Šta je novo?

Metro

На Војводини (под тиме мислим на НМГ, Борча и слично) Не може ништа сем надземног метроа, ако не због подземних вода онда због тога што или би из града морао да постоји пад ко на возу у луна парку или да када улази под град да иде толико дубоко да направи оне степенице на Вуку смејуријом
 
Baљда би могло на Бежанији и у делу Земуна под земљу.
 
Kad smo kod te priče o dubini stanica...

2009_06_09_999_13-2.jpg


Par puta kad sam se spuštao ovde dešavalo bi mi se da instinktivno ''poželim'' da se nagnem napred, jer mozak kao da izgubi pojam o tome šta je horizontalno a šta pod uglom. Stvara mi se osećaj kao da sam na horizontalnoj traci i dolazim u iskušenje da se nagnem napred, da se ''ispravim''. Pa se mislim, ako se to dešava meni, sigurno je još gore starijim ljudima (od mene). A da stvar bude gora, ovde ako neko padne, sledi mu težak i dug put bez prestanka sve do dna. Još ako ima drugih ljudi na njima...
Zato se pitam zar nije moglo da se stavi neko ''odmaralište'' na pola puta, odnosno da se stepenice naprave iz dva dela? I jel iskusio još neko ovo ili je to samo do mene?
Mislim sad je gotovo, šta je tu je. Nego me samo zanima da li je još neko uočio ovu pojavu?
 
У праву си, ово је совјетски тип дубоке подземне станице, са непрекинутим косим тунелом. Много је боље да је направљено више укрштених ескалатора, уз лифтове поред, иако је мање брзо и вероватно скупље. Није све у пустој брзини. Моја жена се, например, плаши да силази тим степеницама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468660#p468660:13fdtnwe je napisao(la):
SRBO » 01 Aug 2017 10:07 am[/url]":13fdtnwe]На Војводини (под тиме мислим на НМГ, Борча и слично) Не може ништа сем надземног метроа, ако не због подземних вода онда због тога што или би из града морао да постоји пад ко на возу у луна парку или да када улази под град да иде толико дубоко да направи оне степенице на Вуку смејуријом

Da, i to ce nadzemno ukrstanje linije 1 i linije 2 negde oko sadasnje autobuske stanice uciniti... malko vizuelno... nezgodnim.....

Ako linija 1 u BNV bude podzemna (opet nebuloza zbog pozemnih voda), stanica na Terazijama ce biti luda i skupa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468672#p468672:ys66oav7 je napisao(la):
Bender Rodriguez » August 1st, 2017, 11:31 am[/url]":ys66oav7]Kad smo kod te priče o dubini stanica...

2009_06_09_999_13-2.jpg


Par puta kad sam se spuštao ovde dešavalo bi mi se da instinktivno ''poželim'' da se nagnem napred, jer mozak kao da izgubi pojam o tome šta je horizontalno a šta pod uglom. Stvara mi se osećaj kao da sam na horizontalnoj traci i dolazim u iskušenje da se nagnem napred, da se ''ispravim''. Pa se mislim, ako se to dešava meni, sigurno je još gore starijim ljudima (od mene). A da stvar bude gora, ovde ako neko padne, sledi mu težak i dug put bez prestanka sve do dna. Još ako ima drugih ljudi na njima...
Zato se pitam zar nije moglo da se stavi neko ''odmaralište'' na pola puta, odnosno da se stepenice naprave iz dva dela? I jel iskusio još neko ovo ili je to samo do mene?
Mislim sad je gotovo, šta je tu je. Nego me samo zanima da li je još neko uočio ovu pojavu?
Ja se vrlo cesto vozim ovim stepenicama i nikad nemam osecaj da cu da padnem ili da moram da se nagnem da bih se ispravio. Samo sam primetio da negde na sredini stepenica , ponekad imam neki cudan osecaj , koji ne miogu tacno da opisem. Inace , poceo sam da se drzim , ima duze vreme , za onu pokretnu traku pored stepenica , zato sto mi se desavalo da se neki ljudi naslone na mene u nekom trenutku , pa onda ja nisam 100% stabilan.
 
Izgleda da sve to varira od osobe do osobe. Zato i pitam, da čujem tuđa iskustva i mišljenja.
 
Sve je stvar navike. Meni je u Moksvi bilo nelagodno samo prvi dan-dva, posle se covek navikne, pa onda kad zuris trcis niz stepenice, ne bitno je koliko su digacke. I u gradovima gde je metro stvarnost, ljudi su naviknuti da ne stoje ovako po sred stepenica kao ova zena na slici, vec sa desne strane, da levom stranom ljudi prolaze koji zure.
 
А ја предлажем да будућој првој линији за Макиш, по руском рецепту, дамо име "Водоизворишна" (рус. Водоисточная).
 
Naziv je najmanji problem, imamo dosta i ljudi i događaja i štogod drugog po čemu možemo nazive da dajemo. A metro neće ni tad dok ne dođe neka vlast kojoj je zaista bitan grad i njegovi građani. A najpre mislim da nam prvo treba jača privreda koju opet nećemo skoro da imamo ovako kako guramo, tj pitanje je u opšte kada ćemo. A u ove 532 strane teme je rečeno sve što iam da se kaže barem 2 puta.
Dakle tek kad dođe neko kome nije toliko bitno da sve završi u jednom mandatu jer za sledeći ne zna šta će a para ni nema bog zna koliko puno... živeli dragi moji Beobuildovci! :)
 
Kakve su to price?
Zasto bi se zatvarala tema, zato sto neko daje realnu prognozu?
Pa jel neko ocekivao da ce 2020 da se vozi metroom?
Ja sam pre 2-3 godine spominjao rok od oko 7-8 godina, i smatram i dalje da je to u nasim uslovima neki realan rok. To sto bi mi zeleli da se to ostvarilo pre 30-40 ili 50 godina ne menja stvar da je gradnja metroa veliki, kompleksan, skup i dugotrajan posao.
Meni mnogo vise smeta ignorisanje postojecih gradjana i putnika i trasiranje metro linije kroz danas relativno neatraktivna podrucja.

Ne bih imao apsolutno nista protiv da se i takva linija gradi. Ali ako se gradi linija koja ce podici vrednost i atraktivnost zemljista nasih i stranih tajkuna, onda neka i oni uloze u njenu izgradnju.
Dakle, neka se gradi i ka Makisu (ali i drugim lokacijama), ali onda neka onaj ko ce tamo graditi i zaradjivati na zemljistu i nekretninama i ulozi kintu u metro

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Još par godina i Beograd će imati dovoljno materijala da napravi Muzej ideja za metro.

Već zamišljam japanske turiste u muzeju kako fascinirano slušaju vodiča : ''Beograd je oduvek imao vrlo napredne i postojane ideje za izgradnju metroa. Ovde vidimo eksponate iz tzv. Prve ere Beogradskih planova za metro. Oni datiraju još iz 50ih godina XX veka...''

A usput gledaju dugi niz slika političara, ''stručnjaka'' i gradskih čelnika koji su (šatro) radili na tom projektu tokom svojih mandata. I misle se kako je Srbija intelektualna sila kad je za 7 decenija izređala čak 300 ljudi koji su se bavili metroom, a oni jadni imali samo 20 njih koji su isplanirali i izgradili XY linija širom Tokija i Japana a da nisu ni izašli pred kamere i novinare. :D
 
sa posebnom sekcijom za iscitavanje 1000 stranica ove teme...
 
Ja pre 10 stranica sam predlozio neki tip finansiranja od strane gradjana, nekako i dalje mislim da je ovaj projekat izvodljiv samo uz doprinos svih stanovnika Beograda bivsih, sadasnjih i buducih! Zaista ne vidim kako jedna drzava sa deviznim rezervama manjim od 10M Miljiardi i dugom u visini 80% bdp moze da dobije kredit za ovakav projekat.
Cak sta vise mislim da je BG metro trebao biti investicija penzionogo fonda ne u potpunosti, ali dobrim delom.
 
Ja mislim da je bez obzira na devizne rezerve I dug države, nepravedno da cela Srbija finansira ili se zaduzuje za Bg metro. Npr za most preko Dunava, autoputeve na teritoriji grada, železnicu, obilaznicu... to ima smisla jer ih koriste I drugi građani Srbije ali metro je isključivo u funkciji Beograda pa nema razloga da se cela Srbija zadužuje I finansira ga, to bi samo doprinelo svađama da Bg pljačka druge. Dakle ako Bg nema para da gradi svoj metro sam, I ne treba da se gradi. Ma kolko ja voleo da ga imamo. Ali ne po cenu da budem bandit.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469340#p469340:2tdxoxmy je napisao(la):
Earthmoving » Pet Avg 04, 2017 2:16 pm[/url]":2tdxoxmy]Ja mislim da je bez obzira na devizne rezerve I dug države, nepravedno da cela Srbija finansira ili se zaduzuje za Bg metro. Npr za most preko Dunava, autoputeve na teritoriji grada, železnicu, obilaznicu... to ima smisla jer ih koriste I drugi građani Srbije ali metro je isključivo u funkciji Beograda pa nema razloga da se cela Srbija zadužuje I finansira ga, to bi samo doprinelo svađama da Bg pljačka druge. Dakle ako Bg nema para da gradi svoj metro sam, I ne treba da se gradi. Ma kolko ja voleo da ga imamo. Ali ne po cenu da budem bandit.

Beograd sigurno nema sumu ni da pokrene projekat osim neke studije izvodklivosti. Penzioni fond (ako ga ima) je recimo ok da se korsiti cak i od buducih penzionera iz Leskovca.
 
Kao što rekoh ranije na temi - metro se ni ne gradi tako što se čeka da se obezbedi svih 100% sredstava za 100% linije i 100% voznog parka. Nego se gradi u fazama, deo po deo. Dugi niz godina.

Inače da su svi svetski gradovi radili ovako kao mi, i čekali idealan trenutak, idealnu priliku, 100% sredstava, i da se Merkur savršeno poravna sa Venerom... niko od njih ne bi danas imao metro.

Iskreno počinjem da mislim da dok mi krenemo sa izgradnjom metroa, on će već postati prevaziđen.
 
Koja je duzina tih stepenica u Vukovom spomeniku !? 100metara?
Cesto hodam kad se penjem , dobro je za misice
Kada se vozim u mestu onda se drzim, sta znam moze malo da cimne i eto nevolje , ovako koliko toliko drzim se za nesto.

Sent from my Nokia 5
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469332#p469332:1734emyy je napisao(la):
lukarts » 04 Aug 2017 09:39 am[/url]":1734emyy]Ja pre 10 stranica sam predlozio neki tip finansiranja od strane gradjana, nekako i dalje mislim da je ovaj projekat izvodljiv samo uz doprinos svih stanovnika Beograda bivsih, sadasnjih i buducih! Zaista ne vidim kako jedna drzava sa deviznim rezervama manjim od 10M Miljiardi i dugom u visini 80% bdp moze da dobije kredit za ovakav projekat.
Cak sta vise mislim da je BG metro trebao biti investicija penzionogo fonda ne u potpunosti, ali dobrim delom.

Brate mili, uvek se nadje neki ovakav pametnjakovic.

Inace je poznato da su autoput do Cacka finansirale opstine Cacak, Ljig i Obrenovac - vazi. Ili su se skupili Cacani, njih 73000. Svako dao po 20.000 evra i eto ti 1.5 milijarda potrebnih da se napravi autoput? Da ne pricamo o nekim putevima po vuko**inama koji su pravljeni za par stotina ljudi koji ce ih koristiti i koje sada naravno treba odrzavati.

I svakako ce milion i po Beogradjana vise koristiti metro prakticno svakodnevno nego nekih 200.000 koji gravitiraju koridoru 11...

Takodje, beogradski metro nece koristiti niko izvan Beograda, jer niko iz unutrasnjosti nikada nije dosao u Beograd npr kod doktora ili da studira? Niti je ikada i jedna firma iz unutrasnjosti trgovala u Beogradu?

I naravno ekonomski rast i razvoj Beograda nema nikakve veze sa ostatkom ekonomije Srbije....

Mislim da bi ovakve komentare trebalo automatski brisati - pogotovu na sajtu koji se zove beobuild.rs.
 
Vrh