Šta je novo?

Metro

Sto se bloka 42 tice, mislim da gresis - tu vec postoji voz i tramvaj. U nekom paralelnom univerzumu gde su izgradjene dve linije metroa i nabavljeni novi vozovi tako da je takt BGVoza smanjen na 15 minuta ti imas dosta alternativa 95ici. Na primer ides jednu stanicu BG:Vozom do Sajma i tu presedas na liniju 1 metroa. Ili ides 3 stanice BG:Vozom do Slavije i tu presedas na liniju 2 metroa. Ili ako vise volis, ides tramvajem 2 stanice preko novog mosta do Gospodarske Mehane pa presedas na metro.

Nije cilj da metro svuda i svakome dodje do praga, niti je to moguce, ali ce predstavljati neku okosnicu sistema javnog prevoza u Beogradu.


А колико је то онда преседања за све који живе у Западном Новом Београду ? Није циљ метроа сваки праг, али је циљ да се најгушће насељени делови града повежу са центром и међусобно и да се њиховим становницима тако превоз учини бржим и удобнијим, а не тегобнијим, са чекањем по мразу. киши или жеги на неколико места. Па брже ће да стигну и са килавом 95ицом. А замислите преседање на мосту Ада ! Степеницама куле од 5 спратова на месту где 2 километара нема скоро никаквог услужног садржаја...
 
Ako imamo dosta alternativa 95 - ici , zašto je ona i dalje jedna od najopterećenijih na NBG? Čak i da imamo metro / železnicu koji ne kače Omladinskih brigada , Savske blokove i blok 42 (budući BAS) , koji su najopoterećeniji pravci , nego opslužuje Bulevar Zorana Đinđića , zar stvarno bilo ko može da misli da će takav metro da bude okosnica sistema javnog prevoza u Beogradu?
Ponekad nije loše postaviti se i u poziciju korisnika gradskog prevoza. Vrlo moguće je da će se doći do nekih korisnih saznanja. Pri tom ne mislim na preterivanje da mora da se ima prevoz do svakog ulaza u zgradu.
 
Чекај бре! Метро се не прави испред нечијег прага (осим ако се некоме посрећи), већ да повеже макроцелине и главне генераторе кретања. А главне путничке станице то јесу. У ретким случајевима када то нису метро станице са највећим бројем путника, то су метро станице у самом врху те листе. То је разлог не само да се Блок 42 укључи у метро планове, већ да се са истог почне градња метро мреже усмерено на средину круга двојке! Важан разлог је и могућност везе са сервисним железничким колосеком, и градња првог депоа за 10-так метро гарнитура. Друга фаза, надземна траса за Железничку станицу Земун преко Лаудановог шанца, како би се што финансијски лакше дошло до не прескупог земљишта на периферији за велики метро депо. Тек тада се може ући у теже пројекте у правцу центра Земуна, Цветка, Славије, Бановог брда итд.
 
Jurija Gagarina definitivno ima potrebu za sopstvenom linijom što ne znači da je metro kroz BZĐ loša stvar. ja nešto cenim da nama treba bar 4 linije plus jako dobra utilizacija bg voza plus dosta vozila gsp-a da bi se stanje vidno poboljšalo. Jedna linija mora pokriti borču i mogla bi ići bliže nasipu ili ispod zrenjaninca pa da se posle kači na novi most SMP-a tako da dobijemo 2 muve istim udarcem. Ovča je pokrivena fali samo neki kratki autobus. Nbg zahteva 2 kraka a možda i treći i ta dva kraka moraju ići na stari grad.
novi BAS je svakako sranje ali će imati bg voz odmah pored, i imaće tramvaj pa će i rakovica biti pokrivena, i onda bi ta jedna linija kroz JG mogla da dopuni ostatak potrebe za masovnim transportom. Treba uzeti u razmatranje i one kružne linije na nbg. Treba se rešiti i nekih semafora uvesti kružne tokove sa ivičnjacima kako bi se osigurali pravilno korišćenje istih. i recimo da ne budu koncentrični krugovi unutra nego spiralni da te vode gde treba da ideš. i naravno, kroz kružni tok tramvaj sa pravom prvenstva.Ja mislim da i sa dosta malo para i jednom linijom možemo već puno da pomognemo. malo raskirnice, malo više vozila, i po koji bulevar da se pojača. par nekih alternativnih pravaca da se omogući i već imamo nešto za male pare.
 
Juče gradonačelnik prezentovao na samitu 16 +1 da prva linija od Makiša možda prolazi kroz Prokop pa na savski trg i dalje.Ima u blicu .
 
ajde da postavim tu vest
https://www.blic.rs/vesti/beograd/k...ije-od-makisa-do-mirijeva-postoje-dve/0skvk75

KUDA ĆE VOZITI BG METRO? Za trasu prve linije od Makiša do Mirijeva postoje DVE VARIJANTE
Blic 17.10.2018. 10:25
Komentara: 0

prokop stanica otvaranje_200617_RAS foto snezana krstic20170620_40 voz vozoviFOTO: SNEŽANA KRSTIĆ / RAS SRBIJA
Glavna nedoumica oko prve linije Beogradskog metroa, po svemu sudeći, trenutno je da li će ona ići preko Prokopa ili Beogradskog sajma!

To se, između ostalog, može zaključiti na osnovu prezentacije gradonačelnika Beograda dr Zorana Radojičića koju je imao na jučerašnjem Forumu gradonačelnika 16+1 u "Sava centru".

Novi predlog linija za metroFOTO: GRAD BEOGRAD / SCREENSHOT
Novi predlog linija za metro
On se, istina, u ekspozeu nije doticao takvih detalja, ali je u njegovom elaboratu koji je dospeo i do novinara, predstavljena mapa prve dve linije na kojoj postoje dve varijante. Prva je da metro od Banovog brda ide direktno preko Sajma ka Savskom trgu, a druga da zaobiđe Sajam, Gazelu i Palatu pravde, te da preko Kliničkog centra Srbije izbije u blizini Savskog trga.

Deo prezentacije dr Zorana RadojičićaFOTO: GRAD BEOGRAD / SCREENSHOT
Deo prezentacije dr Zorana Radojičića
Koja će verzija pobediti znaće se definitivno u februaru kada bude završena studija koju trenutno izrađuje francuska firma "Ežis".

PROČITAJTE I...

METROOM ISPOD SAVE Velike promene u projektu beogradske podzemne železnice
RASPISAN KONKURS ZA METRO Trase prve dve linije biće snimljene zbog eventualnog NEGATIVNOG UTICAJA
METRO ĆE VOZITI DO BANJICE Pored linija od Makiša do Mirijeva i od Ustaničke do Zemuna, u planu i TREĆA
- Postoji opcija da metro nastavi direktno ka Savskom trgu, kao što je ranije planirano, ali i varijanta da skrene na Prokop. U tom slučaju bismo posle imali i jednu stanicu u Ulici kneza Miloša pre dolaska na Savski trg - otkrio je nedavno za "Blic" gradski urbanista Milutin Folić.

VL0k9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWldJN01EQV8vMDI2MTJmYjY2Zjk5ZGYzYTExOWU0Mzg1MzhkNmQ4NTEuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB
 
aj sad, ja sam stvarno laik i nije mi ni blizu šinski saobraćaj struci, ali pogledaj ovo! prvo da ovoliko vijuga? drugo zaobilaziš cep centar sa obe linije, čak i u kraćoj varijanti nema stanice..
 
Савски трг је са укидањем ГЖС и измештањем БАС и аутобуске окретнице из транспортног угла скроз безначајна локација, ту ће остати само преседање међу трамвајским линијама, типа са 9 на 3.
 
Rešeni su da po svaku cenu ukrštanje bude u BNV-u umesto na Trgu :bash:
 
Упорно желе да центар мрдну на БНВ па то ти је

Нема од овога ништа, тек ће да разматрају кад буду шукнули марину, луку и Хују у пакету неком као дунавски БнВ. Или можда баш зато ова линија 1 спаја оба, велики хмммммммммммм
 
Иако не волим расправе, али ме неке ствари нервирају, а већ сам отишао у фазу где ми је доња граница притиска већ 9 месеци преко 110, да не би пандркнуо пре рока и времена, Карло поштујем те што си старији, и тебе и твоју струку, и ценим твој уложени труд, али само размисли колика је уштеда са Метроом као што је првобитно било планирано када је Јовин био градоначелник... Чворишта линије Устаничка - Творничка су требала бити на Општини Нови Београд, Блоку 42 и центар Земуна, и наравно са подземним пролазом где је Факултет Драмских Уметности и станицом у зони аутопута, то би малтене скратило муке људима који путују од Општине Нови Београд до Вуковог Споменика која је била планирана... Зашто упорно неко неће да форсира ту причу поново, када би таква линија итекако имала путника у смислу да се покривају важне тачке на Новом Београду и Земуну? Хтели смо аутобуску станицу у Блоку 42, а сад видим да се иста заобилази.
 
Мислим да до сада у дискусији нисмо размишљали о томе да ће троцифрене линије које држе Ласта и Стрела са БАСа бити измештене у блок 42. То је само још један разлог више да нови БАС у блоку 42 мора да буде покривен најмање једном линијом метроа. Са друге стране, како Савски трг, тако и стајалишта код Сајма исто губе на значају пошто ће брдо троцифрених линија бити измештено. Тако да је то глас мање за трасу линије Макиш-Миријево дуж Савске улице, и да исту треба од моста на Ади тунелом спровести право на Прокоп, и даље КЦС, Славија, Теразије (једино природно укрштање) па даље ка Миријеву.
 
solecar":h1ga5blz je napisao(la):
Ako imamo dosta alternativa 95 - ici , zašto je ona i dalje jedna od najopterećenijih na NBG? Čak i da imamo metro / železnicu koji ne kače Omladinskih brigada , Savske blokove i blok 42 (budući BAS) , koji su najopoterećeniji pravci , nego opslužuje Bulevar Zorana Đinđića , zar stvarno bilo ko može da misli da će takav metro da bude okosnica sistema javnog prevoza u Beogradu?
Ponekad nije loše postaviti se i u poziciju korisnika gradskog prevoza. Vrlo moguće je da će se doći do nekih korisnih saznanja. Pri tom ne mislim na preterivanje da mora da se ima prevoz do svakog ulaza u zgradu.

Bez zelje da dajem sud o konkretnoj trasi po NBG, jer zaista ne znam tacne tokove kretanja i brojnost putnika (mada je i to upitno, jer uticu neki faktori koji bi sa uvodjenjem metroa vili potpuno drugaciji), ipak zanemarujete jednu birnu stvar.
Izgradnjm metroa, ce bus sistem beograda bi se (morao) polako transformisati iz megalinija u fider linije.
Po meni sadasnji sistem je totalno idiotski i svodi se na to da svaki kraj ocekuje (trazi) sto vise linija u sto vise pravaca. Neki to i dobiju, zahvaljujuci "sposobnim" politicarima sa lokala, ali realno tako imamo skup i nepouzdan sistem koji takoje nije ravnomerno rasprostranjen u osnosu na stanovnistvo i potrebe.

Fider linije oko metro magistrala.
13 kratke stanice i u metrou ste.
Takve linije ce biti pouzdane, jer nece imati predugacke trase, nece prolaziti kroz saobracajna zagusenja.

Jeste, presedace se, al na to cemo se lako navici, kada shvatimo da na taj nacin imamo pouzdaniji i brzi prevoz.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Oko metroa se ne treba nervirati. Sad i sami vide koliko im je besmislen plan , i da ovakav metro nece imati dovoljno putnika, narociti sto je prva linija neprioritetna. Koji investitor ce da gradi metro bez ljudi.

A to sto metro zaobilzai centar je tek nevidjeno. Mnogi pricaju kako vijuga , skrece , jeste videli nekad metro u parizu ili londonu kuda ide? Cak i u ex komunistickim gradovima, mora centar da bude dobro povezan, dzaba im ovakav plan.

Nego mene interesuje samo koliko para je uzeo Ezis na studijama o metrou u bg? Ovo je 3ca studija u zadnjih 10 godina, zbog alavosti vrhuske ponovo se rade studije vec prostudirane i gubi vreme. . bas me zanima kako ce potplatiti Ezis, kao sto su potplatili one engleze da im urade plan po njihovom ukusu. Sad ce vec ako se krene ozbiljno nadtati problemi, pokazace se koliko je ovo nerentabilno i kako ce vec morati da menjaju, kao sto su zsad za prokop i klinicki
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575189#p575189:28ystfmf je napisao(la):
laki72 » Čet Okt 18, 2018 12:46 am[/url]":28ystfmf]
solecar":28ystfmf je napisao(la):
Ako imamo dosta alternativa 95 - ici , zašto je ona i dalje jedna od najopterećenijih na NBG? Čak i da imamo metro / železnicu koji ne kače Omladinskih brigada , Savske blokove i blok 42 (budući BAS) , koji su najopoterećeniji pravci , nego opslužuje Bulevar Zorana Đinđića , zar stvarno bilo ko može da misli da će takav metro da bude okosnica sistema javnog prevoza u Beogradu?
Ponekad nije loše postaviti se i u poziciju korisnika gradskog prevoza. Vrlo moguće je da će se doći do nekih korisnih saznanja. Pri tom ne mislim na preterivanje da mora da se ima prevoz do svakog ulaza u zgradu.

Bez zelje da dajem sud o konkretnoj trasi po NBG, jer zaista ne znam tacne tokove kretanja i brojnost putnika (mada je i to upitno, jer uticu neki faktori koji bi sa uvodjenjem metroa vili potpuno drugaciji), ipak zanemarujete jednu birnu stvar.
Izgradnjm metroa, ce bus sistem beograda bi se (morao) polako transformisati iz megalinija u fider linije.
Po meni sadasnji sistem je totalno idiotski i svodi se na to da svaki kraj ocekuje (trazi) sto vise linija u sto vise pravaca. Neki to i dobiju, zahvaljujuci "sposobnim" politicarima sa lokala, ali realno tako imamo skup i nepouzdan sistem koji takoje nije ravnomerno rasprostranjen u osnosu na stanovnistvo i potrebe.

Fider linije oko metro magistrala.
13 kratke stanice i u metrou ste.
Takve linije ce biti pouzdane, jer nece imati predugacke trase, nece prolaziti kroz saobracajna zagusenja.

Jeste, presedace se, al na to cemo se lako navici, kada shvatimo da na taj nacin imamo pouzdaniji i brzi prevoz.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Ja sam pomenutim komentarom želeo da kažem da se pokrivanjem samo severnog dela NBG sa Metroom , neće rešiti problem gužvi i mogućnosti pretvaranja mega linija u fider linije. Linija 95 je odavno jedna od najopterećenijih duž Savskih blokova , plus što se u Omloadinskih brigada intezivno radi na izgradnji poslovnih i stambenih objekata , plus što se to isto radi i u zoni bloka 42 , gde će biti i novi BAS , ali verovatno i Lasta sa svojim prigradskim i međugradskim linijama... Kolika je tačno cifra u pitanju , ne bih znao , ali je u najmanju ruku nekoliko desetina hiljada ljudi koji bi cirkulisali tuda. Nikakva fider linija ne bi mogla da reši problem tolikog broja putnika (osim ukoliko ih ne bi bio popriličan broj).
Inače , nemam ništa protiv fider linija , i pretvaranja mega linija u fider linije , čak naprotiv , sa tim rešenjem se u velikoj meri slažem , ali kao rešenje problema prevoza južnog dela NBG-a , u vidu povezivanja sa Metro linijom koja bi saobraćala preko Bulevara Zorana Đinđića , jednosatavno ne vidim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575179#p575179:3gjn7g4f je napisao(la):
Дошљак » Сре Окт 17, 2018 11:46 pm[/url]":3gjn7g4f]Мислим да до сада у дискусији нисмо размишљали о томе да ће троцифрене линије које држе Ласта и Стрела са БАСа бити измештене у блок 42. То је само још један разлог више да нови БАС у блоку 42 мора да буде покривен најмање једном линијом метроа. Са друге стране, како Савски трг, тако и стајалишта код Сајма исто губе на значају пошто ће брдо троцифрених линија бити измештено. Тако да је то глас мање за трасу линије Макиш-Миријево дуж Савске улице, и да исту треба од моста на Ади тунелом спровести право на Прокоп, и даље КЦС, Славија, Теразије (једино природно укрштање) па даље ка Миријеву.

Па Стрела и многе приградске линије биће скраћене до Макиша као што приградске линије раде у осталим градовима. Или ви заиста очујете да приградска линија поред живог метроа иде у град? Рушањ, Барајево, Вранић Лазаревац имаће метро на Баново брду. Мислим да ће само пар линија возити даље. :D

Ласта која иде из правца команде ће прелазити Газелу па ће ту вероватно бити још једна станица. Мада ја бих све то бацио на Прокоп. :)

Ова прва линија каква је боље што је оваква јер ће бити гужве у њој само таква. Нарочито када се изгради друга и трећа биће од Сајма куку мамо, куку оцо ниђе људи да станују около а оволико се возе. :lool: Поетна , та прва линија је стратешког типа. :kk:
 
Видећемо како ће изведти та скраћивања, за сада имамо очигледно лошу координацију свих промена у транспортном систему града. Опет је очигледно да ће Сајам и Савски трг изгубити значај као преседачке тачке како их данас знамо, биле линије скраћене до терминуса метроа, биле пребачене у блок 42.
 
Dokle god linije ne postanu "udobne" za putnike putnici će ići kolima. možemo trubiti do 2200. kada se možda započne neka linija. bilo kakva isključivost neće pomoći pa tako ni prigradska linija do centra ili ukidanje dugačkih linija...
Meni ima smisla da metro poveže par udaljenih tačaka sa velikim brojem putnika + neki razvoj. Eto ta jadna Ovča sad sa BG vozom ima potencijal a pre ga nije imala. Batajnica je progledala. To da svako hoće što više pravaca iz svog kraja je meni normalna stvar. Eto ja iz Krnjače imam samo pravac ka centru i nbg i bogoslovija. Ako hoću ka Vuku moram da presedam i da čekam, ako hoću ka karaburmi isto tako... i kad tako izgubim 15-20 minuta dođem na ideju da imam auto. pa tako i ostatak od nekih 80 000 ljudi koji žive preko pančevca.
moje mišljenje je i dalje to da nama treba neki metro koji će pokriti glavne krake Beograda sa neke 2 linije na nbg, jedna ka zemunu druga ka bloku 45, jedna za mirijevo i jedna negde drugde na zvezdari ili da zalomi negde ka braće Jerković i posle ka banjici. i jedna ka žarkovu. dok za 3. bg treba isto jedna koja bi mogla da ide i preko budućeg mosta pa ispod mirijevskog bulevara (ta bi i mogla da se nakači ka banjici posle).
i to je sve ništa bez još autobusa i tramvaja. dakle neke 4 metro linije, 3 bg voz linije ili 4, neke brže efikasne bus linije po autoputu, smt i ump. i onda fideri i dugačke linije koje povezuju generalno nepovezane krajeve. i to sve sa dobrim taktom, dakle milijarde i milijarde evra dok se ne rešimo pregršta autombila.
do tad bi mogli da udarimo još po neki bulevar i još jedno 3 mosta. i da otvorimo neke ćorave sokake poput onog kod okretnice trola na medaku (ka auto putu) i da se otvori izlaz kaluđerici na auto put, i da se zrenjanincu napravi alternativa i da se stavi još jedna alternativa brankovom što možda i dobijemo novim mostom na mestu zarićevog.
 
Presedanja u visemilionskom gradu su normalna pojava. Kratke fider linije su ceste i pouzdane. Eventualni zastoj u drumskom sabracaju bi se odrazio na jednu ili deo jedne linije, a danas se svaki zastoj odrazi na pola grada.
Primer:
Zastoj kod gradskog supa dovodi do toga da hiljade ljudi sa vidikovca ostaju zaglavljeni na stanicama, sto i nije tako alarmantno kao kada je protest ispred Vlade Srbije u nemanjinoj.
Tada otpadaju 12, 23, 37, 52, 53, 56, 58...
Dakle odrazi se na ceo potez, pa prevoz nemaju ni oni koji bi do kosutnjaka, banovog brda, radnicke, bilo kao odredista, bilo da presednu naneku drugu liniju.

U tom smilslu, srednje duge i ekstra duge linije nisu dobre.

Ne treba izmisljati toplu vodu, vec prepisivati od onih koji su uspesno organizovali svoj javni prevoz.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Kada pomislim da treba da na određenu lokaciju stignem , a da pri tom vremenski isto izgubim sa kolima kao da idem gradskim prevozom , u startu odbacim kola zato što ne dobijam nikakav komfor. Za mene nije komfor da sedim u kolima i klimam se kao da sam sa gradskim prevozom , niti da trubim drugim vozačima i da bezuspešno pokušavam da konstantnim prestrojavanjem iz trake u traku stignem brže. Za mene je komfor kada mogu da sa kolima stignem znatno brže nego gradskim prevozom , sa sve presedanjima , od kojih ne bežim k'o đavo od krsta. Zato kola i koristim u takvim situacijama i destinacijama.
Isto tako , ako negde mogu da stignem sa vozom , to koristim obilato , zato što je to u pojedinim slučajevima znatno brže , čak i da idem sa kolima i da mi je idealna trasa. Primera radi , od trenutka dok izađem iz stana , pa do željene lokacije u okolini Vukovog spomenika , potrebno mi je oko 20 minuta , što ni u jednoj drugoj kombinaciji nije izvodljivo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575174#p575174:2pev9j1b je napisao(la):
Gaspar18 » 17 Oct 2018 10:36 pm[/url]":2pev9j1b]Иако не волим расправе, али ме неке ствари нервирају, а већ сам отишао у фазу где ми је доња граница притиска већ 9 месеци преко 110, да не би пандркнуо пре рока и времена, Карло поштујем те што си старији, и тебе и твоју струку, и ценим твој уложени труд, али само размисли колика је уштеда са Метроом као што је првобитно било планирано када је Јовин био градоначелник... Чворишта линије Устаничка - Творничка су требала бити на Општини Нови Београд, Блоку 42 и центар Земуна, и наравно са подземним пролазом где је Факултет Драмских Уметности и станицом у зони аутопута, то би малтене скратило муке људима који путују од Општине Нови Београд до Вуковог Споменика која је била планирана... Зашто упорно неко неће да форсира ту причу поново, када би таква линија итекако имала путника у смислу да се покривају важне тачке на Новом Београду и Земуну? Хтели смо аутобуску станицу у Блоку 42, а сад видим да се иста заобилази.
Нема везе што сам старији, свако треба да мисли својом главом. Ако нешто кажем/напишем, а да је супротна страна против тога, може бити да сам погрешно изучио науку, а може бити и да сам добро изучио науку, али лоше објаснио. А може бити и да друга страна има више религијски него рационалан однос према свом ставу, и ту ја не могу помоћи. Мени је увек више сметало него годило да ме неко сматра ултимативним ауторитетом.

Те конкретно поменуте кључне правце у суштини ја нисам спорио, али сам, рецимо, спорио подземну градњу на Новом Београду. Разлог зашто сам центар Земуна избацио из приоритета су ужасни геолошки услови. Ту би евентуално могло надземно до Пољопривредног факултета, ако се сравни са земљом она "Архитектура 1990-тих" у Александра Дубчека. А ако ћемо око избора решења, ја сам раније имао јако лоше мишљење о БРТ системима у Латинској Америци. Међутим, Богота је из функционалних добитака проистеклих из таквог превоза дошла у финансијску ситуацију да планира своју прву метро линију. Са те стране, уколико би Омладинских бригада имале бар једну фреквентну линију која се у целини креће жутим тракама или увек проходним улицама, ситуација би била много боља! Исто, са увођењем експрес аутобуса, могуће је понудити превоз подједнаке брзине као кола, који ће донекле дестимулисати употребу кола. Уз побољшање услова за безбедно бициклирање се опет стимулише одустајање бар дела корисника од путовања колима... Оријентација само ка најскупљим мерама за све (подземни метро), долазимо до функционално-економске ситуације у којој нисмо у стању да изградимо те скупе подземне деонице на местима где су исцрпљена сва друга решења! Данас осим бицикла и БГ:ВОЗ-а немамо превозно средство које у периодима највеће тражње за превозом гарантује долазак на време. Ако у рачуницу убацимо и минималне критеријуме безбедности, онда и бицикл отпада!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575263#p575263:391xy47f je napisao(la):
Karlo del Ponte » 18 Oct 2018 02:19 pm[/url]":391xy47f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575174#p575174:391xy47f je napisao(la):
Gaspar18 » 17 Oct 2018 10:36 pm[/url]":391xy47f] А ако ћемо око избора решења, ја сам раније имао јако лоше мишљење о БРТ системима у Латинској Америци. Међутим, Богота је из функционалних добитака проистеклих из таквог превоза дошла у финансијску ситуацију да планира своју прву метро линију.

E, sad si napisao važnu stvar!

Drago mi je zbog Bogote, a tvrdim, bez rezerve, da je brzo širenje tramvajske mreže u proteklih 18 godina bilo najbolji način da Beograd sačuva ogroman novac u budžetu, i da sada bude spremniji nego ikad, za gradnju metroa.
 
Nit bežim od nečega nit jurim nešto! Naša ispadanja i problemi nastaju iz mnogo više razloga od protesta ili čega već. Tu je problem i nedostata alternativnog pravca. al aj sad, džabe da širimo priču kad ovi crtaju plan metroa ko osnovci a metroa nigde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575145#p575145:1askb9qa je napisao(la):
Igor » 17 Oct 2018 05:50 pm[/url]":1askb9qa]Rešeni su da po svaku cenu ukrštanje bude u BNV-u umesto na Trgu :bash:

I to sto posto sa dve odvojene stanice, da moras da izadjes iz jedne i udjes u drugu nadzemno, kako bi se divio vanvremenskoj arhitekturi Potemkinovih sela.
 
Проблем је превелики број битних укрштања која немају везе са животом, и због тога садашња места уопште не треба доносити у обзир док се прави метро линија, јер је метро окосница а остали видови превоза служе метро, и онда се добија оно да сви желе да им метро иде до куће малтене.
 
Vrh