Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463424#p463424:1kl36rb0 je napisao(la):
orjen » 04 Jul 2017 01:35 pm[/url]":1kl36rb0]Mislim da je linija 1 ipak samo tramvaj. Pa i ne moze kroz Prokop sto bi moralo preko slavije a tamo je bunar najbitnije sto je postavljeno.

Da belaj bude veći, možda nisam jedini koji misli da je i druga tramvaj.
 
U suštini, oni će napraviti belaj time što će projekat "metro" podeliti između nešto funkcionalnijeg tramvaja i malo pojačanog BG voza.
Ako je to konačan rezultat, prosto da se čovek zapita šta su radili do sada, umesto što nas zavlače ovolike godine (ah, ti jeftini politički poeni).
Već sam pričao kako je to u Hagu rešeno: u predgrađima ide iznad zemlje, kad uđe u grad, ulazi ispod zemlje i postaje potpuno funkcionalan metro.
 
Železnička stanica Beograd cenar (Prokop) nema vezu sa metro-om,
Autobuska stanica Beograd (Novi Beograd) i sekundarna železnička stanica Novi Beograd nemaju vezu sa metro-om,
katastrofa.
 
Остаје само веза са будућом трећом главном железничком станицом "Сајам".
 
Što reče orjen, ja ovde ozbiljno njušim da će metro sistem biti neki kombo BG voza i tramvaja, na različitim trasama, naravno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463442#p463442:1pes60xb je napisao(la):
Stomatolog » 04 Jul 2017 14:38[/url]":1pes60xb]Železnička stanica Beograd cenar (Prokop) nema vezu sa metro-om,
Autobuska stanica Beograd (Novi Beograd) i sekundarna železnička stanica Novi Beograd nemaju vezu sa metro-om,
katastrofa.

Ако га усеру толико, онда треба да крену да лете куване мотике и динамит
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463450#p463450:1mt3y34z je napisao(la):
DzonTravolta » 04 Jul 2017 02:48 pm[/url]":1mt3y34z]Što reče orjen, ja ovde ozbiljno njušim da će metro sistem biti neki kombo BG voza i tramvaja, na različitim trasama, naravno.

Ne verujem, bice to klasicni metro kao u Varsavi, Budimpesti Sofiji.
 
Nemoj da porediš Varšavu, ona ima fenomenalan sistem. Pritom je i grad znatno veći.
 
Ima 1.8 miliona stanovnika, od prilike kao i Beograd, naravno oni vec imaju 2 linije metroa.
 
Beograd sa Mladenovcem & co, a Varšava ima 3 100 844 stanovnika u širem području :sesir:
 
Treba biti potupno fer i pohvaliti stavljanje BG voza u prvi plan, kao i njegov krak ka aerodromu. To je izuzetno pametno i racionalno, i ostavlja mogućnost daljeg razvoja BG voza, ako se budu nabavljale modernije garniture u budućnosti. Takve inicijative su već i postojale na forumu i daju ogromne rezultate za najmanje novaca. Takođe, mislim da je odlično to što M1 i M2 obilaze Prokop i novi BAS, jer ih opslužuje BG voz, a dovođenje bilo koje M linije bi bilo prezahtevno i preskupo rešenje.

Što se tiče plana za 2 metro linije, meni se čini da je planiran klasičan LRT, što ne bi bilo toliko strašno za neke linije (npr. M3 preko Ade), ali mislim da za prve 2 mora ići nešto ozbiljnije, sa manje krivudanja, i sa boljim pokrivanjem glavnih saobraćajnih i urbanih osa.
 
+1 Slazem se sa tobom Goje, i meni takodje nije bas jasnija ova linija 2 koja bas mnogo krivuda.
 
Jasno je kao dan, ko je glavnu rec vodio oko trase metro, uostalom isti je slucaj kao i sa jarbolom i novogodisnjim osvetljenje i apsolutno svim ostalim u gradu i drzavi.

1.Prvo, metro ce verovatno u oa slucaja biti na bazi LRT vozila, ono sto jos ne znamo da li ce biti potpuno nezavistan ili delimicno. Sve sto nije potpuno nezavistan sistem, se ne moze smatrati pouzdanim resenjem. Ja nevidim problem i samoj vrsti vozila,i dal ima pantograf ili trecu sinu za napajanje, moje misljnje da to neigra krucijalnu ulogu u stabilnosti, pouzdanosti sistema. jednako veliki broj ljudi moze i LRT vozilo da preveze, ono je cak i vizuelno prijemcivije ukoliko se vecom delom trase nalazi van zemlje - povrsinski ili na vijaduktima.

2.Neshvatljivo je da se buduca glavna autobuska stanica, kao i zeleznicka stanica Prokop i Novi Beograd ostave bez veze sa i jednom linijom metroa, a da se navodni beograd pokriva sa prakticno obe linije. Pored toga i klinicki centar ostaje bez veze sa ovako bitnim sredstvo javnog prevoza. Kula je bitnija.

SA treba da pokrije neki vid gradske zeleznice, ukupanom postojecom prugom koja ce se nadovezati na dunav stanicu, a metro graditi za povezivanje vaznih transportnih tacaka i resavanje saobracajnih problema.

3. Pozocija depoa je blago komicna, jer po prikazanoj slici, depo za crvenu liniju je tamo gde ona u opste i ne ide, na dunav stanici. Pretpostavljam da je greska u bojanju. Ne znam zasto ne koriste depo koji je ucrtan u metro plan iz 76, koji je po mom misljenju najbolje resenje.

4. Komicno je sto metro kruzi oko industrije obuce beograd, tj Peconija, sto znaci da ce metro na tom delu ici povrsinki.

5. Pozitivna strana je aktiviranje karaburmskih krakova tunelskih cevi za bg voz., Pozitivno je sto pokrivaju metroom gusto izgradjeno tkivo Vracara. Pozitivno je sto se planira i uvodjenje dve nove stanice bg voza, sajam i koliko vidim mekenzijeva.

6. Negativno je sto bg voz preuzima ulogu metrooa, jer on to ne moze preuzeti. On nije nezavistan sistem, on deli sistem sa zeleznicom i dobrim delom zavisi od nje, pogotovu od Prokopa prema Batajnici. Pre svega zavisi od broja vozova koji ce saobracati prema severu i propusne moci zeleznickog mosta kao uskog grla. Bg voz moze, treba i mora da bude samo dopuna metroa, a ne njegova zamena.

da je primenjen plan tkz regionalnog metroa, gde bi prakticno bg voz imao nezavisnu trasu u SA, i da je ostavljenje veza sa NBG preko starog zel. mosta, onda bi to vec bila druga prica.

Po ovim najavana, dobijamo tkz. "razvojni metro" jer jelte, saznasmo ovde, ima i onaj koji nije razvojni, tako da pazite sta zelite sledeci put, mozda se i ostvari. Uzdravlje :vops:
 
Пантограф":djcgw1tj je napisao(la):
Окретање воза траје десетак минута, не може то више да се ради на Панчевцу - а не знам ни зашто би, кад није никакав проблем продужити линију бар до Крњаче. Оно што је добро - сетили су се крака ка Карабурми.

Иначе, Игорова примедба је суштинска: срамота је заобилажење великих насеља на Чукарици и слање метроа за Макиш, до којег се, иначе, планира и БГ:воз!

Slanje metroa na makis, voz za aerodrom od NBG do 'ispred' Surcina...
I jos gomila gluposti, cine da i pokrivanje vracara i aktiviranje tunela ka Karaburmi imaju gorak ukus...
spatiotecte":djcgw1tj je napisao(la):
meni ovaj plan deluje malo amaterski
Meni deluje potpuno amaterski, a kada ja to kao amater kazem, onda ...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463407#p463407:23fvk7hn je napisao(la):
JohnnyLee » 04 Jul 2017 01:17 pm[/url]":23fvk7hn]ј***м их у ту глупу гузицу и главу да их ј***м глупе. ово су радили људи који немају ни милиграм мозга, натакнем их све на к***ц. уместо да окрену црвену линију ка Вождовцу, они је терају на усрану Устаничку, ј****а их Устаничка. и која је разлика између БГВ линија 2 и 3? која се где завршава? и аеродромска? чему до НБГ, када на Прокопу има више места?
Ne kazem da Vozdovac ne zasluzuje metro ali Ustanicka svakako bi trebalo da bude prioritet, sasvim korektno resenje
 
ustanicka je bila u planu za prvu liniju jos od pedesetih, ovo je prvi plan po kome od ustanicke ide druga linija
 
koliko se meni cini, plan za prvu liniju je radjen sa 3 glavne ideje:
1) da metro prodje kroz prokop (opravdano)
2) da prodje kroz bnv (diskutabilo, rekao bih nepotrebno)
3) da se nijedan most ne prilagodjava/gradi novi do daljeg (idiotska pretpostavka za planiranje metroa)

EDIT: tuzna cinjenica je da je najsrecnija vest sa mape buduceg metroa cinjenica da se planira pruga do aerodroma. cak bih rekao da je to prioritet, s obzirom na relativnu kolicinu para koju treba dati

EDIT: uh jbt pa i prokop su promasili
AUUUUU
 
Ne razumem zasto vecini smeta da nema metroa kroz prokop. Ako zamilslimo da ovaj plan (metro+bg voz) ce jednog dana lepo funkcionisati sa strane putnika je totalno nebitno cim stici sa prokopa do Starog grada/NBGa.
Eto i Warszawa Centralna zeleznicka stanica nema direkto presedanje na metro.
warsaw-metro-map.png
 
Nije isto kada ideš u Stari grad preko Kneza Miloša pa putuješ i po 45 minuta i kada bi imao voz sa kojim bi mogao da stigneš za 5 - 7 minuta.
 
Наравно Солецаре.
Људи не разумеју да је саобраћај повезан систем и да се, једноставно, тако не пројектује. Примера ради, направи се нова пруга ка северу, стигнеш из НС у Београд за мање од сат... и онда се возиш 95-цом у центар, или тролом. Ставио си фераријев мотор у трабанта.

Па чак није ни питање брзине колико капацитета. Стигне воз са 600 путника и онда ћеш да их развезеш аутобусом? Из Прокопа? Имаш на располагању четири празна зглоба који ће их превести на све четири стране света? А, да, ту је и препуна трола са Бањице, у њу може да уђе - десеторо путника. А станица Нови Београд? Добро, ту има трамвај - који ће, међутим, бити одсечен од "круга двојке" када се направи друга линија метроа из новог плана (преко трамвајског моста).

Већ је написано: аматеризам.


Иначе, Миланче све објаснио изнад.
 
Inace, ova Peconi-krivina u Zemunu je tragicna. Pogotovo imajuci u vidu da u vazecim planovima postoji plan za spajanje Bulevara Mihajla Pupina i Vrtlarske. Tako da ipak tinja nekakva nada da je ovo samo nespretno nacrtano i da nece zaista ici ovako:

 
Malo previse polemike oko ovoga. Ovo je cisto pred izbore da se malo uzburkaju strasti i da se pomenu neke opstine njima bitne (tamo gde ce kao proci taj Metro 2033), da bi tu na lokalu prosli bolje nego na proslim izborima..
 
Vrh