ThinkAgain
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 23.07.2009.
- Poruke
- 208
- Pohvaljen
- 1
Tačno tako :kk: Slažem se.
Samo da ispravim da London ima deep level 7:4 subsurface. da su sve subsurface nikad ne bi ni postojao popularni naziv tube
Ja sam rekao da beogradu trebaju u centru tube a na ostalim delovima subsurface te da bi zbog onih tunela u centru vozovi morali biti u obliku tih tunela. ako bi ti tuneli bili baš takvi to bi smanjilo cenu gradnje pa bi umesto samo za jednu tunelčinu u centru izgradili npr i deonicu od centra zemuna do galenike i tako rasteretili ulicu cara dušana i usko grlo kod muhara. ono što još predlažem je da ne ide trasom pravo nego da skrene u deo zemuna gde ćivi najveći broj ljudi i tako spasti ljude 15ice koja je nepodnošljiva. 15ica može raditi kao 85 dok bi broj 15 preuzeo tramvaj. zar to nije logičnije rešenje da pitam ja nekog iz direkcije za javni prevoz? Odgovor svi dobro znamo napamet: da jeste ali mi trenutno nemamo para za to. Odgovor bi bukvalno bio idiotski jer oni kao takvi ako nemaju u datom trenutku treba da vrše pritisak na ekonomiste da dođu do svih zacrtanih potrebnih sredstava a ne da se jadaju kako nemaju. Znači ja kao pojedinac nemam ali grad kao zajednica svakako mora da ima jer je njegova gola egzistecija u pitanju.
Primera radi, Prag se sada guši jer je metro prebukiran. Sad se nema para. Zašto se nije uradilo više? Pa tada nije trebalo. A sada treba, jel da? A zašto niste pravili tunele kao cevi kao London pa bi imali bar liniju-dve više? Pa imali smo para, komunizam, znate već kako to ide. Moskva se i ne buni ali će i nju kad tad stići ista sudbina i oni će se isto pitati zašto su bacali pare na zapreminu/volumen tunela kad ga voz ne popuni 90% po prečniku i tako bacati džabe novac.
Beograd ima veliku sreću što sada bar treba da zna da odabere pravo rešenje i da ne dozvoli da napravi istu grešku kad iovako nema para. beogradu sve ide u prilog Londonskog koncepta ako se pribegava rešenju pravog metroa sa kapacitetom 1000-1500 putnika po vozu. Beograd ima sreću u nesreći i ja se nadam da ako iko pribegne ovom modelu gradnje sigurno se neće pokajati. O toj mogućnosti se mora pozabaviti i stručna javnost. Ja mislim da je beograd u bezizlaznoj situaciji i da drugog rešenja nema.
2012 je potpuno u pravu i ja se zalažem za vozove sa linearnim motorima jer mogu da vuku uzbrdo bez dodatnih gumenih točkoa kakvi se koriste kod vozova u parizu i mexico city-ju. pri tome se mora obavezno iskoristiti automatski sistem (bez vozača) kao i izvući maksimum od ubrzanja na bar 1,6m/s2.
Samo da ispravim da London ima deep level 7:4 subsurface. da su sve subsurface nikad ne bi ni postojao popularni naziv tube
Ja sam rekao da beogradu trebaju u centru tube a na ostalim delovima subsurface te da bi zbog onih tunela u centru vozovi morali biti u obliku tih tunela. ako bi ti tuneli bili baš takvi to bi smanjilo cenu gradnje pa bi umesto samo za jednu tunelčinu u centru izgradili npr i deonicu od centra zemuna do galenike i tako rasteretili ulicu cara dušana i usko grlo kod muhara. ono što još predlažem je da ne ide trasom pravo nego da skrene u deo zemuna gde ćivi najveći broj ljudi i tako spasti ljude 15ice koja je nepodnošljiva. 15ica može raditi kao 85 dok bi broj 15 preuzeo tramvaj. zar to nije logičnije rešenje da pitam ja nekog iz direkcije za javni prevoz? Odgovor svi dobro znamo napamet: da jeste ali mi trenutno nemamo para za to. Odgovor bi bukvalno bio idiotski jer oni kao takvi ako nemaju u datom trenutku treba da vrše pritisak na ekonomiste da dođu do svih zacrtanih potrebnih sredstava a ne da se jadaju kako nemaju. Znači ja kao pojedinac nemam ali grad kao zajednica svakako mora da ima jer je njegova gola egzistecija u pitanju.
Primera radi, Prag se sada guši jer je metro prebukiran. Sad se nema para. Zašto se nije uradilo više? Pa tada nije trebalo. A sada treba, jel da? A zašto niste pravili tunele kao cevi kao London pa bi imali bar liniju-dve više? Pa imali smo para, komunizam, znate već kako to ide. Moskva se i ne buni ali će i nju kad tad stići ista sudbina i oni će se isto pitati zašto su bacali pare na zapreminu/volumen tunela kad ga voz ne popuni 90% po prečniku i tako bacati džabe novac.
Beograd ima veliku sreću što sada bar treba da zna da odabere pravo rešenje i da ne dozvoli da napravi istu grešku kad iovako nema para. beogradu sve ide u prilog Londonskog koncepta ako se pribegava rešenju pravog metroa sa kapacitetom 1000-1500 putnika po vozu. Beograd ima sreću u nesreći i ja se nadam da ako iko pribegne ovom modelu gradnje sigurno se neće pokajati. O toj mogućnosti se mora pozabaviti i stručna javnost. Ja mislim da je beograd u bezizlaznoj situaciji i da drugog rešenja nema.
2012 je potpuno u pravu i ja se zalažem za vozove sa linearnim motorima jer mogu da vuku uzbrdo bez dodatnih gumenih točkoa kakvi se koriste kod vozova u parizu i mexico city-ju. pri tome se mora obavezno iskoristiti automatski sistem (bez vozača) kao i izvući maksimum od ubrzanja na bar 1,6m/s2.