[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446547#p446547:3rgv0fyr je napisao(la):Karlo del Ponte » 15 Apr 2017 10:53 pm[/url]":3rgv0fyr]
Idi kod kazandžije, da sklepa krunu, kod zlatara da je pozlati, i sutra si kralj, ali sutra.... malo. A u Pragu, tramvaj u centru prolazi kroz sokake a la Resavska, gde je dozvoljen prolazak automobilima, ali ih je malo, zbog u našim uslovima, bezobrazne, a u njihovim uslovima opravdano previsoke cene parkinga. Sam tramvaj se kreće dosta brzo, nigde se ne zaustavlja duže od 30 sekundi, u retkim izuzecima, čak i čitavih 60 sekundi, a preko većine semaforizovanih raskrsnica prolazi bez zaustavljanja. Sistem je napravljen tako da šinskim prevozom možeš stići bukvalno svugde, sa najviše jednim presedanjem.
Комплетна неистина. Јовин не пласира ништа слично томе, напротив и сам је заговорник ширења трамвајске мреже и интеграције са метроом. Он само на сваком наступу препричава тај трагични догађај из 1982. године када су средства за метро преусмерена у ширење претходно осакаћене трамвајске мреже Тако да није Јовин тај који наводи да је трамвај препрека за метро већ је Вукан Вучић 1982, године управо трамвајем стопирао почетак градње метроа. Тако смо дошли у позицију да у 21. век улазимо и без започетог метроа и без пристојног рамвајског система, који је данас, 2017. године вероватно најнеефикаснији и најнеисоришћенији трмаајски систем у Европи.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446779#p446779:2yyure43 je napisao(la):vranac » 17 Apr 2017 01:53 pm[/url]":2yyure43]
A kod nas je plasirana pogrešna teza da je najveći neprijatelj izgradnje metroa tramvaj. Jovin kada nastupa na televiziji uvek prvo udari po tramvaju. Dok je realnost da bi Beograd trebalo da širi postojeću tramvajsku mrežu nezavisno od buduće izgradnje metroa.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446809#p446809:2wss1u1v je napisao(la):zidar » 17 Apr 2017 05:36 pm[/url]":2wss1u1v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447274#p447274:1gnxl1jh je napisao(la):Stomatolog » Čet Apr 20, 2017 1:23 am[/url]":1gnxl1jh]Svaki plan linija beogradskog metroa po kojem niti jedna linija ne prolazi kroz buduću glavnu železničku stanicu Prokop i kroz buduću glavnu autobusku stanicu i sekundarnu železničku stanicu na NBG je po meni totalni promašaj.
Igor":1gnxl1jh je napisao(la):Slazem se.
Porazavajuce je da druga linija ne pokriva Prokop, Slaviju, Kralja Milana, Terazije gde se moze presedati za bnv kome je do odlaska tamo. Primarno direktno pokrivanje bnv-a treba da bude iz pravca Novog Beograda dok druga linija treba da pokrije iznad navedene tacke i pravce.
Planova za širenje trolejbuske i tramvajske mreže imamo na pretek , pa vidimo da se grad uopšte nije razvijao po tim planovima. Evo najsvežiji i većini najbliži plan , širenje tramvajske mreže kroz Bulevar Zorana Đinđića , sredinom bulevara. Godinu , a možda i nešto kraće , plan nove mreže linija je preinačen u parking mesta koja se naplaćuju. Toliko o ovoj temi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447322#p447322:3299eg4j je napisao(la):ValterUdarnik » April 20th, 2017, 10:38 am[/url]":3299eg4j]
S time da bi za pocetak bilo dovoljno da se izgradi M2 do Prokopa te M1 od Zemuna do Ustanicke
Ovo ostalo je samo da postoji plan po kojem se i grad moze dalje razvijati, bolje je imat plan nego nemat, pa makar se cinio nemoguc na pocetku