[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482275#p482275:262xjszt je napisao(la):
zecal » 03 Oct 2017 05:05 pm[/url]":262xjszt]Hvala Zidar. Nije loše za početak.
Nema na cemu, nije da nije lose vec je odlicno, jer nije ovo pocetak vec rezultat godina timskog rada.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482275#p482275:262xjszt je napisao(la):
zecal » 03 Oct 2017 05:05 pm[/url]":262xjszt]
A) Dali bi išta od trenutne železničke infrastrukture prenamenio za potrebe budućeg metroa? Ili gradio sve novo. Pod tim mislim objekte i postojeće trase. Korištenje nečeg postojećeg smanjuje troškove.
B) Kako bi se naplaćivale usluge metroa? Sa Bus Plus ili odvojeni sistem? Ovde će troškovi za izgradnju biti enormni i putnici bi trebalo da pokriju deo tih troškova kroz malo skuplje karte. Možda bi pojedinačne karte (token) bile skuplje, tako da turisti malo više plate. A oni koji svaki dan putuju bi da imaju jeftinije mesečne kartice.
C) Koliko ljudi bi koristilo metro ako bi karta bila malo skuplja (što je verovatno s obzirom na troškove)?
D) Koliko blizu bi trebale da budu stanice metroa? U centru i u predgrađu? Tj, ako na jednoj deonici gde normalni tramvajima ima 10 stanica, koliko bi tu metro imao stanica?
A) Nijedan komad postojece zeleznicke infrastrukture nemoze se pretvoriti u metro.
Sta god da se radi za meto mora iz pocetka. Jedino mogu da se iskoriste koridori to jest prostor koji nije izgradjen, kao sto moze da se izkoristi svaka ulica ili bulevar. Ukratko, svejedno je da li se metro vuce trasom Savske ulice ili postojecim paralelnim sinskim koridorom, u oba slucaja mora da se gradi komplet nova infrastruktura.
B) U normalnom svetu
grad bi od metroa profitirao a putnici to jest gradjani ne bi imali troskova.
Metro trasa pokrila bi gradjevinsko zemljiste u gradskom vlasnistvu, vrednost tog zemljista i buducih objekata na njemu obezbedili bi sredstva i za prvobitne radove i za dalji razvoj metroa u buducnosti.
Metro bi bio besplatan za koriscenje i punio bi gradsku kasu.
Naravno ovo ne moze da se uradi ako se ta ista zemlja
pokloni fantomskim nazovi investitorima i licima sa poternice.
C) Pogledaj odgovor iznad.
D) Razmak stanica
zavisi od gustine naseljenosti, posecenosti i projektovane brzine metroa to jest duzine linije.
Od 400-500m (Pariz) do 800-1000m (Moskva).
Primera radi, Terazije-London-Slavija bi bio ok razmak za stanice u centru, A Gandijeva-Omladinskih Brigada na NBGD
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482311#p482311:262xjszt je napisao(la):
zecal » 03 Oct 2017 07:09 pm[/url]":262xjszt]Mogu i drugi da prodiskutuju ova pitanja koje sam postavio o Metrou.
Vi dajte svoje odgovore, ideje, ali da budu realni i detaljni. Evo ja ću da budem neka sekretarica koja zapisuje ili kao neki projekt manager koji vodi diskusiju. Kako postignemo relativni konsensus po nekom pitanju, ja ću da zagrebem dublje i postavim nova pitanja.
Nemoj sad da me neko optužuje da radim za vlast i da me plaćaju sendvičima. Ovo radim između dva projekta na poslu. Nedavno sam završio jedan i sad imam viška vremena pa se naganjam po ovom forumu. Ako mi daju novi projekat, moraću malo da smanjim doživlja na forumu i vi će te moći da malo odahnete
Posto imas komotno vremena prostudiraj poslednjih 500 strana foruma i ovo
http://www.imamoplan.com/metro/metro-beograd/ pa javi ako nesto nije jasno.