Da prokomentarisem samo liniju 1 jer mi lici da su mozda vec i smilili neki modalitet kako da se licno opare od ovoga pa zato to sada odjednom guraju. Ili je samo zbog izbora?
Vec, ovo sam bukvalno identicno ja crtao na prvoj godini faksa pre nekih 18 godina – dok sam ucio CAD. Nekako ako se ide na ideju da se iskoriste postojeci koridori i juzno i severno od Sajma svako skretanje ka Prokopu postaje prekomplikovano. Onda se nekako i namece cvor na Sajmu i to je onda to… Ovako bi svi vozovi koji dolaze sa severa stajali i na NBG i na Sajmu i na Prokopu i ljudi bi presedali gde im odgovara.
U svakom slucaju daleko od idealnog resenja, ali bi trebalo da bude 2-3x jeftinije od prave, nove, linije metroa. Ako ga to cini i 2-3x verovatnijim da se materijalizuje onda mu dajem prolaznu ocenu.
Kako li su zamislili prolazak voza kroz BNV? Sumnjam da bi izdignuto napravili da im voz prolazi negde u nivou 2. 3. sprata novih kula. Ako je cev, nadam se da je nece ukopati ispod nivoa podzemnih voda jer bi to drasticno povecalo i cenu izgradjnje i dugorocnog odrzavanja. Mozda bi smisleno bilo podici Savsku ulicu za jedno 2m, i ukopati metro samo malo pa da se tako rese veze Savske sa BNV? Bilo bi jako dobro i tramvajski koridor iz Bul Vojvode Misica i Savske pomeriti da ide uz novi metro tako da dele stanice zbog presedanja + bi se oslobodile jos po dve trake u postojecim ulicama.
Moguce je, pak, da su samo zamislili tramvaj sa prelazima u nivou - u tom slucaju, svaka cast, dzaba ste krecili!
Nego, ne znam da li da kazemo autorima da vec postoji veza zel. stanice NBG sa starom zeleznickom stanicom? Onda bi mogli liniju za aerodrom da spuste pravo u BNV pa na Terazije!
Za kraj, hit mi je kako su po svaku cenu izbegli da iskoriste novi kolosek preko mosta na Adi
Posle ce sledeca vlast da spoji novi Most na Adi i Prokop a da zaobidje BNV I tako u krug…