Fića1
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.12.2019.
- Poruke
- 466
- Pohvaljen
- 443
Слажем се да је са преседањем брже. Причам вам о томе како су сва стајалишта са преседањима лоша, поготово у центру, и како су преседања неудобна. Путнику је реално гледано (и нажалост) удобније да иде директно него да преседа и шета 300 метара између два превоза по киши, снегу, ветру и са непредвидивим редовима вожње.
Свако ко је био игде у Европи зна како изгледа нормално преседање. Отвори ти врата пред станицом метроа и крај приче, пређеш улицу 10 метара одмах стајалиште у неком другом правцу. А код нас? Сиђеш код Адмирала Гепрата па идеш узбрдо ко да се пењеш на Еверест до Београђанке, или изађеш из воза код Франша, па се пењеш - спушташ - идеш кроз тунел заједно са колима која иду 80 км/ч и после се опет пењеш до стајалишта 17 и 31. Такви проблеми треба да се решавају, а не то што нека тамо уличица у Великом Мокром Лугу нема комби свакој кући пред носем.
Свако ко је био игде у Европи зна како изгледа нормално преседање. Отвори ти врата пред станицом метроа и крај приче, пређеш улицу 10 метара одмах стајалиште у неком другом правцу. А код нас? Сиђеш код Адмирала Гепрата па идеш узбрдо ко да се пењеш на Еверест до Београђанке, или изађеш из воза код Франша, па се пењеш - спушташ - идеш кроз тунел заједно са колима која иду 80 км/ч и после се опет пењеш до стајалишта 17 и 31. Такви проблеми треба да се решавају, а не то што нека тамо уличица у Великом Мокром Лугу нема комби свакој кући пред носем.