako ima pravo na svoje mišljenje ali kako god zadnju reč ima gradska vlast.
 
Spasio čim se situacija preokrene na štetu stava opozicije ista postane mnogo bučnija. Sad samo izražavaju svoje nezadovoljstvo i tim detaljom novog plana.
 
Vrh