Ovde nisam kritikovao Medium capacity railway, kao što nisam rekao da će izgledati potpuno kao DLR ili metro u Copenhagenu, već nešto nalik tome.
Najveći problem u ovom metro je gde će trasa da prolazi, i ovde su učinjene dve kardinalne greške:
1. Ne prolazi kroz Prokop. Greška koja će imati velike posledice za značaj i razvoj železnice. Neću da podsećam kako ispod Prokopa postoje kasete po planu iz '76. Čak i ona teća linija koja se u zadnje vreme pominje zaobilazi Prokop u povećem luku.
2. Ne povezuje Cerak, Labudovo brdo, Vidikovac i Petlovo brdo. Naselja sa velikim brojem stanovnika i udaljenim od centra, povezanim sa preopterečenim autobuskim linijama tipa 23 i 56 neće imati metro, već će povezivati zamišljeno tajkunsko naselje.
Neke druge greške bi manje-više i mogao da sažvakam
Tramvaj koji bude povezivao naselja pod tačkom 2. će, bojim se, imati više putnika od metroa prema Železniku.
Najveći problem u ovom metro je gde će trasa da prolazi, i ovde su učinjene dve kardinalne greške:
1. Ne prolazi kroz Prokop. Greška koja će imati velike posledice za značaj i razvoj železnice. Neću da podsećam kako ispod Prokopa postoje kasete po planu iz '76. Čak i ona teća linija koja se u zadnje vreme pominje zaobilazi Prokop u povećem luku.
2. Ne povezuje Cerak, Labudovo brdo, Vidikovac i Petlovo brdo. Naselja sa velikim brojem stanovnika i udaljenim od centra, povezanim sa preopterečenim autobuskim linijama tipa 23 i 56 neće imati metro, već će povezivati zamišljeno tajkunsko naselje.
Neke druge greške bi manje-više i mogao da sažvakam
Tramvaj koji bude povezivao naselja pod tačkom 2. će, bojim se, imati više putnika od metroa prema Železniku.