ГЛАС ПРИРОДЕ
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 08.08.2015.
- Poruke
- 988
- Pohvaljen
- 1.382
Sto se bloka 42 tice, mislim da gresis - tu vec postoji voz i tramvaj. U nekom paralelnom univerzumu gde su izgradjene dve linije metroa i nabavljeni novi vozovi tako da je takt BGVoza smanjen na 15 minuta ti imas dosta alternativa 95ici. Na primer ides jednu stanicu BG:Vozom do Sajma i tu presedas na liniju 1 metroa. Ili ides 3 stanice BG:Vozom do Slavije i tu presedas na liniju 2 metroa. Ili ako vise volis, ides tramvajem 2 stanice preko novog mosta do Gospodarske Mehane pa presedas na metro.
Nije cilj da metro svuda i svakome dodje do praga, niti je to moguce, ali ce predstavljati neku okosnicu sistema javnog prevoza u Beogradu.
А колико је то онда преседања за све који живе у Западном Новом Београду ? Није циљ метроа сваки праг, али је циљ да се најгушће насељени делови града повежу са центром и међусобно и да се њиховим становницима тако превоз учини бржим и удобнијим, а не тегобнијим, са чекањем по мразу. киши или жеги на неколико места. Па брже ће да стигну и са килавом 95ицом. А замислите преседање на мосту Ада ! Степеницама куле од 5 спратова на месту где 2 километара нема скоро никаквог услужног садржаја...
Nije cilj da metro svuda i svakome dodje do praga, niti je to moguce, ali ce predstavljati neku okosnicu sistema javnog prevoza u Beogradu.
А колико је то онда преседања за све који живе у Западном Новом Београду ? Није циљ метроа сваки праг, али је циљ да се најгушће насељени делови града повежу са центром и међусобно и да се њиховим становницима тако превоз учини бржим и удобнијим, а не тегобнијим, са чекањем по мразу. киши или жеги на неколико места. Па брже ће да стигну и са килавом 95ицом. А замислите преседање на мосту Ада ! Степеницама куле од 5 спратова на месту где 2 километара нема скоро никаквог услужног садржаја...