Šta je novo?

Metro

Jaoo, ja sam cuo jos fenomenalnije objasnjenje. Taj deo je jako podvodan i sve okolne zgrade imaju pumpe koje ispumpavaju vodu non-stop i zbog te podvodnosti i ogromnog boja kablova i cevi koje prolaze ispod ne moze.. Neko pomesao sa Venecijom.
 
Meanwhile in Moscow...

DOn0bdiWsAEcTrg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493083#p493083:ef99l6x1 je napisao(la):
Bender Rodriguez » November 16th, 2017, 10:49 pm[/url]":ef99l6x1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493080#p493080:ef99l6x1 je napisao(la):
solecar » Čet Nov 16, 2017 9:44 pm[/url]":ef99l6x1]Jedina mana je što moraju da budu pod zemljom , i ne upadaju u oči prolaznicima , tako da onima sa vlasti ne znače ništa ...
Bogme ne mora da znači. Eto pre dva dana u jednom našem gradu je otvoren podvožnjak od 50 metara uz prisustvo državnog vrha i par hiljada zainteresovanih slučajnih prolaznika. :D
Podvožnjak nije isto što i podzemni prolaz. Podzemni prolaz je ispod nivoa ulice , a podvožnjak u nivou ulice.
 
Кад је LA могао да направи метро линију по оној земљи ништа није немогуће. Само је скупа цена и релативно време у зависности од компликација а што је ојађеној земљи попут наше исто као да извршимо харикири с том коцком или да се молимо да што пре уђемо у ЕУ па да их сишемо. :mrgreen: Нама као и сваком сиромаху и просјаку треба нешто што је поуздано а то значи минималистчки да иде подземљом и коришћење свега што нам падне у руке и истог конверовањем у нов систем - на ово пре свега мислим на постојаћу инфраксруктуру. Дакле воз у метро. Трамвај у ЛРТ. :wink:
 
Ja bih se rado složio s tobom oko ove zadnje rečenice ali vidim da se saobraćajne površine (koloseci) pretvaraju u prostor za stanogradnju a ne u metro.
 
Malo sam crtao, a i napisao malu analizu predlozene linije sever-jug. Pisao sam ovo kao gradj. inzinjer te urbanisticki i saobracajni deo mozda nije bas najispravniji ili najprecizniji. Slobodni ste da kritikujete do mile volje, cak je i pozeljno. Podelio sam na deonice i sagledao kako bi pojedine deonice mogle biti izgradjene... Ovo sve pisem cisto iz hobija i da prekratim zimske dane :)

Ako nekog zanima link je ovaj:
https://beogradbgd.wordpress.com/2017/11/25/32/

Nekome ce biti mozda zanimljivi graficki blokovi jer su izvuceni razliciti delovi grada koje bi ta neka fiktivna linija pokrivala....
 
@markomarko

+1, odlična analiza, uglavnom nemam nikakve zamerke osim što bi za deonice 9 i 10 napisao neku još žešću i oštriju kritiku, jer su toliko besmislene.
 
+ i od mene Marko, i par komentara...

dionica 2 - vazno za ovu dionicu je i mogucnost presjedanja sa zeljeznickom stanicom Dunav

dionica 3 - postoji ona lakat krivina, zbog koje mi se cini da se ni nece raditi klasicni metro vec LRT, koji bi onda u ovoj dionici mogao ici i povrsinski ulicom Zorza Klemansoa a u tunel bi se ulazilo tek na ukrstanju sa Cara Dusana

dionica 6 - stanica sa presjedanjem za BG voz kod Sajma je malo vjerovatna, ako ne i nemoguca jer se pruga BG voza nalazi preblizu stanici Prokop i jos na nadvoznjaku na izlazu iz tunela! Zato stanica kod Sajma najvjerovatnije nece imati nikakvu vezu sa BG vozom. Jedina veza sa BG vozom na ovoj liniji je moguca kod stanice Pancevo Most.

dionica 7 - cini mi se da bi bilo bolje (i moguce je) da trasa ide paralelno sa Radnickom ulicom i dalje od mosta Ada, sve do prevlake, tj automobilskog nadvoznjaka koji vodi u Kirovljevu. Mislim da su objavljeni planovi po kojima se taj nadvoznjak ukida za automobile i bilo bi zgodno da se prenamjeni za metro - naravno ako bi se radio pravi metro. Ako bi se radio LRT onda moze i cijelom trasom tramvaja preko Banovog Brda i dalje, bez ikakvih tunela.

dionica 10 - mislim da nema potrebe za nekom denivelacijom trase na tom dijelu. Tu je vec ranzirna stanica puna vozova.
 
Cao, Rio, hvala na komentarima i na plusu. Par odgovora:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495865#p495865:2pvej0ww je napisao(la):
RioBL » 26 Nov 2017 11:39 am[/url]":2pvej0ww]+ i od mene Marko, i par komentara...

dionica 2 - vazno za ovu dionicu je i mogucnost presjedanja sa zeljeznickom stanicom Dunav

Ukidanjem pruge oko Kalemegrana zel stanica Dunav gubi svaku namenu u zeleznickom saobracaju. A kada nestane luka Beograd sa pratecim magacinima i industrijom izgubice i teretnu namenu. Cak bih ocekivao da taj deo pruge ostane koriscen samo za metro... Videcemo.

dionica 3 - postoji ona lakat krivina, zbog koje mi se cini da se ni nece raditi klasicni metro vec LRT, koji bi onda u ovoj dionici mogao ici i povrsinski ulicom Zorza Klemansoa a u tunel bi se ulazilo tek na ukrstanju sa Cara Dusana

Pogledaj malo bolje - tu postoji jedan trougao koji je trenutno prazan - Unutar tog trougla bez problema se resava skretanje pod 90 stepeni tj lakat krivina kao i visinska razlika - izlazak iz tunela na kotu nadzeme pruge. Vec sam to nesto crtao, okacicu crteze narednih nedelja. Znaci, krece luk odmah iza raskrsnice sa Dunavskom - pogledaj mapu i streetview: https://goo.gl/maps/42RpMHgubnN2

dionica 6 - stanica sa presjedanjem za BG voz kod Sajma je malo vjerovatna, ako ne i nemoguca jer se pruga BG voza nalazi preblizu stanici Prokop i jos na nadvoznjaku na izlazu iz tunela! Zato stanica kod Sajma najvjerovatnije nece imati nikakvu vezu sa BG vozom. Jedina veza sa BG vozom na ovoj liniji je moguca kod stanice Pancevo Most.

U tom kraju zivim i radim, i prolazim ispod tog nadvoznjaka bukvalno svaki dan pesaka. Ukrstanje je moguce i apsolutno neophodno. Razlog je sledeci - deo grada oko Tosinog Bunara postaje defakto centar poslovanja Beograda. Jako mnogo ljudi ima zaposlenje u tom delu grada i tendencija je da ce se taj rast nastaviti. Iz tog razloga je neophodno da ljudi koji zive negde duz bilo koje od buducih linija metro imaju mogucnost presedanja na Beovoz tu! Takodje sajam je dosta bitan cvor i za autobusku mrezu a tu prolazi i tramvaj pa ce to ukrstanje tu biti vrlo korisno i za sve korisnike Beovoza i ljude koji zive duz njegovih trasa. Ocekivao bih da i regionalni vozovi tu staju zbog lakseg presedanja. Kao sto sam naveo, problem ce biti visinska razlika i ta stanica nece biti jeftina. https://goo.gl/bbWHA9

dionica 7 - cini mi se da bi bilo bolje (i moguce je) da trasa ide paralelno sa Radnickom ulicom i dalje od mosta Ada, sve do prevlake, tj automobilskog nadvoznjaka koji vodi u Kirovljevu. Mislim da su objavljeni planovi po kojima se taj nadvoznjak ukida za automobile i bilo bi zgodno da se prenamjeni za metro - naravno ako bi se radio pravi metro. Ako bi se radio LRT onda moze i cijelom trasom tramvaja preko Banovog Brda i dalje, bez ikakvih tunela.

Taj nadvoznjak je bio pravljen kao privremeni objekat sa idejom da traje 10-15 godina, a izgurao je blizu 50. Bojim se da je zreo za reciklazu. A i pitanje je staticki da li moze da se prenameni - ali to je vec funkcija tezine i brzine vozova koji bi bili korisceni. Ali u svakom slucaju ako stanica bude tu gde je ucrtana morace metro da ide trasom kojom sada ide taj nadvoznjak.

Vec postoji saobracajno nezavisan tramvajski nadvoznjak i most sve od Gospodarske Mehane do Sumarskog fakulteta koji mogu da se iskoriste - prakticno gratis https://goo.gl/CL68QQ ALI

Primetices da je u smart planu taj tu deo oznacen kao buduce gradiliste. A ceo plan trase metroa je pravljen da se dragim investitorima dovede metro pred kucu. Takodje ces primetiti da se tu sada zida ogromni trzni centar. Bojim se da ce biti odabrano neko jako skupo resenje da bi se silom tu nagurala stanica iako tehnicki postoje neoporedivo bolja i jeftinija resenja!

dionica 10 - mislim da nema potrebe za nekom denivelacijom trase na tom dijelu. Tu je vec ranzirna stanica puna vozova.

Pa kao, ako ce tu da bude neko novo lepo naselje neces da ti ide pruga kroz sred naselja i sece ga na pola pa da moras da pravis milion nadvoznjaka... Ukopavanje ne ide jer ides ispod visinske kote Save. Ali to su vec detalji.
 
@markomarko

par komentara...

Ukidanjem pruge oko Kalemegrana zel stanica Dunav gubi svaku namenu u zeleznickom saobracaju. A kada nestane luka Beograd sa pratecim magacinima i industrijom izgubice i teretnu namenu. Cak bih ocekivao da taj deo pruge ostane koriscen samo za metro... Videcemo.

Stanica Dunav se ne ukida. Sa nje polaze dizel vozovi (DMU) za Zrenjanin i Vrsac koji zbog tehnickih propisa ne mogu prolaziti vracarskim tunelom.
Jedino da se ukinu zeljeznicke veze Beograda sa ta dva grada ili pruge u Banatu elektrificiraju.


U tom kraju zivim i radim, i prolazim ispod tog nadvoznjaka bukvalno svaki dan pesaka. Ukrstanje je moguce i apsolutno neophodno. Razlog je sledeci - deo grada oko Tosinog Bunara postaje defakto centar poslovanja Beograda. Jako mnogo ljudi ima zaposlenje u tom delu grada i tendencija je da ce se taj rast nastaviti. Iz tog razloga je neophodno da ljudi koji zive negde duz bilo koje od buducih linija metro imaju mogucnost presedanja na Beovoz tu! Takodje sajam je dosta bitan cvor i za autobusku mrezu a tu prolazi i tramvaj pa ce to ukrstanje tu biti vrlo korisno i za sve korisnike Beovoza i ljude koji zive duz njegovih trasa. Ocekivao bih da i regionalni vozovi tu staju zbog lakseg presedanja. Kao sto sam naveo, problem ce biti visinska razlika i ta stanica nece biti jeftina. https://goo.gl/bbWHA9

Ne kazem da potrebe nema ili da bi bilo lose imati stanicu metroa sa presjedanjem na Bgvoz, nego da to nije moguce izvesti. Morala bi biti bar 4 kolosjeka na tom nadvoznjaku tako da vozovi koji idu iz pravca Prokopa ili NBG (a nisu BGvoz) nesmetano prolaze. To bi onda znacilo prosirenje nadvoznjaka, izgradnju stanice na velikoj visini, liftove, stepenice, itd...To se ne bi isplatilo ni u Tokiju.

Vec postoji saobracajno nezavisan tramvajski nadvoznjak i most sve od Gospodarske Mehane do Sumarskog fakulteta koji mogu da se iskoriste - prakticno gratis https://goo.gl/CL68QQ ALI

Ovo boldirano je samo po sebi kontradiktorno ako pricamo o metrou. Ili je za tramvaj ili za metro. Ako bi se nadvoznjak koristio za metro, sta bi onda bilo sa tramvajom? Ako bi bilo i za metro i za tramvaj, to onda nije saobracajno nezavisno vec zavisi i od onog drugog vida

... i za Makis...

Pa kao, ako ce tu da bude neko novo lepo naselje neces da ti ide pruga kroz sred naselja i sece ga na pola pa da moras da pravis milion nadvoznjaka... Ukopavanje ne ide jer ides ispod visinske kote Save. Ali to su vec detalji.

Tu vec postoji jedno 50 kolosjeka. Odvojiti 2 na ivici kompleksa za metro je sasvim dovoljno. Na tom mjestu trasa metroa ne mora uopste da se udaljava od ranzirne stanice.
 
Што се тиче стајалишта Сајам на надвожњаку, када би се направила нека вишеспратница са различитим комерцијалним садржајим то би била веома исплатива инвестиција.
 
Ukidanjem pruge oko Kalemegrana zel stanica Dunav gubi svaku namenu u zeleznickom saobracaju. A kada
Stanica Dunav se ne ukida. Sa nje polaze dizel vozovi (DMU) za Zrenjanin i Vrsac koji zbog tehnickih propisa ne mogu prolaziti vracarskim tunelom.
Jedino da se ukinu zeljeznicke veze Beograda sa ta dva grada ili pruge u Banatu elektrificiraju.

Nisam znao - ima logike.

Ne kazem da potrebe nema ili da bi bilo lose imati stanicu metroa sa presjedanjem na Bgvoz, nego da to nije moguce izvesti. Morala bi biti bar 4 kolosjeka na tom nadvoznjaku tako da vozovi koji idu iz pravca Prokopa ili NBG (a nisu BGvoz) nesmetano prolaze. To bi onda znacilo prosirenje nadvoznjaka, izgradnju stanice na velikoj visini, liftove, stepenice, itd...To se ne bi isplatilo ni u Tokiju.

Mislim da nije obavezno da bude jos dva koloseka, samo da se dodaju peroni + stepenice.

Medjutim, neko je ovde pisao da je novi zeleznicki most projektovan da moze da nosi jos dva koloseka (pretpostavljam uz dodavanje konzola sa obe strane mostovske konstrukcije). Iz tunela iz prokopa definitivno izlaze 4 koloseka a i sa druge strane od zel stanice Novi Beograd do mosta! Nisam siguran da li se to odnosi i na pristupni nadvoznjak na Senjaku. Tako, da mislim da to nije neizvodljivo, tj. da cak nije ni previse komplikovano! Sa druge strane nije ni neophodno.

Vec postoji saobracajno nezavisan tramvajski nadvoznjak i most sve od Gospodarske Mehane do Sumarskog fakulteta koji mogu da se iskoriste - prakticno gratis https://goo.gl/CL68QQ ALI

Ovo boldirano je samo po sebi kontradiktorno ako pricamo o metrou. Ili je za tramvaj ili za metro. Ako bi se nadvoznjak koristio za metro, sta bi onda bilo sa tramvajom? Ako bi bilo i za metro i za tramvaj, to onda nije saobracajno nezavisno vec zavisi i od onog drugog vida

Sve zavisi da li bi ostao tramvaj do Banovog Brda... Ali ako pokrenemo tu temu sigurno necemo doci do konsenzusa na ovom forumu :) A pitanje je da li je toliko zlo da na delu marsute metro deli trasu sa tramvajem.

Tu vec postoji jedno 50 kolosjeka. Odvojiti 2 na ivici kompleksa za metro je sasvim dovoljno. Na tom mjestu trasa metroa ne mora uopste da se udaljava od ranzirne stanice.

Taj deo sa udaljavanjem od Vodovodske ulice sam precrtao iz master plana. Pretpostavljam da postoji razlog sto su tako zamislili?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495983#p495983:1j8ahqin je napisao(la):
Дошљак » Нед Нов 26, 2017 7:15 pm[/url]":1j8ahqin]Што се тиче стајалишта Сајам на надвожњаку, када би се направила нека вишеспратница са различитим комерцијалним садржајим то би била веома исплатива инвестиција.

БГ:ВОЗ у појединим часовима не бих могао да дише док се не игради метро. Реално Сајам је место где долазе толико путника с југа а воз би омогућавао јако брзо везу што са старим, што сам новим делом града, прескакао би гужве само тако а и лакше би се стизало до појединих места. Ја бих први користио воз... :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496045#p496045:2nmdcy7f je napisao(la):
markomarko » Mon Nov 27, 2017 2:13 am[/url]":2nmdcy7f]

Mislim da nije obavezno da bude jos dva koloseka, samo da se dodaju peroni + stepenice.
Medjutim, neko je ovde pisao da je novi zeleznicki most projektovan da moze da nosi jos dva koloseka (pretpostavljam uz dodavanje konzola sa obe strane mostovske konstrukcije). Iz tunela iz prokopa definitivno izlaze 4 koloseka a i sa druge strane od zel stanice Novi Beograd do mosta! Nisam siguran da li se to odnosi i na pristupni nadvoznjak na Senjaku. Tako, da mislim da to nije neizvodljivo, tj. da cak nije ni previse komplikovano! Sa druge strane nije ni neophodno.

Nazalost, nisi u pravu.
Trenutno postoje samo dva kolosjeka izmedju stanice NBG i Centar i to uglavnom na mostnoj konstrukciji. Ta dva kolosjeka se koriste primarno za daljinski zeljeznicki saobracaj i nakon rekosntrukcije i potpunog prebacivanja zeljeznickog saobracaja na Prokop, tim kolosjecima ce ici SAV zeljeznicki putnicki saobracaj grada Beograda (izuzev onih nekoliko vozova sa stanice Dunav).

Ako bi se odredilo stajanje BGvoza na tim kolosjecima, na samo 600m od stanice Centar to bi znacilo usporavanje saobracaja, odnosno vozovi na stanicama NBG i Prokop bi morali cekati da BGVoz napusti stanicu Sajam da bi mogli krenuti (jer im ovaj "stoji na putu" dok prima putnike). Ako tome dodamo da BGvoz ide na svaih 15 minuta to prakticno znaci zatvaranje pruge svakih 15 minuta na bar 2-3 minute. To je problem kapaciteta i toga sto je odluceno da se sav zeljeznicki saobracaj prebaci na jednu jedinu prugu kroz Prokop

Uduplavanje kolosjeka bi rjesilo problem ali to prakticno znaci izgradnju jos jednog mosta koji pocinje od tunela Senjak do prelaska ulice Jurija Gagarina na NBG a zatim i prosirenja nasipa kroz NBG, tunela Bezanijska Kosa, itd...

Tek kad bi se rjesili ovi saobracajni problemi, moglo bi se pristupiti izgradnji "perona i stepenica". Zato, kad sve to zbrojis, buducnost stanice sa presjedanjem na Bg voz kod Sajma ostaje jos jako dugo samo fantazija.

P.S.
Da je odluceno da Prokop bude samo u funkciji BG voza a da daljinski saobracaj ostane na Glavnoj onda bi prakticno ostali sektori NBG-Pancevo Most i NBG-Rakovica samo za BG voz i postojali bi saobracajni preduslovi za izgradnju stanice Sajam sa presjedanjem metro- bgVoz. I onda bi jos samo trebao peron i stepenice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496049#p496049:1hyzspam je napisao(la):
Norexan » November 27th, 2017, 4:05 am[/url]":1hyzspam]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495983#p495983:1hyzspam je napisao(la):
Дошљак » Нед Нов 26, 2017 7:15 pm[/url]":1hyzspam]Што се тиче стајалишта Сајам на надвожњаку, када би се направила нека вишеспратница са различитим комерцијалним садржајим то би била веома исплатива инвестиција.

БГ:ВОЗ у појединим часовима не бих могао да дише док се не игради метро. Реално Сајам је место где долазе толико путника с југа а воз би омогућавао јако брзо везу што са старим, што сам новим делом града, прескакао би гужве само тако а и лакше би се стизало до појединих места. Ја бих први користио воз... :)
Zato ga ja i koristim kad god sam u mogućnosti , obzirom da stanujem u neposrednoj okolini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496081#p496081:1qn2fxzu je napisao(la):
RioBL » 27 Nov 2017 10:48 am[/url]":1qn2fxzu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496045#p496045:1qn2fxzu je napisao(la):
markomarko » Mon Nov 27, 2017 2:13 am[/url]":1qn2fxzu]

Mislim da nije obavezno da bude jos dva koloseka, samo da se dodaju peroni + stepenice.
Medjutim, neko je ovde pisao da je novi zeleznicki most projektovan da moze da nosi jos dva koloseka (pretpostavljam uz dodavanje konzola sa obe strane mostovske konstrukcije). Iz tunela iz prokopa definitivno izlaze 4 koloseka a i sa druge strane od zel stanice Novi Beograd do mosta! Nisam siguran da li se to odnosi i na pristupni nadvoznjak na Senjaku. Tako, da mislim da to nije neizvodljivo, tj. da cak nije ni previse komplikovano! Sa druge strane nije ni neophodno.

Nazalost, nisi u pravu.

Ako bi se odredilo stajanje BGvoza na tim kolosjecima, na samo 600m od stanice Centar to bi znacilo usporavanje saobracaja, odnosno vozovi na stanicama NBG i Prokop bi morali cekati da BGVoz napusti stanicu Sajam da bi mogli krenuti (jer im ovaj "stoji na putu" dok prima putnike). Ako tome dodamo da BGvoz ide na svaih 15 minuta to prakticno znaci zatvaranje pruge svakih 15 minuta na bar 2-3 minute. To je problem kapaciteta i toga sto je odluceno da se sav zeljeznicki saobracaj prebaci na jednu jedinu prugu kroz Prokop

Uduplavanje kolosjeka bi rjesilo problem ali to prakticno znaci izgradnju jos jednog mosta koji pocinje od tunela Senjak do prelaska ulice Jurija Gagarina na NBG a zatim i prosirenja nasipa kroz NBG, tunela Bezanijska Kosa, itd...

Naravno da bi stajanje na Sajmu znacilo usporavanje kompletnog zeleznickog saobracaja. Kada bi bilo 20 polazaka na sat iz Beograda pa i da pricamo o kapacitetu. Ovako zaista mislim da i sa sve stajanjem ta deonica nije ni blizu kapaciteta. A i medjugradski i medjunarodni polasci uvek mogu da se malo ispomeraju da se ne poklapaju sa spicom Beovoza.

Sa druge strane, ako kapacitet zaista nekim cudom jeste problem, i ako je zaista nadvoznjak prokektovan da mogu da se dodaju konzole za jos dva koloseka, onda dodati dva koloseka u duzini od 600m od izlaska iz tunela do Sajma (nema potrebe preko celog mosta) zaista nije toliki gradjevinski poduhvat. Ili cak samo u duzini stanice!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496081#p496081:ngs19zlm je napisao(la):
RioBL » 27 Nov 2017 10:48 am[/url]":ngs19zlm]
Ako bi se odredilo stajanje BGvoza na tim kolosjecima, na samo 600m od stanice Centar to bi znacilo usporavanje saobracaja, odnosno vozovi na stanicama NBG i Prokop bi morali cekati da BGVoz napusti stanicu Sajam da bi mogli krenuti (jer im ovaj "stoji na putu" dok prima putnike).

Ма, дај, Рио, леба ти, па не отпремају се возови на тој прузи према станичном размаку... Какво црно чекање да воз напусти "станицу испред", па није 19. век?!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496207#p496207:1i10fvq3 je napisao(la):
markomarko » Mon Nov 27, 2017 3:50 pm[/url]":1i10fvq3]
Naravno da bi stajanje na Sajmu znacilo usporavanje kompletnog zeleznickog saobracaja. Kada bi bilo 20 polazaka na sat iz Beograda pa i da pricamo o kapacitetu. Ovako zaista mislim da i sa sve stajanjem ta deonica nije ni blizu kapaciteta. A i medjugradski i medjunarodni polasci uvek mogu da se malo ispomeraju da se ne poklapaju sa spicom Beovoza.

Proteklih godina je pruga kroz Novi Beograd sa jednom linijom BGVoza u taktu od 15 minuta bila vrlo blizu svog kapaciteta. E sad, mozemo teoretisati i predvidjati da ce se rekonstrukcijom pruge kapacitet znacajno povecati a istovremeno i da ce biti smanjen broj vozova. Ovo drugo mislim da niko ko planira razvoj zeljeznice ne radi. Trebalo bi da se uvijek planira sa ostavljenim prostorom za rast saobracaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496236#p496236:2ixlw4d2 je napisao(la):
RioBL » Pon Nov 27, 2017 6:56 pm[/url]":2ixlw4d2]

Proteklih godina je pruga kroz Novi Beograd sa jednom linijom BGVoza u taktu od 15 minuta bila vrlo blizu svog kapaciteta.

Opet pričaš u prazno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495659#p495659:2abeaf5w je napisao(la):
markomarko » 25 Nov 2017 03:56 pm[/url]":2abeaf5w]Malo sam crtao, a i napisao malu analizu predlozene linije sever-jug. Pisao sam ovo kao gradj. inzinjer te urbanisticki i saobracajni deo mozda nije bas najispravniji ili najprecizniji. Slobodni ste da kritikujete do mile volje, cak je i pozeljno. Podelio sam na deonice i sagledao kako bi pojedine deonice mogle biti izgradjene... Ovo sve pisem cisto iz hobija i da prekratim zimske dane :)

Ako nekog zanima link je ovaj:
https://beogradbgd.wordpress.com/2017/11/25/32/

Nekome ce biti mozda zanimljivi graficki blokovi jer su izvuceni razliciti delovi grada koje bi ta neka fiktivna linija pokrivala....
Bravo za analizu! Treba sprečiti ovaj plan što je jasno i iz tvoje analize.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496277#p496277:3rrl96qq je napisao(la):
vucko » Пон Нов 27, 2017 8:23 pm[/url]":3rrl96qq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495659#p495659:3rrl96qq je napisao(la):
markomarko » 25 Nov 2017 03:56 pm[/url]":3rrl96qq]Malo sam crtao, a i napisao malu analizu predlozene linije sever-jug. Pisao sam ovo kao gradj. inzinjer te urbanisticki i saobracajni deo mozda nije bas najispravniji ili najprecizniji. Slobodni ste da kritikujete do mile volje, cak je i pozeljno. Podelio sam na deonice i sagledao kako bi pojedine deonice mogle biti izgradjene... Ovo sve pisem cisto iz hobija i da prekratim zimske dane :)

Ako nekog zanima link je ovaj:
https://beogradbgd.wordpress.com/2017/11/25/32/

Nekome ce biti mozda zanimljivi graficki blokovi jer su izvuceni razliciti delovi grada koje bi ta neka fiktivna linija pokrivala....
Bravo za analizu! Treba sprečiti ovaj plan što je jasno i iz tvoje analize.


Сајам. Број становника који гравитира овде 10.000 и сличне небулозе.... :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496689#p496689:34512yij je napisao(la):
Norexan » 28 Nov 2017 08:30 pm[/url]":34512yij]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496277#p496277:34512yij je napisao(la):
vucko » Пон Нов 27, 2017 8:23 pm[/url]":34512yij]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495659#p495659:34512yij je napisao(la):
markomarko » 25 Nov 2017 03:56 pm[/url]":34512yij]Malo sam crtao, a i napisao malu analizu predlozene linije sever-jug. Pisao sam ovo kao gradj. inzinjer te urbanisticki i saobracajni deo mozda nije bas najispravniji ili najprecizniji. Slobodni ste da kritikujete do mile volje, cak je i pozeljno. Podelio sam na deonice i sagledao kako bi pojedine deonice mogle biti izgradjene... Ovo sve pisem cisto iz hobija i da prekratim zimske dane :)

Ako nekog zanima link je ovaj:
https://beogradbgd.wordpress.com/2017/11/25/32/

Nekome ce biti mozda zanimljivi graficki blokovi jer su izvuceni razliciti delovi grada koje bi ta neka fiktivna linija pokrivala....
Bravo za analizu! Treba sprečiti ovaj plan što je jasno i iz tvoje analize.


Сајам. Број становника који гравитира овде 10.000 и сличне небулозе.... :lol:

Pricam o broju stanovnika u blizini stanice, ne o ljudima koji stizu dotle prevozom. Cenis da Senjak nema 10.000 stanovnika? Mozda si u pravu.... Po mojoj nekoj gruboj proceni ako Savski Venac ima 40.000, 10 je senjak, 10 je dedinje i 20 je Savamala.
 
ako dedinjce racunamo kao ljude koji gravitiraju sajmu onda je greota izostaviti stanovnike novog beogrda, barem onih u blokovima oko sava centra. u tom slucaju ovoj stanici gravitira jedno 50 hiljada ljudi. kad recimo dedinjac ili novobeogradjanin krene u makis ili na dunav stanicu, pa cak i u centar grada, nema nista logicnije nego da tamo idu preko sajma...cas posla
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496940#p496940:17ofmgnd je napisao(la):
razgradjevinar » 29 Nov 2017 12:56 pm[/url]":17ofmgnd]ako dedinjce racunamo kao ljude koji gravitiraju sajmu ...

Razgradjevinar, procitaj jos jednom sta sam napisao, lebati....
 
Vrh