Ovaj plan metro je po meni jedan od najboljih koje sam video ali i na njega imam nekoliko zamerki:
1.
Veliki delovi grada su zapostavljeni, prvenstveno mislim na jugoistočne delove kao što su Braće Jerković, Kumodraž, Banjica, Dedinje, Dušanovac, Šumice, Kaluđerica. Ali i gornji Zemun, Bežanijska kosa i Nova Galenika. A i severni preko Dunava, Krnjača i Borča.
2.
Projekat mi previše izgleda kao da neko želi da proširi tramvajsku mrežu, a ne da gradi metro. Ili da umesto tramvaja gradi metro.
3.
Liniju ka Zemunu bi trebalo produžiti Ugrinovačkom do Regionalnog poštansko-logističkog centra i tamo bi mogao da bude jedan od depoa.
4.
Linija duž Jurija Gagarina mislim da bi bilo pametnije da ide Evropskom ili Japanskom ulicom i da na kraju skreće ka Bežanijskoj kosi i Ledinama, a ne ka tramvajskom depou. Tramvaj neka ide duž Jurija Gagarina kao i do sada, a ukrštanje metro linije i tramvajske bi bilo kod Autobuske i železničke stanice Novi Beograd. Tako bi taj deo grada bio još bolje pokriven i svako bi imao mnogo manje pešačenja do najbliže stanice šinskog sistema. Nebi imali dupliranje šinskog sistema na istim trasama.
5.
Zelena metro linija je dobro odrađena osim što bi možda stanicu Džordža Vašingtona pomerio ka Cara Dušana i približio je Dorćolu. I produžio je ka Malog mokrom lugu i Kaluđerici.
6.
Crvena linija mislim da bi trebala posle stanice Vukov spomenik da napusti pravac Bulevara kralja Aleksandra i da skrene ka Čuburi pa pravcem ulice gospodara Vučića prema Istočnoj kapiji Beograda pa ka Medakoviću, Braće Jerković i Trošarini.
7.
Mislim da je bezveze što žuta linija ide više od 50% trase zelene linije tako da bi posle Mosta na Adi i stanice Radnička bilo pametnije tu liniju usmeriti ka Dedinju i Banjici.
Mislim da bi ovako pokrili šinskim sistemom (metro, tramvaj, gradska železnica) najveću teritoriju grada tako da niko nebi imao više od možda 1 km do najbliže stanice šinskog sistema. Putovanje javnim prevozom do glavne železničke ili autobuske stanice bi morao svakome da bude uz maksimalno jedno presedanje, kao i do aerodroma izgradnjom pruge do njega.