Промакао ми пост, управо ово је суштина проблема централног дела Новог Београда, никад више људи, а никад више аутобуса, треба доћи и до Општине Нови Београд, а о поузданости 73 и 610 са стране Блокова, и 76 и 708 је срамота говорећи... И после што људи иду колима, док се месецима код ерпорт ситија не улази у први бус барем до центра Општине... Метро који не качи Општину Нбг и Блок 42, или неки вид шинског система, онда боље да га не праве...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560355#p560355:17kme1h4 je napisao(la):Пантограф » Sun Aug 19, 2018 3:35 pm[/url]":17kme1h4]Обавезно би се у том случају доградила станица у Макензијевој, и то је онда, са Вуком и Карађорђевим парком, већ солидно покривен Врачар. На Врачарском тунелу има места и за подземну станицу код Зире, испод Цвијићеве, и она би такође била поприлично атрактивна. Не треба заборавити ни стајалиште код Сајма, на вијадукту, нити она на краку ка Карабурми и Роспи ћуприји, до којих би, додуше, долазио тек сваки други воз.
Међутим, као што написах, главни "магнет" за путнике на овој траси треба да буде Нови Београд. Око пруге се налазе управо садржаји - пословни простори, бизнис и офис паркови - који нам генеришу највећи аутомобилски саобраћај, и где интервенција увођењем квалитетног јавног превоза заправо може да поправи ситуацију у целом граду. Пошто живим прекопута, могу ти рећи да на станици на углу Миланковићевог и Булевара уметности, у 17.05 у аутобус Еко 1 покушава да уђе стотинак људи. Огромна је потражња и у Омладинских бригада, а мрежа линија то веома лоше прати. А знамо колико још тога ту треба да се изгради, тј. колико је празних плацева.
Заправо, мислим да би још једно стајалиште између Ж. ст. НБ и Тошиног бунара имало потенцијал Вуковог споменика, без претеривања. ПА, и Делта сити је одатке на пет минута хода, ни Блок 70а није далеко...
Е, још када би се таква линија градске железнице на Прокопу спојила са линијом метроа центар - Баново брдо, у саобраћајном смислу то, реално, не би више био исти град...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561145#p561145:1dhdilet je napisao(la):11030 » 22 Aug 2018 12:26 pm[/url]":1dhdilet]Slažem se sa Vučkom. Da se tema (ne forumska već životna a to je trasa prve linije metroa) ne bi razvodnjavala i da se ne bi išlo u psihopatologiju treba izneti konkretan predlog sa eventualno jednim ili dva zahteva o promeni postojeće trase, jer sigurno neće uvažiti a ni usvojiti bilo šta što previše odstupa od njihovog plana. Ja bih išla na insistiranje da posle Brda metro ide nadzemno trasom Ibarske do Orlovače gde bi bio depo. Skretanje ka Makišu (koje je pitanje da li će se raditi i ako hoće u kom obimu) uskraćuje pristupa Metrou oko 200.000 stanovnika južnog Beograda. Da smo pametni i svi da pokrenemo narodnu inicijativu, skupimo potpise. Makiš je najgluplja moguća opcija. Trason Ibarske se pokriva Žarkovo, Cerak, Bele vode, Vidikovac, Labudovo brdo, Petlovo brdo. Nadzemna trasa je i jeftinija a za nju ovde ima i više nego dovoljno mesta.
I da, smarate sa svojim predlozima crtežima i glupostima koji će uvek ostati na nivou mašte. Uradimo nešto konkretno!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562615#p562615:eu8hbrqy je napisao(la):Дошљак » 27 Aug 2018 07:50 pm[/url]":eu8hbrqy]Отприлике би то било негде на пола пута, између две трасе које се највише пропагирају, мада ми се чини ту доста кривудања, не би траса ишла баш право целом дужино Кнеза Милоша.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562785#p562785:3g1gdkof je napisao(la):Bender Rodriguez » 28 Aug 2018 12:01 pm[/url]":3g1gdkof]RASPISAN KONKURS ZA METRO Trase prve dve linije biće snimljene zbog eventualnog NEGATIVNOG UTICAJA (urlajući naslov je Blicov, po običaju)
Blic 28.08.2018. 12:48
Projekat "Beogradski metro" pokrenut je sa mrtve tačke pošto je Sekretarijat za investicije Beograda danas raspisao tender za izradu Elaborata zaštite životne sredine za koridor planirane dve linije metroa!
Svi zainteresovani imaju rok da se prijave do 27. septembra, a ko pobedi na ovom konkursu kasnije će pokušati da utvrdi sve "opasnosti" i negativne strane koje može da ima gradnja prve dve linije metroa po životnu sredinu.
По коментарима видим да читаоци и даље не разумеју ту суштину. Све размишљам да ћу на крају имати литералну славу, а наш човек ће се и даље понашати економски незрело и мегаломански. У тим околностима, и нама метро може да се деси једино као Пирова победа.Efekat takvog investiranja je zarobljen kapital u neupotrebljivu celinu. Da je taj ograničen fond za investicije u tom trenutku usmeren na projekte koji jačaju ekonomiju i čine je stabilnijom, kompletno ekonomsko okruženje bi se poboljšalo. To mogu biti, recimo, luke i ostali logistički centri, sistemi za navodnjavanje i protivgradnu zaštitu, unapređenje nacionalne železničke mreže… Nakon takvih manjih projekata, u nekom trenutku ekonomija može biti dovoljno jaka i stabilna da se formira stabilan fond za finansiranje metro-a.