Šta je novo?

Metro

Највећи проблем центираних мапа је та што не дају слободу избора човеку. Рецимо човек који иде са Канаревог у Центар пролази истом рутом као човек који иде за НБГ и Карабурму. У том случају стварају се кошнице у станицама за пресадање па је свако силажење једна права ноћна мора. Не постоји алтернативни правац већ сви на џумле иду у један смер и силазе на ЈЕДНУ станицу. Моје све мапе булвално кажу "ја желим да људи што више пресадају", "желим да се крећу по њој па пресадали по 3 пута :D ", не желим да се сви сјате на једном месту и да то место буде Алфа и Омега сваког путовања.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=J7w9GpjPuM4[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564314#p564314:bfeowchf je napisao(la):
Дошљак » 02 Сеп 2018, 23:44[/url]":bfeowchf]Одличан план, шта више овде по мени није ни потребна трећа линија, једино мислим да ово скретање од Славије Немањином под углом од 90° није потребно већ да одатле треба право на Теразије. Овде су у потпуности испоштовани исток и југ Београда којима је метро најнеопходнији за нормалан живот.

ово је модификација СНС плана, који захтева две метро станице у БнВ, зато је таква Славија. мада она не мора под 90°, јер после станице КЦ може да скрене мало више ка Булевару ЈНА, па испод Славије да иде под мањим углом. иначе, има пар грешака у овоме што сам урадио, на брзака сам искликтао

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564314#p564314:bfeowchf je napisao(la):
Дошљак » 02 Сеп 2018, 23:44[/url]":bfeowchf]Ако ти није тешко да додаш у овај план и железницу са трамвајем да се види добра покривеност града шинским системима.

видећемо, биће
 
Pre BnV projekta, bio je plan da se gradi metro most u produžetku bul. Z.Đinđića, ali je maketa rekla da tu treba da se napravi kula, pa je metro most premešten na mesto sadašnjeg tramvajskog mosta. Takođe, svaki prethodni plan za metro, pre BnV-a, je kao prvu liniju odredio pravac Zemun - Bulevar.
Na kraju, imamo ovakav plan za metro, jer
  • metro mora da prolazi kroz BnV
  • pošto je most pomeren zbog kule, sad linija Zemun - Bulevar ne kači BnV
  • metro mora da kači Karićgrad
Rezultat svega toga je da je sad prva linija metroa Makiš - Ada Huja (iako postoji pruga koja spaja te dve tačke po trasi koja se skoro 80% poklapa sa predloženom trasom metroa, gde bi se samo nabavkom LRT vozila i elektrifikacijom te pruge dobio isti efekat kao i izgradnjom linije metroa, uz 7-10 puta manju cenu).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564364#p564364:1ff67rv2 je napisao(la):
JohnnyLee » Пон Сеп 03, 2018 7:57 am[/url]":1ff67rv2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564314#p564314:1ff67rv2 je napisao(la):
Дошљак » 02 Сеп 2018, 23:44[/url]":1ff67rv2]Одличан план, шта више овде по мени није ни потребна трећа линија, једино мислим да ово скретање од Славије Немањином под углом од 90° није потребно већ да одатле треба право на Теразије. Овде су у потпуности испоштовани исток и југ Београда којима је метро најнеопходнији за нормалан живот.

ово је модификација СНС плана, који захтева две метро станице у БнВ, зато је таква Славија. мада она не мора под 90°, јер после станице КЦ може да скрене мало више ка Булевару ЈНА, па испод Славије да иде под мањим углом. иначе, има пар грешака у овоме што сам урадио, на брзака сам искликтао

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564314#p564314:1ff67rv2 je napisao(la):
Дошљак » 02 Сеп 2018, 23:44[/url]":1ff67rv2]Ако ти није тешко да додаш у овај план и железницу са трамвајем да се види добра покривеност града шинским системима.

видећемо, биће
Ма друже мани се тих њихових СНС маштарија и наметања БнВ као неког битног места у граду, није технички изводиво спустити метро са Славије до Савског трга, зва логика налаже да се од Славије настави право на Теразије. Све остало ми се на мапи ми изгледа веома рационално и логично. Једино можда, оно скретање исто код Аде, упитно је колико ће ту бити простора за метро поред овог ТЦ што се гради, као и хотела што ће бити на месту НИСа, нешто ми изгледа да неће бити ту где да се провуче траса, па да би било боље и ту право на Сењак.
 
Ок, онда ако није тешко само додај БГ воз на мапу. ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564303#p564303:69hx7p72 je napisao(la):
JohnnyLee » 02 Sep 2018 09:39 pm[/url]":69hx7p72]е овако је требао да изгледа СНС план, а не како су га направили



треба и трећа линија, али тренутно немам идеју куда да иде
file.php

xaxa i kad se nacrta shematski bude svastika :lol: :lol: :lol: :lol:

svakako bolje od zvanicnog plana, mada i dalje se postavlja pitanje chemu vuci metro u zeleznik, a obici cerak/vidikovac/labudovo/petlovo brdo :)
 
питај СНС. они су га ставили до Макиша, ја сам барем продужио до Железника. мада бих ја направио крак који би ишао до пернатих брда
 
A jesi realan da im izostaviš BnV? :) pa to nikad ne bi prihvatili... a krak bi bio odličan da pokupi pernata brda. Bila bi dobra i jedna linija za levu obalu dunava, tamo ima mesta da ide npr bliže dunavu paralelno sa zrenjanincem ili ispod zrenjaninca. pa možda da produži napred i iskoristi budući most za SMP-Mirijevski bulevar. Mislim da takva izvedba i ne bi koštala previše a mogla bi da rastereti pa čak i razvije lokacije oko sebe
 
Овај угао од 90 степени је тотално неизводљив. Па није метро трамвај да може тако да се ломата....
 
Ту или да се заобиђе Славија и да метро иде од КЦС ка Савском тргу, или као што сам ја предложио да се заобиђе Савски трг и да иде право на Теразије без кривудања. Са друге стране не видим простор за портал тунела где би метро изашао, једино да руше болницу Свети Сава, биоскоп Партизан, или да раскупусају Немањину по средини али то би значило укидања круга двојке, што није реално. Мислим да метро како пређе аутопут после прокопа и уђе у гребен испод КЦС, треба да иде кроз тунел целом дужином све до Дорћола где би изашао поново на површину негде код Вилиних вода.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564537#p564537:2sa7lucv je napisao(la):
Norexan » 03 Sep 2018, 17:27[/url]":2sa7lucv]Овај угао од 90 степени је тотално неизводљив. Па није метро трамвај да може тако да се ломата....

Izvodljiv je. Doživeo lično takva skretanja u Berlinu.
 
А шта ћемо са нагибом Немањине улице? Где би био портал тунела?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564543#p564543:gfhwnoq1 je napisao(la):
Steva » Пон Сеп 03, 2018 5:48 pm[/url]":gfhwnoq1]
Izvodljiv je. Doživeo lično takva skretanja u Berlinu.

Човече ово није лагано скретање. Већ буквално као да се налази на некој раскрници. Е сад замисли воз како скреће под таквим углом на површини... :lool: У принципу избегавам и блага ломатања а не овако нешто и то са станицима поред сваке бандере, просечна брзина од почетка до краја линије ценим да би била око 30км/ч!
:violina:

ЛРТ већ може овако нешто да ради и са оваквим начичканим станицама развијао би већу просечну брзину! :kk:
 
локацију кривине ми је избацио систем. ако мене питаш, метро од Прокопа до КЦС-а иде под падом, затим окреће на десно ка Булевару ЈНА пре станице КЦС (перони би били тачно испод деканата Медицинског факултета) и онда до Булевара ЈНА (опет под благим нагибом), па лево ка Славији (перони код НБС) и под падом који прати пад Немањине излази на Савски трг

Pogledajte prilog 1

елем, ево наставак, са БГВ-ом



тамно зелене су линије Ресник-Лазаревац, Ресник-Младеновац и Раковица-Умчари, само се не виде целе јер не може даље да се одзумира

напомена за линије: нису све црне тачке станице, већ неке служе и за боље вођење правца, јер систем иде својом логиком

трамваји накнадно
 
Са овим краком подсећа на римски метро где има метро Б и Б1, чак су исте и боје али ова кривина ми никако не иде јер ако се не варам ти ту имаш не једну него две лакат кривине... :kafa:

Овако...
3421.jpg


Једино што маши БнВ али боже мој... :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564546#p564546:7onvyd13 je napisao(la):
Norexan » 03 Sep 2018, 17:54[/url]":7onvyd13]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564543#p564543:7onvyd13 je napisao(la):
Steva » Пон Сеп 03, 2018 5:48 pm[/url]":7onvyd13]
Izvodljiv je. Doživeo lično takva skretanja u Berlinu.

Човече ово није лагано скретање. Већ буквално као да се налази на некој раскрници. Е сад замисли воз како скреће под таквим углом на површини... :lool: У принципу избегавам и блага ломатања а не овако нешто и то са станицима поред сваке бандере, просечна брзина од почетка до краја линије ценим да би била око 30км/ч!
:violina:

ЛРТ већ може овако нешто да ради и са оваквим начичканим станицама развијао би већу просечну брзину! :kk:

Zato je i stanica praktično odmah do lakat krivine gde su vozovi ionako spori. :)

Ako funkcioniše u Berlinu i u drugim gradovima gde itekako ide tkz. “teški” metro što ne bi i u Bgd?
 
Занимљиво ово скретање, ту би онда могло и стајалиште Храм да се убаци. Е сад, опет је упитна траса Немањином због цевовода испод ње којом је каналисанстари поток, као и велиог колектора са црпном станицом испод Савског трга.
 
Да не буде забуне онај мој план на претходној страни важи под условом "шта ако прва линија метроа Макишко поље - Ада Хуја почне да се гради" док је ово мој добро познати свима вам план:

----клик на мапу за већу слику----



Екстреман? Свакако кад се овако погледа кад је све завршено, уклопљено и када су сви делови Београда задовољени. Да не трубим даље, ево фаза којем би се градило.

Фаза 1

Дакле правац Север-Југ! (прави никаве баханалије…) и Исток-Запад оно што је најлогичније повазати ако се гледа мапа града. Прва фаза обухватала би следеће:

  1. Изградњу прве линије Супервоза (БГ Метро) од Борче до Железника и упостављен линије Ј Железник -Борча на такту од 10 минута! Линија Ј користила би метро касете на Прокопу и имала би другу трасу! Издвојена је скроз од железничкој саобраћаја! Могућа градња додатних станица у центру Сењак ,Славија и Клинички центар! Разлог зашто Макиш је искључиво због лакше трасе (мање стајалишта, пустиња,погодно место за депо Супервоза!) На северу има више станица него нису уцртане.
  2. Садашња прва линија БГ ВОЗ-а постала би линија Р и ишла би непромењом трасом! Станица Земунско поље постаје Плави хоризонти, изграђена би била нова станица Земун-поље у истом насељу. Изградњу продужетак до Аеородрома и успостављење линије В Сурчин – Ресник.
  3. Изградњу метро линија А прва деоница Земунски парк – Медаковић!
  4. Изградња ЛРТ зелене линије 4 Ада – БНВ – Лука (користећи постојаћу трасу шине!)
  5. Изградњу есклатора или успињаче у Савамали на релацији Савамала- Теразије М.
Фаза 2

Друга фаза подразумела би развој Супервоза, затим проширење метро линија и градњу љубичасте метро линије 1.

  1. Изградњу другог крака Супервоза код Орловаче. Промена трасе линије Ј Борча-Орловача 10 минута и упостављена нове линије Е Железник – Овча односно Панчево на 15 мин која би ишла врачарским тунелом из Прокопа.
  2. Линија Р мења трасу тако и постаје Батајница-Ресник док линија из Сурчина иде скраћено до станице Раковица. Успотављене приградских линија С Т Н (Лазаревац односно Лајковац, Младеновац, Умчари) из главне станице Београд Центар. БГ ВОЗ завршен!
  3. Продужетак линије А до Трошарине и Алтине
  4. Изградњу љубичасте ЛРТ линије 1 Земунски парк – Медаковић

Фаза 3
Делови града који су одвојени од света добијају превоз. Долази до промене у Супервозу.

  1. Изградња пруге Супервоза Вуков споменик – Лештане и успоставље линије М Железник – Лештане. Успостављене експресног саобраћаја на југу на линији Е Орловача – Панчево користећи већи изграђени трећи брзи колосек на релацији Видиковац – Радничка.
  2. Изградња љубичасте ЛРТ линије 14 Нова Галеника – Земун
  3. Продужетак линије А до Раковице

Фаза 4
  1. Продужетак до Железника и успстављене метро линије О Железник – Трошарина. Линија А враћена до Трошарине.
  2. Градња линије 8 Радничка-ВМЛ, спајање са трамвајских саобраћајем и успостављене ЛРТ зелене линије 8 Ледине -ВМЛ
  3. Проужетак линија Супервоза за Гроцку ,Обреновац и Сремчицу.
 
Tebi je jasno da ovo nikada neće biti napravljeno?
Na mapi zameni stanice Vidikovac i Julino brdo. Za stanicu Koštunjak koje je vrati, svaka čast. Sami železničari sa Košutnjakom su se trudili ali niko nije imao da ih čuje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565094#p565094:c6a6lj2x je napisao(la):
beobike » Сре Сеп 05, 2018 4:31 pm[/url]":c6a6lj2x]Tebi je jasno da ovo nikada neće biti napravljeno?
Na mapi zameni stanice Vidikovac i Julino brdo.

Јесте али то не значи да део ње неће послужити за будуће идеје. Дакле, могуће су окрњене верзија а као сваки озбиљан план овај гледа даљу перспективу. Па ево моја линија А је заправо послужула за испирацију друге линије према претходној мапи. :kk: Карта је нешто старијег датума (датума мога доласка на форум) и има грешке. Хтео сам да кажем Лабудово брдо. :lol:

Ако мене питате ја бих био задовољан са прве две фазе а за остало видећемо. :)
 
Метро мостови

Veći mostovi su suviše važno i složeno pitanje da bi se posvetili samo inženjerima i ekonomistima...

...Međutim, kada je u pitanju drumski saobraćaj, most nije deo nekog glavnog pravca, već se završava kružnim tokovima. Kada je u pitanju metro, gradnja mosta se planira u narednih par godina, a metro preko njega za desetak godina u najboljem slučaju, jer je prioritet dat pravcu Makiš-Ada Huja. Odnosno, pri odlučivanju su marginalizovani čak i inženjeri i ekonomisti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564923#p564923:hdaferse je napisao(la):
Norexan » 04 Sep 2018 19:24[/url]":hdaferse]сецсец

Једини прави професионални план са свим елементима које сам предложио а то је претварање БГ воза у метро и метро линија за Борчу, као и истовремени лаки и тешки метро

Било шта мање од овога је антидопустиво и захват цијаша који светле у мраку
 
Vrh