Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565213#p565213:1nop2wx3 je napisao(la):
SRBO » Чет Сеп 06, 2018 1:12 am[/url]":1nop2wx3]

Било шта мање од овога је антидопустиво...

Директно из ложе малтешких витезова

1. Супервоз није БГ ВОЗ. Супервоз је рапидни систем и независтан од осталог саобраћаја 80% у свом пуном раду. Шта то значи? То значи да том пругом изричито не смеју да иду други возови осим Супервоза. За ширење мреже Супервоза и његово фунционосање је одговоран БГ Метро. Даље, име све говори. Повезује стварни север и југ града а неке фиктивне ствари. Одеш на север, завршиш на Карабурми! :laugh: Омогућава на пример развој индутријког насеља у Борчи. Равијање слабог развијеног дела града! Ја то зовем опште добро! :kk:
2. БГ ВОЗ је завистан систем. Радило би се на његовој модернизацији. Имаш конурецију. Имаш шта да јуриш! :kk:
3. ЛРТ се гради свуда где може ради ефикасније градње и ширења мреже. :kk:
4. Метро систем користе се кола које напајају преко средње пруге и гради се искључиво тамо где је најоптећенији део а то је Земун-НБГ-Центар-Црвени крст!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565216#p565216:3ibcmwro je napisao(la):
Norexan » 06 Sep 2018 12:24 am[/url]":3ibcmwro]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565213#p565213:3ibcmwro je napisao(la):
SRBO » Чет Сеп 06, 2018 1:12 am[/url]":3ibcmwro]

Било шта мање од овога је антидопустиво...

Директно из ложе малтешких витезова

1. Супервоз није БГ ВОЗ. Супервоз је рапидни систем и независтан од осталог саобраћаја 80% у свом пуном раду. Шта то значи? То значи да том пругом изричито не смеју да иду други возови осим Супервоза. За ширење мреже Супервоза и његово фунционосање је одговоран БГ Метро. Даље, име све говори. Повезује стварни север и југ града а неке фиктивне ствари. Одеш на север, завршиш на Карабурми! :laugh: Омогућава на пример развој индутријког насеља у Борчи. Равијање слабог развијеног дела града! Ја то зовем опште добро! :kk:
2. БГ ВОЗ је завистан систем. Радило би се на његовој модернизацији. Имаш конурецију. Имаш шта да јуриш! :kk:
3. ЛРТ се гради свуда где може ради ефикасније градње и ширења мреже. :kk:
4. Метро систем користе се кола које напајају преко средње пруге и гради се искључиво тамо где је најоптећенији део а то је Земун-НБГ-Центар-Црвени крст!

Sa jedne strane si preambiciozan jer si napravio milion kilometara pruge koju je pitanje ko bi koristio - cak i kroz prilicno nenaseljene delove grada.

Sa druge strane guras LRT u centar grada gde mu apsolutno nije mesto.

Sa trece strane pravis gomilu razlicitih sistema koje posle treba sve voditi, odrzavati i koordinisati. Plus ne mozes vozila da prebacujes sa jedne na drugu liniju po potrebi.

Mislim da malo mashish temu. Trenutni trendovi su - LRT za redje naseljena gradska naselja i po mogucstvu sa direktnom vezom do centra, metro za gusto naseljena naselja i centar a zeleznica za siru periferiju. Na taj nacin se najbolje iskoriscavaju prednosti a najmanje isticu mane svakog od ovih modova prevoza.

Treba da uzmes u obzir da je Beograd prilicno gusto naseljen a geografski prilicno mali grad. Zbog toga ovoliko zeleznice ne bi bilo dobro resenje za Bgd jer nama ne treba brz prevoz sa malo stanica vec sporiji prevoz sa vise stanica. Npr Borca, Krnjaca, Kaludjerica, Makish dushu dale za LRT. Naravno, LRT je vrlo sirok pojam koji pokriva sve od tramvaja do voza.

Trebalo bi da procitas Karlove clanke u Danas, on je to bolje objasnio, mada malo previse insistira na prigradskoj zeleznici za moj ukus :)
 
Posto imam par minuta vremena, da obrazlozim zasto nisam siguran koliko prigradska zeleznica ima primenu konkretno u Beogradu, i zasto se ne slazem ni sa Noreksanom a donekle ni sa Karlom.

Recimo totalno hipoteticki da se razmatra LRT vs zeleznica za Borcu preko Krnjace i Koteza. Potpuno ista matematika vazi i za npr. Kaludjericu ili Miljakovac ili Zeleznik.

Borca je recimo 7km od centra Beograda (dakle, Bgd nije prostran). I recimo da je opcija 1 prigradska zeleznica sa stanicom u Borci, Krnjaci, Dorcolu i Trgu Republike (recimo prema Norexanovom planu) - razmak stanica oko 2km. A opcija 2 je LRT sa 8 stanica recimo 2 u Krnjaci, dve u Borci, jedna u Kotezu i dve u gradu - razmak stanica 1km. Posto su vozovi veci, takt ne bi mogao da bude ispod 20min za opciju 1 da se pokrije broj putnika a LRT-a bi mogao da bude 10min za isti broj putnika. I da preskocimo fikciju da se na silu gura takt od 10min ako imate nekoliko hiljada putnika na sat u spicu (lepo je smisljati takt koji se vama svidja ali niko nece da vozi poluprazne vozove zbog toga). Recimo da LRT ide prosecnom brzinom od 35km/h (sa stajanjima) a voz 80km/h (sa stajanjima). Realno je razlika manja, ali da pojednostavimo....

U opciji 1 (voz), ako putujes sa poslednje stanice iz Borce, tebi treba 1km prosecno hoda do stanice (15min), 10min prosecno cekanje i 6min voznje. To je ukupno 31 min u proseku.

U opciji 2 (LRT) tebi treba 500m prosecno hoda do stanice (8min), 5 min prosecno cekanje i 12 min voznje = 25min u proseku.

Dakle, cak i ako se totalno zanemari razlika u ceni izgradnje i kompozicija, LRT je za prigradska naselja udaljena <10km od centra BOLJE resenje. Naravno uz pretpostavku da nema puno ukrstanja sa drumskim saobracajem isl jer to znacajno smanjuje pouzdanost sistema!

E sad, ova matematika je drugacija ako je naselje udaljeno 20km od centra (15+10+15=40min naspram 8+5+35=48min). Zato i postoje razvijeni sistemi prigradske zeleznice u stvarno velikim metropolama - London, Pariz, Berlin....

Medjutim, kako je populacija Beograda koncentrisana pretezno u krugu od 10km od centra, smatram da ne postoji previse potrebe u Bgd za tako necim, niti bi bilo dobro resenje. Izuzetak bi bili recimo Resnik, Pancevo, Mladenovac, Obrenovac - ali oni uglavnom i imaju neku zeleznicu (osim Obrenovca, jbg). E sad sto ona ne funkcionise to je druga prica!

I pitanje za kraj - da li bi postojanje takvog sistema promenilo navike zivljenja Beogradjana? Kada biste imali pouzdan i brz sistem prigradske zeleznice, da li biste se preselili iz centra negde ispod Kosmaja ili u Grocku? Mozda. Koliko bi ljudi to uradilo?


Promo poster kada je pre stotinak godina produzena Northern Line u severna predgradja Londona :)
 
Ал ће да падне образложенија и прикљученија сад. :mrgreen:

Sa jedne strane si preambiciozan jer si napravio milion kilometara pruge koju je pitanje ko bi koristio - cak i kroz prilicno nenaseljene delove grada.

Ненасељене али са обраложењем. Друго, град не мора да буде насељен да би имао добру повезаност. Ако не верујеш погледај само трасе линија метроа у европским градовима и где се исти завршавају. Све су то нова насеља! Треће, ради се о дугорочном плану, дакле о нечему што ће бити коришћено, грађено дуги низ година а за тај низ година може да се догоди свашта. Линије требају да буде оријетисане према тим деловима града, односно према деловима где град треба да се шири а то су пре свега север и југ који спадају узгред у најнеравијених делове града. Узгред потенцицање Батанског и Јужног Београда довешће до тога де град обликује према плану и коначнио стави тачка на дивља насеља која као канцер расту около. "Сва та равница" а станиште комараца - НБГ пре почетка времена. Мени је циљ да се створи још НБГ-ова кад је у питању екомонска моћ.

ЛРТ нормално иде кроз центар града и не видим у чему је проблем. Тачно ЛРТ линије служе као допуна метроу и ако мало боље осмотриш карту можеш да видиш да све линије то и јесу! И да се манеш трендова, јер да се Амери нису бавили тредновима данас би сваки амерички град имао трамвај или што они зову streetcar... :kafa:

Што се тиче величине самог града и то колики је Београд. Зависи шта узимаш. Да ли узимаш фиктивно-амнистративни или реални урбани Београд. Рецимо Лондон је према администрацији варошица једна, па ево на пример узми било који амерички град на пример SLC ти видиш да он има 700.000 фиктивних станиика aли реалност је сасвим другачија. :D

А сад тестирамо величину Београда са Прагом... :kafa:

PRAGUE
2311.jpg


BELGRADE
2221.jpg


А имате и саобраћај. Паметном доста. :kafa:
 
I pitanje za kraj - da li bi postojanje takvog sistema promenilo navike zivljenja Beogradjana? Kada biste imali pouzdan i brz sistem prigradske zeleznice, da li biste se preselili iz centra negde ispod Kosmaja ili u Grocku?

Многи људи који су живели у НБГ-у сада живи у Калуђерици.
Исто знам човека који је из центра (стари Београђинин) прешао у да живи у Реснику јер како човек говори људи не знају шта је лепо.
Познајем такође и веоама имућне људе који живе у Сремчици јер им је по речима жене "близу све" а имају велику кућу. :D

Ипак се окреће!!! :kk:
 
Ako je Metro planiran da nema dodirnih tacaka sa buducom Autobuskom stanicom, a koliko vidim to i planiraju, bolje ga ne uvoditi, onda samo uvoditi i skracivati neke linije poput 51 koji svoju svrhu dalje od Ade nema... Uvoditi Metro je ok, ali da ne tangira bitna cvorista po gradu i jos gore, po centralnoj zoni Novog Beograda i Zemuna, e to nije u redu niti ce ikad biti... Neka uvedu onu liniju koju su planirali od Ustanicke preko Bloka 42 do Zemuna, ali samo da je uvedu, jer od Opstine Novi Beograd do Bloka 42 je sve veci i veci broj ljudi, a naredna stanica Ada je jos u gorem rasulu... Da li su gradski celnici pre 30 ili 40 mislili o tome ne znam, ali ovo im je prava prilika da to isprave... Ljudi, od Bloka 42 do centra grada ako izuzmemo tramvaje vozi 95... PREPUNI 95...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565294#p565294:2git6xh2 je napisao(la):
markomarko » 06 Sep 2018 11:50[/url]":2git6xh2]снибеди снаб

Наравно, лаки метро је боље решење за спајање околних места са центром. Под лаким метроом овде сматрам малтене само брз трамвај на стандардном колосеку (нпр као у Будимпешти) са великим размаком између станицама. Потпуно довољно за наше потребе.

Да постоји такав систем где за мање пола сата будем у центру или било којој тачки града наравно да бих се одмах одселио негде у шири појас око града. Штавише вероватно би се приградска насеља брзо проширила те не би био више довољан лаки метро када би била тако добро повезана са градом
 
Проблем повезивања будућег БАС је у томе што у свим плановима на Сремској страни Београда Земун има примат над блоковима, мада моје мишљење је да је данас Земун са аутобусима преко булевара Николе Тесле боље повезан са центром града него блокови. Ту би требала нека трећа линијаметроа, која би спајала центар града са блоковима преко блока 42 одрадила боље посао, али плашим се да за сада такве ни нема у плановима, а да СМАРТ пчанери сматрају БГ воз довољном масовном превозу за будући комплекс БАС на НБГ.
 
Већ сам написао на теми за пешачке зоне, али мислим да би требало написати и овде, преминуо је Бранислав Јовин. Мислим да је некако прикладно да се то помене и овде, као човек који је много урадио за Београд а вероватно и најсвеобухватнији план београдског метроа до данас. :( :( :(
Нека му је лака земља!
 
Људи када праве мапу полазе од следеће претпоставке да док они граде метро да ће други чекати скрштених руку са својим пројектима а најважније уместо да се омогући да тај метро доноси једног дана зараду граду они провлаче тамо где град неће имати никаве вајде од њега и где једина брига јесте да ли то што градимо је довољно јефтино јер смо сиротиња... Јер кад имаш прилив новца можемо саградити и хиперлуп што се мене тиче... :mrgreen:

Зашто Борча као прва траса?

Као што можете да видете на мапама Панчевачки мост је најкритичније место. Свако дана исти мост трпи на себи тоне и тоне возила, плус што ту пролази железница, а стање самог моста знате сви. Траса до Борче смањила би оптерећеност и самим тим и важност самог моста самим тим продужио дуговечност истог, да не говорим о лакшој обнови истог. Тренутно је најтеже доћи са крјњег Југа на крајњи север Београда. Исток-запад правац тај проблем нема јер их вади БГ ВОЗ али и аутопут који олакшава и убрзава сам процес. Да бисте дошли са југа на север Београда потребно пролазити кроз центар или ићи ка западу аутопутем а онда на Пупинов мост. Ово дословно одсецава читав један део града са јужним деловима града а што јасно може де се види и облику и типу насеља! Ко још при чистој свести и здравој памети сад би путовао из Миљаковца до Борче на посао, осим ако ако га баш нека мука није натерала? Повећана ПРИСТУПАЧНОСТ нових радних места доводи нова радна места и отвара нове објекте самим ти развој Београда 3. Постојањее Метроа дало би зелено светло за ново индустријско насеље и многе друге инвестиције разних предузетника.
 
Cela ta stanica autobuska nema smisla kako god da okreneš. BASu je mesto kod nove železničke, a tu treba da prođe metro. i onda taj glavni priliv putnika možeš da raspremiš bg vozom, metroom i nekim autobusima koje bi tu doveo. plus bi bas bio direktno vezan na autoput. ovako nbg ima još više da klone i ti blokovi će tek biti opterećeni, cenim da će sa tih 1800 autobusa dnevno i most na adi da postane preopterećen. A i laki i teški metro imaju smisla, ja bih lakom metrou pribegao na nekim mestima gde postoje odlični uslovi za kako kažeđ brzi tramvaj, ali tek teški metro rešava neke probleme beograda. Beograd ima jako puno i malih i velikih džepova koji skoro da nisu ili su očajno povezani prevozom, zato i imamo toliko automobilske gužve. a povrh toga imamo i dosta uskih grla na putevima, fale nam i mostovi.
 
Мени све то делује као да су код измештања БАС размишљали само дај да је ставимо тамо где имамо простора а да није баш далеко. Добра страна те локације је у томе што има релативно добру и проточну везу и са аутопутем, и са УМП а преко њега и са СМТ. Проблем ће остати веза тог блока како са центром града, тако и са осталим деловима града. Неко решење по мом мишљењу могла би да буде трамвајска окретница у самом том блоку, па да одатле крећу, из самог круга новог БАСа, а не са улица и булевара около, празни трамваји, па да се направе нпр. 7Л Блок 42-Ташмајдан, 9Л Блок 42-Славија и 11Л Блок 42-Беко, и да те линије преузму већину пристиглих путника у Београд, и да се тако олакша притисак на 95, мада треба размислити и о укидању два стајалишта око 42 блока за линију 42 као и о увођењу линије 67Л (могла би да буде и електробуска) која би исто окретала унутар самог блока 42, и саобраћала до Зеленог венца. Кад се уради спајање булевара Николе Тесле и Владимира Поповића, онда би могла и експрес линија, 67Е да се уведе, да иде из блока 42 у Јурија Гагарина право испод моста у Владимира Поповића и на крају десно на Бранков мост до Зеленог венца. Имала би тек неколико стајалишта, почетно у кругу самог блока 42, код Сава центра, у блоку 20, Бранков мост (мада би ово могла и да прескочи) и крајњу, Зелени венац. Могла би и она да буде исто Еко линија, али ако је то компликовано због пуњача, онда могу да направе линију од Погона НБГ где је пуњач да скрене лево у Агостина Нета, па направи круг око Белвила, и скоро осмицу тако што би опкружила цео блок 42 и ту тек стајала на стајалиштима Милутина Миланковића у истом булевару и два стајалишта у Антифашистичке борбе, ЖСт НБГ и блок 42 (где стаје 94 пре скретања за мост), па онда опет у Јурија Гагарина, па право испод моста и Газеле у Владимира Поповића где би стајала само код Сава центра и окретнице блок 20, па онда десно на Бранков мост, па ту два стајалишта у Бранковој, али да не иде право у тунел већ десно Призренском на Теразије, ту да стаје на новом стајалишту које би било пре семафора и чесме на крају Призренске, па онда од Теразија лево ка Скупштини и даље пра во булеваром као и Еко 1 што иде. У контра смеру слично, само од Скупштине на Теразије као и 27 што иде, па преко Коларчеве ка Дечанској и тунелу, и даље кроз Бранкову, и код саме БАС након сва три стајалишта око блока 42, из Миланковићевог булевара лево и право на пуњач.
 
Што се тиче БАС-а Ништа што не решава једна трамвајска линија.

Према мом плану ишла би овако:

Фазе 1 2 3: Линија 8 БАС - Сајам - Ташмајдан
Фаза 4: Зелена линија 8: Ледине - Блок 45 - Прокоп - Вождовац - ВМЛ

Како ће ови да премаштају стари савски мост очекујте рокаду линија па можда је боље ову лимију назвати привремена линија 7Л безобзира што би садржала трасу до фазе 4 када би била укинита.

У сваком случају ово је идеја: БАС - Сајам - Ташмајдан
 
Добра је и та идеја, али мора се направити посебна окретница за трамваје унутар самог блока 42 како би путнике који допутују чекао празан трамвај, као и да исти има поузданији такт од постојећих НБГ линија због семафора у Јурија Гагарина. Неки трамвај који би из самог блока 42 кретао у Милутина Миланковића би био много поузданији пошто би ишао право, док су постојећи трамваји загушени скретањем у и из Антифашистичке борбе. Трамвај је ефикасан само док држи правац са главним током, чим скреће у споредне улице, ту је на губитку што се види на примеру трамваја 7 кад скрене у Ресавску.
 
Зелена линија 4 крстари Савамалом.
Само јој име каже мотив јој је све зелено те тако где би пролазила било би сађено дрвеће са уредним баштицама.
Станице трамваја где би стајале зелене линије било би исто урађене у том мотиву. :mrgreen:

221.jpg




Узгред, мотив љубичасте линије била би наука те би такво била препуна, атома и формули. Разлог? Кроз који булевар љубичаста једино иде као трамвај а није трамвај? Иначе љубичаста је 95% независна линија. :D
 
Треба уместо што овако раштркавају све по граду лепо централизовано главна железничка и главна аутобуска у једном комплексу и крај
 
Pa stanica nbg i buduci bas su tu cinice jedinstven kompleks
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565714#p565714:35irn6py je napisao(la):
Дошљак » Fri Sep 07, 2018 11:53 pm[/url]":35irn6py]Мени све то делује као да су код измештања БАС размишљали само дај да је ставимо тамо где имамо простора а да није баш далеко. Добра страна те локације је у томе што има релативно добру и проточну везу и са аутопутем, и са УМП а преко њега и са СМТ. Проблем ће остати веза тог блока како са центром града, тако и са осталим деловима града. Неко решење по мом мишљењу могла би да буде трамвајска окретница у самом том блоку, па да одатле крећу, из самог круга новог БАСа, а не са улица и булевара около, празни трамваји, па да се направе нпр. 7Л Блок 42-Ташмајдан, 9Л Блок 42-Славија и 11Л Блок 42-Беко, и да те линије преузму већину пристиглих путника у Београд, и да се тако олакша притисак на 95, мада треба размислити и о укидању два стајалишта око 42 блока за линију 42 као и о увођењу линије 67Л (могла би да буде и електробуска) која би исто окретала унутар самог блока 42, и саобраћала до Зеленог венца. Кад се уради спајање булевара Николе Тесле и Владимира Поповића, онда би могла и експрес линија, 67Е да се уведе, да иде из блока 42 у Јурија Гагарина право испод моста у Владимира Поповића и на крају десно на Бранков мост до Зеленог венца. Имала би тек неколико стајалишта, почетно у кругу самог блока 42, код Сава центра, у блоку 20, Бранков мост (мада би ово могла и да прескочи) и крајњу, Зелени венац. Могла би и она да буде исто Еко линија, али ако је то компликовано због пуњача, онда могу да направе линију од Погона НБГ где је пуњач да скрене лево у Агостина Нета, па направи круг око Белвила, и скоро осмицу тако што би опкружила цео блок 42 и ту тек стајала на стајалиштима Милутина Миланковића у истом булевару и два стајалишта у Антифашистичке борбе, ЖСт НБГ и блок 42 (где стаје 94 пре скретања за мост), па онда опет у Јурија Гагарина, па право испод моста и Газеле у Владимира Поповића где би стајала само код Сава центра и окретнице блок 20, па онда десно на Бранков мост, па ту два стајалишта у Бранковој, али да не иде право у тунел већ десно Призренском на Теразије, ту да стаје на новом стајалишту које би било пре семафора и чесме на крају Призренске, па онда од Теразија лево ка Скупштини и даље пра во булеваром као и Еко 1 што иде. У контра смеру слично, само од Скупштине на Теразије као и 27 што иде, па преко Коларчеве ка Дечанској и тунелу, и даље кроз Бранкову, и код саме БАС након сва три стајалишта око блока 42, из Миланковићевог булевара лево и право на пуњач.
Ne mozes izmestiti 67 iz Omladinskih Brigada nikako, jer se isti puni duz Treceg Bulevara i kod Erport Sitija, a da ne spominjem sto bi po tvom planu odsekao i deo kod VMCa i Xte gimnazije koji ostaje na 17, a to vec nije dovoljno... Jedini ce spas biti da 46 sklone sa GZS i produze ga u Blok 20 ili Blok 42, ali da kaci i GZS... Evo ja mogu da vam dokumentujem koliko je haoticno na svim linijama juzno od Geneksa, verujte mi ljudi, svaki autobus koji nije 76 ili 708 je zlata vredan tu...
 
sve je to seci uši krpi dupe ili kako već kaže naš narod. GSP-u FALE VOZILA!!! naroda je sve više a vozila sve manje. Ja se sećam i kada je Đilas izjavio da kao kada bi imali 2000 gsp vozila da bi nastao opšti haos i da bi ulice bile zakrčene. ovi novi izgleda prate njegove reči... Železnička stanica na nbg nije glavna stanica, zato mislim da bi pored prokopa bilo bolje rešenje, plus se tu kači na autoput direkt, a ne preko već opterećenih kružnih tokova kod arene. i to kod arene je lepo ali nije prava denivelisana raskrsnica. a obar deo saobraćaja neće ni ići tuda već preko ump pa će tu biti akrobacija oko uliva na samu stanicu. Što se tiče prevoza, 1800 autobusa dnevno pa računaj da ti toliko nekako treba i graskih i ako oni imaju veći kapacitet, a to nisu 2 linije! pogotovu kad je špic i kada imaš svih 40tak perona popunjeno i kada svih tih 40 autobusa kreće na po 15 minuta. nije u opšte naivno baviti se ovim pitanjem. I Porkop zahteva mnogo jako pojačanje gspom ako će to da profunkcioniše, prokop zahteva i još infrastrukture i onaj most... UMP bi svakako pomogao, ali tek bi metro imao pravi pozitivni uticaj. Što se gps-a uopšteno tiče mislim da bi mogli da uvedemo par linija feedera za bg voz. to definitivno fali a može da koristi!
 
Ono što je neko predlagao kružnu liniju po NBG , koja bi kačila Bulevare Milutina Milankovića i Mihajla Pupina preko Milentija Popovića , Narodnih heroja i GO NBG , je super rešenje , kao jedna od linija koje bi povezivale novi BAS , pored postojećih.
 
Sole ja sam taj kr**** koji to predlaze uporno, i ja sam slao barem 5 puta nadleznima mejlove, oni mi odbacuju to kao "neosnovano zbog nedovoljnog prometa putnika"... Neka neko od clanova foruma nacrta kruznu liniju koja bi imala dva smera, ali da ide sledecom trasom:
Blok 45 - Jurija Gagarina - Blok 42 - Treci Bulevar - Omladinskih Brigada - Opstina Novi Beograd - Bulevar Mihajla Pupina - Goce Delceva - Studentski Grad - Tosin Bunar - Vojvodjanska - Ivana Ribara - Blok 45
Ma u stvari, ja koji nemam pojma o tokovima putnika duz celog Novog Beograda u vezi cele ove price, bolje da se ne ukljucujem, jer cu odmah dobiti moralne prodike i abrove u najjavi... Kako su autobuski podsistemi u vezi GSPa dotakli dno, necu vise da pisem na ovu temu, jer vec znam da pojma nemam, a osudjen sam da drzim dvoje ljudi na svojim ledjima do posla...
 
Moralne pridike , kako kažeš , su u poslednje vreme postale omiljena tema na ovde. Plus što čim kažeš nešto loše za nekog vozača , budeš etiketiran kao neko kome su vozači krivi za sve u životu... Pa onda ako se ne slažeš sa nečijim mišljenjem odmah si botina , troluješ , iznosiš laži i neistine... Zatim , ako slučajno neki komentar dobije malo veći broj lajkova , odmah nešto nije u redu , sumnja se na to da se štimuju... Čak se u nekim situacijama ide i do toga da si ustvari ti sam izrežirao neku scenu koji si uhvatio fotoaparatom , sakupivši društvo iz kraja , ne bi li pokušao da dokažeš nešto , a kao vrhunac imamo i situacije da se komentariše kako pojedinci imaju dijagnoze koje zahtevaju momentalnu hospitalizaciju....
 
Upravo tako.

Čim kažeš svoje mišljenje, a da se njima ono ne sviđa, proglase te za negativca.

Ali zato "ljube" one koji ih samo lepim rečima obasipaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565810#p565810:291ipl3g je napisao(la):
Gaspar18 » Суб Сеп 08, 2018 12:06 pm[/url]":291ipl3g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565714#p565714:291ipl3g je napisao(la):
Дошљак » Fri Sep 07, 2018 11:53 pm[/url]":291ipl3g]
Ne mozes izmestiti 67 iz Omladinskih Brigada nikako, jer se isti puni duz Treceg Bulevara i kod Erport Sitija, a da ne spominjem sto bi po tvom planu odsekao i deo kod VMCa i Xte gimnazije koji ostaje na 17, a to vec nije dovoljno... Jedini ce spas biti da 46 sklone sa GZS i produze ga u Blok 20 ili Blok 42, ali da kaci i GZS... Evo ja mogu da vam dokumentujem koliko je haoticno na svim linijama juzno od Geneksa, verujte mi ljudi, svaki autobus koji nije 76 ili 708 je zlata vredan tu...
Нисам мислио да дирам 67, већ да додатно уведем 67Л и 67Е као помоћне линије да се растерети 95 :)
 
95 je mamutska linija koja mnogo znači i vuče mnogo saobraćaja i možda bi je za početak trebalo pojačati, a onda ubaciti i neke alternativne linije, možda neki pandam 96ici? ali kako god da se okrene, fali metro, fale fider linije i dosta više vozila. sve fider linije mogu biti relativno kratke sa malo vozila i ta vozila mogu biti na el pogon poput eko 1 ali da možda ipak budu kraće i da ne prelaze mostove, ili, ako bi prelazile da povezuju neka dva mesta relativno bliska mostu a opet nedovoljno povezana. Pre neki mesec sam baš analizirao prevoz jer sam tražio lokaciju za preseljenje i zaključio sam da jako puno lokacija zapravo nema dobru povezanost i samim tim nije čudo što se toliko automobila nalazi na ulici. a superomasovljeni auto nije rešenje niti će biti. Rešenje vidim u brojinim linijama koje se na dosta mesta seku i koje su dosta frekventne. i bg vo i metro nikako ne smeju imati veći takt od 20 minuta. ovo vikendom je suludo! bukvalno ako bih omašio voz išao bih bilo čime drugim i ako bi mi se desilo više puta da omašim ne bih ni pokušavao, iz proste želje za racionalizacijom mog vremena
 
Vrh