Šta je novo?

Metro

marrecar":1wv371mf je napisao(la):
Kako ce majke ti da bude potpuno odvojen od ostatka? Samo pod zemljom ili na platformama iznad zemlje, na spekulisanim trasama nikako ne moze da bude potpuno izdvojen od saobracaja ako je nadzemno, niti ima gde da bude izdvojen od saobracajnica jer je sve zgusnuto.

Како? Тамо где може слободно да шиба има да га вештачки одвоје оградама и слично , а тамо где не може , вероватно ће ићи на стубовима , подземно и слично. На првим вестима , било је речи да ће метро ићи тамо где МОЖЕ надземно ,али да ће бити одвојен од остатка саобраћаја. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418402#p418402:2wufnfex je napisao(la):
Delija » 22 Nov 2016 11:25 pm[/url]":2wufnfex]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418393#p418393:2wufnfex je napisao(la):
Bukira » 22 Nov 2016 10:58 pm[/url]":2wufnfex]
I ja mislim da će iskoristiti postojeće šine gde god je to moguće. Ovo rešenje je iznuđeno i isključivo vezano za BNV, jer su po ugovoru obavezni da dovedu nekakav metro do njega.
Неће користити постојеће шине али хоће коридоре. Биће то класични нископодни трамвај (ако не онај трамвајолики аутобус) и наравно да ће се сећи са бициклистичким, пешачким а вероватно и друмским саобраћајем.

Za 800 miliona evra nema sanse da bude tako.
Malo preterujete.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418405#p418405:1d14igwq je napisao(la):
Norexan » 22 Nov 2016 11:29 pm[/url]":1d14igwq]
marrecar":1d14igwq je napisao(la):
Kako ce majke ti da bude potpuno odvojen od ostatka? Samo pod zemljom ili na platformama iznad zemlje, na spekulisanim trasama nikako ne moze da bude potpuno izdvojen od saobracaja ako je nadzemno, niti ima gde da bude izdvojen od saobracajnica jer je sve zgusnuto.

Како? Тамо где може слободно да шиба има да га вештачки одвоје оградама и слично , а тамо где не може , вероватно ће ићи на стубовима , подземно и слично. На првим вестима , било је речи да ће метро ићи тамо где МОЖЕ надземно ,али да ће бити одвојен од остатка саобраћаја. :kafa:
Na spekulisanim trasama, u starom delu grada, nema gde nadzemno da se odvoji od saobracajnica, fizicki nema mesta. Na novobeogradskoj strani i moze, ali i to je upitno koliki procenat trase. Pusti ti to sta pricaju na vestima, valjda se sam dovoljno setas gradom i znas kako izgleda da barem na starom delu moze iskljucivo podzemno da ide da bi bio potpuno odvojen od saobracaja.
 
Isto tako nece ni ici podzemno ispod Pozeske, vec ce ga proterati po cukarickoj padini pa na Makis.
 
Prema rečima Zorana Ilića iz "Ežisa", koncept na kojem je ova francuska kompanija radila prethodnih godina predviđao je liniju metroa ka Banovom brdu, ali kao drugu liniju i drugačijom trasom.

- Dosada je, prema planovima, prva linija povezivala stari i novi deo Beograda, odnosno Ustaničku i Zemun. Dok je pravac prema Čukarici bio druga linija. Po najnovijim izmenama, osim pravca izgradnje, menja se i sama trasa. Zasada ne mogu ništa više da kažem - objašnjava Ilić.

S obzirom na najavljene promene, neizvesno je da li će ova kompanija i dalje biti angažovana na ovom projektu. Ipak, Francuzi se nadaju da će i dalje biti prisutni kada je reč o beogradskom metrou.


Ostatak teksta na linku http://www.novosti.rs/vesti/beograd...asama-Bez-sina-od-Konjarnika-do-centra-Zemuna
 
Ne bih ja donosio zaključke na osnovu male neprecizne skice sa približno ucrtanim trasama (što je u kombinaciji sa debelim linijama čini vrlo nejasnom za tumačenje).

Mislim da nam je bolje da ćutimo dok ne prikažu projekat sa tačnim trasama ali i sa priloženim tehničkim karakteristikama. Tada će biti mnogo više prostora za neku ozbiljniju diskusiju.

Bar će biti poznato da li se radi o Translohru na ulici ili o Metropolisu u dubokom tunelu.

https://www.google.com/maps/@44.790...4!1seN1tQnWq8Yeb-G2L7I_scw!2e0!7i13312!8i6656

Pitam se kako li će Radničku da "otpetljaju"?

Ne može levo, ne može desno, ne može gore. Ili plitki kop u jednom smeru, na ploči sanduka plitkog tunela u suprotnom smeru, ili pak duboki tunel.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418422#p418422:2czqvj7i je napisao(la):
marrecar » Сре Нов 23, 2016 12:19 am[/url]":2czqvj7i]
Na spekulisanim trasama, u starom delu grada, nema gde nadzemno da se odvoji od saobracajnica, fizicki nema mesta. Na novobeogradskoj strani i moze, ali i to je upitno koliki procenat trase. Pusti ti to sta pricaju na vestima, valjda se sam dovoljno setas gradom i znas kako izgleda da barem na starom delu moze iskljucivo podzemno da ide da bi bio potpuno odvojen od saobracaja.

Поред Сајма? БНВ? Ада Хуја? :?
 
Mene čudi kako se niko nije zapitao šta će biti sa tramvajem na NBG ako zarićev most bude pretvoren u metro most.

Hoće li ukinuti tramvaj na NBG ili će ga prebaciti na Adu? Ili će možda praviti zaseban tram sistem za NBG i Zemun?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418385#p418385:347cfpwk je napisao(la):
Delija » Tue Nov 22, 2016 10:34 pm[/url]":347cfpwk]Како људи не капирате да ће градити обичан трамвај на 1453мм колосеку? Ова мапа на то недвосмислено указује.

Ne bi me začudilo da ovako ili nešto slično na kraju ispadne ali bar su u medijima prenijeli vijest da će metro biti "nezavisni šinski sistem", tako da ima nade :)

spatiotecte":347cfpwk je napisao(la):
Objasnite mi kako mislite da se koriste postojece sine na kojima se trenutno vozi 10km/h od Glavne do Rakovice i od Dunav Stanice do Pancevackog mosta? Sve je to dotrajalo i treba da se zameni novim sinama. A da ne pricam o tome da treba da se ubaci treca kontaktna sina za napajanje strujom, to bi bila neka nevidjena budzevina da bi se dobio metro koji bi bio sporiji od bicikle.

Pa metro ni ne treba da juri 100km/h, pogotovo kroz centar grada gdje bi međustanični razmak trebao da bude najmanji. 50-60km/h je sasvim normalna brzina. Sem toga, ako je potrebno, obnavljanje šina, skretnica, pragova i slično, onda je to najmanji problem i trošak. Daleko je teže i skuplje graditi posve novu trasu pogotovo tuneliranjem. Ja sam uvijek za to da se postojeća infrastruktura maksimalno iskoristi i čak ni površinsku metro trasu oko Kalemegdana ne bih smatrao budženjem već racionalizacijom.

Norexan":347cfpwk je napisao(la):
Како? Тамо где може слободно да шиба има да га вештачки одвоје оградама и слично , а тамо где не може , вероватно ће ићи на стубовима , подземно и слично. На првим вестима , било је речи да ће метро ићи тамо где МОЖЕ надземно ,али да ће бити одвојен од остатка саобраћаја. :kafa:

:kk:
Upravo tako. naprimjer...

Budimpesta, stanica metro linije M2...

Pogledajte prilog 2

i pogled sa ulice na istu stanicu...

Pogledajte prilog 1

A evo pogled sa ulice i na ž. stanicu Donji Grad...



Obratite pažnju kako i stanica u Budimpešti i u BG imaju ogradu između kolosjeka i ulice. Samo uz razliku što je u BG ograda propala i svakodnevno se prelaze kolosjeci jer saobraćaja zapravo ni nema. Inače i ova budimpeštanska stanica je nastala konverzijom stare pruge koja išla na stanicu Keleti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418267#p418267:k1mq0elp je napisao(la):
vucko » 22 Nov 2016 02:01 pm[/url]":k1mq0elp]Dakle BNV je centar grada jer se svim gradovima prve dve linije seku u centru a ne na 2km od istog.
Sada je jasno i zašto se rekonstruiše tramvajski most, da bi se zbudžio tuda metro.

dq-ktkqTURBXy9hYjVkODc5MmI2YjA1ZDE3MmUyZmI5MDMyODYwYWY2MS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


http://www.blic.rs/vesti/beograd/i-metr ... do/b1wbn2y


Najgusci delovi grada ce ostati bez metroa. Ovo će dovesti do getoizacije i propadanja starog grada, u kome sada zatvaraju linije nadzemnog prevoza a ni ne planiraju ga za metro. Biće tu par podzemnih parkinga za posetioce kafica i to je to. Ali ko ih j*** kada glasaju i dalje za "žutu bandu" poslednji u Srbiji...

Nesto mi ovo vucenje linije uz auto put budi sumnju da misle i u starom beogradu da vuku "metro" nadzemno.
 
Treba ga shvatiti veoma ozbiljno i reagovati na vreme. Ovo ako sprovedu ce nepovratno unistiti grad.
 
Citam par desetina postova i ne mogu cudom da se nacudim...
Sta vi (mi) komentarisete?
Najavu, najave, tajanstvenog projekta?
Jel vam palo na pamet da je ta tajnovitost posledica toga sto ONI nemaju plan!?
'Samo nek se okrece' scenario. Prica se o ovakvom ili onakvom metrou, o 'ozbiljnim' planovima, o rokovima...
Ali sve samo nacelno.

Stavite se u polozaj vlasti.
Da imate jasan i konkretan plan, ma cak i da nemate plan, ali da imate jasnu viziju sta i kako zelite, zar ne bi to razglasili na sva zvona, pohvalili se 'plebesu' ?
Naravno da bi. Ovako, posto se izbori blize, posto u 'dubai' pardon BnV sa sedistima korporacija ne veruju vise ni pijani aktivisti vladajuce elite, posto su nesposobni da poprave pesacku stazu na mostu evo vec nekoliko godina (...) , ostaje samo da najave pocetak gradnje metroa.
I naravno da nema nikakvih konkretnih i tacnih informacija o tom projektu. Jer on ima svrhu propagande. Sad ce se u narednim mesecima pricati i prepucavati o metrou, najava najavu ce sustizati, sve do izbora!!!
Probudite se, ova ekipa je vrhunski usavrsila medijsku manipulaciju... :(


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Slazem se.. ne uzbudjuje mnogo ova budalastina jer zaista ne verujem da su sposobni ista od toga da sprovedu u (ne)delo.

Nego, kad su vec svi, da stavim i ja svoj plan za Beograd :mrgreen:

20161123147989725162604.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418492#p418492:qsla6ar0 je napisao(la):
laki72 » 23 Nov 2016 11:24 am[/url]":qsla6ar0]Citam par desetina postova i ne mogu cudom da se nacudim...
Sta vi (mi) komentarisete?
Najavu, najave, tajanstvenog projekta?
Jel vam palo na pamet da je ta tajnovitost posledica toga sto ONI nemaju plan!?
'Samo nek se okrece' scenario. Prica se o ovakvom ili onakvom metrou, o 'ozbiljnim' planovima, o rokovima...
Ali sve samo nacelno.

Tako se pričalo i za Beograd na vodi, pa vidimo da se gradi. Bolje je i preventivno delovati, nego dopustiti još jednu ludost vlasti...
 
Eto sta se desava kad se ponavlja po forumima da ne treba da se gradi prva linija Zemun-Bulevar Kralja Aleksandra.
Onda neko to shvati ozbiljno i izbaci ovakav plan koji je potpuno drugaciji od prethodnih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418494#p418494:137w617r je napisao(la):
Rascian » 23 Нов 2016, 11:35[/url]":137w617r]Slazem se.. ne uzbudjuje mnogo ova budalastina jer zaista ne verujem da su sposobni ista od toga da sprovedu u (ne)delo.

Nego, kad su vec svi, da stavim i ja svoj plan za Beograd :mrgreen:

20161123147989725162604.jpg

има Јерковић, тако да + (по дифолту од мене ко стави метро у Јерковић :))

е сад, предлози и замерке:
1. фале ти станице. и то доста. редом:
а) црвена линија: Земун Центар-Првомајска барем једна, ако не и две; продужи до станице у Раковици, јер си оставио поприлично велику рупу, а на другом краку ка Новој Галеници; Коњарник је адекватније да се зове Шумице, јер је ту истоимени терминус; Бањицу помери ка окретници трамваја, овде си је ставио ван насеља
б) жута: Олимп-Миријево 2-Миријево 4 две; Пожешка-Видиковац имаш 6 км, а 4 станице, тако да ту фали још барем толико (нпр. Кировљева, Пожешка, Терминус Баново брдо, Јулино брдо, Жарково, Церак, Церак виногради, Видиковац)
в) терикизна: Панчевачки мост-Карабурма-Вишњица две; Радничка-Прокоп једна; Трг републике и Теразије треба да буду једна станица која је најбоље да буде у Коларчевој, због удаљености од Лондона
2. мислим да ти је непотребан крак ка Ивана Рибара, трамвај ту релативно добро ради посао

ето, толико што сада могу да видим. част на труду :)
 
2. мислим да ти је непотребан крак ка Ивана Рибара, трамвај ту релативно добро ради посао

Да, и 95 "добро ради посао". Убија. Путнике.
 
Zar nije bila priča da tehničke karakteristike mosta na adi ne dozvoljavaju metro na njemu? Odnosno radijusi krivina na čukaričkoj strani. A i mislim da nije zgodan za uklapanje sa ostalim linijama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418551#p418551:3477htvn je napisao(la):
Kokos » 23 Nov 2016 03:25 pm[/url]":3477htvn]Zar nije bila priča da tehničke karakteristike mosta na adi ne dozvoljavaju metro na njemu? Odnosno radijusi krivina na čukaričkoj strani. A i mislim da nije zgodan za uklapanje sa ostalim linijama.

Batali te price rekla kazala, metro moze da ide preko mosta na Adi, kraj price.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418549#p418549:329aumms je napisao(la):
Пантограф » 23 Нов 2016, 15:19[/url]":329aumms]
2. мислим да ти је непотребан крак ка Ивана Рибара, трамвај ту релативно добро ради посао

Да, и 95 "добро ради посао". Убија. Путнике.

то што је 95 катастрофална линија је друга тема. овде је трамвај релативно независан. и може да буде високо поуздан и бржи тиме што би се кроз Јурија Гагарина укинула лева скретања на 4 места (Душана Вуаксовића, Нехруова, Агостина Нета и Марка Христића). и то је без великог улагања новца. са мало више новца могу да се регулишу и Омладински бригада и Гандијева, кроз спуштање трамваја под раскрсницу
 
Kad će gradski oci odlučiti da se plebs udostoji makar male mape planiranih linija metroa u vidu male .bmp slike formata 200x200 na sajtu Studia B-a?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418557#p418557:22iengv2 je napisao(la):
JohnnyLee » 23 Nov 2016 03:39 pm[/url]":22iengv2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418549#p418549:22iengv2 je napisao(la):
Пантограф » 23 Нов 2016, 15:19[/url]":22iengv2]
2. мислим да ти је непотребан крак ка Ивана Рибара, трамвај ту релативно добро ради посао

Да, и 95 "добро ради посао". Убија. Путнике.

то што је 95 катастрофална линија је друга тема. овде је трамвај релативно независан. и може да буде високо поуздан и бржи тиме што би се кроз Јурија Гагарина укинула лева скретања на 4 места (Душана Вуаксовића, Нехруова, Агостина Нета и Марка Христића). и то је без великог улагања новца. са мало више новца могу да се регулишу и Омладински бригада и Гандијева, кроз спуштање трамваја под раскрсницу


Крак метроа ка блоковима је, с обзиром на ниску цену изградње (може све изнад земље), као и на велики густину становништва, а посебно услед тога што пролази кроз пословни центар Београда, убедљиво најисплативији део будуће метро мреже.
 
vucko":3n9xw2xn je napisao(la):
Kad će gradski oci odlučiti da se plebs udostoji makar male mape planiranih linija metroa u vidu male .bmp slike formata 200x200 na sajtu Studia B-a?
Moze i pink samo da je zvanicno. Za to vreme prikazivanja, nacicu opet pink.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=359595#p359595:1pfmah8a je napisao(la):
Norexan » Уто Нов 24, 2015 1:45 am[/url]":1pfmah8a]Зар смо очекивали супротно? Ја вам људи лепо кажем да ми требамо само да се надамо неким склепотинама типа ЛРТ-а , трамвај у транзицији и слично ,јер то можемо некако да саградимо и у то ја имам неке узданице. Остало , с обзиром да имамо посла са Београдима на води , ваздуху и земљи ,а догодине биће макета и за Београд на ватри , једноставно заборавите. Нека се шири трамвајска мрежа , нека се уреди градска железница и ја ћу бити презадовољан... :)

Рекао прошле године и нисам погрешио. : :kafa:
 
Vrh