Šta je novo?

Metro

To je osnova malo ce ih setamo lijevo desno zbog geologije ...koju ovdje niko ne pominje ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560355#p560355:17kme1h4 je napisao(la):
Пантограф » Sun Aug 19, 2018 3:35 pm[/url]":17kme1h4]Обавезно би се у том случају доградила станица у Макензијевој, и то је онда, са Вуком и Карађорђевим парком, већ солидно покривен Врачар. На Врачарском тунелу има места и за подземну станицу код Зире, испод Цвијићеве, и она би такође била поприлично атрактивна. Не треба заборавити ни стајалиште код Сајма, на вијадукту, нити она на краку ка Карабурми и Роспи ћуприји, до којих би, додуше, долазио тек сваки други воз.

Међутим, као што написах, главни "магнет" за путнике на овој траси треба да буде Нови Београд. Око пруге се налазе управо садржаји - пословни простори, бизнис и офис паркови - који нам генеришу највећи аутомобилски саобраћај, и где интервенција увођењем квалитетног јавног превоза заправо може да поправи ситуацију у целом граду. Пошто живим прекопута, могу ти рећи да на станици на углу Миланковићевог и Булевара уметности, у 17.05 у аутобус Еко 1 покушава да уђе стотинак људи. Огромна је потражња и у Омладинских бригада, а мрежа линија то веома лоше прати. А знамо колико још тога ту треба да се изгради, тј. колико је празних плацева.
Заправо, мислим да би још једно стајалиште између Ж. ст. НБ и Тошиног бунара имало потенцијал Вуковог споменика, без претеривања. ПА, и Делта сити је одатке на пет минута хода, ни Блок 70а није далеко...

Е, још када би се таква линија градске железнице на Прокопу спојила са линијом метроа центар - Баново брдо, у саобраћајном смислу то, реално, не би више био исти град...
Промакао ми пост, управо ово је суштина проблема централног дела Новог Београда, никад више људи, а никад више аутобуса, треба доћи и до Општине Нови Београд, а о поузданости 73 и 610 са стране Блокова, и 76 и 708 је срамота говорећи... И после што људи иду колима, док се месецима код ерпорт ситија не улази у први бус барем до центра Општине... Метро који не качи Општину Нбг и Блок 42, или неки вид шинског система, онда боље да га не праве...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561145#p561145:1dhdilet je napisao(la):
11030 » 22 Aug 2018 12:26 pm[/url]":1dhdilet]Slažem se sa Vučkom. Da se tema (ne forumska već životna a to je trasa prve linije metroa) ne bi razvodnjavala i da se ne bi išlo u psihopatologiju treba izneti konkretan predlog sa eventualno jednim ili dva zahteva o promeni postojeće trase, jer sigurno neće uvažiti a ni usvojiti bilo šta što previše odstupa od njihovog plana. Ja bih išla na insistiranje da posle Brda metro ide nadzemno trasom Ibarske do Orlovače gde bi bio depo. Skretanje ka Makišu (koje je pitanje da li će se raditi i ako hoće u kom obimu) uskraćuje pristupa Metrou oko 200.000 stanovnika južnog Beograda. Da smo pametni i svi da pokrenemo narodnu inicijativu, skupimo potpise. Makiš je najgluplja moguća opcija. Trason Ibarske se pokriva Žarkovo, Cerak, Bele vode, Vidikovac, Labudovo brdo, Petlovo brdo. Nadzemna trasa je i jeftinija a za nju ovde ima i više nego dovoljno mesta.

I da, smarate sa svojim predlozima crtežima i glupostima koji će uvek ostati na nivou mašte. Uradimo nešto konkretno!

Treba insistirati na dve stavke:

1. Da posle B. Brda ide nadzemno ili po zemlji sa denivelisanim raskrsnica do Orlovače, kao što si navela
2. Da skreće ka Prokopu i dalje Klinički centar, Slavija, Kralja Milana, Trg, pa neka nastavi po njihovoj zamisli koristeći trasu ka Dunav stanici.

Bila bi najbolje kada bi prihvatili Egisovu linju od Orlovače preko B.Brda, Prokopa, Slavije, Trga, Despota Stefana ka Karaburmi i Mirijevu.
 
Иран који је под санкцијама већ јако дуго, има не 1 метро, него 5 (у Техерану, Машхаду, Исфахану, Табризу и Ширазу) и још 4 у изградњи (у Караџу, Ахвазу, Кому и Керманшаху) док се ми и даље цинцулирамо
 
Ne znam kakve su mogućnosti da ta prva planirana linija metroa ide podzemno trasom duž Ulice Kneza Miloša.... tj. da li je to tehnički moguće..... Rekonstrukcija ulice je neophodna i planirana. Moglo bi da se odustane od podzemne garaže i ona da se izgradi na zemljištu KCS nakon izgradnje i rekonstrukcije same zgrade KCS-e.....

U slučaju da jeste tehnički moguće, to bi možda bilo i najbolje, a ujedno i komprosmisno rešenje. Linija bi kačila Prokop ( ne po originalnom planu, ali bi bila od koristi ) i prolazila bi neposredno pored KCS, sekla bi Terazije i moglo bi se peške do centra čak i ukoliko bi nastavljala pravo....

Ujedno bi i samom BnV-u ovo bilo od koristi, jer bi posetioci tržnog centra lako mogli da se spuste peške od Kneza Miloša, a BnV ne bi imao nadzemno metro koji većina bogatih kupaca stanova u BnV-u neće ni koristiti i samo bi im smetao i pravio buku.
 
Отприлике би то било негде на пола пута, између две трасе које се највише пропагирају, мада ми се чини ту доста кривудања, не би траса ишла баш право целом дужино Кнеза Милоша.
 
Nepojmljivo je sramotno i samo diskutovanje o tome da metro ne prolazi kroz KCS, kad je to već moguće.

On i jeste potreban pre svega nemoćnim i očito siromašnim ljudima koji se tamo leče i još su prinuđeni da se dovoze javnim prevozom, a ne auto-getoiziranoj, "kondominiranoj" finansijskoj eliti u kulama od slonovače (tj. u kulama-betonjerkama nad obarcima, ali da ne sitničavimo) u BnV-u.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562615#p562615:eu8hbrqy je napisao(la):
Дошљак » 27 Aug 2018 07:50 pm[/url]":eu8hbrqy]Отприлике би то било негде на пола пута, између две трасе које се највише пропагирају, мада ми се чини ту доста кривудања, не би траса ишла баш право целом дужино Кнеза Милоша.

Nesto ovako (2011.):

beograd-metro-plan-centar-900.png


Inace plan iz 1968 je i dalje neprevazidjen iako se Beograd od tada dosta promenio:

1968%20metro%20projekat%20mapa.jpg
 
RASPISAN KONKURS ZA METRO Trase prve dve linije biće snimljene zbog eventualnog NEGATIVNOG UTICAJA (urlajući naslov je Blicov, po običaju)
Blic 28.08.2018. 12:48

Projekat "Beogradski metro" pokrenut je sa mrtve tačke pošto je Sekretarijat za investicije Beograda danas raspisao tender za izradu Elaborata zaštite životne sredine za koridor planirane dve linije metroa!

Svi zainteresovani imaju rok da se prijave do 27. septembra, a ko pobedi na ovom konkursu kasnije će pokušati da utvrdi sve "opasnosti" i negativne strane koje može da ima gradnja prve dve linije metroa po životnu sredinu.

Kako stoji u konkursu, "cilj je utvrditi opšti, direktni i indirektni uticaj planiranih aktivnosti na različite ekološke aspekte: ljudska bića, floru i faunu, zemljište, vazduh, klimu, pejsaž, materijalna dobra i kulturno nasleđe".

Podsetimo, prema najnovijim planovima prva linija metroa bi išla od Makiškog polja do Mirijeva (prva faza do Ade Huje), a druga od Zemuna do Ustaničke ulice (možda čak i Mirijeva).

Kako su obećali gradski čelnici, gradnja metroa trebalo bi da počne 2020. godine.

Inače, pre samo nedelju dana održana je i konstitutivna sednica Radne grupe za podršku praćenja izgradnje metroa u Beogradu, na kojoj su definisani ciljevi rada i razmatran planski i pravni okvir za realizaciju izgradnje metroa.

Blic
 
Nije ovo prvi korak ali jedan u nizu koji će saviti istinu i realnost do otvaranja crne rupe sa ciljem da se opravda guranje metroa u Makiš, tačnije u nekadašnju širu zonu zaštite vodoizvorišta koja je planski već smanjena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562785#p562785:3g1gdkof je napisao(la):
Bender Rodriguez » 28 Aug 2018 12:01 pm[/url]":3g1gdkof]RASPISAN KONKURS ZA METRO Trase prve dve linije biće snimljene zbog eventualnog NEGATIVNOG UTICAJA (urlajući naslov je Blicov, po običaju)
Blic 28.08.2018. 12:48

Projekat "Beogradski metro" pokrenut je sa mrtve tačke pošto je Sekretarijat za investicije Beograda danas raspisao tender za izradu Elaborata zaštite životne sredine za koridor planirane dve linije metroa!

Svi zainteresovani imaju rok da se prijave do 27. septembra, a ko pobedi na ovom konkursu kasnije će pokušati da utvrdi sve "opasnosti" i negativne strane koje može da ima gradnja prve dve linije metroa po životnu sredinu.

Za razliku od smart-plana ovde se ciljano pozivaju domaca preduzeca da daju ponude za izradu elaborata.... tj prakticno da i nije otvoren konkurs za strane konsultante.

https://nabavke.beograd.gov.rs/Dokumenti/KonkursnaDokumentacija.aspx?idd=195544&idp=195542&vz=2
 
То је оно да звучи добро (самоодрживи и независни смо) али у ствари лоше (та "домаћа предузећа" су наравно само неке преваре а легитима неће бити примљена)

Као друго БГвоз треба интегрисати у метросистем, барем његове делове кроз град, у том случају проширити у регионалну брзу железницу (да спаја оно што припада Београду а објективно нема смисла типа Лазаревац, и оно што би требало а није, типа Панчево па надаље)
 
Je l' sam ja jedini koji ovde ne vidi nista konkretno? Znaci nije izrada projekta, plan ili sta vec nego tender za izradu Elaborata zaštite životne sredine za koridor planirane dve linije metroa. To mi je na nivou sporazuma o razumevanju za gradju kanala Morava - Solun...
 
МЕТРО-ЛОГИЈА: КАДА СЕ ГРАДЊА ПРОДУЖИ У НЕДОГЛЕД:

Есенција мог текста је следећа:
Efekat takvog investiranja je zarobljen kapital u neupotrebljivu celinu. Da je taj ograničen fond za investicije u tom trenutku usmeren na projekte koji jačaju ekonomiju i čine je stabilnijom, kompletno ekonomsko okruženje bi se poboljšalo. To mogu biti, recimo, luke i ostali logistički centri, sistemi za navodnjavanje i protivgradnu zaštitu, unapređenje nacionalne železničke mreže… Nakon takvih manjih projekata, u nekom trenutku ekonomija može biti dovoljno jaka i stabilna da se formira stabilan fond za finansiranje metro-a.
По коментарима видим да читаоци и даље не разумеју ту суштину. Све размишљам да ћу на крају имати литералну славу, а наш човек ће се и даље понашати економски незрело и мегаломански. У тим околностима, и нама метро може да се деси једино као Пирова победа.
 
davno davno sam se radovao nekom tekstu o metrou, sada se nasmejem kad vidim da ova tema ima novih postova, ne zbog vas učesnika dragi moji nego zato što se tema u medijima i vlasti samo spinuje i na tome se ostaje.
 
DmCvo2sW0AEfepP.jpg:large

иди десни клик на мапу

Погледајте мапу Софије. Погледајте тамо где пише Младост и Аеродром. Затим погледајте другу страну где пише Модерно Предградие. То је метро у Софији. С крај на крај града. Никаве половине. Затим погледајте мапу Београда. Шта можете закључити?
 
Da su Bugari usli u Sofiju?

Salu na stranu, Sofija je veoma drugaciji grad od Beograda, to jest Beograd je veoma specifican grad po i istoriji i po geografiji, tesko je porediti ga sa nekim drugim.
 
Ајмо даље пошто имате тендицију да смишљате изговоре 50 година...

Који град због проходности путева може да се сматра градом где је метро неопходан а који град може да живи american dream? Који град има веће предграђе и типичног метрополитског карактера где један град гута друге градове и околна места? Који град има већу популацију? У ком граду то може да се нађе зграда на згради у самом центру града где већ висе зграда поред згради? Који град се гради више изнутра него што се као нормалан шири плански споља? Где се граде нови Видиковци, Петлова брда итд оћу рећи здрава ткива? Који град има предграђа неконтролсианог раста? :D

Сви знате на ова питања одговоре. Паметном доста. :kk:
 
е овако је требао да изгледа СНС план, а не како су га направили



треба и трећа линија, али тренутно немам идеју куда да иде
 
Одличан план, шта више овде по мени није ни потребна трећа линија, једино мислим да ово скретање од Славије Немањином под углом од 90° није потребно већ да одатле треба право на Теразије. Овде су у потпуности испоштовани исток и југ Београда којима је метро најнеопходнији за нормалан живот. Ако ти није тешко да додаш у овај план и железницу са трамвајем да се види добра покривеност града шинским системима.
 
ЗумБиран мој план "шта ако се изради они што планирају да раде..." :D А сад следи јапански захват. :mrgreen:

Тест ефикасности: Жуто, Плаво и Црвено након брзе прве фазе ради 100%. :kk:

Пример мапе у станицама по центру. :vops:

image.jpg
 
Vrh