Tako je! Srž problema i osnvni redosled pitanja koja moramo da postavimo su:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448614#p448614:3ol0mxcx je napisao(la):Пантограф » 28 Apr 2017 11:59 am[/url]":3ol0mxcx]Београд је вероватно најмање задужени велики град. Ако је Црна Гора у стању да се задужи скоро милијарду евра за аутопут, беспредметне су расправе о тренутном кредитном потенцијалу Београда (који се, свакако, мери милијардама евра).
Da li Beogradu treba DRASTIČNO bolji javni prevoz, koji će većini ljudi koji se sada prevoze uštedeti 1 sat vremena dnevno?
Da li je metro jedini način da napravimo drastično bolji prevoz?
Da li je jedini efikasan tip metroa koji je visoko kapacitivan i potpuno nezavisan od ostalog saobraćaja i dovoljno razgranat (bar 3 linije uz efikasan BG voz)?
Dakle jedino nam je važno da kažemo Da, Da i Da na ova tri pitanja, i krenemo ozbiljnu tehničku studiju, i vidimo kojim tempom može da se finansira izgradnja ove 3,4 linije.
Metro sam za sebe neće nikada biti finansijski održiv, ali njegove koristi za grad i ljude u njemu će biti daleko isplatljivije. Mnogi forumaši su to sto puta ponovili (razvoj infrastrukture, građevinski poduhvat veka, vrednost zemljišta, drastična ušteda vremena i goriva...)