Konstanta skoro svih planova je bila da metro ne ulazi u Zemun. Za Zemun je važnije da metro prođe kroz centar i vodi negde malo dublje u njega, do Galenike ili železničke stanice, od centra Zemuna ništa nikad neće biti bolje od 706.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465622#p465622:1vex4zgv je napisao(la):RioBL » July 15th, 2017, 6:58 am[/url]":1vex4zgv]
Od 3 prikazana pravca prelaska metroa preko (ispod) autoputa, pravac 2 je najlosiji.
Pravci 1 i 3 su odavno "utabani" saobracajni koridori kojim se krece veliki broj autobusa, tramvaja i automobila. Postavljanje metroa na neki od ova dva pravca donosi vise prednosti.
a) povecava se kapacitet postojeceg putnog pravca
b) otvara se mogucnost smanjenja opterecenja postojecih sredstava javnog prevoza i smanjenja broja automobila na ovim pravcima
c) putni pravci se ne mjjenjaju
d) ostvaruje se veza sa krajnjim odredistima u pravoj liniji (citaj - jeftinijoj trasi)
e) ostvaruje se mogucnost transfera i po pravcu i po saobracajnom sredstvu (Mostar i Autokomanda su saobracajni habovi)
S druge strane pravac 2 (Slavija - KCS - Prokop) je slijepa ulica koja zavrsava na Prokopu. OSIM ako se ne izvrsi skretanje trase poslije Prokopa na pravce 1 ili 3. sto dize cijenu u odnosu na moguce trase u pravoj liniji (pravci 1 i 3). ILI se trasa produzi u pravcu ispod suma i parkova Dedinja i Topcidera sto je opet ekonomski suicid.
Metro na koridoru 2 je zamisljen za neka druga vremena u kojima je Prokop velika stanica sa velikim brojem putnika a Kuca Cveca mesto hodocasca miliona jugoslovena. Na zalost ta vremena nisu dosla i treba realnosti pogledati u oci.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465623#p465623:1vex4zgv je napisao(la):laki72 » July 15th, 2017, 7:04 am[/url]":1vex4zgv]Zapravo, problem je sto suvise zumiras kad koristis google map...
Probaj sagledati siiru sliku (i metaforicki i bukvalno).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465636#p465636:22xrpvxk je napisao(la):Дошљак » Sat Jul 15, 2017 9:07 am[/url]":22xrpvxk]Иначе трећа локација, на Аутокоманди ако би ишла испод земље морала би да буде веома дубоко, испод Дедињског тунела, али и испод аутопута испод којег мислим да је велики канализациони колектор, а сигуран сам да је ту целом дужином зазидани Мокролушки поток, као и на Мостару.
Namerno. Jedna varijanta je Slavija-Pravni-Starine Novaka/27. marta-Pioni-Pančevački most, a druga je Slavija-Skupština-Takovska/27. marta-ŽS Beograd Dunav-Pančevački most. Druga varijanta bi još približila crvenu liniju užem centru.boca-ica":2q9n7d0d je napisao(la):slucajno ili namerno ode ti preko Taša
umesto preko Vuka do Prokopa
a za za tu naj jednostavniju, naj jeftiniju, i najbržu ... prvu liniju koja moze da se kasnije nadogradjuje :roll:
I ovako zna da bude "kolaps" na potezu od Male do Velike Autokomande , a ti bi još da tramvaj tu uglaviš. :roll:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465693#p465693:3v0f0urp je napisao(la):RioBL » July 15th, 2017, 6:43 pm[/url]":3v0f0urp][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465636#p465636:3v0f0urp je napisao(la):Дошљак » Sat Jul 15, 2017 9:07 am[/url]":3v0f0urp]Иначе трећа локација, на Аутокоманди ако би ишла испод земље морала би да буде веома дубоко, испод Дедињског тунела, али и испод аутопута испод којег мислим да је велики канализациони колектор, а сигуран сам да је ту целом дужином зазидани Мокролушки поток, као и на Мостару.
Mislim da ne mora. Mogao bi da se koristi tramvajski nadvoznjak a da se tramvaj prebaci na mjesto neke od kolovoznih traka...
Не могу да нађем твој пост, па сам исекао из Солевог цитата, али морам да те исправим неке ствари:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465622#p465622:lll2o9tk je napisao(la):RioBL » July 15th, 2017, 6:58 am[/url]":lll2o9tk]
Od 3 prikazana pravca prelaska metroa preko (ispod) autoputa, pravac 2 je najlosiji.
Pravci 1 i 3 su odavno "utabani" saobracajni koridori kojim se krece veliki broj autobusa, tramvaja i automobila. Postavljanje metroa na neki od ova dva pravca donosi vise prednosti.
a) povecava se kapacitet postojeceg putnog pravca
b) otvara se mogucnost smanjenja opterecenja postojecih sredstava javnog prevoza i smanjenja broja automobila na ovim pravcima
c) putni pravci se ne mjjenjaju
d) ostvaruje se veza sa krajnjim odredistima u pravoj liniji (citaj - jeftinijoj trasi)
e) ostvaruje se mogucnost transfera i po pravcu i po saobracajnom sredstvu (Mostar i Autokomanda su saobracajni habovi)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465738#p465738:24hcsm4g je napisao(la):spatiotecte » 15 Jul 2017 09:27 pm[/url]":24hcsm4g]
Ovo je bio predhodni plan.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465694#p465694:29qga3jt je napisao(la):Arnorian » 15 Jul 2017, 17:45[/url]":29qga3jt]Namerno. Jedna varijanta je Slavija-Pravni-Starine Novaka/27. marta-Pioni-Pančevački most, a druga je Slavija-Skupština-Takovska/27. marta-ŽS Beograd Dunav-Pančevački most. Druga varijanta bi još približila crvenu liniju užem centru.boca-ica":29qga3jt je napisao(la):slucajno ili namerno ode ti preko Taša
umesto preko Vuka do Prokopa
a za za tu naj jednostavniju, naj jeftiniju, i najbržu ... prvu liniju koja moze da se kasnije nadogradjuje :roll:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465950#p465950:2sbjs7vp je napisao(la):markomarko » 17 Jul 2017 12:04 pm[/url]":2sbjs7vp][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465738#p465738:2sbjs7vp je napisao(la):spatiotecte » 15 Jul 2017 09:27 pm[/url]":2sbjs7vp]
Ovo je bio predhodni plan.
Cekaj, da li ovo znaci da izrada nove izdignute raskrsnice iznad autoputa po najnovijim planovima cini iskoriscenje postojece metro kasete nemogicim?!
Nastavak žute linije do aerodroma preko Surčina. Borča (niz Zrenjaninski put) kao deo Bg:Voza, sa stanicama P. most, Vuk i K. par. Deo istog sistema i ŽS NBg-Borča, sa dupliranjem koloseka. Spajanje te dve linije u celinu koliko omogućava kapacitet Prokopa.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465962#p465962:em8r9ndi je napisao(la):svsavic » 17 Jul 2017 12:39 pm[/url]":em8r9ndi]
Interesantno rzmišljsnje, ali ova ideja rešava samo unutašnji transport. Gde su neophodni krajnji terminusi metroa sa parkinzima , motelima, spoljnim aut. stanicama i drugim sadržajuma koji svaki metro treba da ima. Aerodrom, Borča?