[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565714#p565714:35irn6py je napisao(la):
Дошљак » Fri Sep 07, 2018 11:53 pm[/url]":35irn6py]Мени све то делује као да су код измештања БАС размишљали само дај да је ставимо тамо где имамо простора а да није баш далеко. Добра страна те локације је у томе што има релативно добру и проточну везу и са аутопутем, и са УМП а преко њега и са СМТ. Проблем ће остати веза тог блока како са центром града, тако и са осталим деловима града. Неко решење по мом мишљењу могла би да буде трамвајска окретница у самом том блоку, па да одатле крећу, из самог круга новог БАСа, а не са улица и булевара около, празни трамваји, па да се направе нпр. 7Л Блок 42-Ташмајдан, 9Л Блок 42-Славија и 11Л Блок 42-Беко, и да те линије преузму већину пристиглих путника у Београд, и да се тако олакша притисак на 95, мада треба размислити и о укидању два стајалишта око 42 блока за линију 42 као и о увођењу линије 67Л (могла би да буде и електробуска) која би исто окретала унутар самог блока 42, и саобраћала до Зеленог венца. Кад се уради спајање булевара Николе Тесле и Владимира Поповића, онда би могла и експрес линија, 67Е да се уведе, да иде из блока 42 у Јурија Гагарина право испод моста у Владимира Поповића и на крају десно на Бранков мост до Зеленог венца. Имала би тек неколико стајалишта, почетно у кругу самог блока 42, код Сава центра, у блоку 20, Бранков мост (мада би ово могла и да прескочи) и крајњу, Зелени венац. Могла би и она да буде исто Еко линија, али ако је то компликовано због пуњача, онда могу да направе линију од Погона НБГ где је пуњач да скрене лево у Агостина Нета, па направи круг око Белвила, и скоро осмицу тако што би опкружила цео блок 42 и ту тек стајала на стајалиштима Милутина Миланковића у истом булевару и два стајалишта у Антифашистичке борбе, ЖСт НБГ и блок 42 (где стаје 94 пре скретања за мост), па онда опет у Јурија Гагарина, па право испод моста и Газеле у Владимира Поповића где би стајала само код Сава центра и окретнице блок 20, па онда десно на Бранков мост, па ту два стајалишта у Бранковој, али да не иде право у тунел већ десно Призренском на Теразије, ту да стаје на новом стајалишту које би било пре семафора и чесме на крају Призренске, па онда од Теразија лево ка Скупштини и даље пра во булеваром као и Еко 1 што иде. У контра смеру слично, само од Скупштине на Теразије као и 27 што иде, па преко Коларчеве ка Дечанској и тунелу, и даље кроз Бранкову, и код саме БАС након сва три стајалишта око блока 42, из Миланковићевог булевара лево и право на пуњач.