Da to je sve vrlo slično ali vagoni za teški metro su klasični ,teži zato što voze po železničkim šinama (kao beovoz) i imaju i treću šinu odakle se napajaju strujom,recimo kod Beovoza sa stropa(gornjeg dela tunela)zašta se rade i širi (prečnika) skuplji tuneli,i zato je potrebna potpuno nezavisna trasa tj.tuneli ili mostovi(stubovi) zašta se i BG odlučio kako izgleda,a LRT vozila su širi i dodatno ojačani tramvaji sa gornjim kontaktom za struju kao običan tramvaj,kraći su i uglavnom izloženiji spoljnjem uticaju(manje deonice u tunelima)pa su i obavezno klimatizovani ali ima i kombinacija za laku železnicu kao Beovoz vozila su EMU laki vozovi veoma slični metro vozovima sa kontaktom na gornjem delu u suštini stvar je izbora i cene i vuče i kapacitnosti i ptpune ili delimične nezavisnosti trase,eto toliko sam absolvirao za ove dve godine bavljenja priom o metrou,a možda nam se glasne i neki expert sa železnice
A još da dodam da su najbolji vozovi za Metro Ruski dokazano trajni i sigurni najbrže ubrzavaju i staju sa i na stanice iako nisu neki lepotani mada novi modeli su vrlo savremeni,pa Nemački Siemens je opremio svaki drugi Metro u svetu pa i ovaj Washinngtonski koji je imao udes,pa Francuski Alstom itd.također, svaki treći Metro u svetu sa njihovim vozovima i naravno space look Japanski kod nas će biti oni koji daju pare ili Rusi ili Evropa!