Šta je novo?

Metro

Dobro, sigurno nećemo pitati deminere za to gde treba da se gradi železnička stanica, a ove druge hoćemo. Dakle, ono što treba stalno podsetiti, Prokop od početka nije predviđen da bude glavna stanica, niti će ikada imati ulogu kao trenutna GŽS.
On je centralna stanica u čvoru. Meni se čini da će on jednostavno biti jedna malo jača prolazna stanica, jedina odakle će moći da se hvataju vozovi u sva tri smera (ka Sremu/Bačkoj, jugu i možda Banatu). Rakovica će biti centar za jug, Novi Beograd za sever.

@Igor: i te kako. I dodaj na to Miljakovac i Kanarevo Brdo, jer je nama ovde put do centra veoma zaobilazan.
 
Deminere sam naveo kao primer loše lokacije i sa aspekta građevinarstva, jer su i u toku izgradnje imali večitih problema sa lošim zemljištem. A ako se dobro sećam, oni soliteri nedaleko od njega lagano tonu.

Dakle nije ono ''e reko mi Pera Perić, službenik u CIPu, da je to loše jer on tako misli''. Nego masa obrazovanih ljudi, raznih profesija i stručnosti, koji su radili na tom projektu u nekom trenutku u ovih 40 godina smatraju da je projekat, ovakav kakav je, promašaj.

To naravno ne znači da nije trebalo izmeštati GŽS. Tu se već dele mišljenja ali ja sam pri ovom da ju je trebalo izmestiti. Ali mislim da će Prokop ostati jedno slepo crevo koje će svakako raditi, ali lošije nego što je mogao da je izabrana druga lokacija i drukčiji raspored.
 
Ova mapa linija metroa i BG:voza je kao da se neko igrao bojicama. Krivina crvene linije od Slavije ka Glavnoj čemu služi ako nema stanica između? Ukrštanje dve linije metroa u BGH2O, tj. na lokaciji glavne železničke stanice koja se btw ukida, umesto da ukrštanje bude npr. na Trgu Republike? Sklanjaju šine da bi ih ponovo uveli. Zelena linija metroa koja se poklapa sa idejom beogradskog železničkog čvora iz 30-ih godina prošlog veka? Linija za aerodrom polazi sa Novog Beograda? U vračarskom tunelu ove dve nijanse narandžaste fantomski nestaju. Koliko sam shvatio jedna od te dve ide samo do Vukovog spomenika, što je saobraćajno nemoguće.
 
Ne ide do Vuka, linije 2 i 3 idu do Pančevca, pogledaj pažljivije mapu na temi BG:voz ;) .
 
"Zaobilazenje Ceraka, Vidikovca, Labudovog i Petlovog brda je potpuno neprihvatljivo."
Ne živim tamo ali u potpunosti se slažem. Ti ljudi bi trebalo protest da naprave ako to budu hteli da proguraju kao konačni plan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463364#p463364:2rywcav1 je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Jul 04, 2017 1:21 pm[/url]":2rywcav1]Ne ide do Vuka, linije 2 i 3 idu do Pančevca, pogledaj pažljivije mapu na temi BG:voz ;) .

I do Pančevčkog mosta je postalo saobraćajno nemoguće otkad je izgrađen drugi kolosek za Pančevo. Dakle ili Ovča ili Karaburma ili Pančevo.
 
Nisam siguran da si u pravu. Neka ovo prokomentariše neko ko bolje poznaje taj deo pruge.
 
Mapa iz "Blica". Slaba rezolucija - vide se samo pravci linija, ali meni ćoravom je teško da zaključim kuda tačno idu. I obeležavanje linija BG Voza je čudno - šta je ovde linija 2, a šta linija 3!?



Zašto ove strategije i ostala dokumenta Mali & Co. ne kače na sajt grada!?
 
Mislim da je ovo ljubaznost Mateje Beljana i ekipe, da ni nema pravih mapa. Inače se genijalci nisu setili da naprave neki bolji kontrast između linija 2, 3 i 4.
EDIT: pardon, ovo jeste zvanična mapa
file.php
 
Dobro šta, ovako dobija dozu misterije i intrige. :)

A znamo da SNS ekipa voli misteriju i intrigu. 8)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463368#p463368:1py3jjr7 je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Jul 04, 2017 1:25 pm[/url]":1py3jjr7]Nisam siguran da si u pravu. Neka ovo prokomentariše neko ko bolje poznaje taj deo pruge.

Kad je BG:voz išao do Pančevačkog mosta i dok je bio samo levi kolosek na mostu, a desni se završavao na početku mosta, desni kolosek se koristio kao izvlačnjak. Tu je BG:voz stajao do polaska nazad za Batajnicu, te nije blokirao otvorenu prugu. Kako se sad koriste oba koloseka preko mosta, na taj način bi BG:voz koji stoji blokirao otvorenu prugu.
 
Nije da je neka velika frekvencija da bi to ozbiljno blokiralo prugu :sesir:
Sasvim dovoljno vremena ima za tu vrstu manevra. Bolje da prokomentairše mvbg ili neko ko se razume, da ne nagađamo. ;)
 
Окретање воза траје десетак минута, не може то више да се ради на Панчевцу - а не знам ни зашто би, кад није никакав проблем продужити линију бар до Крњаче. Оно што је добро - сетили су се крака ка Карабурми.

Иначе, Игорова примедба је суштинска: срамота је заобилажење великих насеља на Чукарици и слање метроа за Макиш, до којег се, иначе, планира и БГ:воз!
 
Ukoliko je to tačno, onda je moguć jedan od tri scenarija:
1. Odlaganje druge linije dok se ne završi taj krak do Karaburme (što može dosta potrajati)
2. Produžetak druge linije do Krnjače/Ovče
3. "Preliminarno" puštanje druge linije do Prokopa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463385#p463385:34x7kexk je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Jul 04, 2017 1:44 pm[/url]":34x7kexk]Nije da je neka velika frekvencija da bi to ozbiljno blokiralo prugu :sesir:
Sasvim dovoljno vremena ima za tu vrstu manevra. Bolje da prokomentairše mvbg ili neko ko se razume, da ne nagađamo. ;)

Tvoja druga rečenica je nagađanje, zar ne?

Ako ide na 15 minuta BG:voz Batajnica - Ovča + putnički iz Dunava za VŠ i ZR + teretni (koji inače u špicu čekaju da pređu pančevac po nekoliko sati zbog nemogućnosti da u trenutku kad je teretni voz na mostu bude u isto vreme drugi voz u drugom smeru zbog nosivosti mosta), voz ne može samo tako da se okrene za minut, već mašinovođa mora da promeni upravljačnicu, za šta je minimum sigurno par minuta (reći će nam mvbg) + par minuta rezerve u RV da se ne bi akumulirala kašnjenja. Takt je 15 minuta u oba smera, a voz mora da promeni koloseke. Već vidim kako bi poznata tačnost BG:voza otišla do vraga...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463400#p463400:3k962ai0 je napisao(la):
spatiotecte » 04 Jul 2017, 14:06[/url]":3k962ai0]meni ovaj plan deluje malo amaterski
Ako je ovo što kažu tačno, nije malo, nego dosta amaterski, čak i fušerski.
Taman htedoh da pohvalim malenog kako je prvi put za nešto konsultovao struku, a on nije odmakao od crtanja šarenih linija i ubadanja čioda kako mu se čini da treba. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463401#p463401:2m6stkgu je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Jul 04, 2017 2:07 pm[/url]":2m6stkgu]Dobro, dobro. Ako je tako, neka bude.
Dobismo novog Kolegu2357 :lol:

Poznat mi je taj...

Nisam njegov kapacitet :lol:

P.S. kontam da sam nov na ovom forumu, ali ne moraš toliko da sumnjaš...kažem ti, nisam njegov kapacitet... :lol:
 
ј***м их у ту глупу гузицу и главу да их ј***м глупе. ово су радили људи који немају ни милиграм мозга, натакнем их све на к***ц. уместо да окрену црвену линију ка Вождовцу, они је терају на усрану Устаничку, ј****а их Устаничка. и која је разлика између БГВ линија 2 и 3? која се где завршава? и аеродромска? чему до НБГ, када на Прокопу има више места?
 
Kolega, crni sine, si zaboravio lozinku ili si rešio da malo vežbaš novi identitet? :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463407#p463407:38q7fcrn je napisao(la):
JohnnyLee » 04 Jul 2017, 14:17[/url]":38q7fcrn]ј***м их у ту глупу гузицу и главу да их ј***м глупе. ово су радили људи који немају ни милиграм мозга, натакнем их све на к***ц. уместо да окрену црвену линију ка Вождовцу, они је терају на усрану Устаничку, ј****а их Устаничка. и која је разлика између БГВ линија 2 и 3? која се где завршава? и аеродромска? чему до НБГ, када на Прокопу има више места?
tenor.gif
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463408#p463408:1k96qt1b je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Jul 04, 2017 2:18 pm[/url]":1k96qt1b]Kolega, crni sine, si zaboravio lozinku ili si rešio da malo vežbaš novi identitet? :mrgreen:

Baš si sumnjičav, zar misliš da bih bezveze razglabao o gay vozu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Шта је од ове зелене метро линије 1 већ изграђено? Као да ће ГЖС задржати и претворити у метро станицу, а одатле у онај давно започети тунел у Гаврила Принципа...
 
Mislim da je linija 1 ipak samo tramvaj. Pa i ne moze kroz Prokop sto bi moralo preko slavije a tamo je bunar najbitnije sto je postavljeno.
 
Vrh