potrebno je odmah biti konkretan i direktan, radi se o vrsti bica koja nemaju nikakvih skrupula, ona idu do kraja u svojoj halapljivosti bez imalo svesti o posledicama svojih postupaka, ne samo za grad ili drustvo vec ni po sebe same. zato ovaj dodatni post, normalni ljudi cesto iz raznorznih razloga nemaju vremena da mnogo razmisljaju o metrou i gradjevinskim kvadratima pa im treba jasno ukazati na par cinjenica koje ce im pomoci da sami donesu zakljucke
1. njihova linija
ukindanje i uklanjanje postojece zel. stanice i linija zarad otimanja prostora. pomeranje postojeceg slobodnog koridora pedesetak metara u stranu, van granica otetog postora ali na samu njegovu granicu kako bi ipak bio resen problem dostupnosti otetog prostora i maksimizovan profit povlascenog neimara i to bez ikakvih njegovih troskova
2. njihova linija
bg metro mora da predje savu negde i tako spoji dva centralna dela grada. po svim planovima do sada to je bilo planirano ili po sred SA ili oko brankovog mosta. mostom na adi omogucena je vec sada dodatna periferna veza koja stoji neiskoriscena. u slucaju brankovg mosta metro je daleko od bnv-a, u slucaju koridora po sredini SA oni gube oteti prostor, njihovo resenje je most m. zarica!!!! jos jedan metro linija koja samo ovlas dodiruje projekat od nacionalnog znacaja a privilegovanom neimaru maksimlizuje gradjevinske kvadrate uz reku. i profit
siri centar
ukrstanje dve glavne linije kod pravnog fakulteta, sustinski pomeranje zelenog venca sa brda u dolinu i podmuklo pomeranje transportnog centra tik do bnv-a, na vrata privilegovanom neimaru. ignorisanje velikog potencijala odredjenih lokacija u samom centru ali i na nbg-u koje bi u slucaju prolaska metroa konacno mogle biti privedene nameri a sto bi donelo mnogo vecu, ne samo materijalnu, korist gradu i gradjanima nego razvoj pojedinih livada na periferiji
periferija
ignorise se potreba postojecih stanovnika periferije da brze dodju do drugih delova grada i trazi se od njih da investiraju svoj novac ali i dodatnih par decenija zivota kako bi se podigla cena buducih kvadrata privilegovanih neimara pre nego sto bi se razmislilo o isplativosti linija koje bi pokrivale i njihove potrebe, sadasnje i buduce
razno
plan je koncesija za profitabilni aerodrom i tramvaj za most na adi, stvarnost je bus linija surcin-slavija i trava na mostu na adi.
plan je metro za makis i tesla grad, stvarnost je nepevajuca fontana na slaviji i napustene kasete za metro stanice na prokopu i kod vuka
plan je auto tunel ispod centra i metro u visnjici, stvarnost su zarasli blokovi kod arene i kolaps kod dejtona
plan je brzi voz do budimpeste, stvarnost je deponija smeca kod buvljaka i mozda kontejneri za lastinu stanicu