Šta je novo?

Metro

Ako im je problem da se kilometar i po ukopa pruge na toj deonici kroz BNV onda bolje i da taj projekat i ne rade , a znamo i sami da za sad ni na cemu se nisu tu stekali , bar za sad... prema tome ukopavanje dela pruge kroz BNV+ probijanje nasipa za bulevare koji su potrebni na delu od gazele ka sajmu, nije upste ta investicija preskupa , za 10 miliona evra verujem da to moze da se odradi neka bude i 20 miliona al isplati se jer ostaje u amanet . jer ispada da Gradnja masivnog nadvoznjaka pre 10 godina preko Jurija gagarina je bilo bacanje para a i petlje preko mosta na adi (Radnicka i Hipodrom ) su onda automatski mogle biti jeftinije...cak i saobracajnica mosta je visa upravo zbog pruge , 120 godina urbanizovanja dela oko pruge i planiranje pade u vodu svi ti nadvoznjaci i podvoznjaci stajalista kosutnjak u rakovici pa sve do glavne , sva ta mocna infrastruktura napravljena da bi se sad sve to bacilo u vodu zbog jednog kilometra koji u transportu zivot znaci , svi ti hoteli i biznisi koji se nalaze tu zbog blizine zeleznicke glavne propadose
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487998#p487998:23anz10d je napisao(la):
KartmenBG » October 30th, 2017, 3:35 am[/url]":23anz10d]Ako im je problem da se kilometar i po ukopa pruge na toj deonici kroz BNV onda bolje i da taj projekat i ne rade , a znamo i sami da za sad ni na cemu se nisu tu stekali , bar za sad...
Podzemne vode. Kako sam negde pročitao ili čuo , Arapi se zbog toga povlače iz projekta.
 
Nemaju podzemne vode nikakve veze sa ostankom pruge u savskom mafiteatru vec cinjenica da se moze zaraditi na prodaji kvadrata stambenog prrostora i sto MMF zeli da vidi rezanje troskova u zeljeznici. Sudbina siromasne i porobljene zemlje.

A sama pruga ni ne mora da se ukopava.
 
Moj komentar se odnosio isključivo na to da je fizički problem da se ukopaju šine , da bude podzemna železnica na tom delu , nisam upšte spomenuo to što ti spominješ. Čitaj kako je napisano , a ne kako bi voleo da je napisano.
 
Zato sto si spomenuo da se pruga ne moze ukopati zbog podzemnih voda, zato sam ja i napisao da ni ne mora da se ukopava. Ne znam ko ovde ima problem sa citanjem?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488071#p488071:1romkve7 je napisao(la):
RioBL » October 30th, 2017, 1:38 pm[/url]":1romkve7]Zato sto si spomenuo da se pruga ne moze ukopati zbog podzemnih voda, zato sam ja i napisao da ni ne mora da se ukopava. Ne znam ko ovde ima problem sa citanjem?
Ali nisam nigde spominjao da to nema veze sa zaradom na prodaji kvadrata stambenog prrostora i sl. , što ispada po tvom komentaru. Po tom pitanju se nisam izjašnjavao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485911#p485911:1i4p318e je napisao(la):
Norexan » 18 Oct 2017, 21:53[/url]":1i4p318e]

Управо тако. Из тог разлога већ сам иградио једну такву мапу где се буквално из било ког краја града стиже у други крај веома једноставно и брзо али мораш да признаш да је то један скуп и велики подухват поготово за овакву земљу - напаћену... Човек може добити посао у било ком делу града и да се не боји да неће тамо стићи брзо и ефикасно. Буквално а о то је веома важно јер кад сам радио ову мапу првенство сам гледао на раднике , равномерни развој целог града а не разне муфљузе које би само сплавове.... :violina:

А зашто на НВГ-у нема пуно станица? Зато што он идеално место за неки трамвај или БРТ. :)

Ево га то што ти збориш... :sesir:


Jedna od najboljih izloženih ideja za mrežu prevoza Beograda!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487985#p487985:2w45hk5z je napisao(la):
WLABmz » 30 Oct 2017 12:56 am[/url]":2w45hk5z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487978#p487978:2w45hk5z je napisao(la):
dosen » Pon Okt 30, 2017 1:22 am[/url]":2w45hk5z]Ova deonica pruge ne smeta BnV.

Pogledaj malo bolje planove po internetu...

Koliko vi zaista verujete u ove planove. Oni se menjaju telefonski.
Kada neko iz ekipe shvati da nece moci da prodaju jedinice, ili da im padaju cene u resale-u, zbog loseg saobracaja, i kada se ispostavi da pola sajta treba da budu parkinzi - provucice liniju ( na gradski trosak ) pa makar morali da idu kroz neciju dnevnu sobu.
Ekipa se trenutno igra urbanizma. Ko sto bi bilo koji mali privrednik (bez dana r/s) - probaju maksimalnu gustinu bez parkinga pa dodaju parking, probaju pecenjaru, pa pretvore u kladionicu itd

Ovaj linijski potez je prosecno dva bloka udaljen od Savske. To je od prilike kao od Kalenica do Bulevara. Koji ce vlasnik stana od 300-400ke da pesaci dva bloka do prve stanice. Sa druge strane je Sava na kojoj jos uvek ne postoji gradski prevoz. Naravno ici ce automobilom, ali kroz najvecu guzvu u novijoj istoriji.
Dosta stanova ce biti short-let. I to gubi upotrebljivost kada ne postoji prevoz. Uspesnost trznog centra zavisi od toga da li lako mozete doci kolima i lako parkirati. Takodje i od ne-motirizovanih posetilaca - kako ce oni da stignu u Kazahstan na vodi...

Na ovom sajtu, sa ovim programom i gustinama, treba da bude zeleznicka linija uz Savsku, PLUS tramvajska po sredini, za sta postoje svi uslovi.
Ta tramvajska linija duz sredine poteza moze da bude deo "scenic" tramvajske rute Ada-Ada uz reku.
 
Plan i spisak zelja nisu isto. Ali razvoj plana moze da pocne sa spiskom zelja. Ne valja da tu stane.
Do sada nisam video ni jedan koherentan i realistican plan. Sa jednim izuzetkom - a to je plan Sinise Malog.
Njegov plan ima jasne ciljeve i sredstva. Locirali su ogranicenja. Tacno se zna sta ce se ispuniti, sta nece, sta je spekulativno, koje su ciljne grupe, bolji su i u budzetiranju nego ranije. Samo sto ciljevi nisu gradski prevoz, a ciljna grupa nisu gradjani (bar ne svi).
Ocigledno je da ima dobrog savetnika u vidu Kantara.
Steta je sto pojedini istrazivaci kao ImamoPlan ne pokusaju rade svoja istrazivanja kvalitetno i do kraja. Kod nas postoji uvrezeno misljenje da jedan covek jednim potezom, moze sve da resi, pa tako i pravljenje planova. Kada imate kvalitetan plan mozete da budete jaka kritika i uticete na dogadjaje.
 
Ova mapa metroa koju nam je kolega izlozio je odlična, pokrio je sve delove grada i naselja međusobno povezao, što rekoste, da radni ljudi našeg grada, bar ne moraju da misle o prevozu do posla, ako isti dobiju na totalno drugom kraju grada u odnosu gde zive. Ali moze li još jedna stanica bar posle Borče, do Padinske Skele? To nije malo naselje, a ljudi žive i tamo...I to ne baš malo ljudi.
 
Zaista, jedan od najboljih planova koje sam video.

I slažem se oko ovoga za Padinsku skelu. Ako bi se ikad radilo do Borče, valjalo bi je produžiti i do PS. Opet kažem - ako bi se ikad radilo...
U Padinskoj Skeli ionako već postoji jedna stara industrijska pruga na koju bi mogla da se nadoveže nova trasa iz pravca Borče. Jeste segment od jedva 500m (posle skreće na istok, ka Jabučkom ritu) ali bitno je da postoji, sa sve starom železničkom stanicom koja bi mogla da se adaptira u putničku.
 
Bender Rodriguez,
Sve može, samo treba da hoce onaj ko je nadležan.
 
Гарнтитуре искључиво за линије Супервоза (замислите их обојене у плаво са логом БГ: Метроа) :D

AMA_103_at_Puhinui.jpg
 
Dosem, hajde nekako drugacije okaci sliku, mislim da se gugl naljutio sto je previse ljudi otvorilo ovaj forum (i slicicu koju si linkovao)...

Sto se tice ukopavanja tunela u BNV a i na novom Beogradu to je naravno izvodljivo ali vrlo neracionalno.

Kota stogodisnjih voda u Beogradu je na negde +75m, sto je i visina postojeceg savskog nasipa. Nasip u BG na vodi je podignut jos za nekih pola metra do metar pa recimo da je na +76m plafon.

Za metro vam treba (mereno od kote sina do kote plafona) oko 4m. Za neki najtanji moguci nadvoznjak sa asfaltom i sve ostalo vam treba bar 60cm (mada pre 1m). Sto znaci da bi kota sina trebalo u BNV da bude na 76-4.6=71.4m u najboljem slucaju. To je za skoro 4m ispod kote visokih voda Save! Da bi se sprecilo da taj tunel ispliva morali bi zidovi da budu nekih 3m debljine betona... Naravno morala bi da se radi i drenaza celom duzinom pa da se pumpa voda manje vise cele godine...

Saobracajnice na Novom Beogradu su neretko na nekih 75-75.5m nadmorske visine, te je situacija jos gora jer bi to znacilo da bi sine morale da budu na ispod kote 71! Tako nesto bi recimo bilo potrebno uraditi u Bulevaru Zorana Djindjica gde je predvidjeno da prodje projektovana linija 2.

Primera radi, autoput je negde na koti 72.5 pa su onda nadvoznjaci preko njega podignuti na kotu otprilike 77. Bul Z Djinjdica nije moguce podici toliko zbog ukrstanja. Medjutim autoput nema zidove sa strane i poklopac tako da ne moze da ispliva :) I pored toga, jeste bio poduhvat adekvatno uraditi drenaze....

Sve je moguce napraviti ali je, ja mislim, mnogo racionalnije uraditi na stubovima izdignuto - i u BnV i na NBGD. Medjutim, pitanje je da li ce pobediti racionalnije resenje ili ono sto Arapi zele....
 
I to polovno bi bilo približno kao da je novo , obzirom kako stranci čuvaju svoja vozila (mislim na vozila u sistemu gradskog prevoza).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485911#p485911:3o1o0r8g je napisao(la):
Norexan » 18 Окт 2017, 22:53[/url]":3o1o0r8g]Управо тако. Из тог разлога већ сам иградио једну такву мапу где се буквално из било ког краја града стиже у други крај веома једноставно и брзо али мораш да признаш да је то један скуп и велики подухват поготово за овакву земљу - напаћену... Човек може добити посао у било ком делу града и да се не боји да неће тамо стићи брзо и ефикасно. Буквално а о то је веома важно јер кад сам радио ову мапу првенство сам гледао на раднике , равномерни развој целог града а не разне муфљузе које би само сплавове.... :violina:

А зашто на НВГ-у нема пуно станица? Зато што он идеално место за неки трамвај или БРТ. :)

Ево га то што ти збориш... :sesir:

знам да је ово од раније, али не могу сада да тражим, која је разлика између градске и брзе градске железнице, осим у имену? или брзе градске железнице и метроа?

и још једно, ако ти није проблем, да прецрташ ову мапу овде, да мало буде географскија. ако је теби тешко, ја ћу, уз твоју дозволу
 
Градска железница је БГ:ВОЗ који би имао пет линија В Р С Т Н и коју одржава Србијавоз а.д. Она користи већ постојећи систем и на 100% трасе се укршта са осталим железничким саобраћајем. Брза градска железница или брендирано Супервоз има четири линије Е Ј К М одржавала би нова компанија БГ:Метро заједно са свим осталим линијама и она има је у 75% траса скроз независна, пругу би искључиво користио само Супервоз осим у дела према Панчеву као и стајалишта успут чији би лукови били офарбани у плаву боју - заштитни знак Супервоза. Технички по гаранитурама и прузи коју користе БГ:БОЗ и Супервоз се не разликују. Што се тиче метро линија, у питању је тешки метро систем (нема шале :kk: ) , гарнитуре се другачије и напајање се врши преко треће пруге, 100% трасе је назависно, без икаквих укрштања и осталих враталомија и углавном иде подземно. Прва линија метро која би се градила била би линија А, док би линија О морала мало да сачека. :)

Слободно прецртај мапу али мислим да нема потребе и да је сувишан посао с озбизром да већ сви знамо где се шта налази, већ смо о томе расправљали били и с обзиром да планске карте метроа углавном су овакве. :)
 
аха, ок, јасно. мислим да би градска железница требала да покрива Панчево, нпр. линија В, уместо до Раковице да иде до Панчева, јер ми је некако логичније, да када већ покриваш приград и ванБГ насеља са градском железницом, да онда иде и до Панчева
 
Па линија Е је једина линија која се улива у систем железница и тако је урађено чисто због једноставности да буде тј. да плава линија буде
југ/југозапад-север/североисток а сива да везује Шумадију и Срем. Другим речима, у том случају линија Е морала би да иде само до Панчевачког моста и ни макац даље пошто од тог стајалишта креће Супервоз и Србијавоз ту нема шта да тражи. Е да не би ишао локал Овча-Панчево и слично једноставно сам продужио да иде даље до Панчева. На почетку би тек само неки полазак ишао до Панчева (кратио би до Овче :kk: ) али са изгрдњом линије Ј до Падињака сваки полазак. Надам се да сам ваљано објаснио. Возови су исти, није Супервоз ништа специјално само га вози друга компанија, на страну што има пругу где Мишур може само он да вози и никоме не да (као метро се понаша). Такође од Овче важила би индетична процедура као када од Батајнице седнеш у линији Х. Ту је метрополитска зона и карта се доплаћује код кондуктера или се купује карта на 7, 15 или 30 дана. :)
 
Da li se u Beogradu ikad razmišljalo o metrou ispod Save? S obzirom da u Budimpešti ne postoje metro mostovi već metro na dva mesta prolazi ispod Dunava. Ili je visinska razlika između starog i Novog Beograda mnogo veća nego između Budima i Pešte?

Takođe, konstantno se raspravljam sa jednim drugom koji studira Građevinski fakultet i tvrdi da je Beograd previše bušan da bi se metro u centru gradio podzemno. Ja jednostavno mislim da je to obaveza, šta košta nek košta. Toliki gradovi koji su prepuni kanala imaju metro, ne verujem da oni imaju manji problem sa podzemnim vodama od Beograda.
 
зависи који правац би могао да иде испод Саве. ако иде са правца Теразија, нерационално због висинске разлике, а ако иде од Чукарице, онда и може
 
Vrh