Pa cim je rekao svi delovi grada de postoji pruga, odmah je bilo meni jasno. Ali zaista taj Beovoz ima potencijal, pogotovo ako bi se izgradila stanica kod sajma, onako da se penje liftovima, da bude sama po sebi zanimljiva...
a) sekao bi sve vazne bulevare... Tosin bunar (45, 65, 71, 72, 82, 601), Proleterske solidarnosti (7, 7l, 9, 11, 67, 94, 95), Vojvode Misica (3, 12, 13, 23, 37, 52, 53, 55, 56, 56L, 58, 88, 89, 511, 551, 552), Buduca glavna stanica (34, 40, 41, 94), Oslobodjenja i Autoput (9, 10, 14, 17, 18, 30, 31, 33, 34, 39, 42, 46, 47, 48, 55, 59), Bulevar Kralja Aleksandra (2, 5, 6 ,7, 12, 14, 25, 26, 27, 27L, 32, 65, 74) i konacno Despota Stefana (16, 23,25, 27, 27E, 27L, 32, 32E, 32L, 33, 35, 43, 48, 95, 96, 202, 101-100+n
)
b) povezivao bi periferne delove grada sa svim tim bulevarima i linijama: Batajnicu (ukimuti 706, ili ga skratiti do NBG), Zemun polje (skratiti 704 i 707 do NBG ili Zemuna), Altina i Plavi horizonti - bolji prevoz ka centru, Resnik (ukinuti 47), Zeleznik (ukinuti 58), Beli potok, direktno do centra grada, Ripanj takodje. Rusanj - uvesti liniju do Resnika i time poboljsati prevoz), Sremcica (uvesti 511L do Zeleznika)
v) povezivao bi udaljenije delove greda, gde je potrebno vise presedanja, na primer umesto 18icom od zemuna do autokomande, vozom se stize za 10 minuta, ako se poprave sine.