spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.448
- Pohvaljen
- 17.594
Mislim da pre svega treba se fokusirati na planove sa 2 linije, to je neki maksimalni domet sto se nas tice, sve ostalo sa 4 i vise linija je cista naucna fantastika.
Све све, али ово ми некако уопште није јасно. Морам да питам, можда и научим нешто ново. Дорћол је велики и густо насељен са око 22000 становника и простором који препешачим за 10 до 15 минута? Густо насељен ок, али велики? Више метро станица због знаменитих места која су сва у кругу од 1км и на која просечан становник овог града оде колико пута годишње? Нешто ми се ту никако не уклапа. Колико ја знам, а признајем да није много, метро се прави првенствено за масовну свакодневну комутацију људи између радног и места становања, обично између пословног и стамбеног дела града. Није му то једина сврха, али је далеко најважнија . На тај начин се посебно у шпицу растерећује улична мрежа. Ако то узмемо у обзир, онда је крајње непримерено од метроа правити заправо некакав туристички возић као онај око Аде само у подземној и много скупљој варијанти.Drakche":2svuremm je napisao(la):Ovo je jedna prilicno široka i kompletna mapa BG metroa, za nekih narednih 100 godina.
Steta bi bilo da u najužem centru nema više metro stanica. Dorćol je np. dosta veliki i gusto naseljen deo grada, a i oko Kneza ima toliko znamenitih mesta gde bi ljudi svakako silazili.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559159#p559159:1u8yj7pj je napisao(la):Norexan » 13 Aug 2018 09:40 pm[/url]":1u8yj7pj]Није важно како ће се нешто звати докле код то фунционише добро па звало се то БГ:ВОЗ или Метро тотално је небитно. Конкретно осим линије 3 која је измењена према мастер плану све остало је исто. Конкретно мени се према важећем плану свиђа два прстена прстен који су напавили а то је је Економски факултет- Миријево- Дорћол-Екононски факултет као и Сајам-Дорћол-Вук-Сајам. Наравно да то све фунционише како ваља неиопходо је да линија 1 БГ:ВОЗ-а саобраћа на 15 минута током целог дана и то је неки минимум. Такође могло би се у склопу метроа да се гради линија линија 3 Макиш-Видиковац-Борча односно линија 2 БГ Воза Ресник-Аеродом где би се омогућило предасње на линију 1 даље за центар односно Баново брдо.
дакле фаза 1: (значи одмах!)
једна линија бг:метроа: Макиш-Баново брдо-Сајам-Трг-Лука-Миријево (значи до краја да се гради, никаве половине! БЕЗ ИЗГОВОРА И ОДУГ0ВЛАЧЕЊА! Ово је ТЕСТ за све нас! Ако ово не можемо да направимо значи нема даље!)
и три линије БГ:Боза
линија 1: Батајница-Сајам M-Овча
линија 2: Ресник-Прокоп-Сајам M-БАС-Аеородом (ето решења свих проблема!) :kafa:
линија 3: Борча-Видиковац-Макиш М
фаза 2:
линија 2 би могла да иде као моја линија А значи: Трошарина-Браће Јерковић-Шумице- Вуков споменик - Трг републике- Меркатор- Земун-Алтина
На овај начин би се покрили многи делови града. ПРОТИВИМ се прављену метроа тамо где већ постоји трамвај уместо тога оно што може да се уради јесте да се трамвај миц по миц полако претвара у преметро, то змачи да трамвај односно преметро треба продужити до Миријева подземмно како би се направио прстен са метро 1 линијом.
Радити ка продужењу линија бг воза за Лазеравац, Младеновац и Панчево.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559462#p559462:11gdh9rj je napisao(la):markomarko » Сре Авг 15, 2018 12:29 pm[/url]":11gdh9rj]
Ma za pocetak nacrtaj mapu, valja se - takav je obicaj na forumu
Sledeca faza - cudi sto te niko ne slusa iako to sto pricas sasvim ima smisla....
Zavrsna faza - batali Bgd metro, i pomiri se sa cinjenicom da isti nikad nece biti napravljen i da je to samo popularna predizborna tema
A ako cemo o 'konkretnim' linijama - jedina nada nam ostaje iz onog nekog poslednjeg intervjua gradonacelnika gde on prica o liniji 1 od 11km. To je otprilike tacno deo od Zarkova do Ade Huje i predstavlja smisleni i korisni deo predlozene linije 1. Tako nesto bi imalo smisla u siroj slici buduceg Bgd saobracaja a da se zatim predje na liniju 2 koja bi isla u pravcu istok-zapad.
Kod Zarkova (tj. konkretno gde se sastaju Pozeska, Vodovodska i Ibarska magistrala napraviti jedan ozbiljan autobuski terminal da prihvati sve putnike koji dolaze sa juga - sto iz naselja juzno od Zarkova, sto iz unutrasnjosti.
Nadam se samo da ne planiraju deo od Ranzirne stanice do BnV - mada nista me ne bi cudilo
A inace, sva mastanja da neki buduci metro zaobilazi BnV slobodno zaboravite. Isti je sada tu i biti ce tu, i metro ga ne moze zaobici... Jbg. Ostaje nada da ce neka buduca linija 3 ili 4 povezati Prokop sa Slavijom...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559538#p559538:2x865awy je napisao(la):spatiotecte » Сре Авг 15, 2018 7:23 pm[/url]":2x865awy]Trebao si da stavis grad u pozadini, ovako mnogo toga nije jasno na mapi, a i tekst da uvecas ne mogu stanice da se citaju.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559604#p559604:6nmq8pmt je napisao(la):vucko » 16 Aug 2018 07:08 am[/url]":6nmq8pmt]I kada sutra krenu sa realizacijom trenutnog lošeg rešenja metroa da li ćemo nastaviti da crtamo virtualne linije ili ćemo da pokušamo da uradimo nešto?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559625#p559625:iv3fqwlc je napisao(la):vucko » 16 Aug 2018 10:57 am[/url]":iv3fqwlc]Bravo markomarko za komentar sa stručne strane, isto je nerealna stanica kao i ona na železničkom vijaduktu kod Sajma.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559653#p559653:2w6m9v7s je napisao(la):Arnorian » 16 Aug 2018 01:30 pm[/url]":2w6m9v7s]Ne verujem da most može da nosi još dva koloseka. Moraće tu još jedna most.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559665#p559665:30vkzg6t je napisao(la):WLABmz » 16 Aug 2018 02:00 pm[/url]":30vkzg6t]Neke činjenice:
1) Most ne može da nosi dodatna dva koloseka.
2) Dodavanje dva koloseka za stanicu/stajalište Sajam bi negativnije uticalo na propusnu moć nego obično stajalište na prolaznim kolosecima. Već sam xy puta objašnjavao na forumu zašto je to tako, ali očigledno ne vredi.
3) Projektovana brzina od Beograd Centra do Novog Beograda je 100 km/h i voz bez problema razvije tu brzinu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559625#p559625:2bxjjuzf je napisao(la):vucko » 16 Aug 2018 09:57 am[/url]":2bxjjuzf]Bravo markomarko za komentar sa stručne strane, isto je nerealna stanica kao i ona na železničkom vijaduktu kod Sajma.
Zidar, trasa je loša, nedopustivo je sledeće:
1. Ukrštanje linija koje nije na Terazijskom grebenu ili trgu Republike.
2. Nepokrivanje Slavije i Prokopa (KCS je između pa se nameće kao rešenje mada nije obavezan).
Smatram da su to prioriteti oko kojih moramo i insistirati u našoj akciji.