Šta je novo?

Metro

@JohnnyLee

He he misliš ispraće ga bujica kao jučer! :cool:
 
jedno partibrejkersko pitanje... ako metro i tramvaj treba na bulevaru da koriste isti kolosek i iste stanice... kako moze na istu stanicu da stane niskopodni ili cak obicni tramvaj i metro-vozilo ciji ulaz od zemlje deli 1 m?
 
Elementarno, dragi Votsone... to ce biti kneeling "metro"-vozilo isto kao ona 46-ica sa teme o autobusima :)

Mislim da su te ludacke ideje sa deljenjem koloseka stavljene ad acta.
 
da, da ok... ima sistem u nemackoj da se stepenice po potrebi spuste... ali onda to na tim deonicama niije niskopodno vozilo... u cemu je onda prednost niskopodnog tramvaja?
 
Ja sam bio sarkastican - mislim, bilo bi kneeling vozilo iz istog razlog kao ona 46-ica :)
 
Lucifer":s0fia1zv je napisao(la):
jedno partibrejkersko pitanje... ako metro i tramvaj treba na bulevaru da koriste isti kolosek i iste stanice... kako moze na istu stanicu da stane niskopodni ili cak obicni tramvaj i metro-vozilo ciji ulaz od zemlje deli 1 m?
Na zalost, nesto slicno postoji u Amsterdamu. Grad ima metro, brzi tramvaj (Sneltram) i klasican tramvaj. Brzi tramvaj (linija 51) deli zajednicki pravac s metroom od Centraal Station do stanice Spaklerweg. Zatim 51 nastavlja svojom trasom koja ima ukrstanja u nivou sa drumskim saobracajem. U tom delu od stanice Oranjeeban istu traku koristi tramvajska linija 5 do Binnenhof-a. Obzirom da sneltram ima visoke stanicne platforme i visok pod (ali su vozila razlicite sirine od metroa), stanice imaju dva nivoa: jedan za sneltram i jedan za tramvaj 5.
Daleko bilo da to vidim u Beograd!
edit:
Jbg, bolje da ovo nisam pisao, samo sam dao ideju "strucnjacima".
 
Evo mene sa još nekoliko tehničkih pitanja.

1. Koliko metara dnevno može krtica da probuši?

2. Šta se dešava sa "okretnicama" na trasama koje se kasnije produžavaju?
 
odgovro na pitanje 2: zavisi od toga koliko koloseka ima. uglavnom svi veliki gradovi ostavljaju te sporedne koloseke za svaki slučaj, ili ako skrate liniju iz nekog njima znanog razloga
 
shmeksi":2lyz2s44 je napisao(la):
Evo mene sa još nekoliko tehničkih pitanja.

1. Koliko metara dnevno može krtica da probuši?

2. Šta se dešava sa "okretnicama" na trasama koje se kasnije produžavaju?
ne znam za metre, ali kretnice nisu problem za metro, jer ima vozacke kabine sa obe strane. dovoljno je prakticno da se jednim kratkim dijagonalnim kolosekom povezu levi i desni kolosek
 
@SHMEKSI
Shanghai, China / Schwanau, Germany, September 19, 2008. The Herrenknecht Mixshield S-318, one of the two largest tunnel boring machines (TBM) in the world with a diameter of 15.43 meters, reached its target shaft on the Yangtze river island Changxing on September 5, 2008. But not only this giant showed a top performance, excavating an almost 7.5 kilometer long tunnel tube in highly water-bearing construction ground in only 20 months. A good three months before, on May 28, 2008, the identical Herrenknecht Mixshield S-317 reached its target shaft with great precision. Using the two high-tech giants from Schwanau, the shell of the two parallel running large diameter tunnels, which are scheduled to be opened for car and subway traffic for the 2010 World Exhibition, could be completed 10 and 12 months ahead of schedule respectively.
ETO KOLIKO BI TRAJALO BUŠENJE POLA LINIJE 7.5 KM U BG.I TO U NAJMEKŠEM ZEMLJIŠTU ISPOD SAVE!NEMAČKA TEHNOLOGIJA NE PREPOZNJE PROBLEM MOČVARNOG ILI PESKOVITOG TLA BUŠE BEZ PROBLEMA ŠTA GOD POŽELELI!AKO ŽELITE DA SE UVERITE www.Herrenknecht.com.
 
teaser_DirectPipe_02.jpg


S127_Tunnel03_kl_01.jpg


S255_Baustelle_587x336.jpg


e3d2d3be9b.jpg


OVO JE NAJNOVIJA HI-TEC MAŠINA ZA METRO M4 U HAMBURGU, VEROVATNO BI I ZA BG TAKO IZGLEDALA

dubai-metro.jpg


Evo kako su mislili gornjim delom Bulevara!
 
E pa lepo je ovako sa ovim parkom ispod,ali PARK ne deponija,new karton siti i ostalo...
 
15_ae_metro_4.jpg

PRELAZAK METRO VOZA IZ TUNELA SENJAK ,PREKO HIPODROMA U TUNEL ISPOD POŽEŠKE NA BANOVOM BRDU!:kk:
 
http://bhatkal.files.wordpress.com/2007/05/dubai-metro-sta4.jpg
dubai-metro-ohb.jpg
GRADNJA STUBOVA NA NBG?ILI TUNEL?@JohnnyLee

Po onome što najavljuju mislim, da će tako i biti ,zaista verzija Dubai Metroa samo bez magneta već po klasičnim šinama i sa klasičnim i ne tako skupim stanicama što je realno.A i vozovi će kako najavljuju biti visokokapacitivni kao u Dubaiu.Zapravo videćemo se za koje će se rešenje Metro mosta preko Save Grad odlučiti,ali s obzirom da se jedan uveliko gradi preko Ade zapravo gradnja prvog Metro mosta je već započela!
 
Ali cekaj u dubaju su ove jako otvorene stanice dobre, jer malo duva promaja i taman rashladi, ali kod nas ce se covek smrznuti kad mora da ceka, ja sam u berlinu bio i oni imaju metro na stubovima, kao prvo dosta ugrozava grad, jes lepo ako si unutra jer imas kao sightseeing ali zato su stanice uzasne i ladne i sve najgore...u uporedjenju mije dosta prijatnije bilo da sidjem u podzemnu.
 
@MareCar
To u Berlinu je neuporedivo sa hi/techom u Dubajiu, sve stanice su iznutra zatvorene sa automatskim vratima i klimatizovane kao i vozovi tu nema šta da im fali ,jednostavno Dubai Metro je najnoviji,najskuplji i najluksuzniji projekat Metroa do sada, to je prvi Metro gde vozovi automatizovano idu po Maglev tehnologiji tako nešto za sada svi u Evropi još uvek sanjamo čak i Pariz i Moskva,ali je predlog za BG vrlo sličan tom konceptu naravno sa trećinom od Dubai budžeta!
Ali ja mislim da još ništa nije gotovo,ne bi me iznenadilo da se zaista realizuje projekat iz 76,s obzirom da je nedavno i Ruski ambasador izjavio da će kredit za Metro realizovati, u zavisnosti od projekta,to znači da će ga njihova (www.metrostroy.ru)kompanija graditi onako kako su radili do sada ,duboki i plitki tuneli sa Metro mostom čiji je projekat odavno urađen tako da sa gradnjom(sada već drugog) Metro mosta može da se odmah počne.
 
JohnnyLee":9sr6bm1j je napisao(la):
2012":9sr6bm1j je napisao(la):
GRADNJA STUBOVA NA NBG?ILI TUNEL?
kombinovana varijanta: stubovi po sredini Bulevara Kralja Aleksandra i Bulevara AVNOJ-a, a tunel između tih trasa
??????????????????

kako nekome moze da padne na pamet da uopste predlozi tako nesto?
 
2012, imas li ideju kako bi to izgledalo u Bulevaru sa stubovima? :bash:
 
30%20Dubai%20Metro.jpg
@vucko
M1 KOD ARENE PREKO AUTOPUTA U PRAVCU PREMA BLOKOVIMA:D

Od onoga što sam pročitao u zadnjih mesec dana varijanta sa stubovima u Bulevaru je malo verovatna,stari deo grada će biti kompletno na svim linjama pod zemljom ,osim dela iznad hipodroma M2 što je i logično na Nbg opet konmbinovano,ali kako god da odluče zaista je van pameti da se makar i jednim delom Bulevara Metro izdigne na stubove ,nevidim ni jedan arhitektonsko urbanistički razlog za tako nešto,ako je do štednje Nbg je mnogo logičnij za stubove al zapravo cela borba se vodi oko toga ko će ga graditi i čija tehnologija će se koristiti pa će tako i projekat biti usvojen u zavisnosti ko daje pare ,ali dobro je što postoji ovakav forum da bar to bude deo javne rasprave ;)
 
Izvini 2012,pogresio sam mislio sam na johnny lee-a... :)
Naravno da ce biti pod zemljom,i ona ideja LRT-a da ide nad zemljom od ustanicke do depoa je bila apsurdna.Valjda ce uskoro biti nekog pomaka ili makar da objave sta bi sa tenderom za tramvaje.
 
RTAMetro.preview.jpg
HE HE ,PREDIZBORNI PLAKAT U BEOGRADU ALI ČIJI PITAM SE......?
 
Vrh