Na zalost, nesto slicno postoji u Amsterdamu. Grad ima metro, brzi tramvaj (Sneltram) i klasican tramvaj. Brzi tramvaj (linija 51) deli zajednicki pravac s metroom od Centraal Station do stanice Spaklerweg. Zatim 51 nastavlja svojom trasom koja ima ukrstanja u nivou sa drumskim saobracajem. U tom delu od stanice Oranjeeban istu traku koristi tramvajska linija 5 do Binnenhof-a. Obzirom da sneltram ima visoke stanicne platforme i visok pod (ali su vozila razlicite sirine od metroa), stanice imaju dva nivoa: jedan za sneltram i jedan za tramvaj 5.Lucifer":s0fia1zv je napisao(la):jedno partibrejkersko pitanje... ako metro i tramvaj treba na bulevaru da koriste isti kolosek i iste stanice... kako moze na istu stanicu da stane niskopodni ili cak obicni tramvaj i metro-vozilo ciji ulaz od zemlje deli 1 m?
ne, nego će se ovi u kontrolnom centru ponapijati k'o dupeta2012":1hzhtkdm je napisao(la):@JohnnyLee
He he misliš ispraće ga bujica kao jučer!
nisi trebao da pišešSiniša":1hzhtkdm je napisao(la):Jbg, bolje da ovo nisam pisao, samo sam dao ideju "strucnjacima".
ne znam za metre, ali kretnice nisu problem za metro, jer ima vozacke kabine sa obe strane. dovoljno je prakticno da se jednim kratkim dijagonalnim kolosekom povezu levi i desni kolosekshmeksi":2lyz2s44 je napisao(la):Evo mene sa još nekoliko tehničkih pitanja.
1. Koliko metara dnevno može krtica da probuši?
2. Šta se dešava sa "okretnicama" na trasama koje se kasnije produžavaju?
kombinovana varijanta: stubovi po sredini Bulevara Kralja Aleksandra i Bulevara AVNOJ-a, a tunel između tih trasa2012":352t4itw je napisao(la):GRADNJA STUBOVA NA NBG?ILI TUNEL?
??????????????????JohnnyLee":9sr6bm1j je napisao(la):kombinovana varijanta: stubovi po sredini Bulevara Kralja Aleksandra i Bulevara AVNOJ-a, a tunel između tih trasa2012":9sr6bm1j je napisao(la):GRADNJA STUBOVA NA NBG?ILI TUNEL?